Přeji, ať se přání splní a čekání rychle uteče.
Motor 1.5DPi
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20288
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Motor 1.5DPi
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
- Reklama
Re: Motor 1.5DPi
Report: 9t km pokořeno! Průměr 6.5l/100km. Poslední jízda 5,9l/100km (Lbc-Prg-Km jen dálnice 135-140km/h, zpátky Km - HK - Lbc 95-100km/h)
Klima On, Zimáky On, 4+ plný auto krámů On). Předchozí 3týdny 7l/100km, město)
Klima On, Zimáky On, 4+ plný auto krámů On). Předchozí 3týdny 7l/100km, město)
Re: Motor 1.5DPi
Jinak jsem spokojen s motorem, za ty prachy je to luxus volba.
Pomrkávám po i20 N a ženě nechat i30...
Pomrkávám po i20 N a ženě nechat i30...
Re: Motor 1.5DPi
Doufám že, v mém, kauboj salúnu bude na víkend k dispozici...
Re: Motor 1.5DPi
Já jsem taky přesedlal z 1.4 80kW (2011) do 1.5. DPI 81kW.
Defacto potvrzuji to, co už bylo napsáno. Ze začátku se mi to zdálo trochu línější, ale už jsem si na to zvyknul. Zvuk motoru je při vyšších otáčkách dunivý. Každopádně se je jedná o jedno z posledních aut na trhu s jednoduchou technikou motoru.
Jinak s autem zatím spokojenost. Jenom se mu nechce vracet kola do přímého směru z maximálního rejdu. Dělá to taky někomu? Musím tomu vždy trochu pomoci.
Defacto potvrzuji to, co už bylo napsáno. Ze začátku se mi to zdálo trochu línější, ale už jsem si na to zvyknul. Zvuk motoru je při vyšších otáčkách dunivý. Každopádně se je jedná o jedno z posledních aut na trhu s jednoduchou technikou motoru.
Jinak s autem zatím spokojenost. Jenom se mu nechce vracet kola do přímého směru z maximálního rejdu. Dělá to taky někomu? Musím tomu vždy trochu pomoci.
Re: Motor 1.5DPi
Co to znamená "Zvuk motoru je při vyšších otáčkách dunivý"?
Jakože nějaká rezonance?
Při zkušební jízdě jsem to moc netočil takže jsem si něčeho takového ani nemohl všimnout.
Jelikož jsem extrémně citlivý na různé pazvuky a "nesprávné" zvuky, tak by mne to zajímalo.
Jakože nějaká rezonance?
Při zkušební jízdě jsem to moc netočil takže jsem si něčeho takového ani nemohl všimnout.
Jelikož jsem extrémně citlivý na různé pazvuky a "nesprávné" zvuky, tak by mne to zajímalo.
Re: Motor 1.5DPi
Tak to bych zkusil elektromobil, ten jen bzuciwilly50 píše: ↑04 lis 2020, 03:26 Co to znamená "Zvuk motoru je při vyšších otáčkách dunivý"?
Jakože nějaká rezonance?
Při zkušební jízdě jsem to moc netočil takže jsem si něčeho takového ani nemohl všimnout.
Jelikož jsem extrémně citlivý na různé pazvuky a "nesprávné" zvuky, tak by mne to zajímalo.
H i30 combi Comfort 1.5DPI
Re: Motor 1.5DPi
Já bych ten zvuk nedémonizoval, je to běžný projev atmosférického benzínového motoru. Alespoň u mě žádné rezonance nejsou. Při vyšších otáčkách posádka o motoru ví, ale ze všech aut, která jsem doteď měl, je tento motor směrem do kabiny nejlépe odhlučněný. A vlastně i směrem ven, kamarád se mi směje, že mám elektroauto, na volnoběh je to fakt tiché a je to vlastně víc slyšet vzadu u výfuku než když člověk stojí 2 metry před čumákem.
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
Re: Motor 1.5DPi
riešime prkotiny, ked si prešítam TSI-čkové forum tak ten dunivý zvuk čo tu opisujete je p...., gro ľudí mňa nevynímajúc pôjde do atmosfery hlavne kôli dochádzaniu do práce, preto by ma zaujímali studené štarty v tomto jesennom počasí, ako sa motor správa pri prvých metroch, ako sa rýchlo zohreje....
Re: Motor 1.5DPi
Přesně tak! Já osobně jsem s motorem spokojený, je tichý, nezere, proste do prace paráda. A dovcu zvládl také levou zadniproviron píše: ↑04 lis 2020, 20:59 riešime prkotiny, ked si prešítam TSI-čkové forum tak ten dunivý zvuk čo tu opisujete je p...., gro ľudí mňa nevynímajúc pôjde do atmosfery hlavne kôli dochádzaniu do práce, preto by ma zaujímali studené štarty v tomto jesennom počasí, ako sa motor správa pri prvých metroch, ako sa rýchlo zohreje....
H i30 combi Comfort 1.5DPI
Re: Motor 1.5DPi
Startuje perfektně na první otočení klíčku zima nezima. Ohřívá se opravdu rychle. Mně motor neduní, ozývá se jen při vytáčení a zvuk je docela příjemný. Při ustálené rychlosti a to i na dálnici je přiměřeně tichý. Prostě v pohodě.
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81 Kw Smart
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81kw Comfort
Hyundai i30 GDW 1.6 MPI 88 kW Ambassador
HONDA Jazz 1.4 73kW
Ford Focus II Combi 1.6 74kW
Š.120,Favorit,Fabia...
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81kw Comfort
Hyundai i30 GDW 1.6 MPI 88 kW Ambassador
HONDA Jazz 1.4 73kW
Ford Focus II Combi 1.6 74kW
Š.120,Favorit,Fabia...
Re: Motor 1.5DPi
Tohle mas strasne subjektivni, co clovek, to nazor. Ja uz jsem ten svuj napsal vyse. Pokud bych to za sebe jeste jednou shnrnul, motor je velmi tichy v nizkych otackach, to ho fakt preslechnes, od 3000 uz moc ne plus jeho zvuk (tón) me osobne zatim spis nesedne. Soucasne lze vycitit lehke vibrace motoru do pedalu a volantu. Pisu "lze vycitit", ne ze by se to nejak klepalo. Skoda je, ze 5ka a 6ka jsou pomerne kratke. Vykon pocitove odpovida udavanym parametrum, tj. dvoulitr nebo neco s turbem to neni, ze by se to samo hnalo za plynem, ale kdyz se na to slapne pri nizsim kvaltu (3ka - 4ka), tak to docela funguje.
Musim ale opakovane dodat, ze mam najeto jen cca 550 km, motor je syrovy a pres 4000 ot. to tudiz vytacim zridka.
Musim ale opakovane dodat, ze mam najeto jen cca 550 km, motor je syrovy a pres 4000 ot. to tudiz vytacim zridka.
willy50 píše: ↑04 lis 2020, 03:26 Co to znamená "Zvuk motoru je při vyšších otáčkách dunivý"?
Jakože nějaká rezonance?
Při zkušební jízdě jsem to moc netočil takže jsem si něčeho takového ani nemohl všimnout.
Jelikož jsem extrémně citlivý na různé pazvuky a "nesprávné" zvuky, tak by mne to zajímalo.
červená i30 III/FL combi, 1,5 DPi / 81 kW, comfort
--- ex: ---
červený ford focus mk.I, 1,6i / 74 kW
červená škoda felicia Lxi, 1,3 MPI / 50 kW
červená škoda 130 GL, 1,3 / 43 kW
--- ex: ---
červený ford focus mk.I, 1,6i / 74 kW
červená škoda felicia Lxi, 1,3 MPI / 50 kW
červená škoda 130 GL, 1,3 / 43 kW
Re: Motor 1.5DPi
Vy co už máte motor dýl, jak jste spokojeni s výkonem? Jel jste s ním už někdo "plně naložený"? Auto jsem chtěl kupovat už letos, ale kvůli tomu co se děje to nechám až na jaro. 1.5 tgdi je už mimo rozpočet, zbývá 1.5 Dpi nebo 1.0 tgdi. Je tam nějaký extra znát ten rozdíl 7kw a o pár čísel větší krouťák?
Re: Motor 1.5DPi
Znát je určitě. Ale na krátký trasy je dpi podstatné lepsi.....Petrikos píše: ↑04 lis 2020, 22:41 Vy co už máte motor dýl, jak jste spokojeni s výkonem? Jel jste s ním už někdo "plně naložený"? Auto jsem chtěl kupovat už letos, ale kvůli tomu co se děje to nechám až na jaro. 1.5 tgdi je už mimo rozpočet, zbývá 1.5 Dpi nebo 1.0 tgdi. Je tam nějaký extra znát ten rozdíl 7kw a o pár čísel větší krouťák?
H i30 combi Comfort 1.5DPI
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20288
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Motor 1.5DPi
Cecil67: Poslední příspěvek se necituje
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek