První neoficiální dlouhodobý směroplatný mobilní sraz
Moderátoři: Farrael, Moderátoři
- Espero
- ******
- Příspěvky: 2813
- Registrován: 02 srp 2007, 10:01
- Bydliště: Tetín-Beroun
- Kontaktovat uživatele:
První neoficiální dlouhodobý směroplatný mobilní sraz
První neoficiální dlouhodobý směroplatný mobilní huyndaisko - daciácký sraz.
Vážení přátelé,
protože se blíží léto, napadlo mne trochu jiné pojetí auto srazu, než je běžně praktikováno. Jednalo by se delší, snad až třínedělní spanilou jízdu Evropou v rozsahu alespoň 5 000 km, směrem a do míst, na kterých bychom se dohodli, či spíše dohlasovali. A protože mám 2 různé značky aut, pojímám to jako společnou hyundajsko dačijáckou (zřejmě loganí) cestu a tenhle nápad dávám ke zvážení jak na hyundaiském, tak daciáckém fóru. Bylo by to poměrně dobrodružné, neboť pro větší zábavu bychom dopředu vůbec nic nezajišťovali a všechno by se řešilo jak by to přišlo, od nocování, přes zakufrování až po čurání.
Předpokládám maximální svobodu pro každého účastníka, která mu umožní se v průběhu cesty kdykoli od „kolektivu“ odpojit nebo naopak k němu připojit. Pro každý den by bylo definováno místo startu a cíle a na každém by záleželo, jestli tam bude chtít dojet společně v koloně nebo sám, nebo třeba vůbec nedojet, jestli se připojí k nějakému společnému programu, nebo si pro daný den či několik dní udělá svůj vlastní. Každý by sám a individuálně řešil, jestli bude spát v každém cílovém místě v hotelu, v autě, v autokempu nebo třeba v místním vězení. (Tedy pokud bychom se třeba ráno všichni nedohodli, že večer v cíli budeme např. v kempu a rozhodneme se třeba společně grilovat atd.) Po cestě bychom společně nebo každý sám podle nátury, pořádali různé prohlídky, koupačky v mořích, ochutnávky vín a jídla a jiné radovánky s tím, že průměrná denní vzdálenost po dojetí do hlavní cílové země by nebyla větší než tak 200 až 300 km, abychom neseděli v autě déle, než tak 3-3,5 hodiny/den a zbyl čas na zábavu a aktivní odpočinek.
A protože není nad konkrétní návrh dávám do úvahy následující variantu cesty č. 1 a věřím, že to někoho třeba i zaujme a přidá se nebo bude kontrovat protivariantou:
Varianta 1:
Termín: Srpen 2008
Časový úsek. 20 dní
Trasa: Praha, Innsbruck, Verona, Parma Pisa, Roma, Anzio, Cassino (prohlídka kláštera a slavného bojiště), Neapol, Sorrento, Salerno, Pizzo, Regio di Calabria, přesun na Sicilii, Mesina, Taormina, Etna (výstup na sopku), Catania, Syracusa, Agrigento, Corleone (prohlídka mafiánské obce), Palermo, přesun na pevninu - znovu Mesina a Reggio di Calabria, Taranto, Brindisi, Bari, Pescara, Ancona, stát San Marino, Bologna, Benátky, Terst, Lublaň, Klagenfurt, Linz a Praha.
Trasa je vedena kolem 2/3 Itálie po břehu Středozemního i Jaderského moře a je vedena tak, abychom až na cca 25 kilometrový kousek u Mesinské úžiny nikdy nejeli po stejné cestě 2x.
Délka: cca 5 600 Km (z místa startu)
Spotřeba nafty pro Hyundai H1 2,5 TCi: cca 525 litrů celkový náklad na PHM: cca 12 000 Kč
Spotřeba nafty pro Dacia Logan 1,5 dCi:cca 300 litrů celkový náklad na PHM: cca 7 000 Kč
A pozor, v Itálii je aktuální cena nafty 0,89 Euro, což v přepočtu na naše je při aktuálním kursu 25,2 Kč za 1 Euro tak asi 22,40 Kč.
No já si na cestu vezmu Hyundai H1, ten Logan je pro daný účel přece jenom spíš miniauto.
Vážení přátelé,
protože se blíží léto, napadlo mne trochu jiné pojetí auto srazu, než je běžně praktikováno. Jednalo by se delší, snad až třínedělní spanilou jízdu Evropou v rozsahu alespoň 5 000 km, směrem a do míst, na kterých bychom se dohodli, či spíše dohlasovali. A protože mám 2 různé značky aut, pojímám to jako společnou hyundajsko dačijáckou (zřejmě loganí) cestu a tenhle nápad dávám ke zvážení jak na hyundaiském, tak daciáckém fóru. Bylo by to poměrně dobrodružné, neboť pro větší zábavu bychom dopředu vůbec nic nezajišťovali a všechno by se řešilo jak by to přišlo, od nocování, přes zakufrování až po čurání.
Předpokládám maximální svobodu pro každého účastníka, která mu umožní se v průběhu cesty kdykoli od „kolektivu“ odpojit nebo naopak k němu připojit. Pro každý den by bylo definováno místo startu a cíle a na každém by záleželo, jestli tam bude chtít dojet společně v koloně nebo sám, nebo třeba vůbec nedojet, jestli se připojí k nějakému společnému programu, nebo si pro daný den či několik dní udělá svůj vlastní. Každý by sám a individuálně řešil, jestli bude spát v každém cílovém místě v hotelu, v autě, v autokempu nebo třeba v místním vězení. (Tedy pokud bychom se třeba ráno všichni nedohodli, že večer v cíli budeme např. v kempu a rozhodneme se třeba společně grilovat atd.) Po cestě bychom společně nebo každý sám podle nátury, pořádali různé prohlídky, koupačky v mořích, ochutnávky vín a jídla a jiné radovánky s tím, že průměrná denní vzdálenost po dojetí do hlavní cílové země by nebyla větší než tak 200 až 300 km, abychom neseděli v autě déle, než tak 3-3,5 hodiny/den a zbyl čas na zábavu a aktivní odpočinek.
A protože není nad konkrétní návrh dávám do úvahy následující variantu cesty č. 1 a věřím, že to někoho třeba i zaujme a přidá se nebo bude kontrovat protivariantou:
Varianta 1:
Termín: Srpen 2008
Časový úsek. 20 dní
Trasa: Praha, Innsbruck, Verona, Parma Pisa, Roma, Anzio, Cassino (prohlídka kláštera a slavného bojiště), Neapol, Sorrento, Salerno, Pizzo, Regio di Calabria, přesun na Sicilii, Mesina, Taormina, Etna (výstup na sopku), Catania, Syracusa, Agrigento, Corleone (prohlídka mafiánské obce), Palermo, přesun na pevninu - znovu Mesina a Reggio di Calabria, Taranto, Brindisi, Bari, Pescara, Ancona, stát San Marino, Bologna, Benátky, Terst, Lublaň, Klagenfurt, Linz a Praha.
Trasa je vedena kolem 2/3 Itálie po břehu Středozemního i Jaderského moře a je vedena tak, abychom až na cca 25 kilometrový kousek u Mesinské úžiny nikdy nejeli po stejné cestě 2x.
Délka: cca 5 600 Km (z místa startu)
Spotřeba nafty pro Hyundai H1 2,5 TCi: cca 525 litrů celkový náklad na PHM: cca 12 000 Kč
Spotřeba nafty pro Dacia Logan 1,5 dCi:cca 300 litrů celkový náklad na PHM: cca 7 000 Kč
A pozor, v Itálii je aktuální cena nafty 0,89 Euro, což v přepočtu na naše je při aktuálním kursu 25,2 Kč za 1 Euro tak asi 22,40 Kč.
No já si na cestu vezmu Hyundai H1, ten Logan je pro daný účel přece jenom spíš miniauto.
od 29.3.2018 Peugeot Boxer 3000 Blue HDi L2H1,barva červená Tiziano,obytný vůz s ložnicí 1,87x3,12 m.
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2010, barva béžová metalíza
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2010, barva béžová metalíza
- Reklama
- Espero
- ******
- Příspěvky: 2813
- Registrován: 02 srp 2007, 10:01
- Bydliště: Tetín-Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Asi máš pravdu, já vzhledem k loňskému nedočerpání dovolené mám 30 dní, takže to takhle můžu. Ono to však odpovídá 15 dnům dovolené, neboť těch 20 dní jsou vlastně kalendářní 3 týdny (včetně sobot a nedělí). U mne na to padne 1/2 dovolené.Selshig píše:uvědom si že každy taky pracuje a vzit si dvacet dni dovolene když maš 25 dni v pruměru je holy nesmysl .....
od 29.3.2018 Peugeot Boxer 3000 Blue HDi L2H1,barva červená Tiziano,obytný vůz s ložnicí 1,87x3,12 m.
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2010, barva béžová metalíza
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2010, barva béžová metalíza
- Espero
- ******
- Příspěvky: 2813
- Registrován: 02 srp 2007, 10:01
- Bydliště: Tetín-Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Se mnou taky pojedou 3 děti, oni jsou ale zvyklí (Ten nejmenší bude mít 2 roky.) Ale ty psy budu nějak muset necht doma... Já už jsem rozhodnut, že to takhle pojedu, tak jsem jenom dal svojí myšlenku vplen. Nikho do něčeho podobného nenutím.
od 29.3.2018 Peugeot Boxer 3000 Blue HDi L2H1,barva červená Tiziano,obytný vůz s ložnicí 1,87x3,12 m.
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2010, barva béžová metalíza
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2010, barva béžová metalíza
- Borek
- ******
- Příspěvky: 4506
- Registrován: 25 črc 2005, 01:25
- Bydliště: Orlické hory
- Kontaktovat uživatele:
Espero-v té době se budeme slunit asi 150km pod Benátkami,tak se můžeš stavit na kafe a pizzu.Jak čtu,máš cestu kolem.
Hyundai Genesis Coupe (2.generace) 3,8V6 GDI - 260kW Raptor
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži
- Yurii
- Moderátor
- Příspěvky: 3430
- Registrován: 08 říj 2006, 09:41
- Bydliště: Taková prdel jménem Praha kdesi ve střední Evropě :-D
- Kontaktovat uživatele:
Bylo by to krásný takovejhle výlet... mám v plánu v daleké budoucnosti se svou vyvolenou (až nějákou najdu) a až bude nějáký důvěryhodnější auto než Skupáč nebo bude skupáč komplet zgenerálkovanej jnak za hranice ani ránu.
Holt není to Christine aby se sám opravoval
Holt není to Christine aby se sám opravoval
Scoupe, Scoupe, Scoupe, Forester, Scoupe, Scoupe, E39, A4, Fabie, Forester, Scoupe!!!
(/-/) můžeme se potkat v HCCZ.cz ;)
(/-/) můžeme se potkat v HCCZ.cz ;)
- Espero
- ******
- Příspěvky: 2813
- Registrován: 02 srp 2007, 10:01
- Bydliště: Tetín-Beroun
- Kontaktovat uživatele:
jo italský kafe, z toho mám už dopředu vítr, koflíčky tak na dvě a půl kapky.... já když nemám půllitrovej kafáč, tak jsem nesvůj bez ohledu na zemi, kde to piju. Ale když dáš časem vědět, kde že si to zatmavuješ povrch Těla, a jen trochu to půjde, stavím se, i s manželkou a 3 dětmi.Borek píše:Espero-v té době se budeme slunit asi 150km pod Benátkami,tak se můžeš stavit na kafe a pizzu.Jak čtu,máš cestu kolem.
od 29.3.2018 Peugeot Boxer 3000 Blue HDi L2H1,barva červená Tiziano,obytný vůz s ložnicí 1,87x3,12 m.
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2010, barva béžová metalíza
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2010, barva béžová metalíza
- Borek
- ******
- Příspěvky: 4506
- Registrován: 25 črc 2005, 01:25
- Bydliště: Orlické hory
- Kontaktovat uživatele:
A to ještě Ital vydrží u té kapky kávy sedět hodiny a klábosit. Tady jsem si ho vyfotil-upozorňuji,že je focené ještě před tím,než jsem začal pít(tohle je jejich běžné množství )a srovnejte velikost šálku,množství obsahu kávy s pytlíkem cukru(stejný jako u nás). Když se stavíš-udělám ti pořádné české.Espero píše:jo italský kafe, z toho mám už dopředu vítr, koflíčky tak na dvě a půl kapky.... já když nemám půllitrovej kafáč, tak jsem nesvůj bez ohledu na zemi, kde to piju. Ale když dáš časem vědět, kde že si to zatmavuješ povrch Těla, a jen trochu to půjde, stavím se, i s manželkou a 3 dětmi.Borek píše:Espero-v té době se budeme slunit asi 150km pod Benátkami,tak se můžeš stavit na kafe a pizzu.Jak čtu,máš cestu kolem.
Hyundai Genesis Coupe (2.generace) 3,8V6 GDI - 260kW Raptor
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži
- Selshig
- ****
- Příspěvky: 1254
- Registrován: 21 bře 2007, 10:55
- Bydliště: Ostrava-Poruba
- Kontaktovat uživatele:
tak tomu říkam pořadny turek jak ma byt po tom bych neusnul ani za dvacet dni :D:D:D:DBorek píše:
A to ještě Ital vydrží u té kapky kávy sedět hodiny a klábosit. Tady jsem si ho vyfotil-upozorňuji,že je focené ještě před tím,než jsem začal pít(tohle je jejich běžné množství )a srovnejte velikost šálku,množství obsahu kávy s pytlíkem cukru(stejný jako u nás). Když se stavíš-udělám ti pořádné české.
Accent 1,4i MPI DOHC 16V 71,3kW
EBONY BLACK, tinted front windows 25% rear 95%
koupeno 10/2010
EBONY BLACK, tinted front windows 25% rear 95%
koupeno 10/2010
- black_sheep
- Moderátor
- Příspěvky: 6616
- Registrován: 17 čer 2007, 18:39
tak to ja nekdy vyfotim ten svuj kastrol ve kterym si navarim kafe na vecer kdyz potrebuju dva dny nespatBorek píše:A to ještě Ital vydrží u té kapky kávy sedět hodiny a klábosit. Tady jsem si ho vyfotil-upozorňuji,že je focené ještě před tím,než jsem začal pít(tohle je jejich běžné množství )a srovnejte velikost šálku,množství obsahu kávy s pytlíkem cukru(stejný jako u nás). Když se stavíš-udělám ti pořádné české.Espero píše:jo italský kafe, z toho mám už dopředu vítr, koflíčky tak na dvě a půl kapky.... já když nemám půllitrovej kafáč, tak jsem nesvůj bez ohledu na zemi, kde to piju. Ale když dáš časem vědět, kde že si to zatmavuješ povrch Těla, a jen trochu to půjde, stavím se, i s manželkou a 3 dětmi.Borek píše:Espero-v té době se budeme slunit asi 150km pod Benátkami,tak se můžeš stavit na kafe a pizzu.Jak čtu,máš cestu kolem.
I ❤ cars
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Tak me treba zrovna tendle napad jako spatny neprijde. Je to aspon takovy akcni a je to lepsi nez sedet tyden na jednom miste resp, v okoli. Takhle clovek uvidi hodne veci povozi se v mazlikovi a jeste spoustu dalsich veci :)Uvidim mozna ze bych i jel ale to by se musela najit draha polovice co by jela taky pac sam nepojedu urco
Mitsubishi Evolution X 2009/02
Hyundai Sonata 2.0CRDi 16V 2006/10
Hyundai Sonata 2.0CRDi 16V 2006/10