S timhle zcela souhlasim, mam stejnou zkušenost od té doby co tankuju V-powerBruno píše:Zřejmě tak jako nikdo tady na fóru nedělal ventily z důvodů používání benzínu 95 okt., tak ani já jsem ventily nemusel dělat, protože také používám benzín 95 okt i když pod názvem V Power 95. Oktanové číslo je stejné 95, jen V éčko obsahuje nějaká specifická aditiva. Já osobně považuji snižování spotřeby při používání V Power 95 za následek oněch aditiv!!!! Na otázku nárustu výkonu mám názor, že ke snižování spotřeby dochází následkem zvýšením výkonu, tudíž méně šlapu na plynový pedál a ECU to vše upravuje tak, aby to bylo v cajku. Motor jede tišeji a je živjejší. Na zkoušku jsem vzal normal 95 a spotřeba šla nahoru a motoru se do toho moc nechtělo. Po zkušenostech s V Power 95 si dovolím tvrdit prokazatelně provozem na V Power 95 šetřím na ceně za palivo a zcela jistě prospívám motoru/viz. aditiva/.
palivo
Moderátoři: Farrael, Moderátoři
Accent 1.3, 12V, 63kW, typ limusine, r.v.2002, 5 dv., zlatá metalíza, zesilovač Blaster 500W, subwoofer Blaster 500W
- Reklama
Taky chci vyzkoušet racing, tak pak počkam, jak ti to dopadlo......Michal.M píše:Zdravim, vcera jsem natankoval V-Power do prazdne nadrze a je to znatelny rozdil oproti 95 z jinych beznzinek...za 1) ma lepsi tah za 2)se orcite procistil motor a za 3)se mi zda ze motor ma jakoby zdravy zvuk a i tisi chod motoru naprosta spokojenost jeste chci zkusit V-Power Racing...pak napisu moje pocity
Accent 1.3, 12V, 63kW, typ limusine, r.v.2002, 5 dv., zlatá metalíza, zesilovač Blaster 500W, subwoofer Blaster 500W
rád bych, abys mi to zjistil, ale ted mi to bude stejne k ničemu, nejprve si chci udělat své Háčko a pak až si koupit nějakou ameriku, ale to sem nepatří....jinak díkVladislav Bureš píše:antek: sice řídící jednotka namíchá směs ta aby byla odpovídající ale také musí změnit předstih pročti si zpětně pár příspěvků je to z důvodu zpoždění hoření kvalitnějšího paliva a je správný předstih pro dané palivo je stejně klíčový jako poměr se vzduchem.
lobsty: pro veterány obecně platí spousta jiných pravidel jako je vedení knihy jízd a jiné ale také tam spousta věcí odpadá jestli chceš zjistím ti to do podrobna mám spoustu známích s veterány a to jak amerikama tak i jinýna dokonce někdo zastává názor že raději postavý auto na značky a ušetří si obstrukce s poviností pro veterány.
Bruno: děkuji za další kladný názor se skušeností s používáním tohoto paliva a jen se zeptám kolikrát jsi dělal ventili? Přeci jenom už jsi na to palivo najel desetitisíce a motor je přeci stavěný na BA91
Accent 1.3, 12V, 63kW, typ limusine, r.v.2002, 5 dv., zlatá metalíza, zesilovač Blaster 500W, subwoofer Blaster 500W
- Fulli
- ***
- Příspěvky: 644
- Registrován: 18 úno 2008, 18:58
- Bydliště: MC 42/2, 97251 Handlova
- Kontaktovat uživatele:
Shell V-Power
Aj ja som najprv tankoval na hociktorych cerpackach a nejak ma to netrapilo a raz som musel tankovat v TESCU a to uz nikdy viac nespravim.....to je taka sracka benzin ze to ste este nevideli.....len som vytiahol tu pistol a to ani nevonalo ako benzin a to auto zrazu nejak zlenivelo......zoslapol som plyn na podlahu a zrychlovalo to ako keby mam 50 koni........ked som natankoval na shelke V-power tak ako keby mi vymenili motor.....ma lepsiu akceleraciu uz aj pri nizsich otackach a jazdim takym istym stylom ako predtym a zistil som ze musim ovela rychlejsie preradovat lebo ovela lepsie to zrychluje a to ho ani nemusim nejako vytacat.......a niekde som sa docital ze accent....aspon ten co mam ja je dost citlivy na kvalitu benzinu takze na V-power uz nedam dopustit......a presvedcil som sa o tom na vlastnej kozi
Hyundai Accent 1.3 GLS 62kW 1997, 185/60 R14 Dunlop SP 01 SPORT
ziarovky BLUE xenon, sportovy filter(ide ako o zivot),
chystaju sa dalsie zmeny ale najprv na ne musi niekto zarobit
ziarovky BLUE xenon, sportovy filter(ide ako o zivot),
chystaju sa dalsie zmeny ale najprv na ne musi niekto zarobit
dopadlo to tak ze se mi zda ze na v-power to jezdi lip nez na racing na racing se mi zdalo ze to nejelo tak pekne jako na v-power.Takze shrnuto V-power je asi tak nej...lobsty píše:Taky chci vyzkoušet racing, tak pak počkam, jak ti to dopadlo......Michal.M píše:Zdravim, vcera jsem natankoval V-Power do prazdne nadrze a je to znatelny rozdil oproti 95 z jinych beznzinek...za 1) ma lepsi tah za 2)se orcite procistil motor a za 3)se mi zda ze motor ma jakoby zdravy zvuk a i tisi chod motoru naprosta spokojenost jeste chci zkusit V-Power Racing...pak napisu moje pocity
Hyundai Accent 1.5i GLS r.v.95
Zdarec,
nepročítal jsem to celý, ale několik tankování jsem točil V-power a nějaký rozdíl jsem nepociťoval. Podotíkám, že beru benzín jen u shellu. Proto až budu mít všechny klíčenky budu zase vesele jezdit na normální naturál 95. Vůbec nejde o cenu páč mi benzín platí firma. Toť můj názor.
nepročítal jsem to celý, ale několik tankování jsem točil V-power a nějaký rozdíl jsem nepociťoval. Podotíkám, že beru benzín jen u shellu. Proto až budu mít všechny klíčenky budu zase vesele jezdit na normální naturál 95. Vůbec nejde o cenu páč mi benzín platí firma. Toť můj názor.
Hyundai i30 Trikolor 1,4 s paketem plus a černou metalízou 6/2011
Hyundai Accent 1,3 12V 62 kW 2004/3 prodán
Hyundai Lantra combi GLS 1,6 16V r.v.96 Sněhurka je prodaná.
Hyundai Accent 1,3 12V 62 kW 2004/3 prodán
Hyundai Lantra combi GLS 1,6 16V r.v.96 Sněhurka je prodaná.
- bohrosik
- **
- Příspěvky: 198
- Registrován: 01 lis 2007, 11:01
- Bydliště: Brno, (občas Havl.Brod)
- Kontaktovat uživatele:
Zdravím,
vlastní zkušenost mám zatim od OMV, JET a AGIP. Benzin od AGIPu dávám teď cca 3 mesice a spotřeba (cca 6,3l) i výkon se i zdá slušný. Přijde mi ale, že motor začal být hlučnějši (musim ale proveřit výfuk )
Jednou se přítelkyni povedlo natankovat 98čku a to vám byl slušněj cvrkot. Od nízkých otáček slušnej výkon .... do doby než motor začal nějak kuckat a studenému se vůbec nechtělo. Příliš jsem nezkoumal příčiny, v podezření byly svíčky a kabely, nakonec jsem dotankoval 95ku (naředil 98ku) a po nějaké době se motor umoudřil. Spotřebu jsem ale nezkoumal.
Jednou V-Power taky testnu, zatim jsem jezdil kolem shelky s 1/2 nadrze a to je pak naprd
Zdar všem
vlastní zkušenost mám zatim od OMV, JET a AGIP. Benzin od AGIPu dávám teď cca 3 mesice a spotřeba (cca 6,3l) i výkon se i zdá slušný. Přijde mi ale, že motor začal být hlučnějši (musim ale proveřit výfuk )
Jednou se přítelkyni povedlo natankovat 98čku a to vám byl slušněj cvrkot. Od nízkých otáček slušnej výkon .... do doby než motor začal nějak kuckat a studenému se vůbec nechtělo. Příliš jsem nezkoumal příčiny, v podezření byly svíčky a kabely, nakonec jsem dotankoval 95ku (naředil 98ku) a po nějaké době se motor umoudřil. Spotřebu jsem ale nezkoumal.
Jednou V-Power taky testnu, zatim jsem jezdil kolem shelky s 1/2 nadrze a to je pak naprd
Zdar všem
Aktuálně Hyundai Elantra 1.6i GL 77kW, Hatchback, 12/2005
Hyundai Lantra 1.6i GLS 85kW, KOMBI, 1999 - prodáno 18.12.2011
Hyundai Accent GS 1,3, 62kW, 3-dv, 1996 - prodáno 01/2009
Hyundai Lantra 1.6i GLS 85kW, KOMBI, 1999 - prodáno 18.12.2011
Hyundai Accent GS 1,3, 62kW, 3-dv, 1996 - prodáno 01/2009