Si robíš srandu, že je auto lenivé ? Tento motor som si vybral práve pre jeho agilitu a chuti ísť do otáčok. Priznávam, že okolo 3000 ot/min sa nič nedeje, ale pri mojej jazde v BA a okolí to postačuje, preto mi stačí 1.4. Keď chcem ísť svižnejšie, tak pod 4500 ot/min ani nejdem. Ak chcem bezpečne a rýchlo predbiehať, tak najlepšia je dvojka ( do 80 km/hod ) alebo 3 ( do 120 km/hod ), záleží podľa okolností. Motor nemá problém ani na dialnici a už som potrápil dosť áut. Aj toyota corolla 2.0 D-4D mala problém ma predbehnúť. Pri naloženom aute som na zimných gumách dokázal držať tempo 190 km/hod bez problémov.De&d píše:Já nemusím jet ani s plným kufrem a dalšíma lidma uvnitř abych s první větou manželky souhlasil.Tudy píše:Manželka se vrátila z lázní, kde byla s 2 dalšíma kámoškama a s plným kufrem. Prohlásila, že to auto nejede, je líné jako mrcha, do kopců jedině za 2. Spotřebu mi zvedla na 7 litrů...
Prý služební 1.4 TDI fábie má lepší motor
To o Schadewerke 1.4 nekomentuju.
Ak si chcel mať lepší pocit zo zrýchlenia, mal si siahnuť po dieseli 85 kW. Tam je evidentné, že po prekročeni hranice 2000 ot/min ťa tlačí do sedadiel, ale pri konečnom porovnaní, zrýchlenie 0-100 km/hod je takmer totožné ( benzím - diesel ). Rozdeil je iba v tom, že benzím musíš viac hnať do otáčok. Čo je na tom zlé ? Mne sa to páči. Mal som diesel, ale teraz som chcel vyslovene benzín, aby som sa s autom trochu zabavil.