klepani
Moderátoři: black_sheep, Tringi, Moderátoři
- Reklama
- Vladislav Bureš
- *****
- Příspěvky: 1569
- Registrován: 29 led 2007, 07:36
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
to by mu svítilo oko oleje kdyby byl stav takový ale když narážíš na problém oleje tak protože budu předpokládat že takovou banalitu jako množství oleje určitě zkontroloval tak spíš přichází v otázku tlak oleje respektive stav olejového čerpadla případně zenešení mazacích kanálů a tudíš přísun oleje k hydroštelůmKamil píše:Anebo málo oleje.
Scoupe LS
Scoupe GT
Nissan 200SX S13 1992
Nissan 200SX S13 1989
E36 318TDS T
Scoupe GT
E36 325Ci
E36 325Ci
AUDI A6
BMW E39 530d T
Audi S4 2,7 BiTurbo quattro
Ford Fiesta 1,4 TDCI 2005
Scoupe GT
Nissan 200SX S13 1992
Nissan 200SX S13 1989
E36 318TDS T
Scoupe GT
E36 325Ci
E36 325Ci
AUDI A6
BMW E39 530d T
Audi S4 2,7 BiTurbo quattro
Ford Fiesta 1,4 TDCI 2005
jo, tady souhlasím. Rendl 19 1,8 16V měla jako jediná 19ka taky zdvihátka a byla hodně náchilná na množství oleje. Jak ho bylo mín (někde u spodní rysky), zdvihátka už taky cvakaly a kontrolka mazaná spala dál. Po dolití opět ticho jak v kostele. Ale pokud to cvaká i při dostatečném množství oleje, jsou jasně opotřebovaný zdvihátka, nebo spíše některé z nich.
Opel Omega 2.2 16V Caravan, 2001 Elegance
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997
vcera mi to zase cvakalo, tak jsem to proslapnul a byl klid. Jeste jedna vec me jaksi zarazi. Stane se mi obcas, ze pri zarazeni vyssiho stupne auto jakoby vynechlo,. Svicky jsem menil, ze pry mozna jeste kabely, ze nepreskoci jiskra, nemuze to byt neco s tlakem? A zaroven i to s tim cvakanim, kdyz jsem to na neutral proslapnul a bylo vse ok?
jde o to, co myslíš tím vynecháním. Nepálící válec poznáš ne? Já měl blbou jednu svíčkuz a při zrychlování z 2000otáček mi vynechával jeden válec, bylo to dost cejtit, náhlý úbytek výkonu, pak se chytl a zas to tahalo normálně. Vyměnil jsme všechny svíčky a je klid. Klidně to může dělat nejakěj ten zapalovací kabel...
Opel Omega 2.2 16V Caravan, 2001 Elegance
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997
- Vladislav Bureš
- *****
- Příspěvky: 1569
- Registrován: 29 led 2007, 07:36
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Prodleva tlaku paliva mezi stavem volnobehu při sundání nohy z plynu a opětném natlakování. jako když máš chudší směs. takže bych zkusil škrtící klapku koncoví snímač klapky volnoběžné čidlo/ventil a regulátor tlaku paliva.
Scoupe LS
Scoupe GT
Nissan 200SX S13 1992
Nissan 200SX S13 1989
E36 318TDS T
Scoupe GT
E36 325Ci
E36 325Ci
AUDI A6
BMW E39 530d T
Audi S4 2,7 BiTurbo quattro
Ford Fiesta 1,4 TDCI 2005
Scoupe GT
Nissan 200SX S13 1992
Nissan 200SX S13 1989
E36 318TDS T
Scoupe GT
E36 325Ci
E36 325Ci
AUDI A6
BMW E39 530d T
Audi S4 2,7 BiTurbo quattro
Ford Fiesta 1,4 TDCI 2005
Klepe ti to pořad?? mě třeba u volnoběhu taky trošku něco klepe ale zjístil jsem co to je...Takovej řetízek měl jsem to rozdělané jak sem si přetěsňoval víko tak jsem to vyfotil je to ten řetěz je krapet vychozeny a klepe do toho nad tím...ale ne tak hrozně aby se měnil..ale vyměnu plánuju..tak třeba jestli to není tohle jen zkouším třeba pomůžu