I 30 - 1,4 benzín - spotřeba/výkon/záběh
Moderátoři: 89majlo96, nulda, Moderátoři
Re: I 30 - 1,4 benzín - spotřeba/výkon/záběh
jo je to možný, asi to budou kola, ale zase obrovský rozdíl v zatáčkách atp. obzvlášť když to proženu pěkně po mojí dráze- taková dalo by se říct malá rztka na opuštěné silnici, tak je to znát, už na užších 16" od hyundai 6" šířka ráfku to sedělo krásně na letních, teď mám zimní a sedí ti ještě lépe, línější to asi není, ale ta spotřeba zatim hrozivá, protože jezdit s 1.4kou za 8,5 to neni můj sen. No uvidíme kolik si vezme teď když už bude aktivní systém ISG.Dám pak vědět.
Hyundai i30 BLUE DRIVE 1.4 CVVT 2010 80kW
- Reklama
Re: I 30 - 1,4 benzín - spotřeba/výkon/záběh
Na ISG bych mo nasázel, ale to asi proto, že nejsem příznivcem těchto systémů.
Škoda O III 1,6tdi 7°DSG
Hyundai i30 1,4 cvvt 2010 (prodáno)
Hyundai i30 1,4 cvvt 2010 (prodáno)
- 89majlo96
- Moderátor
- Příspěvky: 3545
- Registrován: 05 úno 2009, 07:58
- Bydliště: Topoľčany
- Kontaktovat uživatele:
Re: I 30 - 1,4 benzín - spotřeba/výkon/záběh
20 km na zahriatie ? Staci 6-10 podla pocasiaSkyline píše:S Almerou jsem tam jezdil na 3-4, ale s I30 to kvůli tomu divnýmu padání otáček raději nechávám na 3 a krásně se to vodí. Jinak zahřátej motor je základ, takže nejdříve min. 20km na zahřátí a pak se jde na to. Mimochodem nejde s tím padáním otáček něco udělat?
1,4i CVVT občas nezaškodí pozdraviť obmedzovač...
Re: I 30 - 1,4 benzín - spotřeba/výkon/záběh
Možná podle teploměru vody, ale olej a převodovka potřebuje delší čas. Takže pokud chce člověk maximum tak je potřeba vše pořádně zahřát.89majlo96 píše:20 km na zahriatie ? Staci 6-10 podla pocasiaSkyline píše:S Almerou jsem tam jezdil na 3-4, ale s I30 to kvůli tomu divnýmu padání otáček raději nechávám na 3 a krásně se to vodí. Jinak zahřátej motor je základ, takže nejdříve min. 20km na zahřátí a pak se jde na to. Mimochodem nejde s tím padáním otáček něco udělat?
Škoda O III 1,6tdi 7°DSG
Hyundai i30 1,4 cvvt 2010 (prodáno)
Hyundai i30 1,4 cvvt 2010 (prodáno)
- jose3
- **
- Příspěvky: 139
- Registrován: 14 zář 2010, 23:13
- Bydliště: Veselí nad Moravou
- Kontaktovat uživatele:
Re: I 30 - 1,4 benzín - spotřeba/výkon/záběh
Zkusil jsem posledních 70 km jezdit tak nějak na spotřebu. Obec na 5ku, plynulé rozjíždění, mimo obec 100-110 Většínou to byly jízdy 8-10 km dlouhé. Pr. rychlost 48 km/h. Spotřeba 6,1 l/100 km. Najeto mám asi 3000 km.
I30 1.4 Patriot White z Nošovic r.v. 2010
Felda 1.3 MPI, r.v. 1996
Velorex 250 r.v. 1960
Java 250 r.v. 1965
moto ČZ125 s ručním řazením r.v.1950
Felda 1.3 MPI, r.v. 1996
Velorex 250 r.v. 1960
Java 250 r.v. 1965
moto ČZ125 s ručním řazením r.v.1950
Re: I 30 - 1,4 benzín - spotřeba/výkon/záběh
Na spotřebu bys měl držet otáčky tak 1900-2100 já s 2,0 tak 1800-1900 , ale to je o nervy
Fastback 1,6 CRDi 7DCT MY19 STYLE PREMIUM
HONDA C9G 2,2i-DTEC
HONDA FR-V 2,0i-VTEC
HONDA Stream 2,0i-VTEC
Renault Laguna 2,0i lpg
Nissan Silvia 1,8T
Škoda 135 lpg
Škoda 110L
Polski Fiat 125p
HONDA C9G 2,2i-DTEC
HONDA FR-V 2,0i-VTEC
HONDA Stream 2,0i-VTEC
Renault Laguna 2,0i lpg
Nissan Silvia 1,8T
Škoda 135 lpg
Škoda 110L
Polski Fiat 125p
- jose3
- **
- Příspěvky: 139
- Registrován: 14 zář 2010, 23:13
- Bydliště: Veselí nad Moravou
- Kontaktovat uživatele:
Re: I 30 - 1,4 benzín - spotřeba/výkon/záběh
Tak další pokus s podobnými podmínkami (Obec na 5ku, plynulé rozjíždění, mimo obec 80-100, pr. rychlost 54 km/h.) jen delší jízda v kuse -asi 100 km - pak přestávka a cesta zpět. Vše v dešti, cesta zpět navíc v noci, za deště a mírné mlhy, moc rychle se jet nedalo. Spotřeba 5,8 l/100 km dle PP .
I30 1.4 Patriot White z Nošovic r.v. 2010
Felda 1.3 MPI, r.v. 1996
Velorex 250 r.v. 1960
Java 250 r.v. 1965
moto ČZ125 s ručním řazením r.v.1950
Felda 1.3 MPI, r.v. 1996
Velorex 250 r.v. 1960
Java 250 r.v. 1965
moto ČZ125 s ručním řazením r.v.1950
Re: I 30 - 1,4 benzín - spotřeba/výkon/záběh
Diesel nebo benzin? Nedovedu si predstavit kolik to jede pri techto otackach - benzin by musel byt brzda provozu.dexter4 píše:Na spotřebu bys měl držet otáčky tak 1900-2100 já s 2,0 tak 1800-1900 , ale to je o nervy
Škoda O III 1,6tdi 7°DSG
Hyundai i30 1,4 cvvt 2010 (prodáno)
Hyundai i30 1,4 cvvt 2010 (prodáno)
Re: I 30 - 1,4 benzín - spotřeba/výkon/záběh
Ahoj všichni.
Jsem čerstvým majitelem Hyundai i30, 1.4 CVVT . Auto mám pouze od posledního pátku (20.5.2011) a neměl jsem zatím moc možnost jezdit - bydlím a pracuju v Praze, takže jako posunovadlo používám rychlejšího krtka, navíc práci mám v centru a to bych se nedoplatil za parkování. Zatím jsem najezdil jen něco málo přes 300km, i to jen díky mé dnešní cestě do Stoda (okres Plzeň-Jih), kam jsem jel auto zaregistrovat, a z5. Musím na začátek říct, že ač jezdím ca 7 let (i když mám najezděno max. do 10k km), toto je moje první (a první nové!) auto.
Píšu sem až teď z několika důvodů: jednak mi trvalo dýl pročíst všech 15 stránek této diskuse, a jednak jsem čekal právě na dnešní cestu po dálnici .
Několik mých postřehů k této diskusi: jsou tu vcelku 2 tábory. 1. tvrdí, že se auto má zaběhávat opatrně (důvody se už různí, i když něco pravdy může být všude). 2. tábor zasa prosazuje záběh tak, aby si auto zvyklo na všechno a nebylo líné (důvody jsou vesměs stejné, a taky je tam určitě dost pravdy, alespoň z mého pohledu). Z mého jednoduchého statistického pohledu je v 2. táboře asi 60% diskutujících, v 1. asi 20% a zbývajících 20% diskutujících je někde mezi... Z toho jsem si vyvodil vlastní závěr a zkouším jezdit zhruba takhle: po městě jedu 50km/h někdy na trojku, někdy na 4, jen výjmečně na 5. Mimo město jsem dneska jel do 80km/h na 4, pak už jsem ale řadil na 5, ptž se mi zdálo, že motor kapánek řve, abych přeřadil. Chápu, že je to vysokootáčkový motor, čili vysoké otáčky by mu nejen neměli vadit, ale spíš si v nich libuje, jen ještě musím přimět mé uši, aby si na to taky zvykli (zatím jsem řídil starší Hondu CR-V a babiččinho Favorita, takže možná pochopíte, o čem mluvím). Po dálnici jsem to táhnul už samozřejmě nonstop na 5, rychlosti jsem střídal (pomalu) mezi 110 km/h (3500 ot/min) a 140 km/h (4200 ot/min).
Četl jsem si k tomuto autu s touto motorizací několik recenzí, všude byl závěr stejný: výborná výbava za skvělou cenu (což rozhodlo i u mě), skvělý motor do města, ale chybějící 6. kvalt na dálnice - prý už pak auto na dálnici v 130 km/h hodně žere, točí vysoké otáčky, a děsně hučí...
Můj závěr je ale následovný: dnešní jízda z Prahy do Stoda mi zabrala (až na ca 5 minut) přesně 2 hodiny. Z toho 1 hod zabralo, než jsem se vymotal* z Prahy (!!!), 1 hod zabrala jízda po vlezu na dálnici až do cíle - Stodu (z toho asi 15 min byla cesta po okreskách a vesnicích, tedy od 45 km/h po 95 km/h). Průměrná spotřeba za celou jízdu tam i zpět (vynuloval jsem, jakmile jsem se dostal z parkoviště za první křižovatku), což lze považovat za nějakých 240 km, byla 7.1-7.2 l/km. A to jsem točil, jak jsem psal, 3500-4200 ot/min (po dálnici), což si myslím, je docela dobrá spotřeba na to, že ještě ráno v Praze jsem měl průměrku 8.5 l/km a na to, že motor ještě není vůbec zajetej. Co se týče otáček, hluku a spotřeby tedy, jsem velmi mile překvapen, ba i potěšen, protože: výkon i když už na posledním kvaltu je dostačující - samozřejmě že zrychlení ze 100 na 130 zabralo nějaký ten čas, ale stejně tam byl pocit přitlačení do sedadel po sešlápnutí plynu do poloviny (ještě jsem nezkoušel rozběh z 50 km/h na 3 do 100 km/h pořád v trojce, ale za pár stovák km to zkusím... ); hluk byl zcela v normě - zda hučí motor, kola, dálnice, rádio, klima nebo přítelkyně vedle, je to šumák, na dálnici se s tím přece počítá!!! A nebylo to ani zdaleka tak hrozný, rádio o 3 stupně hlasitějc a už jsem slyšel jen rádio. Nu a spotřeba - tu jsem již popsal - jízda ve vyšší rychlosti a v otáčkách 3500-4200 mi dokázala snížit průměrnou spotřebu z Prahy z 8.5 na 7.2 celkově.
* vymotáním rozumějte semafory, křižovatky, a zejména zácpy na 40% úseků (a to je podle mě ještě málo)
Jsem totální laik, do aut se rozumím jak moje přítelkyně do programování, proto si rád nechám poradit. Ale jak to tady sleduju, tak každý budete radit něco jiného, což nevadí, já si pak z toho udělám nějaký názor...
Každopádně tvrzení, které jsem zde (naštěstí jen výjměčně) postřehl - a tedy že "to auto nejede" - je BULLSHIT To auto je kurva živé (ve městě mám problém jet těch 50, pořád se mu chce jet rychlejc, zvlášť dnes když jsem slezl z dálnice a vjel do vesnice... ). Sice jezdíme v autě jen dva a s prázdným kufrem (případně je tam max 20kg nákupu), ale věřím tomu, že se to nezmění o moc ani s naloženým kufrem...
Mám ale ještě jeden dotaz: Skyline zde psal, že prý mu "padaj otáčky" - můžete mi, prosím, jako laikovi vysvětlit, CO TO JE??? Jakože pustím nohu z plynu a z 50 jsem spadnul během chvilky na 10? Nebo? Děkuji za vysvětlení!
Kdyby jste mi kdokoliv chtěl poradit cokoliv ohledně tohto auta, budu jen rád!!!
Tak zatím!
Jsem čerstvým majitelem Hyundai i30, 1.4 CVVT . Auto mám pouze od posledního pátku (20.5.2011) a neměl jsem zatím moc možnost jezdit - bydlím a pracuju v Praze, takže jako posunovadlo používám rychlejšího krtka, navíc práci mám v centru a to bych se nedoplatil za parkování. Zatím jsem najezdil jen něco málo přes 300km, i to jen díky mé dnešní cestě do Stoda (okres Plzeň-Jih), kam jsem jel auto zaregistrovat, a z5. Musím na začátek říct, že ač jezdím ca 7 let (i když mám najezděno max. do 10k km), toto je moje první (a první nové!) auto.
Píšu sem až teď z několika důvodů: jednak mi trvalo dýl pročíst všech 15 stránek této diskuse, a jednak jsem čekal právě na dnešní cestu po dálnici .
Několik mých postřehů k této diskusi: jsou tu vcelku 2 tábory. 1. tvrdí, že se auto má zaběhávat opatrně (důvody se už různí, i když něco pravdy může být všude). 2. tábor zasa prosazuje záběh tak, aby si auto zvyklo na všechno a nebylo líné (důvody jsou vesměs stejné, a taky je tam určitě dost pravdy, alespoň z mého pohledu). Z mého jednoduchého statistického pohledu je v 2. táboře asi 60% diskutujících, v 1. asi 20% a zbývajících 20% diskutujících je někde mezi... Z toho jsem si vyvodil vlastní závěr a zkouším jezdit zhruba takhle: po městě jedu 50km/h někdy na trojku, někdy na 4, jen výjmečně na 5. Mimo město jsem dneska jel do 80km/h na 4, pak už jsem ale řadil na 5, ptž se mi zdálo, že motor kapánek řve, abych přeřadil. Chápu, že je to vysokootáčkový motor, čili vysoké otáčky by mu nejen neměli vadit, ale spíš si v nich libuje, jen ještě musím přimět mé uši, aby si na to taky zvykli (zatím jsem řídil starší Hondu CR-V a babiččinho Favorita, takže možná pochopíte, o čem mluvím). Po dálnici jsem to táhnul už samozřejmě nonstop na 5, rychlosti jsem střídal (pomalu) mezi 110 km/h (3500 ot/min) a 140 km/h (4200 ot/min).
Četl jsem si k tomuto autu s touto motorizací několik recenzí, všude byl závěr stejný: výborná výbava za skvělou cenu (což rozhodlo i u mě), skvělý motor do města, ale chybějící 6. kvalt na dálnice - prý už pak auto na dálnici v 130 km/h hodně žere, točí vysoké otáčky, a děsně hučí...
Můj závěr je ale následovný: dnešní jízda z Prahy do Stoda mi zabrala (až na ca 5 minut) přesně 2 hodiny. Z toho 1 hod zabralo, než jsem se vymotal* z Prahy (!!!), 1 hod zabrala jízda po vlezu na dálnici až do cíle - Stodu (z toho asi 15 min byla cesta po okreskách a vesnicích, tedy od 45 km/h po 95 km/h). Průměrná spotřeba za celou jízdu tam i zpět (vynuloval jsem, jakmile jsem se dostal z parkoviště za první křižovatku), což lze považovat za nějakých 240 km, byla 7.1-7.2 l/km. A to jsem točil, jak jsem psal, 3500-4200 ot/min (po dálnici), což si myslím, je docela dobrá spotřeba na to, že ještě ráno v Praze jsem měl průměrku 8.5 l/km a na to, že motor ještě není vůbec zajetej. Co se týče otáček, hluku a spotřeby tedy, jsem velmi mile překvapen, ba i potěšen, protože: výkon i když už na posledním kvaltu je dostačující - samozřejmě že zrychlení ze 100 na 130 zabralo nějaký ten čas, ale stejně tam byl pocit přitlačení do sedadel po sešlápnutí plynu do poloviny (ještě jsem nezkoušel rozběh z 50 km/h na 3 do 100 km/h pořád v trojce, ale za pár stovák km to zkusím... ); hluk byl zcela v normě - zda hučí motor, kola, dálnice, rádio, klima nebo přítelkyně vedle, je to šumák, na dálnici se s tím přece počítá!!! A nebylo to ani zdaleka tak hrozný, rádio o 3 stupně hlasitějc a už jsem slyšel jen rádio. Nu a spotřeba - tu jsem již popsal - jízda ve vyšší rychlosti a v otáčkách 3500-4200 mi dokázala snížit průměrnou spotřebu z Prahy z 8.5 na 7.2 celkově.
* vymotáním rozumějte semafory, křižovatky, a zejména zácpy na 40% úseků (a to je podle mě ještě málo)
Jsem totální laik, do aut se rozumím jak moje přítelkyně do programování, proto si rád nechám poradit. Ale jak to tady sleduju, tak každý budete radit něco jiného, což nevadí, já si pak z toho udělám nějaký názor...
Každopádně tvrzení, které jsem zde (naštěstí jen výjměčně) postřehl - a tedy že "to auto nejede" - je BULLSHIT To auto je kurva živé (ve městě mám problém jet těch 50, pořád se mu chce jet rychlejc, zvlášť dnes když jsem slezl z dálnice a vjel do vesnice... ). Sice jezdíme v autě jen dva a s prázdným kufrem (případně je tam max 20kg nákupu), ale věřím tomu, že se to nezmění o moc ani s naloženým kufrem...
Mám ale ještě jeden dotaz: Skyline zde psal, že prý mu "padaj otáčky" - můžete mi, prosím, jako laikovi vysvětlit, CO TO JE??? Jakože pustím nohu z plynu a z 50 jsem spadnul během chvilky na 10? Nebo? Děkuji za vysvětlení!
Kdyby jste mi kdokoliv chtěl poradit cokoliv ohledně tohto auta, budu jen rád!!!
Tak zatím!
Hyundai i30 1.4 DOHC CVVT, TRIKOLOR Plus, Nošovice, 05/2011
Re: I 30 - 1,4 benzín - spotřeba/výkon/záběh
Prohlédl jsem to jen 3 stránky zpět a "padající otáčky" nenašel.
Možná to plyne z nepochopení elektronického plynu - pedál ovládá jen 2 potenciometry a ŘJ ovládá otáčky motoru. Při vyšlápnutí spojky klesají otáčky hodně pomalu, dost lidí to štve, třeba při řazení nižších převodových stupňů, 2 na 3 atd. zbytečně trpí spojka, protože buďto řadíš rychle a na vyšším kvaltu brzdíš motor spojkou, nebo musíš počkat 2 sekundy, než otáčky klesnou a to je sakra dlouhá doba.
Gratuluju k novému autu i zkušenostem s ním.
Možná to plyne z nepochopení elektronického plynu - pedál ovládá jen 2 potenciometry a ŘJ ovládá otáčky motoru. Při vyšlápnutí spojky klesají otáčky hodně pomalu, dost lidí to štve, třeba při řazení nižších převodových stupňů, 2 na 3 atd. zbytečně trpí spojka, protože buďto řadíš rychle a na vyšším kvaltu brzdíš motor spojkou, nebo musíš počkat 2 sekundy, než otáčky klesnou a to je sakra dlouhá doba.
Gratuluju k novému autu i zkušenostem s ním.
I 30 CW Plus 1,4 CVVT LPG 08/2010
Netvrďte, že jdu za každou cenu proti proudu, myslete si, že si rád udělám vlastní názor
Netvrďte, že jdu za každou cenu proti proudu, myslete si, že si rád udělám vlastní názor
Re: I 30 - 1,4 benzín - spotřeba/výkon/záběh
Psal to Skyline přesně 6 příspěvků nad tímto mým - je třeba to hleda v citaci - poslední věta...severtom píše:Prohlédl jsem to jen 3 stránky zpět a "padající otáčky" nenašel.
Možná to plyne z nepochopení elektronického plynu - pedál ovládá jen 2 potenciometry a ŘJ ovládá otáčky motoru. Při vyšlápnutí spojky klesají otáčky hodně pomalu, dost lidí to štve, třeba při řazení nižších převodových stupňů, 2 na 3 atd. zbytečně trpí spojka, protože buďto řadíš rychle a na vyšším kvaltu brzdíš motor spojkou, nebo musíš počkat 2 sekundy, než otáčky klesnou a to je sakra dlouhá doba.
Gratuluju k novému autu i zkušenostem s ním.
Každopádně děkuji za vysvětlení.
Hyundai i30 1.4 DOHC CVVT, TRIKOLOR Plus, Nošovice, 05/2011
Re: I 30 - 1,4 benzín - spotřeba/výkon/záběh
Taky se podělím o první zkušenosti se spotřebou, osobně když se jedu projed tak se jedu projed, neberu to jako přesunovadlo z bodu A do bodu B, spotřebu nemám problém nechat vylítnout někde k 9ti litrům a více. Ten motor mi prostě sedl jak pěst na oko, jak zvuk, tak hlavně běh. Na to že se jedná o 1,4 tak oproti fabce 1,3 je to jako výsměch. ono 80Kw dělá svoje
Staříčci s tím dokáží jet za6-7l/100, rozhodovali jsme se mezi fabií, oktávií a tímto korejským krassavcem. Z prvu byly pochyby a nedůvěra k ale tohle auto se mi začíná líbit čím dál více
Staříčci s tím dokáží jet za6-7l/100, rozhodovali jsme se mezi fabií, oktávií a tímto korejským krassavcem. Z prvu byly pochyby a nedůvěra k ale tohle auto se mi začíná líbit čím dál více
Hyundai i30 1.4 CVVT Tricolor 2012
Hyundai i30 1,4 CVVT Patriot
Hyundai i30 1,4 CVVT Patriot
Re: I 30 - 1,4 benzín - spotřeba/výkon/záběh
Zdar. Gratuluji k novému autu, snad ti bude dělat jen a jen radost a budeš se i po delší době tešit na každou jízdu s nímshadyyx píše: Několik mých postřehů k této diskusi: jsou tu vcelku 2 tábory. 1. tvrdí, že se auto má zaběhávat opatrně (důvody se už různí, i když něco pravdy může být všude). 2. tábor zasa prosazuje záběh tak, aby si auto zvyklo na všechno a nebylo líné (důvody jsou vesměs stejné, a taky je tam určitě dost pravdy, alespoň z mého pohledu).
Jsem totální laik, do aut se rozumím jak moje přítelkyně do programování, proto si rád nechám poradit.
Já mám tedy jinou motorizaci než ty, ale styl záběhu nového vozu je tak nějak stejný. Máš pravdu v tom, že jsou v této otázce 2 různé tábory, jak "nejlépe" zajet nové auto. Můj názor a moje zkušenost, je auto v žádném případě extrémně nepřetěžovat a zbytečně nevytáčet k červenému poli. Pokud spíš jezdíš jen kratší trasy, tak si prostě s přítelkyní teď o víkendech dělejte delší výlety autem, podíváte se na krásná místa a autu budou naskakovat kilometry. Ale v žádném případě to nezajíždět jen na dálnici, za ustálené rychlosti a v stále stejných otáčkách. Kombinovat to, od všeho něco. Jezdit i po okrskách, ať máš důvod řadit 4 - 5 / 5 - 4 / a akcelerovat. Najít si i nějakej táhlejší kopec a motor do kopce trochu víc vytočit, ať si zvykne "tahat". Pak to zase můžeš vzít na nějakou delší rychlostní silnici nebo dálnici a dát mu volnější režim. Na 5-ku, rychlost od 80 - 130 km/h. Vyzkoušet prostě všechny režimy provozu, být opatrnej a citlivej ke studenému motoru a prvních pár kilometrech, než se motor zahřeje. Nejezdit jen na spotřebu, ale někdy motor prostě trochu víc vytočit, než doporuručuje eco indikátor na přístrojovce Je to prostě jen a jen můj názor, někdo bude mít zase jiný názor a tak to má být. Já takhle zajížděl svou Vivid Blue a jsem spokojen Tak dej občas o sobě a hlavně o "íčku" vědět, jak jsi spokojený, co ti to dělá nebo nedělá a třeba se někdy jen tak v Praze můžeme sčuchnout. Já tam jezdím 2 - 3x týdně, tak můžeme pokecat osobně.
Hyundai i30 Comfort, 1,6 CRDi VGT - 85kW, Vivid Blue, 07 / 2010.
Oil: Shell Helix Diesel Ultra 5W-30. Benzina - Verva Diesel / Euro Oil - Optimal Diesel (bez biosložky) + VIF
"Ať to má kozy nebo kola, vždy s tím budou problémy".
Oil: Shell Helix Diesel Ultra 5W-30. Benzina - Verva Diesel / Euro Oil - Optimal Diesel (bez biosložky) + VIF
"Ať to má kozy nebo kola, vždy s tím budou problémy".
Re: I 30 - 1,4 benzín - spotřeba/výkon/záběh
Ahoj.
Dekuji za radu, vicemene se ji drzim. Zpocatku bylo auticko trochu linejsi, ale ted jak se blizim k prvnim 1000 km se zacina probouzet. Vidim to jak na postupne (byt zatim malo) klesajici spotrebe, tak hlavne na lepsi a lepsi akceleraci. Taky toho dukazem je, ze kdyz dojizdim na cervenou pomalu na dvojce a pustim nohu z plynu, motor se necuka ale pekne sam tahne vpred. Coz zezacatku byl vubec problem uz na 1. kvaltu. Taky se mi uz parkrat podarilo rozjet pouze na spojce bez plynu, coz je na benzin co rict (alespon co vim tak s tim nemaji problem pouze diesel motory).
Jezdim vicemene mesto, takze to moc roztacet stejne nejde (roztocim to do 4k ot. na dvojce a uz jedu 50tkou...). O vikendu dame vzdy nejaky mensi vylet, takze si uz i motor uzije. Rozhodne ale vubec netocim k cervenym, zatim jsem nejvic tocil do kopecku ca 5500, i to jen chvili. Ale myslim, ze motoru to nevadi a zacina se dobre zajizdet...
V Praze se klidne sejit muzem, pisni dyztak maila na krajcar.peter[zav.]gmail.com.
Dekuji za radu, vicemene se ji drzim. Zpocatku bylo auticko trochu linejsi, ale ted jak se blizim k prvnim 1000 km se zacina probouzet. Vidim to jak na postupne (byt zatim malo) klesajici spotrebe, tak hlavne na lepsi a lepsi akceleraci. Taky toho dukazem je, ze kdyz dojizdim na cervenou pomalu na dvojce a pustim nohu z plynu, motor se necuka ale pekne sam tahne vpred. Coz zezacatku byl vubec problem uz na 1. kvaltu. Taky se mi uz parkrat podarilo rozjet pouze na spojce bez plynu, coz je na benzin co rict (alespon co vim tak s tim nemaji problem pouze diesel motory).
Jezdim vicemene mesto, takze to moc roztacet stejne nejde (roztocim to do 4k ot. na dvojce a uz jedu 50tkou...). O vikendu dame vzdy nejaky mensi vylet, takze si uz i motor uzije. Rozhodne ale vubec netocim k cervenym, zatim jsem nejvic tocil do kopecku ca 5500, i to jen chvili. Ale myslim, ze motoru to nevadi a zacina se dobre zajizdet...
V Praze se klidne sejit muzem, pisni dyztak maila na krajcar.peter[zav.]gmail.com.
Hyundai i30 1.4 DOHC CVVT, TRIKOLOR Plus, Nošovice, 05/2011
Re: I 30 - 1,4 benzín - spotřeba/výkon/záběh
Nazdar ogaři.Tak já mám za zatím najezděno 2800 a spotřeba je různá-po našich valašských kotárech,kde o rovinku nezavadíš jezdím třeba i za 7,5.Ale jak se dostanu z kopců tak je to hned znát i na spotřebě.
V neděli jsem jezdil po jižní Moravě ,najezdil jsem ve svižném tempu 270 km se spotřebou 6,7.Přes obce na limit a na čtyřku,mimo když to šlo 100-110,rychlostní průměr 60.Určitě bych se dostal se spotřebou na lepší hodnoty ,ale boha mojho když ono to tak pěkně jede .Škoda to brzdit.Zatím spokojenost ,pohoda, klídek ,tabáček....
V neděli jsem jezdil po jižní Moravě ,najezdil jsem ve svižném tempu 270 km se spotřebou 6,7.Přes obce na limit a na čtyřku,mimo když to šlo 100-110,rychlostní průměr 60.Určitě bych se dostal se spotřebou na lepší hodnoty ,ale boha mojho když ono to tak pěkně jede .Škoda to brzdit.Zatím spokojenost ,pohoda, klídek ,tabáček....
Hyundai i 30 comfort 1,6i (93 kw)šestikvalt, glowing red, 03 2011