Mříž podle nového předpisu
Moderátoři: miooo, Moderátoři
Mříž podle nového předpisu
Dnes (včera) jsem dával Santu do servisu po 60 000 km a zaslechl jsem rozhovor prodejce se zákazníkem něco v tom smyslu, že dostali přípis, že podle nového předpisu už nemusí být mříž v N-jedničkách. Nechtěl jsem rušit a pak už jsem neměl čas. Tak to zkusím zjistit až zítra (dnes) až si pro auto půjdu. Nemáte někdo žhavé info?
Dříve: ..... a Santa Fe 2,4, manuál
nyní khaki Santa 2,2 Dynamic, manuál
nyní khaki Santa 2,2 Dynamic, manuál
- Reklama
Re: Mříž podle nového předpisu
Už jsem o tom taky zaslech.Celkem jsem naštvanej.Mám auto od pátku.zz píše:Dnes (včera) jsem dával Santu do servisu po 60 000 km a zaslechl jsem rozhovor prodejce se zákazníkem něco v tom smyslu, že dostali přípis, že podle nového předpisu už nemusí být mříž v N-jedničkách. Nechtěl jsem rušit a pak už jsem neměl čas. Tak to zkusím zjistit až zítra (dnes) až si pro auto půjdu. Nemáte někdo žhavé info?
SF 2.2 VGT AT Elegance.
Re: Mříž podle nového předpisu
Je to na cestě pánové: viz :http://ekonomika.idnes.cz/mrizka-v-aute ... nomika_miazz píše:Dnes (včera) jsem dával Santu do servisu po 60 000 km a zaslechl jsem rozhovor prodejce se zákazníkem něco v tom smyslu, že dostali přípis, že podle nového předpisu už nemusí být mříž v N-jedničkách. Nechtěl jsem rušit a pak už jsem neměl čas. Tak to zkusím zjistit až zítra (dnes) až si pro auto půjdu. Nemáte někdo žhavé info?
Hyundai SF 2.2 CRDi AT Elegance
Zprávy - Daňové & účetní zpravodajství
Vytisknout
Poslat E-mailem
Komu: Vzkaz:
Vozidla N1 i bez přepážek
25.3.2008 , Zdroj: Verlag Dashöfer
Podmínkou pro zařazení vozidla do kategorie N1 by neměla být v budoucnu přepážka. Kategorizace vozidel by měla vycházet z nové evropské směrnice.
V současné době upravuje kategorie zákon č. 56/2001 Sb., o podmínkách provozu na pozemních komunikacích, a vyhláška Ministerstva dopravy a spojů č. 341/2002 Sb., o schvalování technické způsobilosti a o technických podmínkách provozu vozidel na pozemních komunikacích. Jednou z podmínek je přitom instalace přepážky oddělující zavazadlový prostor a prostor pro cestující.
Od dubna příštího roku by měly být tyto podmínky změněny, a to na základě nové evropské směrnice harmonizující podmínky pro kategorizaci vozidel pro členské státy EU. Stěžejní pro zařazení vozidla do kategorie N1 má být především nosnost zavazadlového prostoru.
Je možné, že tato změna technických předpisů vyvolá změnu zákona o DPH. Ten obsahuje zvýhodněný režim pro vozidla N1, například možnost uplatnění nároku na odpočet DPH.
Tak až za rok nejdříve
Vytisknout
Poslat E-mailem
Komu: Vzkaz:
Vozidla N1 i bez přepážek
25.3.2008 , Zdroj: Verlag Dashöfer
Podmínkou pro zařazení vozidla do kategorie N1 by neměla být v budoucnu přepážka. Kategorizace vozidel by měla vycházet z nové evropské směrnice.
V současné době upravuje kategorie zákon č. 56/2001 Sb., o podmínkách provozu na pozemních komunikacích, a vyhláška Ministerstva dopravy a spojů č. 341/2002 Sb., o schvalování technické způsobilosti a o technických podmínkách provozu vozidel na pozemních komunikacích. Jednou z podmínek je přitom instalace přepážky oddělující zavazadlový prostor a prostor pro cestující.
Od dubna příštího roku by měly být tyto podmínky změněny, a to na základě nové evropské směrnice harmonizující podmínky pro kategorizaci vozidel pro členské státy EU. Stěžejní pro zařazení vozidla do kategorie N1 má být především nosnost zavazadlového prostoru.
Je možné, že tato změna technických předpisů vyvolá změnu zákona o DPH. Ten obsahuje zvýhodněný režim pro vozidla N1, například možnost uplatnění nároku na odpočet DPH.
Tak až za rok nejdříve
Hyundai Santa Fe CRDi 2.0 VGTr.v.2005-2008,Hyundai Santa Fe Elegance 2,2 r.v.2008-2013-Subaru xv 2013-