Motor 1.5DPi
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20290
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Motor 1.5DPi
Takže Effecta...
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
- Reklama
Re: Motor 1.5DPi
K te Effecte - ted jsem aktualne 3x po sobe ( pred tim nikdy) tankoval do Zafiry prave tento benzin a prumerna spotreba padla o 0,5l na 6,8 - 6,9l. Takovou spotrebu jsme nikdy nemeli. Uz to leju i do i30. U ni to spadlo o 0,2l, jelikoz na tech kratkych trasach se to asi tak neprojevi. Pocitove motory tahnou/jedou stejne. Prijemne prekvapeni. Puvodne jsem zvolil kvuli jakes takes prokazane aditivaci a ta spotreba je prijemny bonus. Doporucuji.
Hyundai i30 kombi 2021, 1.5 DPi 81kW, Start Plus, Polar White
Opel Zafira 2018, 1.4i Turbo 103 kW, Innovation, White
Opel Zafira 2018, 1.4i Turbo 103 kW, Innovation, White
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20290
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Motor 1.5DPi
Jen nevýznamná a málo relevantní informace k jinému motoru a palivu: na Benzině jsem obvykle brával naftovou Vervu. Její cena se v Olomouci drží dlouhodobě mimo můj akceptační prostor a kvalita tomu neodpovídá. Cena Vervy skokově vyrostla napříč republikou (i tam, kde jsem byl zvyklý brát za podstatně nižší ceny) a jelikož Benzina si tuto mnou neakceptovatelnou cenovou politiku drží, ignoruji ji. Aktuálně tankuji aditivovanou naftu na EuroOil + ještě aditivuji sám. Dle tvrzení EuroOil je nafta bez biosajrajtu, což se o palivu z Benziny říct nedá.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: Motor 1.5DPi
Tak Verva je draha v obou provedenich (alespon pro me), o tom zadna, navic ted E10. Ale ta Effecta je drazsi jen cca o 1,50 kc nez benzin u levne konkurence, coz je na nadrzi cca 60 kc a to je pro me nepodstatny rozdil. Verim, ze dle testu tam ta aditivace je (externe se me neco lit do nadrze nechce, hlavne teda manzelce ) a nizsi spotreba je bonus navic, se kterym jsem ani nepocital.
Hyundai i30 kombi 2021, 1.5 DPi 81kW, Start Plus, Polar White
Opel Zafira 2018, 1.4i Turbo 103 kW, Innovation, White
Opel Zafira 2018, 1.4i Turbo 103 kW, Innovation, White
Re: Motor 1.5DPi
Zdar, tak jsem objednal 1,5 DPI Smart kombi, na ten motor se teším, doteď jsem měl Mitsubishi Lancer Sportback 1,6 Mivec, tak snad nebudu zklamaný.
I30 SW 1,5DPI Smart
Re: Motor 1.5DPi
Zdar, nebudeš. Mám najeto přes 13t a zatím naprostá spokojenost
H i30 combi Comfort 1.5DPI
Re: Motor 1.5DPi
Naopak, budeš spokojený. Mám najeto cca 11k a je radost auto řídit.
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81 Kw Smart
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81kw Comfort
Hyundai i30 GDW 1.6 MPI 88 kW Ambassador
HONDA Jazz 1.4 73kW
Ford Focus II Combi 1.6 74kW
Š.120,Favorit,Fabia...
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81kw Comfort
Hyundai i30 GDW 1.6 MPI 88 kW Ambassador
HONDA Jazz 1.4 73kW
Ford Focus II Combi 1.6 74kW
Š.120,Favorit,Fabia...
Re: Motor 1.5DPi
Parametrově jsou ty motory podobné, výhoda 1.5DPi je 6st. převodovka.
1.5DPi je taky "naladěná" na nižší otáčky.
Předpokládám, že jsi měl nějakou zkušební jízdu, takže představu asi máš.
Za mne motor OK, ale mám najeto jen 3,5tkm takže sotva zajeto
Zatím od začátku dlouhodobá spotřeba 5,4l/100km.
1.5DPi je taky "naladěná" na nižší otáčky.
Předpokládám, že jsi měl nějakou zkušební jízdu, takže představu asi máš.
Za mne motor OK, ale mám najeto jen 3,5tkm takže sotva zajeto
Zatím od začátku dlouhodobá spotřeba 5,4l/100km.
Re: Motor 1.5DPi
Zdar, na tomhle videu se tomu teda moc nechce, mate to tak taky nebo je to fakt novy, nezajety motor s 260km? https://youtu.be/qYDJb1nI_aY
I30 SW 1,5DPI Smart
Re: Motor 1.5DPi
Já tomu tedy prd rozumím, ale já si tu atmosféru 1,5 DPI nekupoval kvůli tomu, abych s tím co nejrychleji dosáhl z nuly na 180 km/h. Kdybych s tím chtěl dělat takové brikule a jezdit ve vysokých otáčkách sportovní jízdu, tak si objednám úplně jinou motorizaci. Rozhodně bych tedy úplně nový motor nezatěžoval trvaleji přes 3500 otáček než se motor zajede tak minimálně po 2000 kilometrech. Za sebe můžu říct, že auto s tímhle motorem nemám dlouho, mám najeto asi 1200 kilometrů a zajížděl jsem ho tak kolem 2 až maximálně 3 tisíc otáček. Když jsem si to auto odvážel od dealera, tak ten motor byl nezvykle líný, ale až teď teprve po těch víc jak tisících najetých kilometrech začínám cítit, jak ten motor začíná krásně lineárně táhnout a je to úplně jiné kafe než na začátku. Podle mne tenhle motor chce fakt solidně zajet a pak šlape jak hodinky.
Hyundai i30 HB 1.5 DPI, 81kW, Smart - Polar white, r.v. 2021
Suzuki Swift 1.3 GLX, 68kW, r.v. 2008
ex Škoda Fabia Combi 1.2 HTP, 47kW, r.v. 2007, LPG od r. 2015
ex Škoda Felicia LXI 1.3, 50kW, r.v. 2000
Suzuki Swift 1.3 GLX, 68kW, r.v. 2008
ex Škoda Fabia Combi 1.2 HTP, 47kW, r.v. 2007, LPG od r. 2015
ex Škoda Felicia LXI 1.3, 50kW, r.v. 2000
Re: Motor 1.5DPi
To rad slysim, nerikam, ze potrebuju raketu, ale tohle by bylo fakt na prd.
I30 SW 1,5DPI Smart
Re: Motor 1.5DPi
Jak můžeš hodnotit auto, který má ujetých 260km podle tohoto videa? To nebyl řidič, ale kreten Mam najeto přes 13t a motor je parádní....nomak píše: ↑24 čer 2021, 21:04 Zdar, na tomhle videu se tomu teda moc nechce, mate to tak taky nebo je to fakt novy, nezajety motor s 260km? https://youtu.be/qYDJb1nI_aY
H i30 combi Comfort 1.5DPI
Re: Motor 1.5DPi
A právě kvůli takovým idiotům mám obavy kupovat "výhodnou" ojetinu s nízkým nájezdem, třeba předváděcí vozy, protože člověk nikdy neví, co s tím autem - motorem kde který kreten dělal. Takže předváděcí vozy s nízkým nájezdem jsou vždycky sázka do loterie. Takže si koupíš od dealera "nové" auto, ale už z nenávratně zkurveným novým motorem, protože si nějaký týpek založil videoblog, kde ukazuje, jak se nový motor vytáčí až do omezovače.
Hyundai i30 HB 1.5 DPI, 81kW, Smart - Polar white, r.v. 2021
Suzuki Swift 1.3 GLX, 68kW, r.v. 2008
ex Škoda Fabia Combi 1.2 HTP, 47kW, r.v. 2007, LPG od r. 2015
ex Škoda Felicia LXI 1.3, 50kW, r.v. 2000
Suzuki Swift 1.3 GLX, 68kW, r.v. 2008
ex Škoda Fabia Combi 1.2 HTP, 47kW, r.v. 2007, LPG od r. 2015
ex Škoda Felicia LXI 1.3, 50kW, r.v. 2000