Uvažuji o koupi Getze (nového popř. i ojetého), prosím
Moderátoři: vipe, Moderátoři
Nechtěl jsem reagovat ikdyž jsme si Getzíka užívali pomalu 4-roky. Dle mého názoru je to opravdu dobré auto ve své třídě. Předvídatelné, trošku tvrdší to je fakt, ale zase trošku sportovní, prostorné atd. Nemá cenu to vše popisovat. A hlavně GETZík se bezvadně a klidně řídí. přímo vybízí řidiče k pohodé jízdě, závodit on ale taky umí. Proč ale píšu? Uvažovat o fábii? To snad né. V práci máme fábie, octávky, opely. Ze všech mě bolej záda. Ve fábii hned a v opelu za 5 minut. Vše hranaté, neůtulné, chladné, ba přímo studené brrrr. A zkoušet rozhejbat skoro 1,5 tuny těžké auto 1,2 l motorem? To si ve Škodě snad dělaj srandu. Kolega si koupil tuhle šunku a jeho nejčastější věta je: "Proč bych předjížděl tenhle náklaďák co jede 60km/h, mě se nechce." Asi tak
Matrix CHAMPION, 1,5CRDi VGT, rok 9/2006
Getz 1,3, rok 3/2003
Getz 1,3, rok 3/2003
- Reklama
K ty fabii by bylo supr, aby se vyjadril Borek...jeho komenty na koncernovy auta jsou nezapomenutelny, poucny, pravdivy a vtipny:)
na 10-15tkm neni duvod volit 1.1, ten rozdil korunek co das do benzinu pri techto kilometrech je nepatrny a s 1.3-4 si uzijes aspon trosku zabavy.
na 10-15tkm neni duvod volit 1.1, ten rozdil korunek co das do benzinu pri techto kilometrech je nepatrny a s 1.3-4 si uzijes aspon trosku zabavy.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
10 litrů..??? To bude asi problém mezi sedačkou a pedálem - já mám sice 1.1 benzín, ale v Praze bere tak 6 - 6,5 liru a mimo 5 - 5,5 litru a to při rychlostech mimo Prahu kolem 110 km/h...mám doma i VW 1.6 a to bere mimo Prahu taky kolem 6 litrů, takže máš těžkou nohu na plynu.michalcz píše:To já mám zase s Getzem docela negativní zkušenosti.
Jízdní vlastnosti má sice dobrý, ale má dosti tvrdej podvozek, cítíme pomalu každej kamínek. Interiér velmi dobrej, vzadu je místa i pro dospělý cestující. Ale ta spotřeba, kolem 10 litrů to si myslím na 1.4 docela dost. Jinak mám ho jeden měsíc a už sem s ním byl v servise, do kabelů se mi pustily myši, je v tom nějakej sajrajt kterej je přitahuje.
Rád se připojím se svojí zkušeností s tímto autem. Mám Getze 1,3 r.v. 2003, najeto 142.000 km za každýho počasí, v létě, v zimě, negarážovanej, na okreskách, ve městech, po dálnicích a to denně.
Kromě běžnejch servisních úkonů podle servisní knížky za což považuju i asi tři žárovky, jsem měnil nad plán pouze vlnovec výfuku. Ve značkovým servisu mi ho vyměnili za neoriginální za 650 Kč a s prací jsem se vešel do tisícovky. Tímhle autíčkem jsem byl dvakrát s rodinou na dovolený v Chorvatsku až úplně na jihu a odstěhoval jsem v něm všechno co jsem kdy potřeboval. Věru jsem ho nešetřil, protože mi nic jinýho nezbejvalo. Spotřeba opravdu není zázračná, ale myslím, že není ani nepřiměřeně vysoká. Na běžnejch silnicích do 110 km/h asi 6.3l,když jedeš konstantně 90 tak 6l, na dálnici ve 130km/h asi 6.8-7l na 100 km. Pokud jedeš po dálnici třeba konstantně 150 ( pokud to u nás vůbec jde ) tak to je tak 8.5 - 9 l.Co je na tomhle autě naprosto zázračný, je ale motor 1,3 60KW. Jeho výkon je naprosto neskutečnej. Prostě žihadlo, který každýmu komu jsem ho na chvíli půjčil, vyrazilo dech. Výkon tohoto motoru je až nad síly podvozku. Na dálnici s naší tříčlennou rodinou a já mám pro zajímavost téměř sto kilo + nutná zavazadla v podlouhlým stoupání ti na pětku neochvějně drží 150 bez problémů. V době kdy jsem ho kupoval moc na výběr v tomto segmentu nebylo a například podobně vybavená Fábie stála o 100.000,- víc.Zvolil jsem Getze, protože jsem pevně věřil v to, co se tedˇzačalo naplňovat t.j., že korejský automobilky musej zvýšit kvalitu, protože jinak by se na náročným evropským trhu těžko prosazovali. A mimo to rád fandím outsiderům, za což se v té době t.j. v roce 2003 všeobecně korejský auta považovali a blbci, tupci a ignoranti považujou do dnes. Mě to fakt vyšlo a myslím, že mnoha lidem. Už Getz je velmi spolehlivé auto a ta novější jsou a budou jistě lepší a lepší.Pro objektivitu musím zmínit, že mi dvakrát rozkousali hlodavci kabely ke svíčkám, ale zakoupil jsem ten sprej a je po problému. Autíčko celá naše rodina miluje, protože nám udělalo obrovskou a náročnou službu. Už mu pravda vyhlížím nástupce, ale Getzíka si chci rozhodně nechat jako druhý auto do rodiny, protože je to pro mě prostě srdeční záležitost. Není to bezchybný auto, ale to co bych mu vytýkal jsou fakt drobnosti, který nastojej za řeč. Mohu jen doporučit.
Kromě běžnejch servisních úkonů podle servisní knížky za což považuju i asi tři žárovky, jsem měnil nad plán pouze vlnovec výfuku. Ve značkovým servisu mi ho vyměnili za neoriginální za 650 Kč a s prací jsem se vešel do tisícovky. Tímhle autíčkem jsem byl dvakrát s rodinou na dovolený v Chorvatsku až úplně na jihu a odstěhoval jsem v něm všechno co jsem kdy potřeboval. Věru jsem ho nešetřil, protože mi nic jinýho nezbejvalo. Spotřeba opravdu není zázračná, ale myslím, že není ani nepřiměřeně vysoká. Na běžnejch silnicích do 110 km/h asi 6.3l,když jedeš konstantně 90 tak 6l, na dálnici ve 130km/h asi 6.8-7l na 100 km. Pokud jedeš po dálnici třeba konstantně 150 ( pokud to u nás vůbec jde ) tak to je tak 8.5 - 9 l.Co je na tomhle autě naprosto zázračný, je ale motor 1,3 60KW. Jeho výkon je naprosto neskutečnej. Prostě žihadlo, který každýmu komu jsem ho na chvíli půjčil, vyrazilo dech. Výkon tohoto motoru je až nad síly podvozku. Na dálnici s naší tříčlennou rodinou a já mám pro zajímavost téměř sto kilo + nutná zavazadla v podlouhlým stoupání ti na pětku neochvějně drží 150 bez problémů. V době kdy jsem ho kupoval moc na výběr v tomto segmentu nebylo a například podobně vybavená Fábie stála o 100.000,- víc.Zvolil jsem Getze, protože jsem pevně věřil v to, co se tedˇzačalo naplňovat t.j., že korejský automobilky musej zvýšit kvalitu, protože jinak by se na náročným evropským trhu těžko prosazovali. A mimo to rád fandím outsiderům, za což se v té době t.j. v roce 2003 všeobecně korejský auta považovali a blbci, tupci a ignoranti považujou do dnes. Mě to fakt vyšlo a myslím, že mnoha lidem. Už Getz je velmi spolehlivé auto a ta novější jsou a budou jistě lepší a lepší.Pro objektivitu musím zmínit, že mi dvakrát rozkousali hlodavci kabely ke svíčkám, ale zakoupil jsem ten sprej a je po problému. Autíčko celá naše rodina miluje, protože nám udělalo obrovskou a náročnou službu. Už mu pravda vyhlížím nástupce, ale Getzíka si chci rozhodně nechat jako druhý auto do rodiny, protože je to pro mě prostě srdeční záležitost. Není to bezchybný auto, ale to co bych mu vytýkal jsou fakt drobnosti, který nastojej za řeč. Mohu jen doporučit.
to Vok: nezbývá než souhlasit. Např. v Autotipu po 100.tis km Getz rozebrán a skončil na hezkém 9 místně. Závady samé drobnosti. Např. tolikrát vyzdvihovaná škodovka skončila na 25. a 26, místě (Octavia a Fabia) z 30 aut. Korejci šli hodně s kvalitou nahoru. Sice vlastním Rio rv.2007, ale zatím musím jenom chválit. Přítelkyně ted dostala služení Fabii 1,4 TDi 3 válec, pánové to je tedy něco. Zvuk ve městě je něco šíleného, připadám si při rozjezdech, jak když nám chybí kus výfuku. Ten plechový zvuk při zavření dveří to je také něco (ve Světě motorů je to ale dle nich zvuk vyšší kategorie ). Sedačky tvrdé, rovné jak lavice..Abych jen nekritizoval, řazení je o dost lepší než u Ria. Také rázy do řízení-podvozku se zdají u Fabie mnohem lépe potlačené. Tím jsem chtěl říci, že kolikrát články a reklama( v ČR samo o škodovkách) jsou jen snůžky lží a keců. Stačí se projet a každý ví, o čem je řeč..Prostě Korejci už nejsou, jak říká kolega outsideři, jenom si to prostě pár lidí nechce stále připustit..Ono se holt připouští špatně to, že si někdo koupí nevybavenou Fabii a zaplatí za to o dost více..Takže já zatím Korejce chválím..
Kia Rio II, 1,4LX+, rv.2007, béžový interiér
Díky za reakci. Pro upřesnění toho Getze rozebrali v německým AutoBildu a jak známo němci jsou dost přísný a korektní, takže každýho majitele Getze ten výsledek musel potěšit a mě samozřejmě jakbysmet i když není nad vlastní zkušenost. Přeju ti aby ti tvůj asiat dobře sloužil a pevně věřím, že bude alespoň jako ten můj, mě. Vždycky jsem rád dělal věci jinak než ostatní a proto jsem v tomto případě šel touto cestou a ono se to vyplatilo. To člověka zahřeje na srdci. Nemám nic proti škodovkám, jsou to jistě dobrý auta, ale z těchto debat a reakcí majitelů škodovek na korejský auta, mám dojem, že si nechtěj přiznat, že prostě žárlej na úspěch kohokoli na našem automobilovým trhu. Ať už jsou to korejci, japonci, koneckonců i rumuni a brzy to budou možná číňani, indové a bůhvíkdo ještě. Je hezký, že jsou to tzv. vlastenci, ale já osobně na to vlastenectví prostě nemám prachy. Ať se každej mrkne na ceník nový Fábie combi. Ve srovnatelný výbavě je v ceně Cee´du nebo i30, což jsou výborný auta vo třídu vejš a s jakou úrovní bezpečnosti a s jakou zárukou víme všichni.
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8137
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Znamy z prace ma Getza, za takmer 2 roky, zatial 65 000 km, cestuje kazdy den do prace trasu Prostejov Brno, ma tam 1,5l CRDi VGT, jazdi dost svizne, zatial ziadne problemy, spotreba je perfektva (pocita to nepravidelne, ale 5,0 az 5,3l), plna spokojnost.. cestuje sam, resp s dalsim kolegom - on 100 kg, kolega 85kg
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Na ochranu proti hlodavcům se prodává spray ,asi za 330 kč.Já mohu doporučit dát do siťky od citronů trochu pánských vlasů a umístit je do motorového prostoru.Já bydlím u lesa,a siťku s vlasy mám i v garáži pod autem.Od té doby žádné otisky tlapek kun na karoserii a předním okněmichalcz píše:] .............do kabelů se mi pustily myši, je v tom nějakej sajrajt kterej je přitahuje.
Hyundai i30 1,6i Trikolor Komfort Agua blue met.2013
Tak to nakonec dopadlo úplně jinak - kupuji Swifta - rozhodla zkušební jízda.
Perfektně vybavené vozítko v akci za 279.900.- ve verzi 1.3 GL/AC (klima, slitinový patnácky, navigace atd.), ´plně nás dostal svojí mrštností a jízdními vlasnostmi motokáry - a na chov nenáročný - žere obyčejné fabky a ochcávky ....je to ďáblík
Mějte se tu hezky, getzík byl druhý - o dobře vyvinutá dámská prsa
Perfektně vybavené vozítko v akci za 279.900.- ve verzi 1.3 GL/AC (klima, slitinový patnácky, navigace atd.), ´plně nás dostal svojí mrštností a jízdními vlasnostmi motokáry - a na chov nenáročný - žere obyčejné fabky a ochcávky ....je to ďáblík
Mějte se tu hezky, getzík byl druhý - o dobře vyvinutá dámská prsa
getzík
No já mám negativní i ty dobrý zkušenosti. Koupil sem 1,4 cca před 7 měsíci. Ihned po koupi vozu sem musel do servisu se známým problémem kolísajících otáček. Teď sem byl 2x v servisu s vrzajícími plasty v interieru.Jedno místo-středový panel-opravili,nějak špatně tam usadili rádio,ale bohužel druhou závadu ne.Pořád nějak drnčí asi plasty na B sloupcích.Kdyby někdo věděl,jak je rozdělat,tak napište návod,asi se na to vrhnu sám.
No a ty dobrý zkušenosti.Prostornost interieru je vážně super,i když je to trošku na úkor kufru,ale i tam se vleze dostatek věcí.Sedadla-ze začátku sem nadával na krátkej sedák,ale zvyknul sem si a maximální spokojenost.Ještě se mi nestalo,aby mě bolely záda,což ve fábce je naprosto normální. Motor-no měl sem Mazdu 140koní,tak je to trošku zpomalení,ale motor se chová svižně,jde pěkně za plynem a protože je to malinký autíčko,tak to dělá divy.Ke spotřebě,nevím,jak někdo může mít 10 litrů spotřebu!!! Ve městě mám průměr 7,6. Teď sem byl v Německu a celou cestu se rychlost pohybovala 140 - 160km/h,tam se spotřeba ani nehla a byla opět 7,6 - vždy měřeno od plné nádrže zase do plné. A na naší dálnici cesta v noci při trvalé rychlosti 130km/h padla spotřeba na super 5,8 litrů.
Takže s Getzíkem zatím převládají ty dobrý zkušenosti.Kdybych si měl ale dneska znovu vybírat,asi budu mít cukání přejít na Mazdu.
No a ty dobrý zkušenosti.Prostornost interieru je vážně super,i když je to trošku na úkor kufru,ale i tam se vleze dostatek věcí.Sedadla-ze začátku sem nadával na krátkej sedák,ale zvyknul sem si a maximální spokojenost.Ještě se mi nestalo,aby mě bolely záda,což ve fábce je naprosto normální. Motor-no měl sem Mazdu 140koní,tak je to trošku zpomalení,ale motor se chová svižně,jde pěkně za plynem a protože je to malinký autíčko,tak to dělá divy.Ke spotřebě,nevím,jak někdo může mít 10 litrů spotřebu!!! Ve městě mám průměr 7,6. Teď sem byl v Německu a celou cestu se rychlost pohybovala 140 - 160km/h,tam se spotřeba ani nehla a byla opět 7,6 - vždy měřeno od plné nádrže zase do plné. A na naší dálnici cesta v noci při trvalé rychlosti 130km/h padla spotřeba na super 5,8 litrů.
Takže s Getzíkem zatím převládají ty dobrý zkušenosti.Kdybych si měl ale dneska znovu vybírat,asi budu mít cukání přejít na Mazdu.
Mazda 323F Sport 1,8 GT + Getz 1,4 Premium