Stránka 1 z 85

Problemy

Napsal: 02 říj 2007, 17:41
od LOYD
Tak tu zopar problemov ktore ma trochu..


Sklapanie svetiel - motorcek stale bezi, uz som reklamoval ale trva im to objednat .......... :!:
preblikovanie blinkrov - pri vracani volantu mi prebliknu blinkre opet reklamoval ale stala im to trva ............. :!:
A to najhorsie trhanie motora - za studena az plne zaseknutie proste to vobec nesyti nejak to nevdia identifikovat. Spravili restar pocitaca dva dni to islo perfektne potom preistotu nechcelo startovat a dva dni na to sa to vratilo k trhaniu.
Lak nieje v poriadku - myslim ze to nieje standartne aby sa dal tak laho poskriabat to by sme mali vsetci hromadne ist reklamovat.


Prosim popiste svoj nazor.

Re: Problemi

Napsal: 02 říj 2007, 18:16
od Mexican
ja y som najvacsi problem videl v slovencine, kto napise Problemy s i by nemal dostat vodicak :-D

BTW ja 4500 km a zatial nic.. proste vobec nic, vsetko funguje jak ma (klop-klop)

Napsal: 02 říj 2007, 18:27
od JoSp
Ahoj,
problémy s cukáním motoru 1.4 nebo 1.5 diesel?
Probliknutí "blinkru" jsem si taky všiml, ale nijak mě to nerozčiluje, to mě více se.. začínající vrzání sedačky... :(
Ale jinak spokojenost, lak se mi zatím nepodařilo odřít, ale budu si na to muset dát pozor...

Napsal: 02 říj 2007, 18:35
od LOYD
To trhanie je na 1,4

Napsal: 02 říj 2007, 18:52
od tom
To probliknutí je asi u všech, je způsobeno krátkým dotykem protikontaktu, při vypnutí koncákem na volantu.
Ale je pozorovatelný jen na přístrojovém sťítu, kde jsou kontrolky údajně LED, kterým stačí k rozsícení mini impuls.
Zvenku na autě je probliknutí nepozoravatelné.

Napsal: 02 říj 2007, 20:27
od rybana1
plne suhlasim s makkym lakom(tiez mam Ebony Black), asi by to fakt bolo aj na reklamaciu.
navyse zacinam pozorovat vrzganie/skripanie v tom uchytavaci, kde sa zapina spolujazdcov bezpecnostny pas(vrzga to len ked je spolujazdec priputany),asi to skusim reklamovat tiez...

Napsal: 02 říj 2007, 22:03
od JoSp
To trhanie je na 1,4
Taky to občas pozoruji se studeným motorem, jakmile se malinko zahřeje tak už je to ok.
Tento měsíc bych měl jít na garančku, takže to zkusím prověřit a uvidíme, pak dám vědět jak to dopadlo...

Napsal: 02 říj 2007, 22:46
od Korálek
A nemůžou bejt vadný třeba zapalovací kabely?

Re: Problemy

Napsal: 03 říj 2007, 08:51
od diosko
Sklapanie svetiel - nevsimol som si ziadny problem. Jedine co by som tomu mohol vytknut - nastavenie je dost "do zeme". Mohlo by to byt nastavene o stupen vyssie.
Blinkre - vobec som si nevsimol ziadne preblikavanie, ani na pristrojovke nie. Proste to vypne a hotovo.
Trhanie motora - mam diesel, zatial ziadne trhanie motora (klop,klop,klop na drevo ;-))
Lak - modra metaliza, netvrdim, ze by to nemohlo byt lepsie, ale zatial sa mi odrel iba tam kde by sa asi kazdemu. Dieta otvorilo dvere v garazi - asi 2 cm odrazeneho laku na leme zadnych dveri.

Napsal: 03 říj 2007, 09:09
od andrej21
tiez sa mi to par krat stalo v garazi ale potom som si nalepil na stenu pas stareho hrubeho koberca vo vyske dveri a lak je ok :lol:

Re: Problemy

Napsal: 03 říj 2007, 09:16
od atrex
LOYD píše:Tak tu zopar problemov ktore ma trochu..


Lak nieje v poriadku - myslim ze to nieje standartne aby sa dal tak laho poskriabat to by sme mali vsetci hromadne ist reklamovat.


Prosim popiste svoj nazor.
Ahoj, lak skutocne nie je v poriadku, nedavno som sa trosku lepsie pozrel a bol som sokovany. Auto ( 1,4, ebony black) ma 1 rok, servisna prehliadka po roku vykonana asi pred dvomi tyzdnami, vizualna kontrola karoserie bola vykonana, ja som neupozornil na slaby lak, oni po kontrole k laku nepovedali NIC.. Miera poskodenia je vsak na kazdom aute urcite rozdielna a v servise to nebudu povazovat za reklamovatelnu zalezitost, nakolko reklamovat sa daju bublinky, vypukliny a pod. T.j. nie skrabance. V tomto ohlade som pesimista.
Trhanie motora, studene starty, problem u mna stale pretrvava, bolo mi povedane ze budu zvolavat vsetky auta aby vymenili firware aby bola zavada odstranena ale az potom, ked to oficialne povoli Hyundai. Servisak tvrdil ze je to v poriadku a ze treba zvysit otacky nad 2000 kedy sa zapne automaticky sytic. Vyskusal som, nefunguje, otacky po nastartovani lietaju k 2000 potom na 700, potom k 2000 a takto dokola 3x.

Napsal: 03 říj 2007, 10:52
od dusser
pozdravujem všetkých ...
dovoľte niekoľko mojich postrehov:
- sklapanie svetiel - nemám s tým žiadny problém, funguje to na 100% a dosť často to aj používam.
- blinkre - tiež som si nevšimol žiadne preblikávanie, ani na prístrojovke nie.
- trhanie motora - mám diesel CRDi takže zatiaľ žiadne trhanie motora, je to jav u 1,4 benzín motorov
- lak - strieborná metalíza, tiež mám názor, že tie laky by mohli byť odolnejšie (tvrdšie), ale stretol som sa z viacerými prípadmi s majiteľmi Accentov, kde čierna (ebony black) je veľmi mäkká - nieje totiž ani metalíza ako napr. u New Santa Fe

Re: Problemy

Napsal: 03 říj 2007, 19:12
od LOYD
atrex píše:
LOYD píše:Tak tu zopar problemov ktore ma trochu..


Lak nieje v poriadku - myslim ze to nieje standartne aby sa dal tak laho poskriabat to by sme mali vsetci hromadne ist reklamovat.


Prosim popiste svoj nazor.
Ahoj, lak skutocne nie je v poriadku, nedavno som sa trosku lepsie pozrel a bol som sokovany. Auto ( 1,4, ebony black) ma 1 rok, servisna prehliadka po roku vykonana asi pred dvomi tyzdnami, vizualna kontrola karoserie bola vykonana, ja som neupozornil na slaby lak, oni po kontrole k laku nepovedali NIC.. Miera poskodenia je vsak na kazdom aute urcite rozdielna a v servise to nebudu povazovat za reklamovatelnu zalezitost, nakolko reklamovat sa daju bublinky, vypukliny a pod. T.j. nie skrabance. V tomto ohlade som pesimista.
Trhanie motora, studene starty, problem u mna stale pretrvava, bolo mi povedane ze budu zvolavat vsetky auta aby vymenili firware aby bola zavada odstranena ale az potom, ked to oficialne povoli Hyundai. Servisak tvrdil ze je to v poriadku a ze treba zvysit otacky nad 2000 kedy sa zapne automaticky sytic. Vyskusal som, nefunguje, otacky po nastartovani lietaju k 2000 potom na 700, potom k 2000 a takto dokola 3x.

Caute,

K tomu trhaniu tak to kazdy servis ............... U mna stale vravia ze nemaju prirucku moznych zavad :D uz tri tyzne cakam na vyjadrenie. Ale ako to poznam tak to nebude dokial clovek trochu nepohrozi pre nich nieje reklam ziaden biznis. Inac to iste ako si pisal Atrex

Na to sklapanie svetiel som dosiel az ked som stal pri aute s rosvietenymi svetlami a stale cosi bzucalo az som otvoril kapotu a motorcek bezal do zodretia.

a lak :shock: vsimol som si nejake auta co chodia na umyvarku, proste otras po umyti. Metalizove laky budu asi v poriadku tam to v pohode splinie. Kurnik ale od tych kamienkov ma to sere. Na 7 rocnom sceniku po 200 000 km som nemal tolko problemov a oderkov ako s tymto autom

No nemozem sa zrovnat tvarit ze auto je fajn !!!!!

Napsal: 04 říj 2007, 09:02
od Marecek
Ohledně trhání motoru, to je známá dětská nemoc softwaru řídící jednotky. Řeší se to na foru Kia, stačí doopravdy přehrát za nový a mělo by být po problému. Otec měl na Riu 1,4i to samé, přehřání softwaru pomohlo, dokonce je v Kia na to oficiální vyjádření a servisy toto vědí. Divím se tedy, že Hyundai mlčí a mlží. Popisované příznaky (lítání otáček, když je motor studený) jsou stejné. Mám také Rio 1,4i a chystám se také na přehrání softwaru, teploty cca od 0-5C to je přesně to, co to způsobuje..

Zbytek závad posoudit neumím, páč mám Rio.

Napsal: 15 lis 2007, 09:44
od Patrik Merka
Vím , že problém dušení se motora při rozjezdu po studeném startu tady stále řešíme. Objevují se tu příspěvky na toto téma jen však od malé skupiny lidí , kteří s tím mají problémy. Chtěl bych se tedy zeptat i jiných uživatelů , kteří koupili nový Accent , zda-li po nastartování se ihned rozjedou se studeným motorem ( když je ráno nyní kolem 0 St.C) ,aniž by se motor dusil (netáhl) , nebo jsou také nuceni jako já nechat motor před rozjezdem běžet cca 1,5 min na volnoběh a až se potom bez trhání rozjet?
Ptám se hlavně proto , že bych chtěl vyvrátit , nobo potvrdit zda-li je to u nových Accentů běžné , nebo zda-li se jedná o závadu. Z mého okolí mám totiž i takové názory , že motor potřebuje sednout a že se postupně zajede a závada se nebude pak objevovat ??? Prostě řečeno , nový motor se před rozjezdem potřebuje tu minutku zahřát??? Pokud by toto byla pravda , tak snad bychom měli mít stejné zkušenosti?
Při vysvětlování v servisu bych se chtěl opřít i o vaše názory a zkušenosti z tohoto fora. Předem děkuji.