Stránka 22 z 26

Re: Hyundai nikdy viac v zivote!

Napsal: 11 led 2015, 12:32
od Axel.Foley
Trochu jste se tady rozepsali mimo téma... mno, přidám svůj postřeh :wink: Před pár dny jsem se svezl s OII 2,0/103 kW v naftě (jen necelých 60 km). Zarazil mě strašně nezdravý zvuk motoru při zařazené 4 na 50 (ve městě). Na trojku to bylo hooodně lepší. Rovněž 5 to chcelo podstatně výš, než jsem zvyklý z :hyu: atmo 1,4 v benzínu (tenhle motor se 4 při 50 km/hod. nemá problém).

Re: Hyundai nikdy viac v zivote!

Napsal: 11 led 2015, 12:39
od Bofors
a není to třeba tím že je tam úplně jiný převodový poměr? asi jo...

Re: Hyundai nikdy viac v zivote!

Napsal: 11 led 2015, 12:46
od Axel.Foley
Jiný převodový poměr tam je, o tom žádná. Zarazilo mě to, protože OI 1,9 TDi na bývalé firmě s tím problém neměli. Tož asi tak. A ano, i tam byl jiný převodový poměr.

Re: Hyundai nikdy viac v zivote!

Napsal: 11 led 2015, 14:20
od OGYN
89majlo96 píše:
OGYN píše:Ten dotaz vůbec nechápu :shock: 1,6 < 2012, je pružný motor,s proměnným časováním ventilů ! S jízdou na Vl.kvalt 50km/hod jsem neměl problém ani u nové Kia ceed,kde byla 1,4 ! Motor je na to konstrukčně postaven :wink: A pp "radí" jak řadit ! Pochybuji,že by :hyu: nastavil motor tak,aby se poškozoval ! Je jasné,že tam nebudu cpát Vl neustále,ale na jízdu v okrajových částech města bezchyby ! :wink: Jiná věc ,je zamrzlé myšlení českých řidičů,se zvyky "ze století páry " :mrgreen:
No ja len ze mi nejde do hlavy ako to dokaze ten motor na 6.ke utiahnut. Mam 5.kvalt 1,4 CVVT (motory sa v novej a starej generacii nemenili, len znizili trochu vykon a pridali na vyber GDI) a 5. pri 50 je u mna dost nemyslitelna. To musim ist okolo 55-60, aj to po rovine bez zrychlovania, alebo z kopceka. Ten 6. prevodovy stupen musi byt tym padom dost kratky a teda aj zbytocny pri vyssich rychlostiach. Kolko otacok ti toci motor pri dialnicnej 130 km/h a zaradenej 6.ke ?
Vl. kvalt,není dálniční ! Je to "úsporný " kvalt . Mezi V a Vl není velký rozdíl! V. řadím třeba na dálnici ve stoupání (někdy iIV,abych vyjel kopec max povolenou rychlostí ,samozdřejmě,že záleží na obsazení vozu ! Na VI je bídné zrychlení,ale na to má :hyu: "šestikvalt " který se musí umět používat,aby se využil potenciál motoru,jeho výkon,pružnost,dynamiku !

Re: Hyundai nikdy viac v zivote!

Napsal: 11 led 2015, 14:43
od abdulzabak
Axel.Foley píše:Trochu jste se tady rozepsali mimo téma... mno, přidám svůj postřeh :wink: Před pár dny jsem se svezl s OII 2,0/103 kW v naftě (jen necelých 60 km). Zarazil mě strašně nezdravý zvuk motoru při zařazené 4 na 50 (ve městě). Na trojku to bylo hooodně lepší. Rovněž 5 to chcelo podstatně výš, než jsem zvyklý z :hyu: atmo 1,4 v benzínu (tenhle motor se 4 při 50 km/hod. nemá problém).
hmmm, ja s ni (2.0 TDI 10 kW) jezdil 3 roky a 50ka na 4ku byla uplne bez problemu, v pohode vetsinou i na 5ku... Divny.

Re: Hyundai nikdy viac v zivote!

Napsal: 11 led 2015, 14:48
od 89majlo96
OGYN píše:Vl. kvalt,není dálniční ! Je to "úsporný " kvalt
Cize na dialnicu zase nepouzitelna prevodovka ?

Re: Hyundai nikdy viac v zivote!

Napsal: 11 led 2015, 14:55
od Mirus30
GDI je na tom uplne stejne, taky je maly rozdil mezi 5. a 6.stupnem, takze je fajn kdyz jedes kolem 180 a sestka je vytocena tak ze netreba podradit, ale spotrebu to samozrejme tahne nahoru, neni to klasicka dlouha sestka na snizeni otacek a tim padem i spotreby [-X

Re: Hyundai nikdy viac v zivote!

Napsal: 11 led 2015, 15:29
od abdulzabak
ona je to panove trosku eurosestka, protoze dobre funguje v normovanem eurocyklu na mereni spotreby, hure pak funguje v realite. Coz ovsem plati pro vetsinu aut dneska, ono TSI taky ma superuzasne nizkou spotrebu na papiru, ale normalni clovek s nim jede za vic. Proste je to proto, ze za emice CO2 nad limit plati automobilky velke penize na europokutach, takze se jim musi vyhnout...

Re: Hyundai nikdy viac v zivote!

Napsal: 11 led 2015, 20:56
od OGYN
89majlo96 píše:
OGYN píše:Vl. kvalt,není dálniční ! Je to "úsporný " kvalt
Cize na dialnicu zase nepouzitelna prevodovka ?
Proč nepoužitelná na dálnici? Já ji používám běžně ! :mrgreen: V létě Chorvatsko tempomat ,dálnice dle tacho 145 km/hod ,spořeba 7,15-7,40 :wink: Při výjezdu z obce,roztáhnu lV. Na 80km/hod,a hned zařadím Vl. :wink: takže V. používám méně,třeba při podřazování,nebo ve stoupáních . Je třeba jezdit s citem pro auto,a netrápit se nějakými nablblými poučkami z autoškoly :D/

Re: Hyundai nikdy viac v zivote!

Napsal: 11 led 2015, 21:06
od 89majlo96
:roll: kolko ti toci motor pri 130 km/h a zaradenej 6.ke, to jedine ma zaujma, zatial pises len subjektivne hodnotenia ktore mne nic nedaju. To ze sa tu prezentujes ako majster sveta v radeni ma netrapi ale chcem vediet len jeden udaj o otackach motora :-$

Napsal: 11 led 2015, 21:47
od Linux
Řekl bych tak 3500 ot/min.

Re: Hyundai nikdy viac v zivote!

Napsal: 11 led 2015, 21:54
od idam.i
89majlo96 píše::roll: kolko ti toci motor pri 130 km/h a zaradenej 6.ke, to jedine ma zaujma, zatial pises len subjektivne hodnotenia ktore mne nic nedaju. To ze sa tu prezentujes ako majster sveta v radeni ma netrapi ale chcem vediet len jeden udaj o otackach motora :-$
Myslíš niečo takéto :
http://moje.auto.cz/?sekce=foto&im_id=i ... da527ee113

Re: Hyundai nikdy viac v zivote!

Napsal: 11 led 2015, 22:30
od OGYN
89majlo96 píše::roll: kolko ti toci motor pri 130 km/h a zaradenej 6.ke, to jedine ma zaujma, zatial pises len subjektivne hodnotenia ktore mne nic nedaju. To ze sa tu prezentujes ako majster sveta v radeni ma netrapi ale chcem vediet len jeden udaj o otackach motora :-$
Prečo by som sa "neprezentoval " :wink: mám řidičák 45let,z toho 30 jako profesionál,ročně najedu +-50tis,nikdy jsem nezpůsobil nehodu. 3x do mne někdo napálil! Takže jezdím citem,a ani nevím kolik otáček má motor ve 130,bo mne to nezajímá ! :wink: Otáčky motoru ve 130,jsou nic neříkající veličina,protože u každého motoru,auta znamenají něco jiného! :^o

Re: Hyundai nikdy viac v zivote!

Napsal: 12 led 2015, 06:28
od Skyline
Nejedu okolo 50 tis. rocne a jsem rad ze mam ted automat a nemusím porad kvedlat fofrklackem.

Re: Hyundai nikdy viac v zivote!

Napsal: 12 led 2015, 06:48
od OGYN
Skyline píše:Nejedu okolo 50 tis. rocne a jsem rad ze mam ted automat a nemusím porad kvedlat fofrklackem.
Jo jo ,automat je vhodný pro ženský,tlustý líný američany,ty co nechápou na co má auto "tolik " rychlostí" a při řízení už nestíhají řešit co se má zařadit ! :mrgreen: Já řadím rád,u náklaďáků si vychutnávám i půlené rychlosti,meziplyn,redukce . :wink: U skutru mi řazení nechybí,při projížďkách se kochám ! :D