I 30 - 1,4 benzín - spotřeba/výkon/záběh
Moderátoři: 89majlo96, nulda, Moderátoři
Re: I 30 - 1,4 benzín - spotřeba/výkon/záběh
Někdy je třeba ta super skvělá (nebo naopak strašně vysoká) spotřeba daná tolerancí palubního počítače - on taky není úplně přesný...
Moje nejlepší spotřeba na delší trase byla 2,8 l/100 km (San Bernardino - Walenstadt, 112 km). Na krátkých trasách dosahuju opakovaně dobrých výsledků na trase Cukrák - Velká Chuchle, případně Zdiby - Holešovice
Moje nejlepší spotřeba na delší trase byla 2,8 l/100 km (San Bernardino - Walenstadt, 112 km). Na krátkých trasách dosahuju opakovaně dobrých výsledků na trase Cukrák - Velká Chuchle, případně Zdiby - Holešovice
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
- Reklama
Re: I 30 - 1,4 benzín - spotřeba/výkon/záběh
To jsi jel celou dobu z kopce ne?
Škoda O III 1,6tdi 7°DSG
Hyundai i30 1,4 cvvt 2010 (prodáno)
Hyundai i30 1,4 cvvt 2010 (prodáno)
Re: I 30 - 1,4 benzín - spotřeba/výkon/záběh
Převýšení -1600 metrů...
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
Re: I 30 - 1,4 benzín - spotřeba/výkon/záběh
Tak to potom žere jako kráva když jedeš z kopce za 2,8 to bychčekal tak 1,5 max
Škoda O III 1,6tdi 7°DSG
Hyundai i30 1,4 cvvt 2010 (prodáno)
Hyundai i30 1,4 cvvt 2010 (prodáno)
Re: I 30 - 1,4 benzín - spotřeba/výkon/záběh
Chlapi, neblbněte, někdo "slabší" si to přečte a půjde si to hoditChasnik píše:Moje nejlepší spotřeba na delší trase byla 2,8 l/100 km.. ..112 km).
GrandeurHG300
(i30cw 1.4CVVT/80kW 7,2l/100km, LPG 8,4l/100km, E85 8l/100km)
(i30cw 1.4CVVT/80kW 7,2l/100km, LPG 8,4l/100km, E85 8l/100km)
Re: I 30 - 1,4 benzín - spotřeba/výkon/záběh
Posledních cca 30 km rovinka, tam se to "zkazilo"
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
Re: I 30 - 1,4 benzín - spotřeba/výkon/záběh
Extremne se snizi spotreba pokud se jezdi tak aby se nemuselo brzdit nebo jen minimalne. Ja vim je to nudna jizda ale uspora paliva je vysoka.
Re: I 30 - 1,4 benzín - spotřeba/výkon/záběh
Jinak po 10156 km ted nulovan PP každý týden a průměr 6,2l na denní trase cca 30 km z toho 10km město a asi 10x semafor min. 6x startování.
Škoda O III 1,6tdi 7°DSG
Hyundai i30 1,4 cvvt 2010 (prodáno)
Hyundai i30 1,4 cvvt 2010 (prodáno)
Re: I 30 - 1,4 benzín - spotřeba/výkon/záběh
Sice mam crdi, ale 2,8 spotřeba? Wow To muselo bejt fakt jenom z kopce...
Re: I 30 - 1,4 benzín - spotřeba/výkon/záběh
včera nalítáno 120 km, konečně jsem se projel po delší trase, hranice- olomouc, do olomouce jsem jel lehkou nohou, sem tam trochu podřadil nebo vytočil na 120km/h, cesty opravdu krásné, nové asfalty atd. jelo se krásn. Nazpět jsem změnil trasu a přitvrdil na plynu, sem tam sem protočil omezovač, chytl jsem i panelové cesty bohudík je chytám jen výjmečně.
Co se spotřeby týče tam jsem se dostal na 7,2l. Nazpět byla spotřeba 8,2l. Jízdu jsem si užíval, když se oživí těch 80kW pod kapotou je to radost, ale na klidnou jízdu to není.
Srovnávám se služební c3 1.6 80kW. Taky 5-ti kvalt, ale lépe zpřevodovaný, a tiší.
Co se spotřeby týče tam jsem se dostal na 7,2l. Nazpět byla spotřeba 8,2l. Jízdu jsem si užíval, když se oživí těch 80kW pod kapotou je to radost, ale na klidnou jízdu to není.
Srovnávám se služební c3 1.6 80kW. Taky 5-ti kvalt, ale lépe zpřevodovaný, a tiší.
Hyundai i30 1.4 CVVT Tricolor 2012
Hyundai i30 1,4 CVVT Patriot
Hyundai i30 1,4 CVVT Patriot
Re: I 30 - 1,4 benzín - spotřeba/výkon/záběh
to je dost,já jezdím ted přes zimu za 6.8,v létě sem se dostal i na 6.4..
- Michaelgelo
- *
- Příspěvky: 40
- Registrován: 07 říj 2012, 20:05
- Bydliště: Česká Třebová
Re: I 30 - 1,4 benzín - spotřeba/výkon/záběh
Tak to by mě docela zajímalo jak to děláte, mám najeto 23 000km a sám na autě 5 500km a spotřebu na PC mám 8,2. Na dálku jsem se pod 6,5 nedostal a to jsem to hodně šetřil. Jezdím převážně po městě a 2x týdně cestu 25-30km a zpět. A průměr je stále kolem 8.0-8.2. Jsem zvědavej jak to bude v létě. Jo a jinak jezdím na 100 oct. benzín od benziny.
H Coupe GK 2.0 16V 105KW r. 2005,H i30 CW 1,4 80KW Trikolor + packet plus, Nissan Tino 2,2 DI - supr auto, Opel Astra 1,8 16V, Fiat Tipo 1,4i -sráč, 2x Kadet 1,4 -hnilo to, Ford Escort 1,6 16V skoro nové , Honda civic CRX 1,6 16V, Kalibra 2,0 16V, atd.
- vlado1979
- ****
- Příspěvky: 1114
- Registrován: 19 črc 2008, 10:19
- Bydliště: Malinovo
- Kontaktovat uživatele:
Re: I 30 - 1,4 benzín - spotřeba/výkon/záběh
Dobre zabehnúť motor, defenzívny spôsob jazdy a hlavne používať mozog za volantom.
http://www.spritmonitor.de/en/detail/290623.html
http://www.spritmonitor.de/en/detail/290623.html
Mazda CX-5, 2.0 Skyactiv-G AWD AT, 118 kW (2015-
Suzuki Swift, 1.2 VVT, 69 kW (2016-
BMW 530i E61, 3.0 R6 AT, 200 kW (2011 -2015)
Hyundai i30, 1.4, 80 kW (2008-2011)
Peugeot 307 break, 2.0 HDi, 79 kW (2006-2008)
Mazda 121, 1.4, 44 kW (2004-2006)
Suzuki Swift, 1.2 VVT, 69 kW (2016-
BMW 530i E61, 3.0 R6 AT, 200 kW (2011 -2015)
Hyundai i30, 1.4, 80 kW (2008-2011)
Peugeot 307 break, 2.0 HDi, 79 kW (2006-2008)
Mazda 121, 1.4, 44 kW (2004-2006)
Re: I 30 - 1,4 benzín - spotřeba/výkon/záběh
Údaje PP jsou o ničem. Průměrujte aspoň 5 tankování, když uvádíte průměrnou spotřebu nebo uvádějte, že jde o spotřebu měřenou na jedné trase, dotankovat do plna před a do plna po a to pořád dává toleranci 0,5 l (zase ale je to max. rozdíl 0,5 l z 50 litrů, takže přesnost dostatečná).
I 30 CW Plus 1,4 CVVT LPG 08/2010
Netvrďte, že jdu za každou cenu proti proudu, myslete si, že si rád udělám vlastní názor
Netvrďte, že jdu za každou cenu proti proudu, myslete si, že si rád udělám vlastní názor
Re: I 30 - 1,4 benzín - spotřeba/výkon/záběh
Po opravě (vůle ventilů) spotřeba dle PP 6.1 l LPG/100 km. Jízda dle předpisů, 70% okresky, 20% dálnice, 10% město.
Seat Leon 5F FR 1.8 TSi 162 kW
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG