Hodnota omezovače
Moderátoři: black_sheep, Tringi, Moderátoři
taky neříkám, že je správný to rvát pokaždý na omezovač. Omezovač bych taky nikdy neodstranil. Jezdit za otáčky max. výkonu je naprosto zbytečný, výkon už nikde. A držet to na omezovači je tím pádem taky nesmysl. Jinak u každýho motoru platí, že s otáčkami roste tření a bohužel ne lineárně, ale kvadraticky a tím opotřebení, ale pokud tam máme kvalitní oleje...
A jak tady někdo psal, zrovna dvoulitry jsou náchylný na usazování karbonu, když se jezdí pořád "dole". Občas je potřeba to roztočit. A neříkám, že pořád závodím. To slovo bych úplně vynechal. Na silnici nezávodím nikdy. Jen často předjíždím ty pomalejší a pro bezpečné předjíždění využívám těch papírových 102kW, který leží právě na 6000ot/min...
A jak tady někdo psal, zrovna dvoulitry jsou náchylný na usazování karbonu, když se jezdí pořád "dole". Občas je potřeba to roztočit. A neříkám, že pořád závodím. To slovo bych úplně vynechal. Na silnici nezávodím nikdy. Jen často předjíždím ty pomalejší a pro bezpečné předjíždění využívám těch papírových 102kW, který leží právě na 6000ot/min...
Opel Omega 2.2 16V Caravan, 2001 Elegance
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997
- Reklama
Jasne, s tým využívaním výkonu s tebou súhlasím, ani ja to netočím nad 6000, vtedy to už citelne "neťahá" a zbytočne ho hnať, len niekedy sa stane keď potrebuješ prudko akcelerovať a predbiehaš kolonu tak vtedy sa sústresíš na veľa vecí naraz a niekedy pozabudneš kolko už točíš a vtedy je fajn ten obmedzovač. Mne sa na predchádzajúcom aute, ktoré nemalo obmedzovač pár krát stalo že som zasiahol do červeného pola aj 1000 otáčok
Keď sa mi motor zohreje a idem na dlhšiu trasu, naj cez nejake tie serpentinky tak tam si ho užijem, otáčky 3-6000, auto ide ako z praku, spotreba no coment ale pre ten pocit na duši to stojí...
Zas keď sa len tak flákam po meste, okrese tak to ani netočím, do tých 3-3500 mu úplne stačí, pokial sa zohreje atď, ono je to celkom dobre sprevodované že prakticky ťahá slušne odzdola ale netreba si na to extra zvykať, motoru neuškodí sem-tam mu dopriať táčky nad 3000... ale pre boha len keď sa zohreje!!!
Keď sa mi motor zohreje a idem na dlhšiu trasu, naj cez nejake tie serpentinky tak tam si ho užijem, otáčky 3-6000, auto ide ako z praku, spotreba no coment ale pre ten pocit na duši to stojí...
Zas keď sa len tak flákam po meste, okrese tak to ani netočím, do tých 3-3500 mu úplne stačí, pokial sa zohreje atď, ono je to celkom dobre sprevodované že prakticky ťahá slušne odzdola ale netreba si na to extra zvykať, motoru neuškodí sem-tam mu dopriať táčky nad 3000... ale pre boha len keď sa zohreje!!!
Hyundai Coupe F2 ´99 2,0
po městě to neroztočím víc jak na 2500, to řadim už někdy i při 2200. Jezdim po městě často a těch 11,5l/100km...To mimo město, tam tomu zas dávám, hlavně ty kopce, to mě baví... spotřba taky no comment, ale přes 14l/100 to stejně nepujde nikdy. V tom to maj horší ti kolegové s 2,0T, myslim nissany, subara atd. Tam i 25l/100km, je ale fakt, že dostanou do sedaček větší nášup než my.
A jak říkáš, zpřevodovaný je to dobře. Není problém z vesnice z 50km/h to rozjíždět na čtyřku.
A jak říkáš, zpřevodovaný je to dobře. Není problém z vesnice z 50km/h to rozjíždět na čtyřku.
Opel Omega 2.2 16V Caravan, 2001 Elegance
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997
to bratr zo Slovenska řadí asi nějak brzo. Já jedu na dvojku kilem normálně, kdyby to nejelo kilo na dvojku, ani bych to nekoupil. Rendl totiž jel kilo taky na dvojku a nesedl bych do horšího. Ty otáčky ale asi budou na max, nebo těsně nad omezovačem, určitě je to přes 6000, ale taky určitě pod 6500, někde mezi... Trojka dá tuším nějakých 145km/h, čtyřka 180km/h, tam mě zastavil omezovač, berte to +- 5km/h, v té rychlosti nemám moc čas čučet na budíky. Ale ta dvojka 100km/h je na 100%
Jo a pro bratra zo Slovenska, spotřeba přes město 11,5 moc. to byl přes totálně zasekaný Brno... Jinak kolem té 10ky, když se daří tak i za 9.
Jo a pro bratra zo Slovenska, spotřeba přes město 11,5 moc. to byl přes totálně zasekaný Brno... Jinak kolem té 10ky, když se daří tak i za 9.
Opel Omega 2.2 16V Caravan, 2001 Elegance
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997
No ja jezdim prevazne mesto a to od prituli k domu cca.5km. Takze se motor ani poradne neohreje a jak rikam spotreba kolem 8l..a to jsem zjistil ze jeste mirne pribrzduji predni kola . opravime a uvidime myslim ze to potom pujde o nejake deci niz. JJ jak rikas +/- 5 km/h a ty otacky mezi 6000 a 6500..u te 1.6 byl omezovac cca. 6700. U 2.0 zkusim..stejne se tak vysoko nepohybuju i kdyz predjizdim radim spis kolem 5500ot/min.
Huyndai Lantra 2.0l..modra metla