studenej x ohratej motor - vykon?

1996 - 2002

Moderátoři: Tringi, Moderátoři

Odpovědět
black_sheep

studenej x ohratej motor - vykon?

Příspěvek od black_sheep »

zdravicko, takova obecna otazecka, kterej motor ma vetsi vykon? rekneme ten ve scoupe ciste nahodou? :P ten co je ohratej na 70°C a nebo ten co na cca 90°C??
Reklama
 

Miguel

Příspěvek od Miguel »

70 ...soudě i podle jiných benzíňáků.....je bohatší směs.......mysím vzhledem k studeny\teply motor.........
black_sheep

Příspěvek od black_sheep »

Miguel píše:70 ...soudě i podle jiných benzíňáků.....je bohatší směs.......mysím vzhledem k studeny\teply motor.........

jj to je urcite, pac cast toho benzinu se ve studenym motoru nespali, proto existuje neco jako sytic co tam pristrikne toho bena vic.. ale nevim nevim jestli bohatsi smes vzdycky notne znamena lepsi vykon.. :lol: kazdopadne teply to jede v nizkejch otackach (pod 2tis) mnohem liip! :lol:
miguel

Příspěvek od miguel »

Třeba co jsem měl Mazdu,tak ta zase studená byla v nizkých otáčkách jako tank.......takový bych si představoval výkon u ohřáté....
ivan
Moderátor
Příspěvky: 2290
Registrován: 08 srp 2005, 00:10
Bydliště: Domažlicko

Příspěvek od ivan »

miguel píše:Třeba co jsem měl Mazdu,tak ta zase studená byla v nizkých otáčkách jako tank.......takový bych si představoval výkon u ohřáté....
No taky musíš počítat s teplem a v tom je rozdíl!!
No jak se říká za tepla materiál nabyde!!
To znamená,zastudena máš dobrou kompresi motoru,ale jakmile se motor
zahřeje,tak strácí výkon,tudíž kompresí,většinou je z důvodů ventilů!!
Bud vůle nebo špatně těsní ve ventilovém sedle a tudy Ti utíká komprese!
Ventily to je samotná kapitola sama o sobě!!
Ventily to je věda!! :wink:
Hyundai Sonata Y3 2.0L Dohc 16V G4CP-DM již miulostí(prodaná)
black_sheep

Příspěvek od black_sheep »

joo to je pravda, ale co kdyz se do toho pridaj vyssi treni studenyho motoru? teda, takze abych si hlidal jestli nahodou nezacne zrat olejicek.. :(
Lado
*
Příspěvky: 58
Registrován: 21 led 2006, 23:15
Bydliště: Praha

Příspěvek od Lado »

Nevím,kde se pohybuje optimální teplota motoru pro Scoupe,mám Coupe 2,0 rok 05 a sleduji jej v zimním provozu.Při nižších venkovních teplotách lítá jak drak.Důvodem je přívod chladnějšího vzduchu do sání (bohatší směs)a rasantnější odvod tepla z prostoru umístnění motoru vč.menší námahy všech součástek,které plní mimo jiné také funkci tepelného isolantu a to od svíček přes hadice až po výfuk.U nedostatečně zahřátého motoru(orientuji se podle ukazatele teploty kapaliny)na to nikdy nedupu.
Spotřebu mám mezi 7,5-8,0l/100km,používám Natural 95 Shell V- Power.
Se vzduchovým filtrem KN a svíčkami Denso Iridium mi to šlo v Německu na dálnici(nebyl velký provoz) mírně přes 220.Podotýkám však,že tyto dva komponenty nezvyšují výkon motoru,ale pouze lépe využívají jeho skutečný potenciál.Nemám zájem negativně ovlivnit jeho životnost.
Miguel

Příspěvek od Miguel »

ivan.raffai@seznam.cz píše:
miguel píše:Třeba co jsem měl Mazdu,tak ta zase studená byla v nizkých otáčkách jako tank.......takový bych si představoval výkon u ohřáté....
No taky musíš počítat s teplem a v tom je rozdíl!!
No jak se říká za tepla materiál nabyde!!
To znamená,zastudena máš dobrou kompresi motoru,ale jakmile se motor
zahřeje,tak strácí výkon,tudíž kompresí,většinou je z důvodů ventilů!!
Bud vůle nebo špatně těsní ve ventilovém sedle a tudy Ti utíká komprese!
Ventily to je samotná kapitola sama o sobě!!
Ventily to je věda!! :wink:

Motor byl v perfektním stavu.......i na ty kilometry.....komprese jsem měřil při každý prohlídce.......je teda fakt že jsem hlavu blíže nezkoumal....nemělo to důvodi když všeobecně se ví že některy tyhle motory měli problémy se zaklepáváním ventilů do hlavy....jinak takhle ,jak jsem psal výš ,tak se chová minimálně každá 1.5 v BAčku.....
Odpovědět

Zpět na „COUPE 1G“