no ja si vazim toho ze se snazej a hledaj jak fredky, ikdyz by to mela bejt samozrejmost! v borsky pobocce me akorat rekli ze jsou korejci hovada, takze asi tak... optam jsem se na rozvody, tak musim co nejrychlejc sesypat dva litry na gates remen a SKF kladku. taky jsem se ptal na neorigo plecharinu, bud lemy nebo cely blatniky a na scoupe to asi proste nikdo nedela.. nenapada te neco? ja uz se ptam snad vsude a asi to nedelaj, pac by se jim to nevyplatilo..ivan.raffai@seznam.cz píše:Víš co udělej??black_sheep píše:jo a jeste jedna vec
vytece ty chladici kapaliny hodne kdyz to budu rozdelavat? nemam rezervni chladici kap., jen vodu kdyby nahodou neco a jak jsem tak koukal tak to je zhruba tesne pod urovni hladiny v chladici..
budu to asi delat zejtra, dneska mi ho privezou jeste, prej ve dve.. ale kaslu na to, udelam to az bude lepci pocasi, kdyz uz to vydrzelo dva roky tak den to vydrzi..
V pravo dole na chladiči je výpustný kohoutek,tak něco upust do nějaké
nádoby a nemusíš nic dolívat!
Jinak ten tremostat podle oficiálního katalogu by měl být on!!
A za druhé Já vím O týhle firmě víc než si myslíš!!
Ta jejich neznalost Mě jako dost zaráží!!
Holt je to jenom o lidech!! Takový mít ve firmě,tak jsem v bankrotu!!
jinak termostat mam pred sebou, docela me prekvapuje ze je to tak malicky a jednoduchy zarizeni..
jinak s zapalovacim kabelmu nipparts - byli dneska zaveje, takze jsem to moc nezkousel ale pripada mi to bejt jako zazrak, auto tissi a tahne jak driv... je to mozny vubec? v tom kelly mi rikali ze to je nesmysl, ale co jinyho by to bylo kdyz VAG ukazat cistou pamet a vyjma termostatu a rozvodu je vsecko co na to ma vliv novy...