pri 180 km/h je accent uz neisty... je relativne vysoky a uzky a tak je citlivy na bocny vietor, prave preto ocenujem vacsiu kontrolu nad riadenimmireceks píše:Nejsem si z toho cos napsal jisty, jestli se ma nebo nema oslabovat. A pokud by nemel, tak proc je to nejiste? dik za vysvetleniMexican píše:no mne to vysvetloval predajca, u vela aut je posilovac hydraulicky - u Accneta je elektricky a ani pri vyssich rychlostiach sa jeho ucinok ma oslabovat.. ono je to u accenta len dobre, lebo pri 180 je to uz trochu neiste
Nový Hyundai Accent
Moderátoři: Martun, Moderátoři
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8137
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
- Reklama
S tim souhlasim, ze je nejisty. Ale mam pocit, ze kdyz je ucinnost toho posilovace snizena, tak se to v te vysoke rychlosti lip ovlada. Kdezto kdyz je naplno funkcni, tak staci nepatrny pohyb a houpe se to...Mexican píše:pri 180 km/h je accent uz neisty... je relativne vysoky a uzky a tak je citlivy na bocny vietor, prave preto ocenujem vacsiu kontrolu nad riadenim
i30cw 1,6 Style 2010 Santa Fe 2,2 CRDi 2010 Accent 1,4i, 2010 Ford Mondeo 1,6 16V, 1999
Bylo: Accent 1,5 GLS, 1997 Elantra 1,6 FIFA Edition, 2002 Accent 1,5 GLS, 1997
Bylo: Accent 1,5 GLS, 1997 Elantra 1,6 FIFA Edition, 2002 Accent 1,5 GLS, 1997
No mě zase přijde, že když potřebuju korigovat směr a chci pohnout lehce volantem, musím překonat jakýsi odpor, než zapne posilovač. Tím to přeženu a musím korigovat zpět.mireceks píše: S tim souhlasim, ze je nejisty. Ale mam pocit, ze kdyz je ucinnost toho posilovace snizena, tak se to v te vysoke rychlosti lip ovlada. Kdezto kdyz je naplno funkcni, tak staci nepatrny pohyb a houpe se to...
To je nejspis i tim, ze tvuj Accentik je o 10 let mladsi nez muj.. Me jede posilovac porad stejne, kdezto ten tvuj ma tu promenlivou ucinnost;)Rudolf píše:No mě zase přijde, že když potřebuju korigovat směr a chci pohnout lehce volantem, musím překonat jakýsi odpor, než zapne posilovač. Tím to přeženu a musím korigovat zpět.
i30cw 1,6 Style 2010 Santa Fe 2,2 CRDi 2010 Accent 1,4i, 2010 Ford Mondeo 1,6 16V, 1999
Bylo: Accent 1,5 GLS, 1997 Elantra 1,6 FIFA Edition, 2002 Accent 1,5 GLS, 1997
Bylo: Accent 1,5 GLS, 1997 Elantra 1,6 FIFA Edition, 2002 Accent 1,5 GLS, 1997
Ja mám citlivosť stále rovnakú. Či jazdím po meste alebo po diaľnici. A dosť ma to štvalo, ale už som si na to zvykol. Podľa mňa by to mohlo byť tuhšie, ale čo už. Teraz som aj ja zneistel, ako to vlastne má fungovať správne. Snáď ešte niekto prispeje svojou skúsenosťou.
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Elegance, G9
BTW:
... posilňovač v Accente je elektrický s technológiou MDPS (Motor Driven Power Steering) - to znamená, že čím je vyššia rýchlosť, tým je menšia jeho účinnosť, malo by to poskytovať väčšiu kontrolu vozidla pri prejazde zákrutami a lepšiu stabilitu.
... posilňovač v Accente je elektrický s technológiou MDPS (Motor Driven Power Steering) - to znamená, že čím je vyššia rýchlosť, tým je menšia jeho účinnosť, malo by to poskytovať väčšiu kontrolu vozidla pri prejazde zákrutami a lepšiu stabilitu.
Hyundai Accent 05 / 2007
1,5 CRDi VGT
81 kW / 235 Nm
Elegance, Space Silver
_________________________
1,5 CRDi VGT
81 kW / 235 Nm
Elegance, Space Silver
_________________________
- ZdeněkSvoboda
- *****
- Příspěvky: 1879
- Registrován: 29 pro 2007, 13:51
- Bydliště: Jihlava (Stará Říše)
Ahoj.
Nevíte někdo něco o Davidovi???
Nebo ještě nepřestal jezdit s accentíkem??
Davide, dej sem nějakou fotečku tvého krasavce!!!!
Nevíte někdo něco o Davidovi???
Nebo ještě nepřestal jezdit s accentíkem??
Davide, dej sem nějakou fotečku tvého krasavce!!!!
Současnost: Škoda Octavia combi 1.6 TDI 77kW (chip na 96kW), Elegance (2012)
Minulost: Hyundai Accent 1.5 CRDi 81kW, Elegance (5/2008 - 8/2015)
Otcovo: Hyundai i20 1.2i 57kW, Inclusive Plus Comfort (9/2011)
Minulost: Hyundai Accent 1.5 CRDi 81kW, Elegance (5/2008 - 8/2015)
Otcovo: Hyundai i20 1.2i 57kW, Inclusive Plus Comfort (9/2011)
- David C3
- *****
- Příspěvky: 1769
- Registrován: 11 zář 2006, 16:01
- Bydliště: Zlín
- Kontaktovat uživatele:
čaute vždyt sem psal na předchozí straně za 2 dny najeto jen 400km je to super prostě nádhera.. dnes sem byl na H srazu a kluci to fotili tak foto tady bude co nevidět no nic ještě musím někam vyrazit čaaaaaaaaauZdeněkSvoboda píše:Ahoj.
Nevíte někdo něco o Davidovi???
Nebo ještě nepřestal jezdit s accentíkem??
Davide, dej sem nějakou fotečku tvého krasavce!!!!
Accent Crdi Elegance GOLD 02/2008, parkovací čidla,Folie, 95tis km
Fabia II FL combi TSI 77kw DSG Elegance, inter. RS. 16 elba. 50tis km
YETI 2.0 TDI CR PDF 4x2 Experience 10/2009 ice blue, 17 alu, najeto 100tis km
Fabia II FL combi TSI 77kw DSG Elegance, inter. RS. 16 elba. 50tis km
YETI 2.0 TDI CR PDF 4x2 Experience 10/2009 ice blue, 17 alu, najeto 100tis km
- David C3
- *****
- Příspěvky: 1769
- Registrován: 11 zář 2006, 16:01
- Bydliště: Zlín
- Kontaktovat uživatele:
fotečka ze včerejšího H srazíku asi 10 Hyundaiů
[img]ttp://www.fofo.cz/imgs/142/8/0/0/2162/2162-75 ... 5605-i.jpg[/img]
[img]ttp://www.fofo.cz/imgs/142/8/0/0/2162/2162-75 ... 5605-i.jpg[/img]
Accent Crdi Elegance GOLD 02/2008, parkovací čidla,Folie, 95tis km
Fabia II FL combi TSI 77kw DSG Elegance, inter. RS. 16 elba. 50tis km
YETI 2.0 TDI CR PDF 4x2 Experience 10/2009 ice blue, 17 alu, najeto 100tis km
Fabia II FL combi TSI 77kw DSG Elegance, inter. RS. 16 elba. 50tis km
YETI 2.0 TDI CR PDF 4x2 Experience 10/2009 ice blue, 17 alu, najeto 100tis km
- ZdeněkSvoboda
- *****
- Příspěvky: 1879
- Registrován: 29 pro 2007, 13:51
- Bydliště: Jihlava (Stará Říše)
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8137
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
jj, david je fesakZdeněkSvoboda píše:No to je nádhera
Slintám blahem.
Už aby mi to taky přišlo!!!!
Davide, krasavec!!!
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
- David C3
- *****
- Příspěvky: 1769
- Registrován: 11 zář 2006, 16:01
- Bydliště: Zlín
- Kontaktovat uživatele:
čaute lidi. Zdravím majitele i potencionální kupce.
Tak Accnet CRDi mám od pátku a sem maximálně spokojen (vlastně víc než sem čekal) a to sem docela "náročný". Vím, že hodnotit auto tak brzo vlastně ani nejde ale napíšu jen pár poznatků. za 5 dnů najeto 1000km !!!!!!
1) maximálně se to auto lide libí! i těm co říkali že je to mrdka dokud sem jim to nepůjčíl
2) motor neuvěřitelně tichý a pružný a čekám že po 5 tis km to bude ještě lepší. Spotřeba na prvních 1000km asi 5,7 L dnes po 200km většinou kopce v okolí Zlína spotřeba 5,3L ! klidná jízda jedu do 4L. např Zlín - Uh. 60km
3) prostorný interier mam 195 cm
4) hned sem vypnul podle návodu klimu trochu vadilo jak se to pořad pouštělo
5) zrcátka jsou hrozně přehledná kdo jezdí s Fabkou nebo C3 tam jsou docela mala
6)vůbec nemám pocit nějakých náklonů v zatáčkách. mam 15 alu 195/55/15 možna to taky trochu pomůže podvozku na jistotě C3 to se teprve naklání. takže podvozek moc dobrý a to mám optavdu dost najeto i jiných autech...
7) zlatá velmi praktická! skoro pořad čisté ani prach na tom není vidět.
o moc lepší oproti C3 jsou brzdy ty kotouče vzadu dělají moc a i váha vuzu. .
Prostě auto je parádní a když někomu řeknu cenu a půjčím mu Accenta tak jdou do kolen. Dnes známemu ukazuji nastartovaný motor a on říká ŠKODA ŽE TO PĚKNÉ AUTO NEDĚLAJÍ V DIESLU TO MĚ FAKT DOSTALO... ŘÍKAM TO JE NAFTA! nějak nechapal....
Tak Accnet CRDi mám od pátku a sem maximálně spokojen (vlastně víc než sem čekal) a to sem docela "náročný". Vím, že hodnotit auto tak brzo vlastně ani nejde ale napíšu jen pár poznatků. za 5 dnů najeto 1000km !!!!!!
1) maximálně se to auto lide libí! i těm co říkali že je to mrdka dokud sem jim to nepůjčíl
2) motor neuvěřitelně tichý a pružný a čekám že po 5 tis km to bude ještě lepší. Spotřeba na prvních 1000km asi 5,7 L dnes po 200km většinou kopce v okolí Zlína spotřeba 5,3L ! klidná jízda jedu do 4L. např Zlín - Uh. 60km
3) prostorný interier mam 195 cm
4) hned sem vypnul podle návodu klimu trochu vadilo jak se to pořad pouštělo
5) zrcátka jsou hrozně přehledná kdo jezdí s Fabkou nebo C3 tam jsou docela mala
6)vůbec nemám pocit nějakých náklonů v zatáčkách. mam 15 alu 195/55/15 možna to taky trochu pomůže podvozku na jistotě C3 to se teprve naklání. takže podvozek moc dobrý a to mám optavdu dost najeto i jiných autech...
7) zlatá velmi praktická! skoro pořad čisté ani prach na tom není vidět.
o moc lepší oproti C3 jsou brzdy ty kotouče vzadu dělají moc a i váha vuzu. .
Prostě auto je parádní a když někomu řeknu cenu a půjčím mu Accenta tak jdou do kolen. Dnes známemu ukazuji nastartovaný motor a on říká ŠKODA ŽE TO PĚKNÉ AUTO NEDĚLAJÍ V DIESLU TO MĚ FAKT DOSTALO... ŘÍKAM TO JE NAFTA! nějak nechapal....
Accent Crdi Elegance GOLD 02/2008, parkovací čidla,Folie, 95tis km
Fabia II FL combi TSI 77kw DSG Elegance, inter. RS. 16 elba. 50tis km
YETI 2.0 TDI CR PDF 4x2 Experience 10/2009 ice blue, 17 alu, najeto 100tis km
Fabia II FL combi TSI 77kw DSG Elegance, inter. RS. 16 elba. 50tis km
YETI 2.0 TDI CR PDF 4x2 Experience 10/2009 ice blue, 17 alu, najeto 100tis km