problémy
Moderátoři: Martun, Moderátoři
Já jsem ucpanou dálnici podjížděl při cestě ze Žďáru, bohužel kousek před Jihlavou jsem už najel na objízdnou trasu a poslední dva kilometry jel půl hodiny. Ale vcelku si nestěžuji, na dálnici to muselo mnohem horší. On tento týden na Vysočině byl (je) vůbec zrádný, v zásadě bych ho hodnotil jako nejhorší z celé zimy.
Hyundai Accent ´07 1.4 Beige Gold
- Reklama
- ZdeněkSvoboda
- *****
- Příspěvky: 1879
- Registrován: 29 pro 2007, 13:51
- Bydliště: Jihlava (Stará Říše)
S tím musím souhlasit.Kcheml píše:Já jsem ucpanou dálnici podjížděl při cestě ze Žďáru, bohužel kousek před Jihlavou jsem už najel na objízdnou trasu a poslední dva kilometry jel půl hodiny. Ale vcelku si nestěžuji, na dálnici to muselo mnohem horší. On tento týden na Vysočině byl (je) vůbec zrádný, v zásadě bych ho hodnotil jako nejhorší z celé zimy.
Včera jsem měl pilno zastavit na křižovatce u Motorpalu (samý led pod sněhem, zachránila mě až ruční brzda a následný smyk ) a v úterý mě málem sešrotoval kamion na Znojemské křižovatce. Opravdu pestrý týden na Vysočině a konkrétně v Jihlavě
Ještěže nemám už nového Accentíka...takové nervy
Současnost: Škoda Octavia combi 1.6 TDI 77kW (chip na 96kW), Elegance (2012)
Minulost: Hyundai Accent 1.5 CRDi 81kW, Elegance (5/2008 - 8/2015)
Otcovo: Hyundai i20 1.2i 57kW, Inclusive Plus Comfort (9/2011)
Minulost: Hyundai Accent 1.5 CRDi 81kW, Elegance (5/2008 - 8/2015)
Otcovo: Hyundai i20 1.2i 57kW, Inclusive Plus Comfort (9/2011)
ručná brzda
Pri výmene letných pneu som si všimol vec, ktorá mi nedá pokoj. Pri plnom zatiahnutí ručnej brzdy majú kolesá vôľu asi 1-1,5 cm. To znamená, že s autom viem pohnúť dopredu (aj dozadu). Po tejto vzdialenosti to už ďalej ale nejde a brzdy držia. Je to normálne?
Skôr si myslím, že tie brzdy by mali byť "zahryznuté". Skúšal som to na Fábii aj na Octávke a s nimi som nepohol ani milimeter.
Skôr si myslím, že tie brzdy by mali byť "zahryznuté". Skúšal som to na Fábii aj na Octávke a s nimi som nepohol ani milimeter.
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Elegance, G9
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8137
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: ručná brzda
mna to prekvapilo na prednych = mal som tam zaradenu spaitocku a kolesa sli pootoci o peknych par stupnov.. u rucnej to pri rozjazde tak cukne - akoby sa to chcelo pohnut ale potom sa to zabrzdi.. nejak to neriesim, lebo brdzi to paradne, rucna tiez a pri vymene kolies pouzivam za koleso zarazkuPetusko73 píše:Pri výmene letných pneu som si všimol vec, ktorá mi nedá pokoj. Pri plnom zatiahnutí ručnej brzdy majú kolesá vôľu asi 1-1,5 cm. To znamená, že s autom viem pohnúť dopredu (aj dozadu). Po tejto vzdialenosti to už ďalej ale nejde a brzdy držia. Je to normálne?
Skôr si myslím, že tie brzdy by mali byť "zahryznuté". Skúšal som to na Fábii aj na Octávke a s nimi som nepohol ani milimeter.
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
problemy -rucna brzda
Taktiez to mne robi... Ale myslim si, ze je to normalne nakolko tam je mala vola, a robi to aj na ostanyx autach, ktore maju takto riesene zadne brzdy... napr. Toyota Avensis d4d rv2006
Opel Astra H 1,6
Renault Clio RS
Hyundai I30 1.4CVVT 2011 - 2012 - predane
Accent MC CRDi 2007 - 2011 - predane
Accent MC CRDi 2009 - 2021 - ekologika likvidacia
Ak si myslíte že poznáte Hyundai, zamyslite sa znova!
Renault Clio RS
Hyundai I30 1.4CVVT 2011 - 2012 - predane
Accent MC CRDi 2007 - 2011 - predane
Accent MC CRDi 2009 - 2021 - ekologika likvidacia
Ak si myslíte že poznáte Hyundai, zamyslite sa znova!
- ZdeněkSvoboda
- *****
- Příspěvky: 1879
- Registrován: 29 pro 2007, 13:51
- Bydliště: Jihlava (Stará Říše)
- ZdeněkSvoboda
- *****
- Příspěvky: 1879
- Registrován: 29 pro 2007, 13:51
- Bydliště: Jihlava (Stará Říše)
Aha, já jen, že jsem se dneska hádal s nějakým trotlem na jednom fóru.
A on tam vychvaloval Fabii. Já napsal, že 1,6 accenta v eleganci mám za 300 000, přitom za fabii se stejným motorem a výbavou bych dal o 100 000 víc.
A on hnedka, že accent a fabia je jiná cenová kategorie. Nevím v čem je to jiná kategorie, když je to tedy stejná třida. Prostě jsem se mu musel vysmát. Trotl jeden.
A on tam vychvaloval Fabii. Já napsal, že 1,6 accenta v eleganci mám za 300 000, přitom za fabii se stejným motorem a výbavou bych dal o 100 000 víc.
A on hnedka, že accent a fabia je jiná cenová kategorie. Nevím v čem je to jiná kategorie, když je to tedy stejná třida. Prostě jsem se mu musel vysmát. Trotl jeden.
Naposledy upravil(a) ZdeněkSvoboda dne 03 dub 2008, 22:02, celkem upraveno 2 x.
Současnost: Škoda Octavia combi 1.6 TDI 77kW (chip na 96kW), Elegance (2012)
Minulost: Hyundai Accent 1.5 CRDi 81kW, Elegance (5/2008 - 8/2015)
Otcovo: Hyundai i20 1.2i 57kW, Inclusive Plus Comfort (9/2011)
Minulost: Hyundai Accent 1.5 CRDi 81kW, Elegance (5/2008 - 8/2015)
Otcovo: Hyundai i20 1.2i 57kW, Inclusive Plus Comfort (9/2011)
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8137
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
ale ten trotl mal pravdu - fabia je ina cenova kategoria aj Mercedez A je ina cenova kategoria... BTW co sa tyka tried, nova fabia je kratsia, ma mensi razvor, mensi kufor, je uzsia, vzdialenost od spojkoveho pedala po zadnu pravu opierku j mensia (co urcuje triedu).. myslim ze jedina vec v com ma cm navyse je vyskaZdeněkSvoboda píše:Aha, já jen, že jsem se dneska hádal s nějakým trotlem na jednom fóru.
A on tam vychvaloval Fabii. Já napsal, že 1,6 accenta v eleganci mám za 300 000, přitom za fabii se stejným motorem a výbavou bych dal o 100 000 víc.
A on hnedka, že accent a fabia je jiná cenová kategorie. Nevím v čem je to jiná kategorie, když je to tedy stejná třida. Prostě jsem se mu musel vysmát. Trotl jeden.
ak neratame motorizaciu RS, je fabia tragicky podmotorizovana.. takze ano, trotl mal pravdu ze fabia je ina cenova kategoria.. ale za ten rozdiel v cene clovek nedostane vobec nic.. no ruku na srdce, mozno kvalitnejsi lak, nic viac
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Viděl jsem nějaký statistiky a Accent byl v segmentu s Oktávií. Jinak do 11.2.2008 jsem jezdil ve Fábii kombi 1.4 16V 55kW, takže si dovolím srovnání. Accent je určitě větší papírově ale hlavně i pocitově (potvrzeno manželkou a dcerou, které mají vždy pravdu... ). Fábie má lepší podvozek. Chová se líp v zatáčkách. Neříkám, že Accent ho má špatnej, ale mě pocitově Fábie přišla v tomto lepší. Motor se nedá srovnávat. 27kW rozdílu je nesrovnatelných, jenom snad v Accentu je víc slyšet. O posilovači jsem psal už jinde, zatím jsem se s ním nesrovnal. Jsem s Accentem velmi spokojen a za 100000,-Kč navíc Fábie zcela určitě nestojí.