při výměně táhel stabilizátoru na zvedáku jsem při té příležitosti prošel celé auto odspodu a palivový filtr jsem neobjevil, tak jsem se aspon utvrdil, že bude opravdu někde v motorovém prostoru. Druhý den jsem šel na to a objevil jsem ho napravo (při pohledu stojícího člověka před autem) hned u přepážky mezi kabinou a motorem, bohužel poněkud dole pod hlavním brzdovým válcem. Takže přístup fakt bomba. Měnil jsem i filtr vzduchový, takže ten jsem celý sundal, pak i hadici od sání. Demontáž filtru byl trochu oříšek, protože jsem nevěděl, na čem (nebo jak) drží na trubce paliva od nádrže. Vidět tam není nic. Myslel jsem, že stačí ho normálně odšroubovat jak olejový filtr, ale po marném snažení a odporu palivové trubky jsem pochopil, že se věci mají jinak. Odspodu jsem nahmatal 14ku matici, která po povolení (asi 5x mi spadl klíč na zem) uvolní trubku od filtru. Je to převlečná matice, vše stojí, jen matice se hejbe, stejný systém jak u brzdového vedení, to kdyby někdo taky měnil filtr...
Jo, jinak auto jede o 150km/h ryhleji a trhá asfalt i na pětku
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
.