Stránka 1 z 2

Ztráta výkonu mezi 4000 - 5000 otáček

Napsal: 27 srp 2010, 21:09
od Markus Huhtimo
Zdravím kluci.

Poslední týden mi kupeso začlo dělat jednu zajímavou věc, kterou předtím nedělalo a nejsem z toho nijak nadšen. Mezi 4-mi až 5-ti tisíci otáček jde zrychlení úplně do hajzlu a po překročení hranice 5-ti tisíc to sebou škubne, jako kdyby to mělo turbo. Nejvíce je to poznat na dvojku. Ale i na jedničku nebo trojku je to dost markantní. V pondělí se půjdu objednat do servisu, ale zajímalo mě, zda někdo neměl podobný problém a nemá páru, čím by to tak mohlo být.

Re: Ztráta výkonu mezi 4000 - 5000 otáček

Napsal: 27 srp 2010, 21:59
od kaliber
ja len tak pomimo ja som v živote moje nevytočil nad 4500 otáčok a tobôž nie na 2-jke

Re: Ztráta výkonu mezi 4000 - 5000 otáček

Napsal: 28 srp 2010, 09:59
od Dody
:( no budem zvedavý čo s tým budeš mať, ja zvyknem vytočiť niekdy až k obmedzovči ... :tus:

Re: Ztráta výkonu mezi 4000 - 5000 otáček

Napsal: 28 srp 2010, 11:27
od black_sheep
kaliber píše:ja len tak pomimo ja som v živote moje nevytočil nad 4500 otáčok a tobôž nie na 2-jke
pane jo :!: to jde aby nekdo takhle jezdil? :) vzdyt ani nevis co tve auto dokaze.. a co predjizdeni jak to delas? nekde jsem cetl ze ty nase motory se snadno zakarbonuji kdyz se cas od casu neprotahnou... :idea:

Re: Ztráta výkonu mezi 4000 - 5000 otáček

Napsal: 28 srp 2010, 11:54
od Accentdevil
Skubne jako ze to pak kopne a zrychli?

Re: Ztráta výkonu mezi 4000 - 5000 otáček

Napsal: 28 srp 2010, 19:05
od Naahk
Markus Huhtimo píše:Zdravím kluci.

Poslední týden mi kupeso začlo dělat jednu zajímavou věc, kterou předtím nedělalo a nejsem z toho nijak nadšen. Mezi 4-mi až 5-ti tisíci otáček jde zrychlení úplně do hajzlu a po překročení hranice 5-ti tisíc to sebou škubne, jako kdyby to mělo turbo. Nejvíce je to poznat na dvojku. Ale i na jedničku nebo trojku je to dost markantní. V pondělí se půjdu objednat do servisu, ale zajímalo mě, zda někdo neměl podobný problém a nemá páru, čím by to tak mohlo být.
Ahooj. Tak něco podobneho mi to dělalo když byla spojka v haj... Ale jen ze začátku, pak už začala prokluzovat.

Re: Ztráta výkonu mezi 4000 - 5000 otáček

Napsal: 28 srp 2010, 20:12
od Markus Huhtimo
2 kaliber : Neber si to špatně, ale absolutně nechápu, jak si někdo může koupit sportovně vyhlížející auto a nikdy v životě nevyzkoušet jeho potenciál xD
2 Accentdevil : Přesně tak, pak to škubne a začne zrychlovat daleko rychleji. Což by nebylo tak divné, ve vyšších otáčkách to zrychluje s větší intenzitou, to je logické. Ale je divné, že ve třech tisících to zrychluje intenzivněji, než od čtyř do pěti a pak to vystřelí jak raketa. Napadlo mě hafo věcí jako počítač, zanesení motoru, atd, ale postupně jsem ty věci začal vylučovat.
2 Naahk : Já mám momentálně najeto 71 tisíc a spojka má prej vydržet 100. Ale už při minulé návštěvě servisu jsem kluky zaúkoloval, ať mi začnou hledat nějakou sportovní, nebo keramickou a stavitelný podvozek, který tam dáme. Moc ale nechápu, proč by to dělala spojka, to s tím moc nemá co dělat při plynulém zrychlování z nízkých otáček, když neřadím...

Re: Ztráta výkonu mezi 4000 - 5000 otáček

Napsal: 28 srp 2010, 22:14
od kaliber
nie v poho ja som to tam tiež blbo napísal len si myslím, že tych 4500 isto vytočím na 3 - 4 - 5 (niekedy), ale na 2-jke som to v živote netočil. Neviem, ale myslím si, že aj pre motor to nie je to najlepšie aby som to ujebal na 2-jke 4500 prípadne vyššie. Ci ty tak radis rýchlosti?

a síce karoséria pekná, ale podvozok a motor z elantry tak medzi nami to ma od športového auta veľmi ďaleko skôr si myslím, že je to priemerne rýchle coupe :)

Re: Ztráta výkonu mezi 4000 - 5000 otáček

Napsal: 28 srp 2010, 23:12
od black_sheep
tomu motoru je uplne jedno jestli ty 4500 otacek tam mas na 1, 2, 3 a nebo volnobeh :-) maximalni kroutak bude ale nekde v tehle otackach, vykon nekde u 6.000 tipuju... takze jaky "jebani", ba naopak!

pro zajimavost, cos mel kdy predtim za auta?

Re: Ztráta výkonu mezi 4000 - 5000 otáček

Napsal: 28 srp 2010, 23:40
od borto888
keby to bola spojka, tak to citit najma na pociatocnom zrychleni.
ja len tak pomimo ja som v živote moje nevytočil nad 4500 otáčok a tobôž nie na 2-jke
odpadnem z tejto vety :mrgreen: :mrgreen: Vacsiu haluz som uz dlho nevidel...
a tobôž nie na 2-jke
.. :mrgreen:

Re: Ztráta výkonu mezi 4000 - 5000 otáček

Napsal: 28 srp 2010, 23:53
od black_sheep
kaliber píše:nie v poho ja som to tam tiež blbo napísal len si myslím, že tych 4500 isto vytočím na 3 - 4 - 5 (niekedy), ale na 2-jke som to v živote netočil. Neviem, ale myslím si, že aj pre motor to nie je to najlepšie aby som to ujebal na 2-jke 4500 prípadne vyššie. Ci ty tak radis rýchlosti?

a síce karoséria pekná, ale podvozok a motor z elantry tak medzi nami to ma od športového auta veľmi ďaleko skôr si myslím, že je to priemerne rýchle coupe :)
ja to nejako nedocetl, jeste musim reagovat na tu druhou cast.. takze ty hodnotis motor a podvozek coupe ale nikdy jsi ho nevytocil pres 4500?? pane boze.. ](*,) ](*,)

Re: Ztráta výkonu mezi 4000 - 5000 otáček

Napsal: 29 srp 2010, 09:34
od kaliber
tak prepáč ja som napísal len svoj názor nie každý je tak "odborník" ako ty. ](*,) Ty si ten tvoj vytáčaj kľudne aj na 5500. Ja jednoducho nie som typ, ktorý naštartuje auto a jeb 1-ka 4500, 2-jka 4500, 3-jka 4500 atď. Samozrejme keď chcem predbehnúť atď tak s tým nemám problém. A všetkým tím, ktorím môj príspevok prišiel náramne smiešny pardóón....
:roll:

ja hodnotím motor a podvozok? precital si si čo som napísal?

nežijem v tom, že mam doma auto, ktoré vyzerá ako športové tak s ním tak aj jazdím. Nejazdím na hranici len aby som si niečo dokázal! A smejem sa z tých, ktorí si kúpia patnásť ročný hyundai a jazdia s ním jak s 350 Z :D :D :D

A na záver ty si kľudne na tom tvojom rob čo chceš, rad rýchlosti aj pri 5500 len som zvedavý koľko to auto ešte vydrží ...

Re: Ztráta výkonu mezi 4000 - 5000 otáček

Napsal: 29 srp 2010, 10:37
od Naahk
Markus Huhtimo píše:2 kaliber : Neber si to špatně, ale absolutně nechápu, jak si někdo může koupit sportovně vyhlížející auto a nikdy v životě nevyzkoušet jeho potenciál xD
2 Accentdevil : Přesně tak, pak to škubne a začne zrychlovat daleko rychleji. Což by nebylo tak divné, ve vyšších otáčkách to zrychluje s větší intenzitou, to je logické. Ale je divné, že ve třech tisících to zrychluje intenzivněji, než od čtyř do pěti a pak to vystřelí jak raketa. Napadlo mě hafo věcí jako počítač, zanesení motoru, atd, ale postupně jsem ty věci začal vylučovat.
2 Naahk : Já mám momentálně najeto 71 tisíc a spojka má prej vydržet 100. Ale už při minulé návštěvě servisu jsem kluky zaúkoloval, ať mi začnou hledat nějakou sportovní, nebo keramickou a stavitelný podvozek, který tam dáme. Moc ale nechápu, proč by to dělala spojka, to s tím moc nemá co dělat při plynulém zrychlování z nízkých otáček, když neřadím...
Markus já mám najeto 72tis a musel jsem jí měnit.Dělalo to přesně tohle" autí jelo, pak jako by nic a pak se to rozjelo" No a pak to začlo prokluzovat uplně. Ale ber to tak že házím jen vlastní zkušenost a rozhodně to nemusí být tvuj problém.Uvažoval jsem o keramice, ale každý kdo jí má mi jí nedoporučil.Prý nesedá tak dobře a auto celkem škube.Tak jsem tam dal Valeo za 3300 Kč.

Re: Ztráta výkonu mezi 4000 - 5000 otáček

Napsal: 29 srp 2010, 10:52
od Markus Huhtimo
Převodovka je z Lantry a má dlouhé dráhy, což pro sportovní káru není dobře, ale ten podvozek je solidní. Na tom si dali záležet už na první generaci, kde jim s tím pomáhali inženýři z Porsche, že. Druhou generaci si už dělali sami a je slušná, za ty peníze je ten podvozek více než dobrý.

Nikdo přece z kluků tady netvrdil, že nastartuje a točí to do 5500, nebo kam. Já si osobně myslím, že snad nikdo na celém klubu tady není takové hovado, že by točil auto do otáček, dokud nemá teplotu těch 90 stupňů, dokud prostě auto není zahřáté na ideální provozní teplotu. A soudím tak dle toho, že se tady o svoje auta všichni staráme a máme je rádi, koneckonců proto se tady většina lidí přihlásila přeci, ne?

Co se toho točení týče, tak tyhle motory potřebují kvalitní olej a často hlídat, ptz jej dost papají a časté vytáčení, ptz motory se dost zanáší. Pravda je taková, že motor by nejraději jel 50 km/h po městě na dvojku. Ale kdo by pak platil tu spotřebu, že. Takže to jezdím na trojku. Když auto OBČAS pořádně nevytočíš, tak mu spíše ublížíš, to myslím, že potvrdí snad každý servisák.

2 Naahk : Díky za radu, velmi zajímavé! Já právě počítal s tím, že potřebuju novou spojku, proto jsem taky klukům říkal, ať už mi hledají. Nechci tam nic obyčejného, spíše nějakou sportovní spojku. Třeba s brzdama jsem to měl tak, že jsem taky nechtěl žádné obyč. Na první generaci dělal přímo na kupé brzdy jak Zimmerman, tak Brembo, na druhou generaci nic. Tak jsem je taky nechal chvilku hledat a nakonec tam mám Brembíčka a brzdí skvěle. Každopádně díky moc za koment, budu na tu spojku ještě více spěchat.

Re: Ztráta výkonu mezi 4000 - 5000 otáček

Napsal: 29 srp 2010, 11:05
od black_sheep
kaliber píše:tak prepáč ja som napísal len svoj názor nie každý je tak "odborník" ako ty. ](*,) Ty si ten tvoj vytáčaj kľudne aj na 5500. Ja jednoducho nie som typ, ktorý naštartuje auto a jeb 1-ka 4500, 2-jka 4500, 3-jka 4500 atď. Samozrejme keď chcem predbehnúť atď tak s tým nemám problém. A všetkým tím, ktorím môj príspevok prišiel náramne smiešny pardóón....
:roll:

ja hodnotím motor a podvozok? precital si si čo som napísal?

nežijem v tom, že mam doma auto, ktoré vyzerá ako športové tak s ním tak aj jazdím. Nejazdím na hranici len aby som si niečo dokázal! A smejem sa z tých, ktorí si kúpia patnásť ročný hyundai a jazdia s ním jak s 350 Z :D :D :D

A na záver ty si kľudne na tom tvojom rob čo chceš, rad rýchlosti aj pri 5500 len som zvedavý koľko to auto ešte vydrží ...
ty jsi fakt magor, promin ale zajed si do hyundaie co ti tam na to povi, protoze jsi uplne mimo obraz. Zaprvy tady nikdo nerika ze skocim do auta a radim hned 6000, nejsem kreten abych to tocil za studena. po ohrati je to naprosto bez problemu!

jestli jsi ten typ, jako ze to tak vypada, kterej auto "setri" tim, ze ma maximalne tri tisice otacek ale plyn ze 2/3 nebo celej na podlaze tak to potes prdel a povime si komu auto dyl vydrzi, protoze ho tim akorat zlikvidujes. :!:

kdyz ti pisu, ze ma auto nejakou vykonostni krivku, a nejlip tahne mezi 4-6tis otacek, tak kua tim, ze pojedu v pasmu kdy ten motor dava nejvetsi vykon ho prece nemuzu kurvit! kuafix logicky uvazuju nee..

kurveni je tocit to do cervenyho, ale sam se dobre podivej na otackomer, jak pro idioty to tam mas vybarveny kam se muze bez problemu tocit a zda se, ze pro takovy jako ty to je malo vymluvny a k nepochopeni :!: ](*,)