Čerstvý vzduch není nikdy na škodu...
Moderátoři: Farrael, Engineer, Moderátoři
- Reklama
- kingpowder
- *
- Příspěvky: 13
- Registrován: 10 kvě 2006, 22:22
- Kontaktovat uživatele:
- kingpowder
- *
- Příspěvky: 13
- Registrován: 10 kvě 2006, 22:22
- Kontaktovat uživatele:
- Selshig
- ****
- Příspěvky: 1254
- Registrován: 21 bře 2007, 10:55
- Bydliště: Ostrava-Poruba
- Kontaktovat uživatele:
takže dodržuji to co jsem včera slíbil že dodám fota svého sání.
snad se to aspon par lidem bude líbit. Jiank to není ještě kompletně dodělané..chce to znova zakitovat a pořadně zbrousit a ještě nahřat hlaveň u vstupu do filtru...vznikla mi tam elipsa...ale venku je kosa a už tak jsem tam vymrznul...jinak material použitej takže filtr http://www.pemacar.cz/_zbozi_detail.php?id_zbozi=105712 pak vodařske koleno odpadní 60° jeden vnější průměr byl 63mm ten se vsadil do otvoru gumové hadice před škrticí klapkou a druhý průměr byl myslím že 68mm ten se vsadil do filtru...u tohohle filtru jsem musel použít ještě redukci gumovou...dále jsme koupil trubku odpadní 100mm dlouha vám stačí asi 20cm. Nevím jestli někoho zajimá i postup práce pokud ho někdo bude chtít popřípadě ho tady napíši....sice to není dokonalá práce ale ja jsem zatím spokojenej...
snad se to aspon par lidem bude líbit. Jiank to není ještě kompletně dodělané..chce to znova zakitovat a pořadně zbrousit a ještě nahřat hlaveň u vstupu do filtru...vznikla mi tam elipsa...ale venku je kosa a už tak jsem tam vymrznul...jinak material použitej takže filtr http://www.pemacar.cz/_zbozi_detail.php?id_zbozi=105712 pak vodařske koleno odpadní 60° jeden vnější průměr byl 63mm ten se vsadil do otvoru gumové hadice před škrticí klapkou a druhý průměr byl myslím že 68mm ten se vsadil do filtru...u tohohle filtru jsem musel použít ještě redukci gumovou...dále jsme koupil trubku odpadní 100mm dlouha vám stačí asi 20cm. Nevím jestli někoho zajimá i postup práce pokud ho někdo bude chtít popřípadě ho tady napíši....sice to není dokonalá práce ale ja jsem zatím spokojenej...
Accent 1,4i MPI DOHC 16V 71,3kW
EBONY BLACK, tinted front windows 25% rear 95%
koupeno 10/2010
EBONY BLACK, tinted front windows 25% rear 95%
koupeno 10/2010
Já teda nejsem příznivcem zeleno-oranžové kombinace barev, ale v tom motoru to vypadá úžasně! Asi přehodnotím svou zamýšlenou barevnost motorového prostoru bezvadná práce, chválím a klaním se
Dříve: Accent 1.3i 12 V, 1998, 3dv., green metal, sem tam lehce něco jinak, než jak to bylo originál
Nyní: Citroën C5 II generace, 1.6 HDI
Nyní: Citroën C5 II generace, 1.6 HDI
- Selshig
- ****
- Příspěvky: 1254
- Registrován: 21 bře 2007, 10:55
- Bydliště: Ostrava-Poruba
- Kontaktovat uživatele:
děkuji moc dracqu...jak jsem to hodil k motoru tak mi opravdu spadla čelist vypada to tam užasně ta barva..teď už vím že ještě když se střikne víko ventilu a zbytek saní a daji se navleky oranžove že ten motor vynikne fakt krasně...
Accent 1,4i MPI DOHC 16V 71,3kW
EBONY BLACK, tinted front windows 25% rear 95%
koupeno 10/2010
EBONY BLACK, tinted front windows 25% rear 95%
koupeno 10/2010
- Selshig
- ****
- Příspěvky: 1254
- Registrován: 21 bře 2007, 10:55
- Bydliště: Ostrava-Poruba
- Kontaktovat uživatele:
kura sere mě to sere sere sere ale nevím jestli takhle je to vyhovující...když porovnám sání bez toho předku jen jak tam byl sam filtr bylo to luxusní ted e mi zdá že to tu štávu nemá takovou jak předtím...podle mě je tam male ustí otvoru přes který se nedostane tolik vzduchu jak by mělo...možná by to chtělo experiment s rovnou trubkou průměru sto ktera by se nasadila na filtr a druhý konec co by byl v předu by se sploštil nahřatim do obdelníku....vzduch by se neklikatil zatačkami a navíc větší usti vice vzduchu...ale otazla je jestli mi bude vadit voda co by se mohla dostat přes trubku k filtru...takže kdo mi poradí????
Accent 1,4i MPI DOHC 16V 71,3kW
EBONY BLACK, tinted front windows 25% rear 95%
koupeno 10/2010
EBONY BLACK, tinted front windows 25% rear 95%
koupeno 10/2010