Pánové tento topík je prostě bombovej, chvilku nekoukáte a už tu je tuna komentářů
. Asi by to nemělo být tema o motoru ale o tomhle autě jako celku s tímto motorem
.
TO JACK: Chápu jak to mysliš s tou škrtící klapkou, pro mě je to ale čistej podvod, tak ten pedal měli udělat krátkej celej, takhle mě to drží v iluzích že mám pod kapotou mustanga
a přitom tomu dávám zabrat co to dá nevědomky i na to
zajíždění se lehko řekne, nešlapejte plyn zhurta, jojo já ho jen polechtavam a přitom už je na "podlaze". No a pokud jde o otačky a dunení atmosfery? No astra by se v 1500 rozklepala až by upadl vejfuk
jojo čtyřválec bez turba je to taky.
Zrovna jsem se chtěl vyjádřív k tomu řazení, měl někdo ASTRU G? Tam při pohledu na páku aní nevíte co máte zařazeno jak je to dokřivené
. Tohle řadí absolutně krásně, paka tam padá jak po másle, je to radost řadit a z autoškol stále pamatuju, páku nedržet v pěsti a tak se mi nikdy nestane že bych nedal 3 nebo 4, to jsou opravdu nejlehčí kvalty
.
U toho MHEV nejde přeci jen o baterku, jasně misto alternateru je generátor. Ale manuál se s tím už nedá koupit normální, je to pitomá IMT blbost. Pak už jedině automat. K čemu automatizovanej manual? Aby odpojoval motor od převodovky při zařazení... nooo supeer
, každej to chceme.