Hodnota omezovače
Moderátoři: black_sheep, Tringi, Moderátoři
- Tringi
- Moderátor
- Příspěvky: 1853
- Registrován: 01 kvě 2007, 19:23
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Hodnota omezovače
Nevíte na kolik přesně otáček je nastavený omezovač u dvoulitrových kupátek?
Především mám na mysli řadu 2002 až do současnosti
Ještě jsem v takových otáčkách nebyl, tak ať vím kdy jej čekat.
Především mám na mysli řadu 2002 až do současnosti
Ještě jsem v takových otáčkách nebyl, tak ať vím kdy jej čekat.
- Reklama
6600
já mám 6600 a jsem docela naštvaný. Už 2x mi to vadilo.
Hyundai Coupe 1.6 16V
Hyundai Coupe 2.0 16V 2000 (4 očko) ne vl.vinou KO - (škoda)
Hyundai Sonata 2.0 GLS 16V 12/97
už je: Hyundai Coupe 2.0 06/07
Spotřeba: min. 8,23 l/100km; prům.9,97l/100km; max.11,81l/100km. (dlouhodobé měření)
Hyundai Coupe 2.0 16V 2000 (4 očko) ne vl.vinou KO - (škoda)
Hyundai Sonata 2.0 GLS 16V 12/97
už je: Hyundai Coupe 2.0 06/07
Spotřeba: min. 8,23 l/100km; prům.9,97l/100km; max.11,81l/100km. (dlouhodobé měření)
- tom.rockys
- **
- Příspěvky: 441
- Registrován: 05 zář 2007, 12:22
- Bydliště: Pacov ( u hranice jižních čech a vysočiny )
- Kontaktovat uživatele:
jojo musíš to sám vyzkoušet a uvidíš no .. já mám u lantry omezovač na 7500
2x Lantra 1.6 16V [G4CR], J1, r.v.1992 ( červená ) a 1993 ( modrá )
---
info about my car -->>> http://rockys.lantraweb.net/
---
fotoreportér, kameraman, hlavní grafik & přispívající redakror pro tuningový server http://WWW.EXTRA-TUNING.COM
---
info about my car -->>> http://rockys.lantraweb.net/
---
fotoreportér, kameraman, hlavní grafik & přispívající redakror pro tuningový server http://WWW.EXTRA-TUNING.COM
- black_sheep
- Moderátor
- Příspěvky: 6616
- Registrován: 17 čer 2007, 18:39
hosi ja teda nevim, ale ja mel scoupko cca tri roky, coupe za par mesicu rok a nevim to u ani jednoho a je mi to vlastne uplne putna
trapit auto do cervenyho pole, na co to potrebujete vedet? stejne tim ze preradis na hranici cervenyho tak to prestava tahnout..
trapit auto do cervenyho pole, na co to potrebujete vedet? stejne tim ze preradis na hranici cervenyho tak to prestava tahnout..
I ❤ cars
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
omezovač se dává většinou 500ot/min nad otáčky max. výkonu, tedy u Coupé 1.generace výkon 102kW při 6000, omezovač vypne zapalování (nebo přeruší dodávku paliva) při 6500ot/min, často mě to zastaví, hodně často. Jsem zvykylej jěště z renolta řadit při 6800ot/min. Rendl měl plnej výkon při 6500ot/min, omezovač vypnul zapalování při 7000ot/min. Tak si na to ted zvykám, že je potřeba řadit dřív.
A pro blacksheepa : Točit motor na otáčky maximálního výkonu není trápení, tam dává ten motor nejvíc práce za jednotku času, na to byl postavenej (pokud to ovšem někdo takhle netočí s nekvalitním nebo s nedostakem oleje, nebo nedej bože při nezahřátým motoru, pak to trápení je.
A pro blacksheepa : Točit motor na otáčky maximálního výkonu není trápení, tam dává ten motor nejvíc práce za jednotku času, na to byl postavenej (pokud to ovšem někdo takhle netočí s nekvalitním nebo s nedostakem oleje, nebo nedej bože při nezahřátým motoru, pak to trápení je.
Opel Omega 2.2 16V Caravan, 2001 Elegance
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997
- black_sheep
- Moderátor
- Příspěvky: 6616
- Registrován: 17 čer 2007, 18:39
no ja prave nevim, jestli na to ten motor je stavenej.. precejen to neni zadnej extra sportovec ani zadna honda co od spodu nejede a musi se tocit, tocit, tocit..mirpie píše:omezovač se dává většinou 500ot/min nad otáčky max. výkonu, tedy u Coupé 1.generace výkon 102kW při 6000, omezovač vypne zapalování (nebo přeruší dodávku paliva) při 6500ot/min, často mě to zastaví, hodně často. Jsem zvykylej jěště z renolta řadit při 6800ot/min. Rendl měl plnej výkon při 6500ot/min, omezovač vypnul zapalování při 7000ot/min. Tak si na to ted zvykám, že je potřeba řadit dřív.
A pro blacksheepa : Točit motor na otáčky maximálního výkonu není trápení, tam dává ten motor nejvíc práce za jednotku času, na to byl postavenej (pokud to ovšem někdo takhle netočí s nekvalitním nebo s nedostakem oleje, nebo nedej bože při nezahřátým motoru, pak to trápení je.
I ❤ cars
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
- black_sheep
- Moderátor
- Příspěvky: 6616
- Registrován: 17 čer 2007, 18:39
mirpie píše:na co by se pak všude udával papírovej maximállní výkon, když by bylo zakázný, nebo nedoporučovaný jej využívat
mno hele asi takhle.. v TP ti taky udavaj maximalni pripustnou hmotnost, ale sam urcite vis ze kdyz budes porad jezdit s plne nalozenym autem, brzdy, pruziny, tlumice budou KO daleko driv... to samy to mas s motorem..
nicmene, zakazany to fakt neni, naopak to chce obcas protahnout ale rvat to zase az za nakej limit otacek.. no nevim, od toho tam asi ten limit je.. ono namahani vzrusta exponencialne takze i tech blbejch 1000 otacek v maximu co si odpustim se mi vrati uplne me dostavaj takovy ty borci co si nechavaj ten omezovat vyhodit...
I ❤ cars
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Tak vysoké otáčky motoru neškodia, pokial ho dlhši dobu nedržíš len na napr 7000 pri jazde po dialnici systémom co to dá, tak sa mu nemôže nič stať, tie otáčky pri bežnej jazde kde sa aj brzdí kolísajú, koniec koncov ten motor na to bol aj konštruovaný aby znesol podobné zaobchádzanie a preto je tam aj ten obmedzovač, aby sa nezachádzalo do "kritických" otáčok kedy už fakt môže niečo povoliť... Pokial máš v poriadku rozvody, dostatok kvalitného oleja, dobrý tlak a tiež motor nehlási žiadne chyby, nedymí, tak si ho možeš veselo užžívať až k obmedzovaču
A inak len tak pre info, tieto motory 2,0 16V čo su v kupatkach su nachylne na prevadzku a treba ich niekedy riadne prevetrať do vysokych otáčok aby sa zabránilo karbonizácií ventilov, piestov atď... takže ak riešime otázku či im robia dobre otáčky 3000+ odpoveď je jasná: ANO!
A inak len tak pre info, tieto motory 2,0 16V čo su v kupatkach su nachylne na prevadzku a treba ich niekedy riadne prevetrať do vysokych otáčok aby sa zabránilo karbonizácií ventilov, piestov atď... takže ak riešime otázku či im robia dobre otáčky 3000+ odpoveď je jasná: ANO!
Hyundai Coupe F2 ´99 2,0