No, z Kozlová to není zase tak daleko. Kdysi jsem tam jezdil se Seatem bo v Ol. byli sumaci...
Motor 1.5DPi
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
Re: Motor 1.5DPi
H i30 combi Comfort 1.5DPI
- Reklama
Re: Motor 1.5DPi
Tož jasně, sfrčíš do Potštátu a jsi tady za chvilku
KIA XCeed 1,5T-GDi 118kW 7°DCT - GT line
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 59700 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 59700 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Re: Motor 1.5DPi
Ty jo takový tankodrom... No však jo, v Krnově mám sváru tak mrknuna návštěvu a tak....
H i30 combi Comfort 1.5DPI
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20291
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Motor 1.5DPi
petzl: Byl jsi rychlejší, napadlo mě to samé.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: Motor 1.5DPi
Tak sem prošel manuál od motoru 1,5DPI , 1,4 T-GDI , 1,0 T-GDI
U 1,5 DPI olej : API SN PLUS / ILSAC GF-5
U 1,4 T-GDI olej : API SN PLUS / ILSAC GF-5
u 1,0 T-GDI olej : API SN PLUS / SP / ILSAC GF-6
Nějak Korea kašle na evropské normy ACEA.
A Americká API SN PLUS / nebo SP nějak nerozlišuje, zda je v autě filtr pevných částic.
Proto si myslím, že i když dáš olej určený pro motor s GPFkem do auta bez GPF , že se nic nestane.
Ale čert ví, a nějak korejčíky nechápu, proč, když auto vyrábí v EU nepíší v manuálech oleje v normě Evropy.
ale je zajímavé, že vzadu píší o olejích pro Evropu a u auta s filtrem pevných částic klidně doporučují olej ACEA A5/B5
U 1,5 DPI olej : API SN PLUS / ILSAC GF-5
U 1,4 T-GDI olej : API SN PLUS / ILSAC GF-5
u 1,0 T-GDI olej : API SN PLUS / SP / ILSAC GF-6
Nějak Korea kašle na evropské normy ACEA.
A Americká API SN PLUS / nebo SP nějak nerozlišuje, zda je v autě filtr pevných částic.
Proto si myslím, že i když dáš olej určený pro motor s GPFkem do auta bez GPF , že se nic nestane.
Ale čert ví, a nějak korejčíky nechápu, proč, když auto vyrábí v EU nepíší v manuálech oleje v normě Evropy.
ale je zajímavé, že vzadu píší o olejích pro Evropu a u auta s filtrem pevných částic klidně doporučují olej ACEA A5/B5
Re: Motor 1.5DPi
Nevím z čeho čerpáš údaje. Koukni se na stranu 50 této diskuse, kde jsem dal screenshot z manuálu pro tyto motory a je tam i norma ACEA https://www.hyundaiclub.net/viewtopic.p ... &start=735
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81 Kw Smart
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81kw Comfort
Hyundai i30 GDW 1.6 MPI 88 kW Ambassador
HONDA Jazz 1.4 73kW
Ford Focus II Combi 1.6 74kW
Š.120,Favorit,Fabia...
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81kw Comfort
Hyundai i30 GDW 1.6 MPI 88 kW Ambassador
HONDA Jazz 1.4 73kW
Ford Focus II Combi 1.6 74kW
Š.120,Favorit,Fabia...
Re: Motor 1.5DPi
odpoledne v práci jsem si vzal manuály od služebáků a opsal co tam je .
a na tvým odkazu je u 1,5 taky napsán API SN PLUS / SP / ILSAC GF-6 - zřejmě manuál novějšího auta.
a na tvým odkazu je u 1,5 taky napsán API SN PLUS / SP / ILSAC GF-6 - zřejmě manuál novějšího auta.
Naposledy upravil(a) kolomaz dne 09 dub 2021, 20:54, celkem upraveno 1 x.
Re: Motor 1.5DPi
Ta druhá tabulka je v manuálu tuším až na další straně.
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81 Kw Smart
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81kw Comfort
Hyundai i30 GDW 1.6 MPI 88 kW Ambassador
HONDA Jazz 1.4 73kW
Ford Focus II Combi 1.6 74kW
Š.120,Favorit,Fabia...
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81kw Comfort
Hyundai i30 GDW 1.6 MPI 88 kW Ambassador
HONDA Jazz 1.4 73kW
Ford Focus II Combi 1.6 74kW
Š.120,Favorit,Fabia...
Re: Motor 1.5DPi
ano jak píšu výše, v tabulce pro Evropu i u auta 1,0 T-GDi s GPF je doporučen ACEA A5/B5
což je podle mne špatně.
což je podle mne špatně.
Re: Motor 1.5DPi
Potom už len UV fixu a urobiť znaky na strategických miestach.... polohu olejového filtra na prírube, poloha výpustnej skrutky... prípadne nejaký znak na olejové vičko... . No a auto žiadať prebrať na heveri v dielni a nie na parkovisku....
Hyundai Tucson NX4 Shine+, 1,6TGDi, 110,1kW, 2WD MT6 bez náznaku hybridu
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
Re: Motor 1.5DPi
Když tady tak občas sleduju toto téma (Motor 1.5 DPi), tak mě pořád vrtá hlavou jedna věc:
Ten motor je na trhu už rok. Myslím si, že v ČR je v případě i30 určitě nejprodávanější, objektivní statistiky sice neznám, ale např. i tady na fóru převažuje zcela jednoznačně (koukám, že ho tu mají tak ¾ všech majitelů nových i30, možná i víc). Pokud se ale nemýlím, tak v českém „mediálním prostředí“ na tento motor pořád ještě nikdo neudělal žádný test (článek, video). Ani jsem nezaznamenal žádnou obecnou recenzi na auto (i30), které by ho mělo? Všechny servery samozřejmě nesleduju a časopisy už vůbec ne, ale i když aktivně hledám, nenacházím nic. Když už někdo něco o i30 po faceliftu napsal (Svět Motorů), nebo natočil (např. Hrubis), tak to bylo k 1,6 CRDi.
Naproti tomu třeba ze Slovenska je už od loňska řada videí, která se i30 s 1,5 DPi zabývají – některá velmi podrobně. Pravda, novináři si tam dokola půjčují jedno auto (BT 079AG), ale proč ne? Videorecenze pak jsou i z Polska a Německa. V ČR je ticho po pěšině - a to se tu ta auta vyrábějí! Rozumíte tomu někdo? Jsme jenom my tady na fóru tím tak "neobjektivně" zaujatí a ve skutečnosti to za komentáře nestojí? Sama automobilka to totiž taky nějak moc neprezentuje (už jsem se nad tím tady někde taky pozastavoval).
Zatím tedy jediný test auta s tímto motorem u nás je vlastně ten od kluků tady na fóru - díky za něj!
(Jestli se pletu a něco mi někde uniklo, hoďte sem na to link)
Ten motor je na trhu už rok. Myslím si, že v ČR je v případě i30 určitě nejprodávanější, objektivní statistiky sice neznám, ale např. i tady na fóru převažuje zcela jednoznačně (koukám, že ho tu mají tak ¾ všech majitelů nových i30, možná i víc). Pokud se ale nemýlím, tak v českém „mediálním prostředí“ na tento motor pořád ještě nikdo neudělal žádný test (článek, video). Ani jsem nezaznamenal žádnou obecnou recenzi na auto (i30), které by ho mělo? Všechny servery samozřejmě nesleduju a časopisy už vůbec ne, ale i když aktivně hledám, nenacházím nic. Když už někdo něco o i30 po faceliftu napsal (Svět Motorů), nebo natočil (např. Hrubis), tak to bylo k 1,6 CRDi.
Naproti tomu třeba ze Slovenska je už od loňska řada videí, která se i30 s 1,5 DPi zabývají – některá velmi podrobně. Pravda, novináři si tam dokola půjčují jedno auto (BT 079AG), ale proč ne? Videorecenze pak jsou i z Polska a Německa. V ČR je ticho po pěšině - a to se tu ta auta vyrábějí! Rozumíte tomu někdo? Jsme jenom my tady na fóru tím tak "neobjektivně" zaujatí a ve skutečnosti to za komentáře nestojí? Sama automobilka to totiž taky nějak moc neprezentuje (už jsem se nad tím tady někde taky pozastavoval).
Zatím tedy jediný test auta s tímto motorem u nás je vlastně ten od kluků tady na fóru - díky za něj!
(Jestli se pletu a něco mi někde uniklo, hoďte sem na to link)
je: Hyundai i30 Combi 1,5 DPI Smart - Heduše (21-)
je2: KIA Ceed II 1.4 MPI (15-), Škoda Octavia I 1.9 TDI Combi (04-)
bylo: Opel CorsaB 1.0, BMW X1 1.8D F48, Šk. Fabia I 1.2 HTP
dávno: Šk. Fabia I 1.4 MPI, Šk. Forman LX, Šk. 105 L, VAZ 21011
je2: KIA Ceed II 1.4 MPI (15-), Škoda Octavia I 1.9 TDI Combi (04-)
bylo: Opel CorsaB 1.0, BMW X1 1.8D F48, Šk. Fabia I 1.2 HTP
dávno: Šk. Fabia I 1.4 MPI, Šk. Forman LX, Šk. 105 L, VAZ 21011
Re: Motor 1.5DPi
Ticho po pěšině...
Hyundai i30 kombi 1,5i - Smart + navigace.
Škoda Octavia II - 1,6 MPI 75kW + LPG
Škoda Octavia II - 1,6 MPI 75kW + LPG
Re: Motor 1.5DPi
tiež som tento motor v teste nikde v ČR nevidel, škoda no. To im to Hyundai nikomu nechce požičať?
KIA CEED III(CD) Spin; 1.0T-GDI Smartstream 74kW
Palivo: EuroOil N95+VIF
Palivo: EuroOil N95+VIF
Re: Motor 1.5DPi
WalterB - tady: https://www.hyundaiclub.net/viewtopic.php?f=217&t=39682 máš super recenzi od Mr.
Jinak já tohle neřeším - hodně jsem hledal před koupí recenze, a to byl říjen 2020 a našel jsem. A že jsou slovenské, jedna, tuším, německá, to mi je jedno.
Na druhou stranu máš pravdu, že těží podle mě málo z toho, že tu má fabriku a bere ČR trh jako jakýkoliv jiný. Vše se řeší s dovozcem. Co, kua, dovážím, když se to tu vyrábí?? V tom je škoda hodně dál, a klidně ti jako české šoupne auto vyrobené kdekoliv jinde.
Jinak já tohle neřeším - hodně jsem hledal před koupí recenze, a to byl říjen 2020 a našel jsem. A že jsou slovenské, jedna, tuším, německá, to mi je jedno.
Na druhou stranu máš pravdu, že těží podle mě málo z toho, že tu má fabriku a bere ČR trh jako jakýkoliv jiný. Vše se řeší s dovozcem. Co, kua, dovážím, když se to tu vyrábí?? V tom je škoda hodně dál, a klidně ti jako české šoupne auto vyrobené kdekoliv jinde.
červená i30 III/FL combi, 1,5 DPi / 81 kW, comfort
--- ex: ---
červený ford focus mk.I, 1,6i / 74 kW
červená škoda felicia Lxi, 1,3 MPI / 50 kW
červená škoda 130 GL, 1,3 / 43 kW
--- ex: ---
červený ford focus mk.I, 1,6i / 74 kW
červená škoda felicia Lxi, 1,3 MPI / 50 kW
červená škoda 130 GL, 1,3 / 43 kW
Re: Motor 1.5DPi
Odjinud: tu recenzi od kluků (Mr. a spol.) samozřejmě výše zmiňuju...
Já to už sám taky nepotřebuju, auto mám, ale když se o tom s někým bavím, tak vůbec neví, že se dnes ještě taková auta dělají, protože se o tom zkrátka nikde nepíše.
Co se obchodní politiky v ČR týče, tak na druhou stranu ta obchodní politika = "česká auto", to bylo dost přes čáru a lidi se tomu jen smáli. Ale zdůraznit, že je to auto, které je v ČR vyrobené, to beru (ale to už odbočuju od tématu...)
Já to už sám taky nepotřebuju, auto mám, ale když se o tom s někým bavím, tak vůbec neví, že se dnes ještě taková auta dělají, protože se o tom zkrátka nikde nepíše.
Co se obchodní politiky v ČR týče, tak na druhou stranu ta obchodní politika = "česká auto", to bylo dost přes čáru a lidi se tomu jen smáli. Ale zdůraznit, že je to auto, které je v ČR vyrobené, to beru (ale to už odbočuju od tématu...)
je: Hyundai i30 Combi 1,5 DPI Smart - Heduše (21-)
je2: KIA Ceed II 1.4 MPI (15-), Škoda Octavia I 1.9 TDI Combi (04-)
bylo: Opel CorsaB 1.0, BMW X1 1.8D F48, Šk. Fabia I 1.2 HTP
dávno: Šk. Fabia I 1.4 MPI, Šk. Forman LX, Šk. 105 L, VAZ 21011
je2: KIA Ceed II 1.4 MPI (15-), Škoda Octavia I 1.9 TDI Combi (04-)
bylo: Opel CorsaB 1.0, BMW X1 1.8D F48, Šk. Fabia I 1.2 HTP
dávno: Šk. Fabia I 1.4 MPI, Šk. Forman LX, Šk. 105 L, VAZ 21011