Padá motor

Moderátoři: Farrael, Lhoty, Moderátoři

Lukesflo
Příspěvky: 5
Registrován: 29 říj 2006, 20:44
Bydliště: Tábor

Padá motor

Příspěvek od Lukesflo »

Zdravím, mám problém a potřebuju Vaše návrhy, než to začnu řešit.
Po nastartování se mi cca po 2 minutách lehce utlumí světla i přístrojovka. Navíc třeba stěrače sotva lezou :) a během dalšich zhruba 3 minut se světla postupně tlumí víc a víc a nakonec tma a motor zhasne. Nedá se ani "vytúrovat" prostě nic... nejde ani nastartovat. Po půl hodině naskočí, ale všechno se opakuje dokola. Poraďte na co se mám zaměřit? Alternátor baterka(mám bezúdržbovku) svíčky???? Díkes
Lantřiště 1,6 G4GR,r.v. 98
Reklama
 

Uživatelský avatar
Bolo
*****
Příspěvky: 1598
Registrován: 29 pro 2007, 12:39
Bydliště: Čínský Těšín

Příspěvek od Bolo »

No vypadá to na baterku.Nemáš možnost si od někoho baterku půjčit?
Lukesflo
Příspěvky: 5
Registrován: 29 říj 2006, 20:44
Bydliště: Tábor

Příspěvek od Lukesflo »

jj,mám možnost prohodit baterku. Bylo by fajn,kdyby to byla jen ona a ne něco horšího...
Lantřiště 1,6 G4GR,r.v. 98
Kamil
***
Příspěvky: 634
Registrován: 22 čer 2007, 16:25
Bydliště: Ostrava a předtím Český Těšín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kamil »

Nevím,ale baterkou se mi to nezdá.Já měl baterku nejen totálně vyšťavenou,ale i už K.O. a po roztlačení mi v pohodě naskočil motor a bylo to v pohodě.Akorát jsem nesměl vypnout motor.Když už má nastartováno,tak by to už nemělo zdechat.Jestli nebude něco s alternátorem.(Uhlíky,nebo diody).Ten nefunguje,tak to baterku vyšťaví.Kdyby to bylo baterkou,tak by to po půlhodině nenastartoval.A on píše,že to po půl hodině znova nastartoval.
Hyundai Accent 1,5 12V r.v. 96
Obrázek
Uživatelský avatar
mireceks
***
Příspěvky: 501
Registrován: 16 led 2008, 16:22
Bydliště: Uherské Hradiště

Příspěvek od mireceks »

On nejde nastartovat hned... Ale po půlhodine už pak ano. Ale zase se to opakuje...
:hyu: i30cw 1,6 Style 2010 :hyu: Santa Fe 2,2 CRDi 2010 :hyu: Accent 1,4i, 2010 Ford Mondeo 1,6 16V, 1999

Bylo: :hyu: Accent 1,5 GLS, 1997 :hyu: Elantra 1,6 FIFA Edition, 2002 :hyu: Accent 1,5 GLS, 1997
Uživatelský avatar
Bolo
*****
Příspěvky: 1598
Registrován: 29 pro 2007, 12:39
Bydliště: Čínský Těšín

Příspěvek od Bolo »

Každá baterka se po vyšťavení jakoby sama trochu zotaví(netvrdim že uplně dobije).To napětí by mu stačilo k nastartovaní.Až vyzkouší jinou baterku tak pak napíše.
Kamil
***
Příspěvky: 634
Registrován: 22 čer 2007, 16:25
Bydliště: Ostrava a předtím Český Těšín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kamil »

Ano,to netvrdím.Ale i s vyšťavenou baterkou můžeš jezdit,protože napětí dává alternátor.Ale on píše,že při nastartovaném autu mu to pohasíná,až mu to zhasne úplně.Jak tam dá novou baterku,tak to bude nějakou dobu v pořádku,(protože je nová)dokud se mu to znova nevyšťaví,protože mu nebude dobíjet alternátor.Baterka už bude taky slabá,protože mu to vydrží jenom chvilku,ale ta hlavní chyba,proč při nastartovaném motoru mu to zdechá,bude někde jinde,než baterkou.
Hyundai Accent 1,5 12V r.v. 96
Obrázek
Uživatelský avatar
vlastaFR
***
Příspěvky: 919
Registrován: 18 lis 2006, 17:05
Bydliště: okres frýdlant

Příspěvek od vlastaFR »

mas asi nekde skrat. nejde citit paleni kabelu nebo takneco? no a jestly altik nedobiji tak by to taky mohlo bejt. ale to by ti svitila konrolka
Lantra J2 1.8, 1996 125HP
Suzuki DR 650 SE, 1996 44HP
Iveco Daily 3.0HPT 2008 180HP
Honda civic 1.8Vti 1999 169HP - supr vozitko :)
trucker100
*
Příspěvky: 14
Registrován: 12 kvě 2007, 18:11
Bydliště: Ježkovice u RK

Příspěvek od trucker100 »

viděl bych to na zradu v dobíjení,páč když dochází štáva tak to pohasíná a nakonec přestane jít i palivový čerpadlo a tím pádem to zdechne.Zkus si nechat přeměřit dobíjení.
H.L.1.6 J2 G4GR 16V r.v.96
Kamil
***
Příspěvky: 634
Registrován: 22 čer 2007, 16:25
Bydliště: Ostrava a předtím Český Těšín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kamil »

To je pravda,to by svítila kontrolka.I zkrat to může být.Nevyhazuje to nějaké pojistky?
Hyundai Accent 1,5 12V r.v. 96
Obrázek
trucker100
*
Příspěvky: 14
Registrován: 12 kvě 2007, 18:11
Bydliště: Ježkovice u RK

Příspěvek od trucker100 »

ona kontrolka se nemusí pokaždí rozsvítit,to už jsem si v praxi ověřil.
H.L.1.6 J2 G4GR 16V r.v.96
Kamil
***
Příspěvky: 634
Registrován: 22 čer 2007, 16:25
Bydliště: Ostrava a předtím Český Těšín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kamil »

Jak už jsem psal prve,taky si myslím,že bude něco s dobíjením.Chtělo by to proměřit.
Hyundai Accent 1,5 12V r.v. 96
Obrázek
Aldik
**
Příspěvky: 366
Registrován: 21 zář 2007, 13:29
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Aldik »

Kdyby byl potreba alternator, mam uplne novej hyundai, akorat je na accenta, tak nevim jestli by to pasovalo..
Uživatelský avatar
vlastaFR
***
Příspěvky: 919
Registrován: 18 lis 2006, 17:05
Bydliště: okres frýdlant

Příspěvek od vlastaFR »

pri nastartovanym motoru ma bejt napeti na bat. 13.8 az 14.2. omer to
Lantra J2 1.8, 1996 125HP
Suzuki DR 650 SE, 1996 44HP
Iveco Daily 3.0HPT 2008 180HP
Honda civic 1.8Vti 1999 169HP - supr vozitko :)
Lukesflo
Příspěvky: 5
Registrován: 29 říj 2006, 20:44
Bydliště: Tábor

Příspěvek od Lukesflo »

žádný pálení nebo tak něco se nevyskytuje,stejně tak z pojistkama není problém. Ani kontrolka se nerozsvící.
Nechám to radši proměřit,jak radíte. Rvát tam baterku a pak někde zůstat,to se mi nechce :lol:
Díkes panové a pište dál...
Lantřiště 1,6 G4GR,r.v. 98
Odpovědět

Zpět na „Lantra - Motory“