Olej

Moderátoři: Farrael, Lhoty, Moderátoři

black_sheep

Příspěvek od black_sheep »

Romcis píše:
ivan.raffai@seznam.cz píše:
Romcis píše:Tak neco podobnyho resim i ja.Ja kdyz to auto kupoval ze ja vul nenechal vymenit uplne vsechny tesneni(preventivne),taky se mi ztraci voda i olej.Olej to je jasny-gufera na ventilech(auto uz ma km jisty na vymenu),ale voda se ztraci dost nepravidelne,2mesice nic,a pak zase zacne mizet...
Pac ten olej se zacal ztracet az sem najezdil asi tak 5tis. km od koupe,jak sem to zacal vic tocit(do cervenyho),a voda tam se mi zase zda je kdyz netocim tak se ztraci,jak jezdim jako prase,tak se to ustali a nemizi...vidim to na tesneni po hlavou.Co ja vim ale...
Kazdopadne mi jde z vyfuku o dost vic pary nez jinym(i stejnym Scoupe-black_sheep),i kdyz to mam zahraty jako blazen uz,atd...atd...atd...
No chce to hlavne prachy a nechat rozdelat a vymenit.Tečka! :D
Romcisi sundej jednu zapalovací svíčku a podívej se na ní!! :!: :!:
Jestli Ti převažuje více taková světlešedá barva než hnědočerná(olej s benzínem)!!Tak Ti papá vodu!!! :cry: Těsnění kaput! :cry: :cry:
Co se týče toho prskání vody z výfuku,tak Mě to dělá taky,ale to kvůli něčemu jinýmu!! :wink:
Ani kapka vody ani oleje se neztrácí!! :wink:
Jo,já sem šikovnej!! :lol: :lol:
To světlošedé je spálená voda(vodní kámen)ten vždycky zbyde na svíčce! :wink:
Jj,diky to je chytry,mrknu na to hned jak se mi dostane do ruky klic,takze ve ctvrtek :) Aspon zjistim na co to vubec jezdi :D Na benzin?Neee...Ze by na vodu?Mmmmm :twisted: a nebo na ojel teda... :D :D Hihi....
prijedu ve stredu, tak jestli chces, muzes jet se mnou do lipy a stavit se u lukyna, ten ho ma snad.. :wink:
Reklama
 

ivan
Moderátor
Příspěvky: 2284
Registrován: 08 srp 2005, 00:10
Bydliště: Domažlicko

Příspěvek od ivan »

Romcis píše:Jo to sem zapomnel dodat docela dulezity! Ze vodu v oleji nebo ojel ve vode nemam!!!Cisty....ale ztraci se to proste :D :D :D
Scoupe motor 15i 12v Typ G4EK obsah 1495cm3 :!: má plechové těsnění a ono se maličko
rozevře většinou u válců se udělá nějaká malinká mezera a to potom netěsní a pomaloučku polehoučku potom se strácí voda do válců,kde se odpaří a na svíčce to zanecháva světle hnědou až bílou vrstvu vodního
kamene!!Jako kdybys Měl hlavu dole,tak to poznáš ůplně s přehledem!!
Ventily jsou doslova zarostlý od pálení vody a hodně špatně to jde dolů!! :twisted:
P.s Pak je motor G4JK a ten má pouze takové to korkové těsnění pod hlavu a má obsah 1468cm3!! :wink:
Hyundai Sonata Y3 2.0L Dohc 16V G4CP-DM již miulostí(prodaná)
Uživatelský avatar
Rasty
*****
Příspěvky: 2268
Registrován: 19 srp 2005, 18:47
Bydliště: Jaroměř
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Rasty »

Ta jakoby vazelína je normální jev.Jezdil jsem s tim přez rok a motor je bez vady. Co se týče toho poklesu výkonu,tak je to taktéž normální. To ti schodil omezovač.Dostal jsi se do vysokých otáček a chvíly jsi v nich byl a aby se nezničil motor tak ti to omezovač schodil.Ale dej si na tohle pozor.I přez to že ti to omezovač schodil,tak se může stát že se ti ozve motor.Znám to z vlastní zkušenosti.
Obrázek

† Renault 19 1.8 16V r.v. 94
† Hyundai Lantra J2 2.0 16V r.v. 98 180koníků
† Audi 80 B4 Quattro 2.0 r.v. 92
* Hyundai coupe GK 2.0 r.v. 03
* Honda Civic EG 1.5 16V V-Tec r.v 94
Odpovědět

Zpět na „Lantra - Motory“