K čemu je ten kábl?

1994 - 2005

Moderátoři: Farrael, Moderátoři

21peter
*
Příspěvky: 65
Registrován: 10 črc 2007, 16:54
Bydliště: SR

K čemu je ten kábl?

Příspěvek od 21peter »

Mám dotaz naco je ten kábl co vede do krabice od vzduchového filtru??Nemyslím ten co je za kritem směrem k motoru ale ten co vede do krabice u pravého tlumiče.Je to nejaké čidlo alebo co???Chcel by sem si dat sportovní filtr ale nevím co s kabelem.Dik moc
Reklama
 

Uživatelský avatar
Selshig
****
Příspěvky: 1254
Registrován: 21 bře 2007, 10:55
Bydliště: Ostrava-Poruba
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Selshig »

je to čidlo teoploty ja to tedkom řešil s dracqem jak to tam uložit...udělej si diru pruměr 23mm do trubky a dej tam to čidlo i s tim těsněnim...nebo pokud koupiš filtr s krytkou dej to do toho krytu..jako ja dneksa za par hodinek tu dam foto jak tsam je dane to čidlo...
Accent 1,4i MPI DOHC 16V 71,3kW
EBONY BLACK, tinted front windows 25% rear 95%
koupeno 10/2010
Uživatelský avatar
Selshig
****
Příspěvky: 1254
Registrován: 21 bře 2007, 10:55
Bydliště: Ostrava-Poruba
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Selshig »

davalk jsem tam tenhle filtr http://www.pemacar.cz/import/obrazky/_9423.jpg je v něm ve předu 6otvoru jeden otvor jsem zvětšil a dal tam to čidlo...jinak pak dej vědět jak ses nadřel u toho přivodu vzduchu k tomu filtru..jo a po dnešnim zjištěnim při jizdě si ten filtr taky trošku zakotvi něčím jinak ti to bude třískat do nadobky brzdove kapaliny...
Accent 1,4i MPI DOHC 16V 71,3kW
EBONY BLACK, tinted front windows 25% rear 95%
koupeno 10/2010
21peter
*
Příspěvky: 65
Registrován: 10 črc 2007, 16:54
Bydliště: SR

Příspěvek od 21peter »

Selshig dik hodne mi to pomohlo ja budem dávat podobný ale bede stríbrný ale ten rovnaký dakujem a dám potom vjedet :lol: 8)
Naposledy upravil(a) 21peter dne 29 úno 2008, 13:57, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
Selshig
****
Příspěvky: 1254
Registrován: 21 bře 2007, 10:55
Bydliště: Ostrava-Poruba
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Selshig »

jj neboj vyfotim a hodim to sem....jinak nevim kdy si naposled měnil filtr ale ten muj už byl v takovem stavu že jsme mohl z něho vyklepat uhli :lol: :lol: :lol:
Accent 1,4i MPI DOHC 16V 71,3kW
EBONY BLACK, tinted front windows 25% rear 95%
koupeno 10/2010
Uživatelský avatar
draceq
**
Příspěvky: 487
Registrován: 23 úno 2006, 11:31
Bydliště: Havířov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od draceq »

Varianta č. 2 uchycení čidla:
8)
Dříve: Accent 1.3i 12 V, 1998, 3dv., green metal, sem tam lehce něco jinak, než jak to bylo originál :mrgreen:
Nyní: Citroën C5 II generace, 1.6 HDI
Uživatelský avatar
Borek
******
Příspěvky: 4507
Registrován: 25 črc 2005, 01:25
Bydliště: Orlické hory
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Borek »

21Peter-tak vidíš,hned se ti někdo ozval a poradil. :wink: Já jsem dával sportovní vložku do origo boxu filtru.
Hyundai Genesis Coupe (2.generace) 3,8V6 GDI - 260kW Raptor
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži
Korálek
*****
Příspěvky: 1526
Registrován: 07 bře 2006, 22:29
Bydliště: Břežany II.

Příspěvek od Korálek »

Borek píše:21Peter-tak vidíš,hned se ti někdo ozval a poradil. :wink: Já jsem dával sportovní vložku do origo boxu filtru.
Já taktéž a bohatě to stačí :wink:
Hyundai Accent LC 1.3 12V,3dvéřák,prodán
Hyundai Sonata EF 2.0 16V 2003
super.soso
**
Příspěvky: 278
Registrován: 27 čer 2007, 14:10
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od super.soso »

co je vyhodou alebo nevyhodou sportoveho filtra?
Uživatelský avatar
Selshig
****
Příspěvky: 1254
Registrován: 21 bře 2007, 10:55
Bydliště: Ostrava-Poruba
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Selshig »

kura ja si nad tim pořad lamu hlavu jak si to tam mohl narvat a nepoškodit ani nepohybatstou flexi rourou jako....a vubec že tam je tolik mista mam to tak samo jak ty a ani hovno...pořad tpu nad tím jak udělat ten přechod od toho original sani a k usti do sportovniho filtru...blbych 20cm...
Accent 1,4i MPI DOHC 16V 71,3kW
EBONY BLACK, tinted front windows 25% rear 95%
koupeno 10/2010
Uživatelský avatar
draceq
**
Příspěvky: 487
Registrován: 23 úno 2006, 11:31
Bydliště: Havířov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od draceq »

super.soso píše:co je vyhodou alebo nevyhodou sportoveho filtra?
výhoda: větší propustnost vzduchu (místo papíru se používá tenká bavlna), tzn. že v momentech, kdy motor potřebuje hooodně kyslíku (rychlé vytočení, vysoké otáčky), zásobuje jej tento filtr lépe než originál. Z fyzikálního hlediska je to možné taky brát tak, že vzduch, který se rychleji dostane do motoru, je chladnější (obzvláště při náporovém sání), tzn. má ve stejném objemu větší množství molekul kyslíku. (což je jedna ze základních složek hoření, že...)

nevýhoda: pokud se použije jiný filtr než jen vložka do origo airboxu a špatně se umístí (nebo nemá přívod chladného vzduchu), je spíš na škodu než k užitku

je to jen hodně ve zkratce, na fórech se o sání dá najít pár set stran příspěvků....
Dříve: Accent 1.3i 12 V, 1998, 3dv., green metal, sem tam lehce něco jinak, než jak to bylo originál :mrgreen:
Nyní: Citroën C5 II generace, 1.6 HDI
Uživatelský avatar
draceq
**
Příspěvky: 487
Registrován: 23 úno 2006, 11:31
Bydliště: Havířov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od draceq »

Selshig píše:
kura ja si nad tim pořad lamu hlavu jak si to tam mohl narvat a nepoškodit ani nepohybatstou flexi rourou jako...
Jde to těžko, ale jde to :) Alespoň u třídveřové verze s motorem 1.3i 12V... Když tak budeš muset někdy přijet, já vezmu pravítko, flexu a kladivo a není boha, aby tam to místo nebylo :lol: 8)
Dříve: Accent 1.3i 12 V, 1998, 3dv., green metal, sem tam lehce něco jinak, než jak to bylo originál :mrgreen:
Nyní: Citroën C5 II generace, 1.6 HDI
Uživatelský avatar
Selshig
****
Příspěvky: 1254
Registrován: 21 bře 2007, 10:55
Bydliště: Ostrava-Poruba
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Selshig »

jo jasně mužem vytahnout motor baterku a hned tam bude misto..jinak ja mam to same co ty v autě jen mam 5ti dveř...zvlaštní....dležite je že mi to neklepe o nadržku brzdove kapaliny tři pasky i to drži na plechu od baterky :D
Accent 1,4i MPI DOHC 16V 71,3kW
EBONY BLACK, tinted front windows 25% rear 95%
koupeno 10/2010
Uživatelský avatar
Selshig
****
Příspěvky: 1254
Registrován: 21 bře 2007, 10:55
Bydliště: Ostrava-Poruba
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Selshig »

foceno mobilem ale přece...
Accent 1,4i MPI DOHC 16V 71,3kW
EBONY BLACK, tinted front windows 25% rear 95%
koupeno 10/2010
super.soso
**
Příspěvky: 278
Registrován: 27 čer 2007, 14:10
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od super.soso »

draceq píše:
super.soso píše:co je vyhodou alebo nevyhodou sportoveho filtra?
výhoda: větší propustnost vzduchu (místo papíru se používá tenká bavlna), tzn. že v momentech, kdy motor potřebuje hooodně kyslíku (rychlé vytočení, vysoké otáčky), zásobuje jej tento filtr lépe než originál. Z fyzikálního hlediska je to možné taky brát tak, že vzduch, který se rychleji dostane do motoru, je chladnější (obzvláště při náporovém sání), tzn. má ve stejném objemu větší množství molekul kyslíku. (což je jedna ze základních složek hoření, že...)

nevýhoda: pokud se použije jiný filtr než jen vložka do origo airboxu a špatně se umístí (nebo nemá přívod chladného vzduchu), je spíš na škodu než k užitku

je to jen hodně ve zkratce, na fórech se o sání dá najít pár set stran příspěvků....


prejavuje sa to na spotrebe? :D
Odpovědět

Zpět na „ACCENT“