Motor 1.5DPi
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
- Reklama
Re: Motor 1.5DPi
Přesně tak..... Jinak mám najeto 22000 a zatím bez problemu
H i30 combi Comfort 1.5DPI
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8138
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor 1.5DPi
pisem to vsade, napisem to aj sem - vyslovene napisat ze po 10/20/60 000km to jazdi bez problemov fakt netreba. To je snad samozrejmost, by som sa divil keby boli akekolvek problemy. Ten motor tych 60/80/120 000km nemoze ani poznat aj ked sa k tomo clovek nehcova idealne. Potom sa vsak moze zacat lamat situacia medzi tocvolantom vs zodpovedny uzivatel
Inak ta spotreba od WalterB je fakt krasna, to budu dobre nohy
Inak ta spotreba od WalterB je fakt krasna, to budu dobre nohy
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Re: Motor 1.5DPi
Ono stačí spočítat průměrnou rychlost a hned je jasný, proč je ta spotřeba tak super.
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8138
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor 1.5DPi
77km/h nie je nijak zla priemerka a ta spotreba je fajn na nalozene auto
podla UVO sme minule dali Strelice - Teplice Nad Becvou (co je väčšina dialnice kde som mal 90% tempomat na 120) s priemerkou 94km/h - Stonic, 74kw dvaja pasazieri - palubak ukazeval 5,7l.
takze myslim, ze ta spotreba u 1.5 DPI je pekna
podla UVO sme minule dali Strelice - Teplice Nad Becvou (co je väčšina dialnice kde som mal 90% tempomat na 120) s priemerkou 94km/h - Stonic, 74kw dvaja pasazieri - palubak ukazeval 5,7l.
takze myslim, ze ta spotreba u 1.5 DPI je pekna
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Re: Motor 1.5DPi
- náš getz má 310 000km, nedávno som vymenil zap. káble - je to tretia sada, vyčistil klapku a beží to v pohode... filter v nádrži som už nechal tak, je to pakáreň a je zima, má už prejsť poslednou STK tak už do neho neinvestujeme...lambda je stále pôvodná... takže záver je ak bude fungovať elektronika a bude sa poctivo meniť olej plus nejaké tie aditíva do paliva tých 300 000km musí dať 1.5 dpi. Je pravda že tie staršie motory boli stará škola mitsubishi ale ak sa tým novším dá trošku opatery...Mexican píše: ↑20 úno 2022, 13:20 pisem to vsade, napisem to aj sem - vyslovene napisat ze po 10/20/60 000km to jazdi bez problemov fakt netreba. To je snad samozrejmost, by som sa divil keby boli akekolvek problemy. Ten motor tych 60/80/120 000km nemoze ani poznat aj ked sa k tomo clovek nehcova idealne. Potom sa vsak moze zacat lamat situacia medzi tocvolantom vs zodpovedny uzivatel
Inak ta spotreba od WalterB je fakt krasna, to budu dobre nohy
Getz 1.4, 04-2006
Nissan Almera Tino 2.0 cvt lpg 2002
Fiat Punto 1.2 16v cvt 2000
Toyota Auris HSD 2012
Suzuki Vitara 1.4 boostrejet 2018
Toyota RAV4 AWD hybrid 2021
Nissan Almera Tino 2.0 cvt lpg 2002
Fiat Punto 1.2 16v cvt 2000
Toyota Auris HSD 2012
Suzuki Vitara 1.4 boostrejet 2018
Toyota RAV4 AWD hybrid 2021
Re: Motor 1.5DPi
Asi jsi nepochopil, proč to píšeme. Ne proto že se v motoru nevyskytly žádné problémy, ale proto, že jsme spokojeni, jak ten motor chodí - hlučnost, spotřeba, výkon, průběh točivého momentu atd. Kdybych napsal po 15000 km, že ten motor pro mne není v pořádku, tak by to bylo proto, že zklamal v nějakém parametru mé očekávání a ne proto, že měl nějakou závadu.
Hyundai i30 HB 1.5 DPI, 81kW, Smart - Polar white, r.v. 2021
Suzuki Swift 1.3 GLX, 68kW, r.v. 2008
ex Škoda Fabia Combi 1.2 HTP, 47kW, r.v. 2007, LPG od r. 2015
ex Škoda Felicia LXI 1.3, 50kW, r.v. 2000
Suzuki Swift 1.3 GLX, 68kW, r.v. 2008
ex Škoda Fabia Combi 1.2 HTP, 47kW, r.v. 2007, LPG od r. 2015
ex Škoda Felicia LXI 1.3, 50kW, r.v. 2000
Re: Motor 1.5DPi
5.2 l/100 km je při takovém popisu cesty a průměrné rychlosti skoro 80 km/h až těžce uvěřitelná dle toho, co zatím pozoruji u sebe a jiných. To stojí za další diskuzi, jestli dovolíte ... Tankujete N95/98? Dáváte nějaká aditiva? U jaké stanice tankujete? Máte, předpokládám, 16" kola, zimní - jaké značky?
Já 16" zimní, tankuju N95, často TankONO, občas Orlen (nevypozoroval jsem za tu dobu rozdíl významný). Když jezdím opravdu hodně volně, okolo 90-100 km/h na dálnici, potom okrsky s plynulým provozem, klasika obec, zatáčky, obec, zatáčky také nijak agresivním stylem, tak se dostanu dle PC tak na 6 litrů. 5.2 opravdu ani omylem. Připadá mi to jako velký rozdíl. A jak jsem psal, spíš vymykající se. Sám to nedělám a dělat nebudu, spíš jsem teď takovej štoura chvilku po koupi novýho vozu, ale nezkoušel jste si vaše údaje zhruba zkontrolovat s reálnými nájezdy a tankováními? Jak si to někdo píše do deníčků? Průměrnou rychlost mám jistě ještě nižší.
Jo a nemyslím si, že bych neměl cit pro řízení... Ještě taky dodám, že kdybych semtam na to šlápl významně víc, předjíždel, jel do prudkého kopce v horách, byla kus cesty velká zima , tak už to za celou nádrž pod 6 nedostanu. Každá taková extrémnější chvilka má dle mého pozorování opravdu velký vliv.
Mám najeto tedy zatím jen přes 4 tis. km, ale opravdu se mi absolutně nechce věřit, že by v dnešní době jasně vymezených vůlí, přesnou CNC a robotickou výrobou měla spotřeba po takovém nájezdu klesat.
Já 16" zimní, tankuju N95, často TankONO, občas Orlen (nevypozoroval jsem za tu dobu rozdíl významný). Když jezdím opravdu hodně volně, okolo 90-100 km/h na dálnici, potom okrsky s plynulým provozem, klasika obec, zatáčky, obec, zatáčky také nijak agresivním stylem, tak se dostanu dle PC tak na 6 litrů. 5.2 opravdu ani omylem. Připadá mi to jako velký rozdíl. A jak jsem psal, spíš vymykající se. Sám to nedělám a dělat nebudu, spíš jsem teď takovej štoura chvilku po koupi novýho vozu, ale nezkoušel jste si vaše údaje zhruba zkontrolovat s reálnými nájezdy a tankováními? Jak si to někdo píše do deníčků? Průměrnou rychlost mám jistě ještě nižší.
Jo a nemyslím si, že bych neměl cit pro řízení... Ještě taky dodám, že kdybych semtam na to šlápl významně víc, předjíždel, jel do prudkého kopce v horách, byla kus cesty velká zima , tak už to za celou nádrž pod 6 nedostanu. Každá taková extrémnější chvilka má dle mého pozorování opravdu velký vliv.
Mám najeto tedy zatím jen přes 4 tis. km, ale opravdu se mi absolutně nechce věřit, že by v dnešní době jasně vymezených vůlí, přesnou CNC a robotickou výrobou měla spotřeba po takovém nájezdu klesat.
Hyundai i30 HB 1.5 DPi, MY22, comfort.
Re: Motor 1.5DPi
Běžně jezdím 5,3-5,4. I teď v zimě.... Takže to asi jde....
H i30 combi Comfort 1.5DPI
Re: Motor 1.5DPi
S tou spotřebou je to těžké, například teď ráno ve 4 chlapech a větru do práce za 6,5. Jindy za 6,2 v létě za 5,7. Zpátky je to z kopce, takže za mnohem míň.
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81 Kw Smart
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81kw Comfort
Hyundai i30 GDW 1.6 MPI 88 kW Ambassador
HONDA Jazz 1.4 73kW
Ford Focus II Combi 1.6 74kW
Š.120,Favorit,Fabia...
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81kw Comfort
Hyundai i30 GDW 1.6 MPI 88 kW Ambassador
HONDA Jazz 1.4 73kW
Ford Focus II Combi 1.6 74kW
Š.120,Favorit,Fabia...
Re: Motor 1.5DPi
hádžete tu čísla jedna radosť len nevieme či aktuálna spotreba? dlhodobá priemerka? potom aké percento akých jázd? reálna prevádzka auta - teplota- topenie? klíma? záťaž? váha auta - výbava? pneu? - tlak, zima-leto? značka? model? profil trasy - prevýšenia, hustota premávky, start-stop....
Milion premenných a tu si niekto robí zbytočné bolehlavy.... inak tento motor by sa asi dal hodiť na lpg... " hyundai nedoporučuje..." - jasné ale dúfam niekto si to dá....
Milion premenných a tu si niekto robí zbytočné bolehlavy.... inak tento motor by sa asi dal hodiť na lpg... " hyundai nedoporučuje..." - jasné ale dúfam niekto si to dá....
Getz 1.4, 04-2006
Nissan Almera Tino 2.0 cvt lpg 2002
Fiat Punto 1.2 16v cvt 2000
Toyota Auris HSD 2012
Suzuki Vitara 1.4 boostrejet 2018
Toyota RAV4 AWD hybrid 2021
Nissan Almera Tino 2.0 cvt lpg 2002
Fiat Punto 1.2 16v cvt 2000
Toyota Auris HSD 2012
Suzuki Vitara 1.4 boostrejet 2018
Toyota RAV4 AWD hybrid 2021
Re: Motor 1.5DPi
Přijde mi, že hodně záleží na stylu jízdy. Pokud jedu po dálnici na limitu, sem tam předjedu, sem tam mě někdo zbrzdí a potřebuju se znovu rozjet (typicky kamion přejíždí v kopci jinej kamion), takže podřadit o dva stupně a plnej plny, tak spotřeba leze k 7l/100km.csgut píše: ↑20 úno 2022, 22:29 5.2 l/100 km je při takovém popisu cesty a průměrné rychlosti skoro 80 km/h až těžce uvěřitelná dle toho, co zatím pozoruji u sebe a jiných. To stojí za další diskuzi, jestli dovolíte ... Tankujete N95/98? Dáváte nějaká aditiva? U jaké stanice tankujete? Máte, předpokládám, 16" kola, zimní - jaké značky?
Já 16" zimní, tankuju N95, často TankONO, občas Orlen (nevypozoroval jsem za tu dobu rozdíl významný). Když jezdím opravdu hodně volně, okolo 90-100 km/h na dálnici, potom okrsky s plynulým provozem, klasika obec, zatáčky, obec, zatáčky také nijak agresivním stylem, tak se dostanu dle PC tak na 6 litrů. 5.2 opravdu ani omylem. Připadá mi to jako velký rozdíl. A jak jsem psal, spíš vymykající se. Sám to nedělám a dělat nebudu, spíš jsem teď takovej štoura chvilku po koupi novýho vozu, ale nezkoušel jste si vaše údaje zhruba zkontrolovat s reálnými nájezdy a tankováními? Jak si to někdo píše do deníčků? Průměrnou rychlost mám jistě ještě nižší.
Jo a nemyslím si, že bych neměl cit pro řízení... Ještě taky dodám, že kdybych semtam na to šlápl významně víc, předjíždel, jel do prudkého kopce v horách, byla kus cesty velká zima , tak už to za celou nádrž pod 6 nedostanu. Každá taková extrémnější chvilka má dle mého pozorování opravdu velký vliv.
Mám najeto tedy zatím jen přes 4 tis. km, ale opravdu se mi absolutně nechce věřit, že by v dnešní době jasně vymezených vůlí, přesnou CNC a robotickou výrobou měla spotřeba po takovém nájezdu klesat.
Na druhou stranu, když jedu po rovině rychlostí kolem 80km/h nějakou delší dobu, rezignuju na předjíždění, tak se při troše snahy dostanu i pod 5l/100km. Samozřejmě je potřeba se hodně obrnit trpělivostí, protože při jakékoliv jízdě po okruhu, která není na limitu, se za zadkem se udělá fronta nervózních aut.
Ve městě, kde se pohybuju nejčastěji, při plynulé jízdě mám kolem 6l/100km, obvykle si nastavuju omezovač na 50km/h dle GPS (takže 55km/h), přijde mi, že to spotřebě dost pomáhá. Zbytečně se pak nerozjedu na víc, než je nutný a nemusím brzdit. Akorát je potřeba nezapomenout omezovač stopnout třeba při připojování na hlavní, kde člověk občas prostě potřebuje víc zrychlit, aby trefil mezeru. Nebo se naučit prošlápnout plyn až na podlahu, to ho taky vypne.
Průměr z tankování mám teď 6,3l/100km. Ano, píšu si tankování. Kombík, zimní kola, co byly k autu 16", benzín z Globusu (ale ten "lepší"), obvykle 3 lidi na palubě.
Domnívám se, že ne, to automatické nulování se dá nastavit jenom u toho jednoho displeje.rs0158 píše: ↑19 úno 2022, 12:22 když jsme u statistik jízdy
jsou dvě počítadla HROMADNÉ INFO - to si můžu nulovat sám - to je OK
INFORMACE O JÍZDĚ - počítadlo se samo nuluje po 4hodinách stání
a to mně vadí, chtěl bych to "nulovat" pouze já sám
nevíte, zda se dá to automatické nulování počítadla INFORMACE O JÍZDĚ někde vypnout ?
Re: Motor 1.5DPi
Chlapi, já tam to číslo dal jako zajímavost a tak trochu jako hec proti názoru, že 1.5 DPI se nehodí na delší a zejména dálniční cesty. Znovu připomínám, že tam byly nějaké ty "ulehčující" okolnosti
- trochu asi foukalo do zad (středa odpoledne) - nebylo to ještě moc, ale proti větru jsem nejel
- spíš pomalejší jízda po dálnicích v Rakousku - jinak to kvůli limitům nešlo
- posledních 60 km jsem jel hodně klidně kvůli zvěři - je to silnice 111, samý remízek, zatáčka, rokle - očička zvířátek na mě z pangejtů jen svítila
Taky tam ale byly okolnosti "ztěžující"
- popojíždění po horském středisku se studeným motorem a pak průjezd městy kvůli nákupu (Liezen, Č. Budějovice)
- šplhání do Phyrn Pass
- svižná jízda po D3
Takže žádná časovka to nebyla, ale na spotřebu jsem taky rozhodně nejel. Zkrátka taková normální cesta. Rychlostní průměr je de facto stejný, jako když jezdím služebákem 130 km do firmy (Kutná Hora - Třebíč) - to je přesně 1/3 a poměr silnic (dálnice, I. - III. třída) a převýšení je také podobný.
Jinak auto většinou jezdí kratší cesty a tak je průměrná spotřeba samozřejmě vyšší. Máme tam klasické 16 NOKIANy "zdarma", tankujeme N95 nejčastěji u ONO (viz níže) a přidáváme VIF.
(Tabulka: ty modré řádky jsou "sdružená čerpání, kdy do plna šlo až to poslední)
- trochu asi foukalo do zad (středa odpoledne) - nebylo to ještě moc, ale proti větru jsem nejel
- spíš pomalejší jízda po dálnicích v Rakousku - jinak to kvůli limitům nešlo
- posledních 60 km jsem jel hodně klidně kvůli zvěři - je to silnice 111, samý remízek, zatáčka, rokle - očička zvířátek na mě z pangejtů jen svítila
Taky tam ale byly okolnosti "ztěžující"
- popojíždění po horském středisku se studeným motorem a pak průjezd městy kvůli nákupu (Liezen, Č. Budějovice)
- šplhání do Phyrn Pass
- svižná jízda po D3
Takže žádná časovka to nebyla, ale na spotřebu jsem taky rozhodně nejel. Zkrátka taková normální cesta. Rychlostní průměr je de facto stejný, jako když jezdím služebákem 130 km do firmy (Kutná Hora - Třebíč) - to je přesně 1/3 a poměr silnic (dálnice, I. - III. třída) a převýšení je také podobný.
Jinak auto většinou jezdí kratší cesty a tak je průměrná spotřeba samozřejmě vyšší. Máme tam klasické 16 NOKIANy "zdarma", tankujeme N95 nejčastěji u ONO (viz níže) a přidáváme VIF.
(Tabulka: ty modré řádky jsou "sdružená čerpání, kdy do plna šlo až to poslední)
je: Hyundai i30 Combi 1,5 DPI Smart - Heduše (21-)
je2: KIA Ceed II 1.4 MPI (15-), Škoda Octavia I 1.9 TDI Combi (04-)
bylo: Opel CorsaB 1.0, BMW X1 1.8D F48, Šk. Fabia I 1.2 HTP
dávno: Šk. Fabia I 1.4 MPI, Šk. Forman LX, Šk. 105 L, VAZ 21011
je2: KIA Ceed II 1.4 MPI (15-), Škoda Octavia I 1.9 TDI Combi (04-)
bylo: Opel CorsaB 1.0, BMW X1 1.8D F48, Šk. Fabia I 1.2 HTP
dávno: Šk. Fabia I 1.4 MPI, Šk. Forman LX, Šk. 105 L, VAZ 21011
Re: Motor 1.5DPi
Spotřeba vždy bude záviset na řadě parametrech. Sám vidím, že i když jezdím stejnou trasu v podstatě skoro stejně, tak se mi spotřeba mění v závislosti na počasí, které neovlivním. A vliv to má mnohdy dost slušný a přesně očekávaný. Sám mám najeto už 13 tis km s průměrnou spotřebou 5,75 l/100 km. Vedu si záznam na spritmonitoru. Tady občas bacha na úlety, kdy někdo má hodně malou spotřebu jen proto, že tam blbě napíše nájezd. Průměr to totiž počítá z nájezdu a ne z rozdílu odometru.
Základem pro nízkou spotřebu je nemít těžkou nohu, nesnažit se jet na max za každou cenu, číst profil trasy a hodně využívat setrvačnost. Zákony fyziky nikdo neobejde a prostě čím rychleji se jede, tím víc spotřeba roste. Takže třeba takovou cestu Liberec - Praha po dálnici mám cca za 6,2, ale cestu Liberec - Pardubice za 5. A to nejsem louda a jezdím cca limit + 5-10 km/h.
Vždy je třeba mít na paměti, že každé šlápnutí na brzdu znamená mrhání palivem. To by neplatilo, kdybychom měli elektromobil, který má dost dobrou rekuperaci. Takže ono je rozdíl, když jedete z kopce buď na neutrál nebo bez plynu a nebo, když musíte z kopce kvůli zatáčkám brzdit. V tom prvním případě totiž auto ujede mnohem větší vzdálenost s minimální spotřebou, kdežto při brždění se ta vzdálenost výrazně zkrátí, takže pak ta spotřeba tolik neklesne. Ještědské serpentiny jsou velmi dobré na učení, jak zacházet s plynem a brzdou. Třeba na mé trase do práce do Stráže pod Ralskem to mám 30 km, kterou dávám za 32 minut. Když pojedu stylem brzda plyn, tak se mi podaří nahnat cca 2 minuty, ale místo spotřeby 5 l/100km tam budu mít přes 6. Cestou zpět ale jedu převážně do kopce, takže tady se už i při normální jízdě dostanu cca na 6 l/100km. Když bych jel do práce oklikou přes Jablonné, tak to mám skoro 40 km a za cca 36 minut a spotřeba kvůli vyšší rychlosti už jde sotva k 5,5 a cestou zpět končím převážně na 6,2. Z toho je vidět, že na profilu trasy dost záleží.
Celkově ale musím říci, že ta 1.5 DPi na ježdění bohatě stačí a ani delší trasy i třeba po dálnici nejsou utrpení. Třeba cesta k Baltu a zpět plně naloženého věcmi a 4 lidmi, kdy převážná část po dálnici cca 120-130 km/h se spotřebou 5,7 rozhodně není špatné číslo.
Základem pro nízkou spotřebu je nemít těžkou nohu, nesnažit se jet na max za každou cenu, číst profil trasy a hodně využívat setrvačnost. Zákony fyziky nikdo neobejde a prostě čím rychleji se jede, tím víc spotřeba roste. Takže třeba takovou cestu Liberec - Praha po dálnici mám cca za 6,2, ale cestu Liberec - Pardubice za 5. A to nejsem louda a jezdím cca limit + 5-10 km/h.
Vždy je třeba mít na paměti, že každé šlápnutí na brzdu znamená mrhání palivem. To by neplatilo, kdybychom měli elektromobil, který má dost dobrou rekuperaci. Takže ono je rozdíl, když jedete z kopce buď na neutrál nebo bez plynu a nebo, když musíte z kopce kvůli zatáčkám brzdit. V tom prvním případě totiž auto ujede mnohem větší vzdálenost s minimální spotřebou, kdežto při brždění se ta vzdálenost výrazně zkrátí, takže pak ta spotřeba tolik neklesne. Ještědské serpentiny jsou velmi dobré na učení, jak zacházet s plynem a brzdou. Třeba na mé trase do práce do Stráže pod Ralskem to mám 30 km, kterou dávám za 32 minut. Když pojedu stylem brzda plyn, tak se mi podaří nahnat cca 2 minuty, ale místo spotřeby 5 l/100km tam budu mít přes 6. Cestou zpět ale jedu převážně do kopce, takže tady se už i při normální jízdě dostanu cca na 6 l/100km. Když bych jel do práce oklikou přes Jablonné, tak to mám skoro 40 km a za cca 36 minut a spotřeba kvůli vyšší rychlosti už jde sotva k 5,5 a cestou zpět končím převážně na 6,2. Z toho je vidět, že na profilu trasy dost záleží.
Celkově ale musím říci, že ta 1.5 DPi na ježdění bohatě stačí a ani delší trasy i třeba po dálnici nejsou utrpení. Třeba cesta k Baltu a zpět plně naloženého věcmi a 4 lidmi, kdy převážná část po dálnici cca 120-130 km/h se spotřebou 5,7 rozhodně není špatné číslo.
Hyundai i30 III Combi 1.5 DPI Smart, Silky bronze
Tucson 2015, 1.7 CRDi
Opel Astra Caravan 1.7 Dti
Tucson 2015, 1.7 CRDi
Opel Astra Caravan 1.7 Dti
Re: Motor 1.5DPi
Teda já obdivuju někoho, kdo si u soukromého auta vede takovou evidenci kde tankoval kolik a u kterého stojanu . To by se mi teda vůbec nechtělo. Asi to dělám blbě, ale já házím účtenku do koše, hned jak vylezu z benzínky a za týden už si vůbec nevzpomenu, kde jsem tankoval, kolik a za kolik peněz. Nějak to beru tak fatalisticky jak život plyne a nezabývám se tím .
Hyundai i30 HB 1.5 DPI, 81kW, Smart - Polar white, r.v. 2021
Suzuki Swift 1.3 GLX, 68kW, r.v. 2008
ex Škoda Fabia Combi 1.2 HTP, 47kW, r.v. 2007, LPG od r. 2015
ex Škoda Felicia LXI 1.3, 50kW, r.v. 2000
Suzuki Swift 1.3 GLX, 68kW, r.v. 2008
ex Škoda Fabia Combi 1.2 HTP, 47kW, r.v. 2007, LPG od r. 2015
ex Škoda Felicia LXI 1.3, 50kW, r.v. 2000