Už jsem o tom na tomhle vlákně psal, to, že máš lehkou nohu na plynu, ještě neznamená, že taky za málo jezdíš většinou je to naopak !! Když v šedesáti zařadíš čtyřku a roztahuješ ji na stovku, tak spotřeba je daleko vyšší, než když zařadíš trojku a tu vytočíš na stovku !! Motor pracuje v daleko lepším a úspornějším režimu ( to je jen příklad ). Musíte si uvědomit, že máte pod zadkem 16 ti ventil a ten si libuje ve vyšších obrátkách ! Pak se Vám určitě Váš vůz nebude zdát línej, protože opravdu línej neníJenec píše:Dyť já vím, že táhle až ve vyšších otáčkách, jenže kdo pak bude platit ten benál..
Kolega s kamarádem dělal na okruhu přímé srovnání Alfy Romeo 1.7 8v a 16v. Do 100km/hod měl 8 ventil navrch, ale potom mu 16 ventil ujel... Takže tak.
...........................................................
New Accent 1.6i CVVT celadon blue