Chlape ty by si mal ísť do politiky.
Motor 1.5DPi
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
Re: Motor 1.5DPi
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
- Reklama
Re: Motor 1.5DPi
@idam.i
Hyundai i30 HB 1.5 DPI, 81kW, Smart - Polar white, r.v. 2021
Suzuki Swift 1.3 GLX, 68kW, r.v. 2008
ex Škoda Fabia Combi 1.2 HTP, 47kW, r.v. 2007, LPG od r. 2015
ex Škoda Felicia LXI 1.3, 50kW, r.v. 2000
Suzuki Swift 1.3 GLX, 68kW, r.v. 2008
ex Škoda Fabia Combi 1.2 HTP, 47kW, r.v. 2007, LPG od r. 2015
ex Škoda Felicia LXI 1.3, 50kW, r.v. 2000
Re: Motor 1.5DPi
Rád bych se dozvěděl jakou souvislost má obsah či typ motoru společného s rozměry kola....Motor v dotazu zmiňuji jako podstatnou jeho součást. Podle mě to spolu samozřejmě souvisí.
Odkdy obsah či typ motoru má jakoukoliv souvislost s rozměry kola ?
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11627
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
Re: Motor 1.5DPi
Co třeba vztah výkonu a točivého momentu motoru k jízdním odporům dle šířky pneumatik ...
Nicméně ty celkem 4 cm šířky zas takový rozdíl neudělají .
Jezdil jsem se všemi karosářskými verzemi v kombinaci s většinou motorů i verzí zadních náprav - šestnáctky jsou jasným vítězem. Komfort, jízdní vlastnosti - !
O 15'' bych vůbec neuvažoval.
Nicméně ty celkem 4 cm šířky zas takový rozdíl neudělají .
Jezdil jsem se všemi karosářskými verzemi v kombinaci s většinou motorů i verzí zadních náprav - šestnáctky jsou jasným vítězem. Komfort, jízdní vlastnosti - !
O 15'' bych vůbec neuvažoval.
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20288
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Motor 1.5DPi
Otázka velikosti kol je otázka na podvozek, na to, co zvládne, ne na motor, ten to utáhne "levou zadní".csgut píše: ↑04 zář 2021, 11:15 Zdravím všechny,
prosím o radu. Jsem před objednáním i30 HB, 1.5 DPi a řeším kola. Jaké máte a jak jste s nimi spokojení? Prodejce má předobjednaný Comfort s příplatkovými 16". Tedy bude dřívější dodání, zimní dostanu taky dostanu 16". Tak se tak koukám po netu a hledám nějaké doporučení, jestli 195/65/R15 a čekat, nebo 205/55/R16 s hezčím vzhledem, ale dražší, zato dřív. Jak je to s provozem? Technické údaje Hyundai jsou napsány trochu nepřehledně, a například přímo u 1.5 DPi mají data pouze pro 195/65/R15.
Obecně se dočítám, že velká kola jsou méně pohodlná (nižší profil), mají větší pas. odpor, tedy i hluk a spotřebu. Výhodou je tedy pouze vzhled (což o to, oni jsou fakt pěkné, ale jde mi spíš o funkčnost a ne zbytečné vyhazování peněz) a údajná stabilita v zatáčkách. Nevím, jestli s motorem 1.5 DPi budu trhat asfalt...
Zároveň ale Hyu dává např. do Family edice rovnou 16". Nechce se mi zdát, že by tedy měl být rozdíl nějaký drastický. Přijde mi trochu škoda těch automaticky zimních taky v rozměru 205/55/R16. Ale rád si nechám poradit, jak jste vybírali vy a jaké máte zkušenosti s provozem.
Článků je o tom málo a většina výrobců aut podobných velikostí to má jako Hyu. Základ: 15", o stupeň vyšší výbava: 16".
Trend je ale jasný, zvětšovat auta, zvětšovat kola, už i v nižších kategoriích. Je to kvůli financím, nebo bude na i30 HB opravdu lepší sáhnout po 16"? ...
Děkuju všem, co se zapojí a poradí.
slabostka: Nemáš pravdu, zrovna podvozek u i30 je jeden z těch, kde je diametrální rozdíl v chování auta na 15" a 16" kolech. Na šestnáctkách je to příjemné a povedené dospělé auto, na 15kách uhoupaný zaoceánský parník s tendencí jet rovně, hlavně v serpentinách a ostřejších zatáčkách.
A zpět k motoru.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: Motor 1.5DPi
No jo, od té doby co jsem auto objednával já (teď v září to bude rok), ceníková cena narostla už o 30.000 Kč, nehledě na to, že slevu, jakou jsem loni dostal, bych nyní u dealera už těžko sjednal.
To je lepší zhodnocení, než u vkladů v investičním fondu
To je lepší zhodnocení, než u vkladů v investičním fondu
je: Hyundai i30 Combi 1,5 DPI Smart - Heduše (21-)
je2: KIA Ceed II 1.4 MPI (15-), Škoda Octavia I 1.9 TDI Combi (04-)
bylo: Opel CorsaB 1.0, BMW X1 1.8D F48, Šk. Fabia I 1.2 HTP
dávno: Šk. Fabia I 1.4 MPI, Šk. Forman LX, Šk. 105 L, VAZ 21011
je2: KIA Ceed II 1.4 MPI (15-), Škoda Octavia I 1.9 TDI Combi (04-)
bylo: Opel CorsaB 1.0, BMW X1 1.8D F48, Šk. Fabia I 1.2 HTP
dávno: Šk. Fabia I 1.4 MPI, Šk. Forman LX, Šk. 105 L, VAZ 21011
Re: Motor 1.5DPi
Díval jsem se do konfigurátoru a mě se nezdá, že by teď něco zdražilo.
Hyundai i30 HB 1.5 DPI, 81kW, Smart - Polar white, r.v. 2021
Suzuki Swift 1.3 GLX, 68kW, r.v. 2008
ex Škoda Fabia Combi 1.2 HTP, 47kW, r.v. 2007, LPG od r. 2015
ex Škoda Felicia LXI 1.3, 50kW, r.v. 2000
Suzuki Swift 1.3 GLX, 68kW, r.v. 2008
ex Škoda Fabia Combi 1.2 HTP, 47kW, r.v. 2007, LPG od r. 2015
ex Škoda Felicia LXI 1.3, 50kW, r.v. 2000
Re: Motor 1.5DPi
https://s7g10.scene7.com/is/content/hyu ... v%C3%BDpdf
Myslím, že od 6.9. je to zas o dalších 10.000 Kč víc.
Myslím, že od 6.9. je to zas o dalších 10.000 Kč víc.
je: Hyundai i30 Combi 1,5 DPI Smart - Heduše (21-)
je2: KIA Ceed II 1.4 MPI (15-), Škoda Octavia I 1.9 TDI Combi (04-)
bylo: Opel CorsaB 1.0, BMW X1 1.8D F48, Šk. Fabia I 1.2 HTP
dávno: Šk. Fabia I 1.4 MPI, Šk. Forman LX, Šk. 105 L, VAZ 21011
je2: KIA Ceed II 1.4 MPI (15-), Škoda Octavia I 1.9 TDI Combi (04-)
bylo: Opel CorsaB 1.0, BMW X1 1.8D F48, Šk. Fabia I 1.2 HTP
dávno: Šk. Fabia I 1.4 MPI, Šk. Forman LX, Šk. 105 L, VAZ 21011
Re: Motor 1.5DPi
Ve verzi komfort HB už je cena vyšší oproti mému nákupu před rokem o 30 000.
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81 Kw Smart
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81kw Comfort
Hyundai i30 GDW 1.6 MPI 88 kW Ambassador
HONDA Jazz 1.4 73kW
Ford Focus II Combi 1.6 74kW
Š.120,Favorit,Fabia...
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81kw Comfort
Hyundai i30 GDW 1.6 MPI 88 kW Ambassador
HONDA Jazz 1.4 73kW
Ford Focus II Combi 1.6 74kW
Š.120,Favorit,Fabia...
Re: Motor 1.5DPi
Nejde. Family se váže jen na na benzinové turbo motory (1.0, 1.5). Ta 1.0 je pak ve Family i levnější, než klasická 1.5 DPI ve stejné výbavě.
je: Hyundai i30 Combi 1,5 DPI Smart - Heduše (21-)
je2: KIA Ceed II 1.4 MPI (15-), Škoda Octavia I 1.9 TDI Combi (04-)
bylo: Opel CorsaB 1.0, BMW X1 1.8D F48, Šk. Fabia I 1.2 HTP
dávno: Šk. Fabia I 1.4 MPI, Šk. Forman LX, Šk. 105 L, VAZ 21011
je2: KIA Ceed II 1.4 MPI (15-), Škoda Octavia I 1.9 TDI Combi (04-)
bylo: Opel CorsaB 1.0, BMW X1 1.8D F48, Šk. Fabia I 1.2 HTP
dávno: Šk. Fabia I 1.4 MPI, Šk. Forman LX, Šk. 105 L, VAZ 21011
Re: Motor 1.5DPi
U nás sa dá family normálne s 1.5 DPi bez turba.
Re: Motor 1.5DPi
Jenže Family v SK znamená něco jiného, než Family v CZ. V SK je to jeden z výbavových stupňů, v CZ pak speciální zvýhodněná edice ("akční ceník") pro dva výbavové stupně (Comfort a Smart) a dvě motorizace (1.0 T-GDi nebo 1.5 T-GDi).
Je v tom chaos, a to tím větší, že SK a CZ trhy jsou takto vedle sebe a existuje tu i velká jazyková podobnost.
Je v tom chaos, a to tím větší, že SK a CZ trhy jsou takto vedle sebe a existuje tu i velká jazyková podobnost.
je: Hyundai i30 Combi 1,5 DPI Smart - Heduše (21-)
je2: KIA Ceed II 1.4 MPI (15-), Škoda Octavia I 1.9 TDI Combi (04-)
bylo: Opel CorsaB 1.0, BMW X1 1.8D F48, Šk. Fabia I 1.2 HTP
dávno: Šk. Fabia I 1.4 MPI, Šk. Forman LX, Šk. 105 L, VAZ 21011
je2: KIA Ceed II 1.4 MPI (15-), Škoda Octavia I 1.9 TDI Combi (04-)
bylo: Opel CorsaB 1.0, BMW X1 1.8D F48, Šk. Fabia I 1.2 HTP
dávno: Šk. Fabia I 1.4 MPI, Šk. Forman LX, Šk. 105 L, VAZ 21011
Re: Motor 1.5DPi
Dnes som nafasoval v servise ako náhradné vozidlo i30 kombi 1,5DPi... žiadna voňavka, 15tkm na tachometri v režime predvádzačka, náhradné vozidlo. Moje poznatky z pár desiatok km, záťaž komplet (okresky, mesto a nejaká diaľnica):
1/ Motor ideálny do mesta (max na okresky) vzhľadom na sprevodovanie a priebeh krútiaceho momentu motora, silný stred, motor sa srdnato berie vpred, ale pri pohľade na métu 90 km/h už para citeľne dochádza.
2/ Plne súhlasím s pripomienkami Martina Vaculíka na hlučnosť, v meste a na okreske pri "povaľovaní" sa je motor celkom OK. Aj keď musím povedať, že hrubosť chodu(najmä pri akcelerácii) ma prekvapila... mal som také malé deja-vu pri spomienke na prastaré firemné fabie SDI. Na diaľnici ma už motor dosť otravoval aj pri nižšej rýchlosti ako 130.
3/Čo ma zarazilo dosť, boli citeľné vibrácie aj na voľnobehu (mohol byť problém daného kusu), moja 1,4TGDi je voči tomu pokojné "kotě".
Na uzavretie, dôstojný základ poskytujúci základnú dynamiku bez nejakého výkonového vrcholu pre fakt pokojných šoférov. Bezpečnostná dynamická rezerva je reálne nulová, nech mi tu píše kto chce čo chce o tom ako si treba podradiť. Nerobí to zázraky ani na dvojke a ani na trojke... motor dá zo seba najviac do 3500ot... potom je to už také nemastné, neslané... mal som z toho taký "vznetový" pocit, s našepkávaním.. "preraď, aj tak Ti už nič neukážem". Prvú a poslednú atmosféru, čo som mal bola š105, ale úprimne som od toho DPi čakal trochu viac. A úplne chápem prítomnosť 1.0TGdi na trhu, má tam svoje miesto aj keď z papiera mi to také neprišlo. A ešte jedna vec... spojka, prišla mi ešte neprívetivejšia ako na mojej 1,4TGDi, tam som si nejakú chvíľu zvykal.
1/ Motor ideálny do mesta (max na okresky) vzhľadom na sprevodovanie a priebeh krútiaceho momentu motora, silný stred, motor sa srdnato berie vpred, ale pri pohľade na métu 90 km/h už para citeľne dochádza.
2/ Plne súhlasím s pripomienkami Martina Vaculíka na hlučnosť, v meste a na okreske pri "povaľovaní" sa je motor celkom OK. Aj keď musím povedať, že hrubosť chodu(najmä pri akcelerácii) ma prekvapila... mal som také malé deja-vu pri spomienke na prastaré firemné fabie SDI. Na diaľnici ma už motor dosť otravoval aj pri nižšej rýchlosti ako 130.
3/Čo ma zarazilo dosť, boli citeľné vibrácie aj na voľnobehu (mohol byť problém daného kusu), moja 1,4TGDi je voči tomu pokojné "kotě".
Na uzavretie, dôstojný základ poskytujúci základnú dynamiku bez nejakého výkonového vrcholu pre fakt pokojných šoférov. Bezpečnostná dynamická rezerva je reálne nulová, nech mi tu píše kto chce čo chce o tom ako si treba podradiť. Nerobí to zázraky ani na dvojke a ani na trojke... motor dá zo seba najviac do 3500ot... potom je to už také nemastné, neslané... mal som z toho taký "vznetový" pocit, s našepkávaním.. "preraď, aj tak Ti už nič neukážem". Prvú a poslednú atmosféru, čo som mal bola š105, ale úprimne som od toho DPi čakal trochu viac. A úplne chápem prítomnosť 1.0TGdi na trhu, má tam svoje miesto aj keď z papiera mi to také neprišlo. A ešte jedna vec... spojka, prišla mi ešte neprívetivejšia ako na mojej 1,4TGDi, tam som si nejakú chvíľu zvykal.
Hyundai Tucson NX4 Shine+, 1,6TGDi, 110,1kW, 2WD MT6 bez náznaku hybridu
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.