Ale ona jednička je pouze na rozjezdvlastaFR píše:bohuzel no... a kdyz sem tu onehda psal: jak vam de radit? a ze me nejde dat jednicka pri cca 30km/h (coz by melo bejt naprosto normalni) tak odezva byla ze nechapou proc chci davat jednicku ve triceti ze proto nemaj pochopeni....... a uz mi to je jasny to tam nejde u hoodne hyundaiu tak si asi myslely ze jednicka je pouze pro rozjezdhardysk píše:a to sem si myslel jak mam spatnou prevodovku, koukam mate jeste lepsi kousky
synchrony
Moderátoři: Farrael, Lhoty, Moderátoři
- Vladislav Bureš
- *****
- Příspěvky: 1569
- Registrován: 29 led 2007, 07:36
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Scoupe LS
Scoupe GT
Nissan 200SX S13 1992
Nissan 200SX S13 1989
E36 318TDS T
Scoupe GT
E36 325Ci
E36 325Ci
AUDI A6
BMW E39 530d T
Audi S4 2,7 BiTurbo quattro
Ford Fiesta 1,4 TDCI 2005
Scoupe GT
Nissan 200SX S13 1992
Nissan 200SX S13 1989
E36 318TDS T
Scoupe GT
E36 325Ci
E36 325Ci
AUDI A6
BMW E39 530d T
Audi S4 2,7 BiTurbo quattro
Ford Fiesta 1,4 TDCI 2005
- Reklama
- Vladislav Bureš
- *****
- Příspěvky: 1569
- Registrován: 29 led 2007, 07:36
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
To byl žert i když na jedničku řadím jen při opravdu malé rychlosti četl jsem o tom i několik článků kde souhrně říkají že jednička je jen pro rozjezd protože vysoce zatěžuje vzhledem ke svému převodu převodovku ale samozřejmě to záleží na rychlosti a to že auto může jed na jedničku 50-60 neznamená že se tak jed musí a o tom to je protože při normálním ježdění jako jsi popsal je to samozřejmě v mezích normy.RUMiiiK píše:ja jednicku radim, kdyz odbocuju ve meste treba, to se vyplati nejet tech 30 ale jeste min a dvojka to proste uz nebere tak jednicku zaradit musim
Scoupe LS
Scoupe GT
Nissan 200SX S13 1992
Nissan 200SX S13 1989
E36 318TDS T
Scoupe GT
E36 325Ci
E36 325Ci
AUDI A6
BMW E39 530d T
Audi S4 2,7 BiTurbo quattro
Ford Fiesta 1,4 TDCI 2005
Scoupe GT
Nissan 200SX S13 1992
Nissan 200SX S13 1989
E36 318TDS T
Scoupe GT
E36 325Ci
E36 325Ci
AUDI A6
BMW E39 530d T
Audi S4 2,7 BiTurbo quattro
Ford Fiesta 1,4 TDCI 2005
me zlobi vicemene jenom dvojka, jde tam nic moc a vicemene docela s rachot (za vyssi rychlosti kdyz podrazuju)Vladislav Bureš píše:když jde špatně řadit může být na vyně několik aspektů ale jestliže ti jde špatně 1 a 2 tak a zbytek dobře a to zejména 4 a 5 tak je problém v sinchronu protože kdyby to byl problém třeba u spojky tak to bude dělat na všech rychlostech stejně zrovna tak jako olej. Na několik aut jsem viděl prodávat synchrony jako sadu na repas ale mám pocit že by tě levněji vyšla převodovka z vrakáče. U sporťáků je normální že je vyjetá 1 a zejména 2 ale u kombajna zase tolika ne i když jsou to nejpoužívanější rychlosti to to auto bude mít pěkně najeto nebo s tím jezdil nějaký závodník ono má význam pomalé řazení co nás učí už v autoškolách Podle mě nejjednoduší budeš mít vzít jinou převodovku je fakt že já mám trochu zdeformovaný ceník protože mě ceká převodovka vyjde na 2-3tis ale když už seženeš sinchrony tak cena bude značná a pak práce ta bude také slušná a zrovna převodovku bych si nechal poskládat někde kde to už znám dá se tam spousta věcí zkazit a razantně zkrátit životnost. Se scháněním synchronů přeju hodně štěstí. Jinak kdyby jsi náhodou se zbláznil a chtěl novou převodovku tak levnější než origo nová je nechat si převodovku postavit cena je od 20 do 30 tis dle typu a poskládají ti rychlosti dle přání a to původní skříně ti udělají i 6ti kvalt.
taky synchrony? vymena oleje nepomohla
Renault Laguna 2,0 8v hatchback rv95 digiklima, palubni pc, vyhrivane predni okno atd...
Lantra J2 96 1,8 sedan - prodana
Lantra J2 96 1,8 sedan - prodana
- Vladislav Bureš
- *****
- Příspěvky: 1569
- Registrován: 29 led 2007, 07:36
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Pokovad ti zlobí použe dvojka jakožto nejnamáhavější rychlost na autě známe všichni při rychlích rozjezdech kdy při rychlém přeřazení pouze rychle silně škubneme pákou přímo dozadu. jenže to má za následek potom rychleji odcházející synchron. Ten potřebuje pro svou práci čas který mu není velice často dáván. Výměna oleje za olej patřičné viskozity může jento jev zmírnit ale úplného odstraní nečekej.
Z toho jak jsi to napsal bych si představoval i rychlejší ba sportovní jízdu kde se tomu dává pěkně na prd.l, Při takovém řazení je třeba synchronům pomáhat meziplynem já bez meziplynu už nepodřazuju ani při nozmální jízdě.
Z toho jak jsi to napsal bych si představoval i rychlejší ba sportovní jízdu kde se tomu dává pěkně na prd.l, Při takovém řazení je třeba synchronům pomáhat meziplynem já bez meziplynu už nepodřazuju ani při nozmální jízdě.
Scoupe LS
Scoupe GT
Nissan 200SX S13 1992
Nissan 200SX S13 1989
E36 318TDS T
Scoupe GT
E36 325Ci
E36 325Ci
AUDI A6
BMW E39 530d T
Audi S4 2,7 BiTurbo quattro
Ford Fiesta 1,4 TDCI 2005
Scoupe GT
Nissan 200SX S13 1992
Nissan 200SX S13 1989
E36 318TDS T
Scoupe GT
E36 325Ci
E36 325Ci
AUDI A6
BMW E39 530d T
Audi S4 2,7 BiTurbo quattro
Ford Fiesta 1,4 TDCI 2005
hardysk: jo budou to na95% synchrony.
ono davat meziplyn neni jako davat meziplyn... aby meziplyn mel nejakou ucinnost a ulevil synchronum, tak to neni jen dat meziplyn pri podrazovani to je bez ucinku a spise laidsky receno machrovinka. meziplyn s ucinkem je spojka meziplyn NEUTRAL meziplyn a pak dat nizsi stupen. (samo ze ridic musi znat motor i prevodovku aby vyrovnal otacky ruznych kol v prevodce) takhle teprve pomahas synchronum
ono davat meziplyn neni jako davat meziplyn... aby meziplyn mel nejakou ucinnost a ulevil synchronum, tak to neni jen dat meziplyn pri podrazovani to je bez ucinku a spise laidsky receno machrovinka. meziplyn s ucinkem je spojka meziplyn NEUTRAL meziplyn a pak dat nizsi stupen. (samo ze ridic musi znat motor i prevodovku aby vyrovnal otacky ruznych kol v prevodce) takhle teprve pomahas synchronum
Lantra J2 1.8, 1996 125HP
Suzuki DR 650 SE, 1996 44HP
Iveco Daily 3.0HPT 2008 180HP
Honda civic 1.8Vti 1999 169HP - supr vozitko
Suzuki DR 650 SE, 1996 44HP
Iveco Daily 3.0HPT 2008 180HP
Honda civic 1.8Vti 1999 169HP - supr vozitko
-
- **
- Příspěvky: 111
- Registrován: 06 srp 2007, 22:39
- Bydliště: Jičín
- Kontaktovat uživatele:
A co vy na to kluci když mi jde řadit špatně trojka??Teda špatně...pouze při podřazování a ne vždycky.Někdy tam skočí jako po másle ale většinou to jde přes zuby...když si ale přibrzdím tak tam většinou padne dobře...Také to vidíte na synchrony?nebo mám zkusit výměnu oleje?(případně jaký doporučujete)
Lantra combi 1,6 16v r.v.98
zjistil sem ze to dela jen za studena a to tam davam tu dvojku z trojky kdyz mam tak 30km/hVladislav Bureš píše:Pokovad ti zlobí použe dvojka jakožto nejnamáhavější rychlost na autě známe všichni při rychlích rozjezdech kdy při rychlém přeřazení pouze rychle silně škubneme pákou přímo dozadu. jenže to má za následek potom rychleji odcházející synchron. Ten potřebuje pro svou práci čas který mu není velice často dáván. Výměna oleje za olej patřičné viskozity může jento jev zmírnit ale úplného odstraní nečekej.
Z toho jak jsi to napsal bych si představoval i rychlejší ba sportovní jízdu kde se tomu dává pěkně na prd.l, Při takovém řazení je třeba synchronům pomáhat meziplynem já bez meziplynu už nepodřazuju ani při nozmální jízdě.
Renault Laguna 2,0 8v hatchback rv95 digiklima, palubni pc, vyhrivane predni okno atd...
Lantra J2 96 1,8 sedan - prodana
Lantra J2 96 1,8 sedan - prodana
spis spojka neutral pustit spojku meziplyn spojka nizsi kvalt.. takhle ja stejne radit nebudu... na motorce jen spojka meziplyn a nizsi kvalt ale to davam aby mi neulitlo zadni kolovlastaFR píše:hardysk: jo budou to na95% synchrony.
ono davat meziplyn neni jako davat meziplyn... aby meziplyn mel nejakou ucinnost a ulevil synchronum, tak to neni jen dat meziplyn pri podrazovani to je bez ucinku a spise laidsky receno machrovinka. meziplyn s ucinkem je spojka meziplyn NEUTRAL meziplyn a pak dat nizsi stupen. (samo ze ridic musi znat motor i prevodovku aby vyrovnal otacky ruznych kol v prevodce) takhle teprve pomahas synchronum
Renault Laguna 2,0 8v hatchback rv95 digiklima, palubni pc, vyhrivane predni okno atd...
Lantra J2 96 1,8 sedan - prodana
Lantra J2 96 1,8 sedan - prodana
co tady psali kluci tak olej nepomuze, ja sam sem ho vymenil pred tejdnem a rozdil sem nepoznalPetr Slavík (Sláva) píše:A co vy na to kluci když mi jde řadit špatně trojka??Teda špatně...pouze při podřazování a ne vždycky.Někdy tam skočí jako po másle ale většinou to jde přes zuby...když si ale přibrzdím tak tam většinou padne dobře...Také to vidíte na synchrony?nebo mám zkusit výměnu oleje?(případně jaký doporučujete)
Renault Laguna 2,0 8v hatchback rv95 digiklima, palubni pc, vyhrivane predni okno atd...
Lantra J2 96 1,8 sedan - prodana
Lantra J2 96 1,8 sedan - prodana
jo takhle no... .hardysk píše:spis spojka neutral pustit spojku meziplyn spojka nizsi kvalt.. takhle ja stejne radit nebudu... na motorce jen spojka meziplyn a nizsi kvalt ale to davam aby mi neulitlo zadni kolovlastaFR píše:hardysk: jo budou to na95% synchrony.
ono davat meziplyn neni jako davat meziplyn... aby meziplyn mel nejakou ucinnost a ulevil synchronum, tak to neni jen dat meziplyn pri podrazovani to je bez ucinku a spise laidsky receno machrovinka. meziplyn s ucinkem je spojka meziplyn NEUTRAL meziplyn a pak dat nizsi stupen. (samo ze ridic musi znat motor i prevodovku aby vyrovnal otacky ruznych kol v prevodce) takhle teprve pomahas synchronum
a ja mel taky problemy se razenim dvojky vymenil sem olej jeste se to zhorsilo, ale ted muzu rict po cca 4000km ze se to zlepsuje... ale za studena to je peklo no. kolikrat nemuzu vyradit jednicku dokud uplne nestojim
Lantra J2 1.8, 1996 125HP
Suzuki DR 650 SE, 1996 44HP
Iveco Daily 3.0HPT 2008 180HP
Honda civic 1.8Vti 1999 169HP - supr vozitko
Suzuki DR 650 SE, 1996 44HP
Iveco Daily 3.0HPT 2008 180HP
Honda civic 1.8Vti 1999 169HP - supr vozitko
s tou převodovkou mám na Coupé podobný problém. Za jízdy tam ejdničkuz dostanu vždy, ale jak zastavím třeba na semaforu, někdy ji tam už nedostanu a naopak musím vždy vyřadit, trochu prošlápnout plyn a zařadit, pak už jde. Totéž se mi děje i se zpátečkou. Co se týká dvojky, tu tam dostanu vždy, ale občas jde cejtit, že jde lehce přes zuby, takže také synchrony.... Bud dělal hyundai blbý převodky, nebo jsem koupil kus s hodně stočeným tachometrem, nebo po praseti řidičovi....
Zatím to řešit nebudu..
Zatím to řešit nebudu..
Opel Omega 2.2 16V Caravan, 2001 Elegance
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997