prosim vas,poradte mi
Moderátoři: black_sheep, Tringi, Moderátoři
prosim vas,poradte mi
caute vsetci hyundai mani,chcel by som si v najblizsej dobe kupit s-coupe ale neviem sa rozhodnut ci turbo alebo nie,poradte mi,ci mam cakat alebo kupit aj bez turba,viem ze s turbom musi byt dobra jazda ale ak sa da vyblaznit aj na bezturbacovy tak uz asi nebudem cakat.fest dik
- Reklama
-
- ***
- Příspěvky: 652
- Registrován: 19 bře 2007, 11:36
- Bydliště: kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: prosim vas,poradte mi
kazdopadne gt, jinak kamarad ted jedno prodava je cerne na 16 kolech a kdyby si chtel ls tak take o jednom v cervene barve za krasnou cenu vimTomson-tr píše:caute vsetci hyundai mani,chcel by som si v najblizsej dobe kupit s-coupe ale neviem sa rozhodnut ci turbo alebo nie,poradte mi,ci mam cakat alebo kupit aj bez turba,viem ze s turbom musi byt dobra jazda ale ak sa da vyblaznit aj na bezturbacovy tak uz asi nebudem cakat.fest dik
momentalne 2 scoupe gt na dily, mam tu vse a pak fiat coupe 140KW zatim...
- Vladislav Bureš
- *****
- Příspěvky: 1569
- Registrován: 29 led 2007, 07:36
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
GT má své plus ale velkým kamenem úrazu je obvykle stav a to zejména turba které je klíčové. Motory sami o sobe byvají velice utahané takže v případě GT je třeba velice dobře vybýrat smířit se s určitou investicí a hledět zejména na stav drahých věcí. Takže každopádně sundat hadici sání a skontrolovat jestli a kolik tam je oleje. Potom jestli motor klepe zejména od spodu (potom nebrat čekala by tě GO) když klepe vršek je to relativně v pohodě. velice dobrá pozor dej na turbo (jestli je vháji tak čekej repas mezi 4-18tis podle stavu) to by byl asi začátek u karosérie si projeď zejména spodek auta nosníky a uložení náprav a tlumičů jak je to prorezlé zbytek je při opravách brnkačka.
Já osobně po vlastnictví obou verzí jak LS tak GT bych šel jednoznačně do GT ale tam počítej s výzarně větší investicí a kladení nároků na zacházení které jsou často podceňovány a proto ta auta vypadají jak vypadají
Já osobně po vlastnictví obou verzí jak LS tak GT bych šel jednoznačně do GT ale tam počítej s výzarně větší investicí a kladení nároků na zacházení které jsou často podceňovány a proto ta auta vypadají jak vypadají
Scoupe LS
Scoupe GT
Nissan 200SX S13 1992
Nissan 200SX S13 1989
E36 318TDS T
Scoupe GT
E36 325Ci
E36 325Ci
AUDI A6
BMW E39 530d T
Audi S4 2,7 BiTurbo quattro
Ford Fiesta 1,4 TDCI 2005
Scoupe GT
Nissan 200SX S13 1992
Nissan 200SX S13 1989
E36 318TDS T
Scoupe GT
E36 325Ci
E36 325Ci
AUDI A6
BMW E39 530d T
Audi S4 2,7 BiTurbo quattro
Ford Fiesta 1,4 TDCI 2005
no ved to,bojim sa toho turba ze bude rozbite,nie som az taky pro ako vy takze ja by som na to asi sam neprisiel ze je rozbite.chcel by som ist ku vam do CR pretoze na Slovensku je to tazsie zohnat,u nas je akurat jedno na autobazareu.sk ale u vas je ich kopu.mna uz asi odvezu lebo v kuse rozmyslam,ale keby sa dalo obycajne upravit na nejakych 100-105 PS a nie za 3 cele vyplaty tak by som sa uspokojil aj s tym ls.inak dik za rady
- Vladislav Bureš
- *****
- Příspěvky: 1569
- Registrován: 29 led 2007, 07:36
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
GT má v základu 115hp a je jako jiné turbomotory relativně snadno upravitelné. Myslím o nějaké koníky když se budeš chtít pouštět ke 200koním tam už to je komplikované ale jinak to jde.
Dám ti radu jou píšu snad všem Při koupi jakéhokoli auta si vše maximálně možně naštuduj o tom autě prolez co zvládneš a pak se domluv s někým kdo to auto má a alespoň drobet tomu rozumí ať se podívá a sveze nikdo jiný než ten co to už má nepozná kolik má to něco do sebe já šel při poslední koupi auta na jisto tak jsem to nepotřeboval ale i tak jsem študoval jako divej je dobře být připravený ale nikdypokud už jsi to auto neměl nezjistíš tolik jako ten co to už má a rozumí tomu
Dám ti radu jou píšu snad všem Při koupi jakéhokoli auta si vše maximálně možně naštuduj o tom autě prolez co zvládneš a pak se domluv s někým kdo to auto má a alespoň drobet tomu rozumí ať se podívá a sveze nikdo jiný než ten co to už má nepozná kolik má to něco do sebe já šel při poslední koupi auta na jisto tak jsem to nepotřeboval ale i tak jsem študoval jako divej je dobře být připravený ale nikdypokud už jsi to auto neměl nezjistíš tolik jako ten co to už má a rozumí tomu
Scoupe LS
Scoupe GT
Nissan 200SX S13 1992
Nissan 200SX S13 1989
E36 318TDS T
Scoupe GT
E36 325Ci
E36 325Ci
AUDI A6
BMW E39 530d T
Audi S4 2,7 BiTurbo quattro
Ford Fiesta 1,4 TDCI 2005
Scoupe GT
Nissan 200SX S13 1992
Nissan 200SX S13 1989
E36 318TDS T
Scoupe GT
E36 325Ci
E36 325Ci
AUDI A6
BMW E39 530d T
Audi S4 2,7 BiTurbo quattro
Ford Fiesta 1,4 TDCI 2005
mam na vas este dalsiu prosbu,rozhodol som sa pre gt ale kazdy mi vravi ze si mam dat hlavne pozor na turbo v akom je stave,tak mi poradte kde by som si o nom mohol nastudovat,na co si davat pozor a ako zistit ci je v poriadku.a este jedna vec-keby som namontoval BOV tak je ho pocut alebo by sa muselo turbo nejako upravit aby tam bol vacsi tlak,lebo kamarat mal audi A4 1.8T a tam ho bolo pocut fakt slabo,mozno to bolo pre to ze on mal daky obycajny bez toho natrubku,ci to je jedno?
- tom.rockys
- **
- Příspěvky: 441
- Registrován: 05 zář 2007, 12:22
- Bydliště: Pacov ( u hranice jižních čech a vysočiny )
- Kontaktovat uživatele:
je možný že ten nátrubek tam taky dělá svoje .. ale neměl ten kámoš uzavřený BOV ( clossed BOV ) ? .. " Open BOV odpouští stlačený vzduch do atmosféry, při kterém vydává syčiví zvuk otevřený okruch. Clossed loop BOV odpouští stlačený vzduch zpět do sacího traktu a při svém provozu nevydává žádný, nebo malý zvukový efekt. "Tomson-tr píše:mam na vas este dalsiu prosbu,rozhodol som sa pre gt ale kazdy mi vravi ze si mam dat hlavne pozor na turbo v akom je stave,tak mi poradte kde by som si o nom mohol nastudovat,na co si davat pozor a ako zistit ci je v poriadku.a este jedna vec-keby som namontoval BOV tak je ho pocut alebo by sa muselo turbo nejako upravit aby tam bol vacsi tlak,lebo kamarat mal audi A4 1.8T a tam ho bolo pocut fakt slabo,mozno to bolo pre to ze on mal daky obycajny bez toho natrubku,ci to je jedno?
2x Lantra 1.6 16V [G4CR], J1, r.v.1992 ( červená ) a 1993 ( modrá )
---
info about my car -->>> http://rockys.lantraweb.net/
---
fotoreportér, kameraman, hlavní grafik & přispívající redakror pro tuningový server http://WWW.EXTRA-TUNING.COM
---
info about my car -->>> http://rockys.lantraweb.net/
---
fotoreportér, kameraman, hlavní grafik & přispívající redakror pro tuningový server http://WWW.EXTRA-TUNING.COM
no to ste ma potesili ze ho pocut,lebo aj to ma dost velky podiel na tom ze som sa rozhodol pre GT.neviem ci mal clossed alebo aky,ale keby som nevedel ze ho tam ma tak to ani nezistim,ale vyhodil zan 4500sk a nic.a aky je rozdiel medzi BOV a Pop-off ventilom,lebo uz som narazil na to ze pop-off vydava zvuk a nie BOV.nasiel som na autodoplnky.cz BOV za 2500cz s tym natrubkom,hadam by aj bol,ci?
- LongStar
- ****
- Příspěvky: 1275
- Registrován: 12 říj 2007, 21:13
- Bydliště: Kladno
- Kontaktovat uživatele:
no tos narazil asi na bov od bidrinu. tezko ris ja s nim zadny zkusenosti nemam!jinak bidrin.cz tam maj naky recenze a dokonce nahravky!! ja mam v aute repliku BOV od HKS http://www.youtube.com/watch?v=u2lhZ0fbh6k takhle mi to piska:) ta replika asi za 4000,- ja ji mel za 2300,- a nedela mi zadny potize nic! je to membrana zadny pitomy perko ktery se necha pretlacit !!! zalezi taky jaky chces zvuk! jestli takove piskani nebo spis vzduchovy odfuk! ventilu je dost!!! ale ta kopie stoji za ty love!!! je to slyset na hodne daleko:D lidi se otacej:) hihi ale je jasny ze kdyz budes tocit 1500 tacek ze to nebude hvizdat jak kdyz mas plnej kotel:) ale i v tech nizsis otackach trebas 2200 je uz odfuk prijemny a pekny! takze suma sumarum doporucuju tu repliku nebo kdyz mas hodne love zhruba 7000,- tak si kup origo HKS:)
S-coupe s Fénem:)
ScoupeTech ->->->->->->->VWGolf-IV Objem stylem nenahradíš!!!
ScoupeTech ->->->->->->->VWGolf-IV Objem stylem nenahradíš!!!