Matrix Premium
Moderátor: Moderátoři
Matrix Premium
Zajímá mě kolik už má majitelů Matrix z limitované série Premium a jak jsou tito spokojeni.
Já jej mám necelý týden a co se týká jízdních vlastností i vlastního provedení vozu, tak jsem spokojen tak z 97%.
Vadí mi skutečně jen drobnosti, které mě ani nenapadly předem zjišťovat:
1. menší rozsah osvětlení interiéru, který se omezil jen na jedno středové světlo, které na druhou stranu zase osvětlí i zadní sedadla a zároveň nesvítí řidiči do očí. Chybí mi bodové světla řidiče a spolujezdce a taky osvětlení přihrádky u spolujezdce.
2. chybí mi i šňůrky, které zvedají krací plato zavazadelníku. nevím jestli mi to tam jen zapomněli dát, nebo to fakt ten Matrix nemá, i když to plato není velké a dá se v pohodě do zavazadelníku přistupovat i s tím platem.
3. zdá se mi málo bytelné dno zavazadelníku, které zároveň kryje rezervu. mám obavu aby se nepropadlo, kdybych tam naložil nějaký těžší předměn. Asi to časem něčím vystužím .
4. s vyšší hlučností motoru, která se projevuje u mého benzíňáku od cca 3,500 otáček jsem počítal na základě recenzí, a i když uznám že je asi vyšší než by měla být, není to až taková hrůza, např. diesel ve Fabii je určitě horší už i při volnoběhu .
5. vážně uvažuju nad tím, že si tam nechám přidělat loketní opěrku, ale nevím jestli neznačkové verze budou pasovat, když Premium nemá středový panel...
Jak už jsem psal na začátku, vše jsou skutečně drobnosti, jinak jsem max.spokojen, ještě uvidím při tankování jakou si napočítám spotřebu.
Co bych ještě chtěl vyzvednout, tak tuhost a stabilitu podvozku, skutečně i když to občas někde zmínili, tak i s hodně rozbitou vozovkou si matrix poradí k maximálnímu pohodlí řidiče a dá se přirovnat i ke služebnímu mondeu, které je min. o 1,5 třídy větší vůz.
Kdyžtak taky zkuste někdo napsat své zkušenosti a postřehy k této limitované sérii.
Já jej mám necelý týden a co se týká jízdních vlastností i vlastního provedení vozu, tak jsem spokojen tak z 97%.
Vadí mi skutečně jen drobnosti, které mě ani nenapadly předem zjišťovat:
1. menší rozsah osvětlení interiéru, který se omezil jen na jedno středové světlo, které na druhou stranu zase osvětlí i zadní sedadla a zároveň nesvítí řidiči do očí. Chybí mi bodové světla řidiče a spolujezdce a taky osvětlení přihrádky u spolujezdce.
2. chybí mi i šňůrky, které zvedají krací plato zavazadelníku. nevím jestli mi to tam jen zapomněli dát, nebo to fakt ten Matrix nemá, i když to plato není velké a dá se v pohodě do zavazadelníku přistupovat i s tím platem.
3. zdá se mi málo bytelné dno zavazadelníku, které zároveň kryje rezervu. mám obavu aby se nepropadlo, kdybych tam naložil nějaký těžší předměn. Asi to časem něčím vystužím .
4. s vyšší hlučností motoru, která se projevuje u mého benzíňáku od cca 3,500 otáček jsem počítal na základě recenzí, a i když uznám že je asi vyšší než by měla být, není to až taková hrůza, např. diesel ve Fabii je určitě horší už i při volnoběhu .
5. vážně uvažuju nad tím, že si tam nechám přidělat loketní opěrku, ale nevím jestli neznačkové verze budou pasovat, když Premium nemá středový panel...
Jak už jsem psal na začátku, vše jsou skutečně drobnosti, jinak jsem max.spokojen, ještě uvidím při tankování jakou si napočítám spotřebu.
Co bych ještě chtěl vyzvednout, tak tuhost a stabilitu podvozku, skutečně i když to občas někde zmínili, tak i s hodně rozbitou vozovkou si matrix poradí k maximálnímu pohodlí řidiče a dá se přirovnat i ke služebnímu mondeu, které je min. o 1,5 třídy větší vůz.
Kdyžtak taky zkuste někdo napsat své zkušenosti a postřehy k této limitované sérii.
- Reklama
Co sa tyka osvetlenia, to je zalezitost vybavy. Vyssia ma navyse vpredu dve citacie lampicky pre vodica i spolujazdca zvlast.
Zadne plato chceli vyriesit tak, ze sa da zaaretovat v zdvihnutej polohe zatlacenim do bocnych plastov. Funguje to, ale ak to zatlacis slabo, zvykne padnut spat.
Dno kufra sa mi tiez zdalo slabsie, ale aj ked sme viezli dost tazke veci, nikdy sa nezlomilo a ani po case nevykazuje ziadne nerovnosti (nekrci sa). Tak aspon nie je tazke, ked ho treba vybrat
Jj, podvozok je komfort, a navyse je trvacny - na sluzobnom Matrixe mame 125.000 km a ani na nerovnostiach nikde nic nebucha, tichucky, ako novy.
Zadne plato chceli vyriesit tak, ze sa da zaaretovat v zdvihnutej polohe zatlacenim do bocnych plastov. Funguje to, ale ak to zatlacis slabo, zvykne padnut spat.
Dno kufra sa mi tiez zdalo slabsie, ale aj ked sme viezli dost tazke veci, nikdy sa nezlomilo a ani po case nevykazuje ziadne nerovnosti (nekrci sa). Tak aspon nie je tazke, ked ho treba vybrat
Jj, podvozok je komfort, a navyse je trvacny - na sluzobnom Matrixe mame 125.000 km a ani na nerovnostiach nikde nic nebucha, tichucky, ako novy.
Ještě k tomu platu: tu aretaci, když se gumový čudlík opře o sloupek, jsem pochopil akorát to teda není moc komfortní: buď ti to spadne nebo když to přitlačím víc, tak zas na to zapomenu dát dolů a spadne to až při jízdě ... takže závěr je, že pokud nemusím, tak plato nechávám dole ono se dá na to celkem rychle zvyknout...
...jinak fakt zatím komfortní jízda, která minimálně pro řidiče a předního spolujezdce je srovnatelná s o třídu většími vozy...
...jinak fakt zatím komfortní jízda, která minimálně pro řidiče a předního spolujezdce je srovnatelná s o třídu většími vozy...
-
- **
- Příspěvky: 131
- Registrován: 06 úno 2008, 14:36
Zdravím tak už ho mám taky. Matrix Premium 1.6i, zatím musím říci, že také z větší části spokojenost a ty drobnosti jsou více méně věci se kterými jsem už dopředu počítal. (jen 160 km)
To osvětlení interiéru mě celkem nevadí.
Moje připomínky jsou hlavně k řazení, které není zcela přesné, hlavně řazení z 2 na 3. Jinak Ok. Nicméně dá se na to zvyknout, chce to trochu trénovat. Pak hlučnost od kol, hlučnost motoru, není to však žádná tragédie. Myslím, že to bude postupně klesat s nájezdem KM až si vše trochu sedne. Taky jsem zvyklý na tlustější věnec volantu. Asi to vyřeším koženým potahem.
Pochválit musím rádio Blaupunkt, to je super. Zajímalo by mě jak zajíždíte, já to moc nešetřím, aby to nebyl lenoch . Jezdím i k 4.500 otáčkám. Těch max. 88 km za hodinu se mě zdá jako blábol.
To osvětlení interiéru mě celkem nevadí.
Moje připomínky jsou hlavně k řazení, které není zcela přesné, hlavně řazení z 2 na 3. Jinak Ok. Nicméně dá se na to zvyknout, chce to trochu trénovat. Pak hlučnost od kol, hlučnost motoru, není to však žádná tragédie. Myslím, že to bude postupně klesat s nájezdem KM až si vše trochu sedne. Taky jsem zvyklý na tlustější věnec volantu. Asi to vyřeším koženým potahem.
Pochválit musím rádio Blaupunkt, to je super. Zajímalo by mě jak zajíždíte, já to moc nešetřím, aby to nebyl lenoch . Jezdím i k 4.500 otáčkám. Těch max. 88 km za hodinu se mě zdá jako blábol.
ad záběh) mě prodejce jednoznačně řekl, že záběh motoru je o otáčkách, tzn. pokud možno prvních 1000km se držet mezi 2000-4000ot/min ideálně 2500-4000. Samozřejmě styl brzda plyn není to pravé .
Jinak s řazením problém nějaký problém nemám, spíš opravdu ta hlučnost od 3000 nahoru, ale není to taková hrůza.
Jinak co se týká pneumatik, tak jsem si nechal přezout na zimní a i když jsem měl objednány sava s3 eskymo, tak mi "tajně" dali Hankook w440, což mě trochu zarazilo, protože to není pro mě moc značka kvality, nicméně v testech vychází konkrétně tato docela dobře. Ale už se těším až to přehodím na letní elektrony, kde mám ty originální Pirelli P6, které v testech hoodně vychvalují, tak jsem zvědav, jestli budou tek dobré jako mišelinky, které mám na starém R19
Jinak s řazením problém nějaký problém nemám, spíš opravdu ta hlučnost od 3000 nahoru, ale není to taková hrůza.
Jinak co se týká pneumatik, tak jsem si nechal přezout na zimní a i když jsem měl objednány sava s3 eskymo, tak mi "tajně" dali Hankook w440, což mě trochu zarazilo, protože to není pro mě moc značka kvality, nicméně v testech vychází konkrétně tato docela dobře. Ale už se těším až to přehodím na letní elektrony, kde mám ty originální Pirelli P6, které v testech hoodně vychvalují, tak jsem zvědav, jestli budou tek dobré jako mišelinky, které mám na starém R19
-
- **
- Příspěvky: 131
- Registrován: 06 úno 2008, 14:36
- Inushka
- Příspěvky: 2
- Registrován: 27 úno 2008, 10:35
- Bydliště: Levice, Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
ziarovky do Matrixu
Ahoj.... neboj sa, predajca ti dal dobre ziarovky, tie spravne aj na tlmene aj na dialkove su H4 H7 by boli len v prípade, ak by bol hvalný svetlomet združený... čo pri Matrixe nie je...michal2828 píše:Jen takový malý technický dotaz, jaké jsou vlastně žárovky v hlavních světlometech? V manuálu je H4 tj. dvouvlákonová klasika, prodejce mě ji dal i do výbavy. Mě se, ale zdá že to má oddělené dálkové a tlumené. Tj. H7. Tak nevím?
-
- **
- Příspěvky: 131
- Registrován: 06 úno 2008, 14:36
No nevím šel jsem se na to ještě jednou podívat a zdá se mě, že ta žárovka je na H4 strašně malá. A domnívám se, že právě H4 mají 2 vlákna na tlumené a dálkové. Tu H4 bych tam prostě nedostal. Také jsem se díval, že starší typy matrixů měli sdružené hlavní světlo, tam by pasovala. Napadlo mě jestli to není nějaká modernizace modelu 2008.
Motor je 1.6, farba je sedo-zelena metaliza (nebolo sice ine velmi na vyber, ale nahodou paci sa mi)rastos píše:No tak vitaj! Nejako to tu zacalo prudko pribudat. Ta akcia Premium je zrejme vydarena. A napis nieco viac - aky mas motor, farbu, prve pocity...
Moje pocity su asi hlavne urcene tym, ze je to moje prve (vlastne) auto. V podstate som bol vazne nachystany fungovat bez auta, ale ked raz ma clovek aspon 2 deti, tak zrazu sa auto celkom zide.
Inak este neviem, zatial sa len sam zabehavam a zvykam si na vsetky tie packy a knofliky. Je toho viac ako som bol zvyknuty a mam z toho este hokej. A samozrejme, hned naprvykrat som sa na pumpe postavil na nespravnu stranu...
Inak vsetko slape ako ma.
Trochu ma niekedy prekvapi radiaca paka, nie som zvyknuty na ten sikmy sklon, ale nevidim v tom problem, zvyknem si.
Druha vec ktora je pre mna nezvyk (a tusim to kritizovali na Merive), je siroky predny stlpik, je to iny sposob vyhladu ci nevyhladu dolava vpredu. Ale zvyknem si...
Behom tyzdna chcem pozhanat nejake autosedacky pre decka. V navode som sa docital, ze ak chcem pouzit ISOFIX system, nemam velmi na vyber, uvadzaju zopar typov. Mate s tym nejake skusenosti alebo viete niekto poradit, aka sedacka sa v nasich pomeroch najlepsie hodi (2.5 a viac rocne dieta)?
Neviem ci som pochopil ten system uchytenia - nejde tam nejaky pas krizom cez batozinovy priestor?
Tak zatial tolko. Iste sa ozvem s dalsimi dojmami.
b.
Stal jsem se majitelem Matrixu Premium CRDi. Mám ho už měsíc a v podstatě splnil mé očekávání , předdcházející vůz byla Elantra 2.0 CRDi tak jsem chtěl zkusit něco jiného. Verze Premium je docela ořezaná , ale za ty peníze s tím člověk musí počítal . Nechal jsem si dodělat loketní opěrku 2900,- , parkovací senzory ( ty jsem měl už na Elantře a nedám na mě dopustit) tažné zařízení a sít do kufru. Co se týká řazení, tak ve srovnání s Elantrou je tady řazení přesnější, nicméně zařadit občas jedničku je problém , zváště u pohybujícího vozu ale to je asi obecný problém Hyundai převodovek. Co se tyče zadního plata, tam šla touha ušetřit dost daleko , fixovat plato ve zvednuté poloze pouze třením není zrovna dobré , řečím to gumovým lankem s hačky na obou koncích( praktické leč nedůstojné). To, co je u tohoto auta ale skvělé, tak to je motor ,pocitově je srovnatelný s 2.0CRDi pouze vnižších otáčkách se musí držet trochu pod plynem. Mám najeto necelé 2000km a zrovna ho moc nešetřím( občas v kopci u Loděnice na dálníci do Berouna nevydržim a vyškolím nějakou Oktávku , vytřeštěné oči jejich řidíčů jsou k nezaplacení) a spotřeba se se drži v rozmezí 6-6,5l. Jinak spokojenost ,pořizoval jsem si ho kvůli stěhování a nelituji. Ve vyších rychlostech tak od 130 začíná být hlučně ( ne motor ale aerodynamický hluk) což je dáno stavbou karoserie a to jsem věděl.
Nic méně za málo peněz, dospělé auto s velkou užitnou hodnotou, lepší nabídka na trhu není.
Nic méně za málo peněz, dospělé auto s velkou užitnou hodnotou, lepší nabídka na trhu není.
Sedacky s ISOFIX jsou bezva. Nejenom jednoduchosti upinani v aute, ale i opravdu ve srovnani s upinanim pres pasy sedacka na zadnich sedadlech pevne drzi. Neda se to srovnavat. Je to idealni system, pokud prehazujete sedacky mezi dvema auty. Jedinym zaporem je bohuzel cena, ktera se pohybuje okolo 8000,-Kc pro sedacky pro deti do 4 let.behe píše:Motor je 1.6, farba je sedo-zelena metaliza (nebolo sice ine velmi na vyber, ale nahodou paci sa mi)rastos píše:No tak vitaj! Nejako to tu zacalo prudko pribudat. Ta akcia Premium je zrejme vydarena. A napis nieco viac - aky mas motor, farbu, prve pocity...
Moje pocity su asi hlavne urcene tym, ze je to moje prve (vlastne) auto. V podstate som bol vazne nachystany fungovat bez auta, ale ked raz ma clovek aspon 2 deti, tak zrazu sa auto celkom zide.
Inak este neviem, zatial sa len sam zabehavam a zvykam si na vsetky tie packy a knofliky. Je toho viac ako som bol zvyknuty a mam z toho este hokej. A samozrejme, hned naprvykrat som sa na pumpe postavil na nespravnu stranu...
Inak vsetko slape ako ma.
Trochu ma niekedy prekvapi radiaca paka, nie som zvyknuty na ten sikmy sklon, ale nevidim v tom problem, zvyknem si.
Druha vec ktora je pre mna nezvyk (a tusim to kritizovali na Merive), je siroky predny stlpik, je to iny sposob vyhladu ci nevyhladu dolava vpredu. Ale zvyknem si...
Behom tyzdna chcem pozhanat nejake autosedacky pre decka. V navode som sa docital, ze ak chcem pouzit ISOFIX system, nemam velmi na vyber, uvadzaju zopar typov. Mate s tym nejake skusenosti alebo viete niekto poradit, aka sedacka sa v nasich pomeroch najlepsie hodi (2.5 a viac rocne dieta)?
Neviem ci som pochopil ten system uchytenia - nejde tam nejaky pas krizom cez batozinovy priestor?
Tak zatial tolko. Iste sa ozvem s dalsimi dojmami.
b.
Poridil jsem pro dvojcata sedacky od firmy Roemer-Typ Duo Plus. Sedi v Matrixu perfektne. Jinak kotveni sedacky do kufru auta pres zadni operadlo je option pro ISOFIX. Jedna se jen o popruh, ktery jeste vylepsuje stabilitu sedacky proti preklopeni. Pro Roemer je to dalsich cca 800,-Kc. Sedacka dosahla v testech vyborneho hodnoceni i bez popruhu.
Sedacky jsou polohovatelne-petibodove kotveni detskych popruhu. Potah se da sundat a vyprat v pracce-jse s nimi 100% spokojen.
Pavel
Santa Fe 2,0 CRDi VGT Elegance
Matrix 1,6i
Santa Fe 2,0 CRDi VGT Elegance
Matrix 1,6i
nový člen rodiny
Tak máme zatím najeto 250 km s 1,6 benzinem
- motor by mohl být pružnější, ale snad se to ještě rozjede
- převodovka jde dost ztuha, ale snažíme se pomalu a přesně řadit přes klasické H
- asi není dobré jej ze začátku honit, proto jezdíme kolem 3000 otáček
Jinak velká spokojenost!
- motor by mohl být pružnější, ale snad se to ještě rozjede
- převodovka jde dost ztuha, ale snažíme se pomalu a přesně řadit přes klasické H
- asi není dobré jej ze začátku honit, proto jezdíme kolem 3000 otáček
Jinak velká spokojenost!