ODPOJENIE BATERKY ZA UCELOM RESTART RJ

1994 - 2005

Moderátoři: Farrael, Moderátoři

Uživatelský avatar
Samuel
**
Příspěvky: 169
Registrován: 12 bře 2008, 19:07
Bydliště: Nitra, Slovensko
Kontaktovat uživatele:

ODPOJENIE BATERKY ZA UCELOM RESTART RJ

Příspěvek od Samuel »

Mam debilnu otazku...........mozem odpojit baterku len klucom na plusku s klucom v ruke...........necapne ma to ??? vie niekto napisat ako sa to robi ??? baterku som nemenil este..................sorry za debilnu otazku ale fakt to chcem vediet............. :?
Hyundai Accent 96 1,5 12V HB
Obrázek
Reklama
 

Uživatelský avatar
Selshig
****
Příspěvky: 1254
Registrován: 21 bře 2007, 10:55
Bydliště: Ostrava-Poruba
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Selshig »

normalně to sundej....kličem mě to nikdy netrefilo... :lol: :lol:
Accent 1,4i MPI DOHC 16V 71,3kW
EBONY BLACK, tinted front windows 25% rear 95%
koupeno 10/2010
Uživatelský avatar
Selshig
****
Příspěvky: 1254
Registrován: 21 bře 2007, 10:55
Bydliště: Ostrava-Poruba
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Selshig »

pro pohodli nejdřiv minus a pak plus no a maš jistotu ale neboj nekope to aspon mě ne :D
Accent 1,4i MPI DOHC 16V 71,3kW
EBONY BLACK, tinted front windows 25% rear 95%
koupeno 10/2010
Uživatelský avatar
Samuel
**
Příspěvky: 169
Registrován: 12 bře 2008, 19:07
Bydliště: Nitra, Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Samuel »

Selshig píše:pro pohodli nejdřiv minus a pak plus no a maš jistotu ale neboj nekope to aspon mě ne :D
:lol: dufam..........lebo startovaci prud nejakych 300 A by ma pekne slahlo :D a napojim ju ako ??? najprv plus potom minus ?? alebo ako ??
Hyundai Accent 96 1,5 12V HB
Obrázek
Uživatelský avatar
Selshig
****
Příspěvky: 1254
Registrován: 21 bře 2007, 10:55
Bydliště: Ostrava-Poruba
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Selshig »

ten je jen jak otočiš kličem kdyby ti měla baterka davat pořad 300A tak ji maš tak na pul minuty a mužeš kupit novou..to je jedno dej minus pak plus nebo obraceně nema to vliv...
Accent 1,4i MPI DOHC 16V 71,3kW
EBONY BLACK, tinted front windows 25% rear 95%
koupeno 10/2010
Uživatelský avatar
Samuel
**
Příspěvky: 169
Registrován: 12 bře 2008, 19:07
Bydliště: Nitra, Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Samuel »

Selshig píše:ten je jen jak otočiš kličem kdyby ti měla baterka davat pořad 300A tak ji maš tak na pul minuty a mužeš kupit novou..to je jedno dej minus pak plus nebo obraceně nema to vliv...
no ale ked to skratujes tak ti to da tyh 300 A..........ja viem ved preto pisem skratovaci :)
Hyundai Accent 96 1,5 12V HB
Obrázek
Uživatelský avatar
Selshig
****
Příspěvky: 1254
Registrován: 21 bře 2007, 10:55
Bydliště: Ostrava-Poruba
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Selshig »

viděl jsi film kamenak jak ten udržbař v nemocnici měl opravit ten přistroj jak to vytrhl z přistroje ty kable aa řekl te sestře at to podrži??a nic ji to neudělalo??tak to mužeš tež tak udělat pokud nemaš jistotu :D:D:D:D

ale opravdu to nekope :D
Accent 1,4i MPI DOHC 16V 71,3kW
EBONY BLACK, tinted front windows 25% rear 95%
koupeno 10/2010
Kamil
***
Příspěvky: 634
Registrován: 22 čer 2007, 16:25
Bydliště: Ostrava a předtím Český Těšín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kamil »

Zkratový proud může být až několianásobně vyšší,než startovací.To znamená krátkodobě i 1000 A.Ale nemusíš mít strach,normálně vem klíč a odpoj prvně mínus a pak plus.Zapojit to pak můžeš v opačném pořadí. :)
Hyundai Accent 1,5 12V r.v. 96
Obrázek
Uživatelský avatar
tatulda
**
Příspěvky: 357
Registrován: 22 úno 2008, 22:13
Bydliště: Bystřice n.Pernšt.
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od tatulda »

Čus
Baterku musíš vždy odpojovat nejdřív mínus a pak plus,připojit pak nejdřív plus a pak mínus a nikdy jinak.Jo a ten proud-to je závislé na více faktorech,nemusíš mít strach,opravku tě to jen tak nekopne. :idea: :lol:
H.Elantra 2,0i/104kW/02,dříve Lantra 1,6 a Pony 1,5
Uživatelský avatar
Engineer
Moderátor
Příspěvky: 3306
Registrován: 22 lis 2006, 22:15
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Engineer »

tatulda píše:Čus
Baterku musíš vždy odpojovat nejdřív mínus a pak plus,připojit pak nejdřív plus a pak mínus a nikdy jinak.Jo a ten proud-to je závislé na více faktorech,nemusíš mít strach,opravku tě to jen tak nekopne. :idea: :lol:
v dnesnej dobe je to uplne jedno.... teda tak mi to bolo povedane v ktr poradi odpajas
Momentaly: VW Polo 1,4TDi 55kW RV2002 100 000km
Passed: WrAccent MC 1,4 71kw RV2007 60 000km
WrAccent LC 1,3 61kW RV2001 150 000km
Posledný príspevok sa necituje! používaj tlačidlo ODPOVEDAŤ.
Uživatelský avatar
jandaxx
***
Příspěvky: 508
Registrován: 21 čer 2005, 19:31
Bydliště: Praha

Příspěvek od jandaxx »

tatulda píše:Čus
Baterku musíš vždy odpojovat nejdřív mínus a pak plus,připojit pak nejdřív plus a pak mínus a nikdy jinak.Jo a ten proud-to je závislé na více faktorech,nemusíš mít strach,opravku tě to jen tak nekopne. :idea: :lol:
Je to úplně jedno. Nebo mi prosím zdůvodni v čem je rozdíl a jaký problém by mohl nastat při opačném postupu :idea: Dík Pravda, 12 voltů opravdu nikoho nekopne.
Kamil
***
Příspěvky: 634
Registrován: 22 čer 2007, 16:25
Bydliště: Ostrava a předtím Český Těšín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kamil »

jandaxx píše:Je to úplně jedno. Nebo mi prosím zdůvodni v čem je rozdíl a jaký problém by mohl nastat při opačném postupu :idea: Dík Pravda, 12 voltů opravdu nikoho nekopne.
V čem je rozdíl?Ne v tom,že by Tě to zabilo při opačném postupu.Ale plus je brán,jako pracovní pól.Plus se všude odpojuje,nebo přerušuje.Pojistky jsou vždycky na plusu.Vypínače,nebo relátka odpojují vždy plus póly.Může se stát,že necháš zapnuté zapalování,odpojíš prvně plus pól a řídící jednotka Ti to vyhodnotí jako chybu.Nemusí Ti pak fungovat Airbagy,nebo Abs a musíš jít na diagnostiku na výmaz chyby v řídící jednotce.Proto ani pojistky nevyndávej a nekontroluj při zapnutém zapalování.
Hyundai Accent 1,5 12V r.v. 96
Obrázek
Uživatelský avatar
Samuel
**
Příspěvky: 169
Registrován: 12 bře 2008, 19:07
Bydliště: Nitra, Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Samuel »

No ludkovia tak spravil som to sposobom najprv odpojit + potom -...........vymenil som medzitym sviecky nahodil spat baterku...........auto nechal bezat a islo v pohode........nechal som ho na volnobehu este 5 minut............potom som sa bol previezt a pocitovo iselo lepsie uz ani tolko netrhalo ale furt to nebolo ono.......tak som sa rozhodol ze vymenim aj filter paliva............a to nikomu neodporucam...........dajte to radsej do servisu...............dodrbal som privodnu trubku benzinu a aj tak sa k filtru strasne tazko dostanete...........teraz cakam v pondelok do dohodnuteho servisu kde budu musiet vymenit celu privodnu trubku..............takze sviecky a vzduchovy filter si vymienajte doma..............ale palivovy dajte doservisu lebotakto som neusetril ani prd a este som aj dodrbal trubku...........tazko sa to odtaca zle sa k tomu dostava.............opravovat auta treba vediet.........a mam celkom zrucne schopnosti ale palivovy filter bol trocha moc.............. :cry:
Hyundai Accent 96 1,5 12V HB
Obrázek
Kamil
***
Příspěvky: 634
Registrován: 22 čer 2007, 16:25
Bydliště: Ostrava a předtím Český Těšín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kamil »

To SAMUEL
Kde se nachází u Tebe ten palivový filtr?V motorové části,nebo vzadu?
Hyundai Accent 1,5 12V r.v. 96
Obrázek
Uživatelský avatar
draceq
**
Příspěvky: 487
Registrován: 23 úno 2006, 11:31
Bydliště: Havířov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od draceq »

U mě je v motoru - vpravo za blokem motoru.
Dříve: Accent 1.3i 12 V, 1998, 3dv., green metal, sem tam lehce něco jinak, než jak to bylo originál :mrgreen:
Nyní: Citroën C5 II generace, 1.6 HDI
Odpovědět

Zpět na „ACCENT“