Filtřík
Moderátoři: black_sheep, Tringi, Moderátoři
Filtřík
Měl bych dotázek.
Jak moc má dobrej vzduchovej filtr kupátko (r.v.2005). Je tam papírák ještě ? to asi ne co,,,
Zajímá mě to proto jestli se dá získat něco koupí klasickýho sportovního, nebo už je tam takovej pěkněj že rozdíl by byl neznatelnej. nemám ted nějak moc čas se rejpat v motoru abych si to zjistil
Díq
Jak moc má dobrej vzduchovej filtr kupátko (r.v.2005). Je tam papírák ještě ? to asi ne co,,,
Zajímá mě to proto jestli se dá získat něco koupí klasickýho sportovního, nebo už je tam takovej pěkněj že rozdíl by byl neznatelnej. nemám ted nějak moc čas se rejpat v motoru abych si to zjistil
Díq
- Reklama
i sebelepší vzduchový filtr ti na výkonu moc nepřídá, spíš na hluku. Motory 2,0 se od sebe myslím rokem výroby moc lišit nebudou. Coupé 97 má klasickou papírovou vložku napuštěným nějakým spešl sajrajtem. A čas rejpat se v motoru? Filtr máš dole do 20s, jen odháčkuješ ty kovový spony a je to...
Opel Omega 2.2 16V Caravan, 2001 Elegance
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997
- Vladislav Bureš
- *****
- Příspěvky: 1569
- Registrován: 29 led 2007, 07:36
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
také jsem chtěl napsat že to je dole hned ale nevěděl jsem jestli tam nemáte ještě něco spešl jako dekly přez motor které by to zhoršovali či tak něco.
Jinak nějaká vložka od GREENu či HKS by určo něco přidala ale také na spotřebě protože ti změní podtlak v sání a samozřejmě průchodnost.
Jinak nějaká vložka od GREENu či HKS by určo něco přidala ale také na spotřebě protože ti změní podtlak v sání a samozřejmě průchodnost.
Scoupe LS
Scoupe GT
Nissan 200SX S13 1992
Nissan 200SX S13 1989
E36 318TDS T
Scoupe GT
E36 325Ci
E36 325Ci
AUDI A6
BMW E39 530d T
Audi S4 2,7 BiTurbo quattro
Ford Fiesta 1,4 TDCI 2005
Scoupe GT
Nissan 200SX S13 1992
Nissan 200SX S13 1989
E36 318TDS T
Scoupe GT
E36 325Ci
E36 325Ci
AUDI A6
BMW E39 530d T
Audi S4 2,7 BiTurbo quattro
Ford Fiesta 1,4 TDCI 2005
Jo to já vim že sundat filtr je brnkačka, Ale spíš jsem myslel že přiletim z práce pozdě večer a už je hovno vidět, už se snažim podívat třetí den jakej ten filtr tam je. Tak sem se radši zeptal - bylo to rychlejší
Tak filtr by byl ofc. jen začátek,,,, chtěl bych komplet tyhle vzduchový / výfukový záležitosti trošku přilepšit.
na tom VW mi tyhle úpravy udělalo hrozně moc, až jsem čuměl.
Tak filtr by byl ofc. jen začátek,,,, chtěl bych komplet tyhle vzduchový / výfukový záležitosti trošku přilepšit.
na tom VW mi tyhle úpravy udělalo hrozně moc, až jsem čuměl.
bavlněný má hlavně výhodu v životnosti, nemusíš ho měnit, jen "vypereš" v nějakým přípravku. Něco nepodstatného možná i přidá, má lepší průchodnost při téměř stejné filtraci. Jako nejlepší řešení vidím dát právě sport vložku do origo airboxu.
Opel Omega 2.2 16V Caravan, 2001 Elegance
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997
aaale.. original kity napr od K7N i75 uz mas podlozene aj dinotestom.. videl som test na 2.0eclipse co som mal.. a pridalo dokonca nieco tesne pod 7hp.. a to myslim uz je aj citit.. ale zase tolkoprachov.. no.. aspon ze bol zvuk pekny.. heh.. ale aj tak som zastanca vloziek do original airboxu.. sam ju mam.. ale nepouzivam uz standardnu bavlnenu ale uz polyesterovu vlozku.. vyraba to napr SFsprintfilter s oznacenim "S" tie su priepustnejsie, viac necistot zachytavaju a hlaaavne.. uz sa nemusia napustat tym sajrajtom.. ale vkladaju sa do boxu suche.. moj do 2.7 stal nieco medzi 2200 az 3000skk..
- Borek
- ******
- Příspěvky: 4506
- Registrován: 25 črc 2005, 01:25
- Bydliště: Orlické hory
- Kontaktovat uživatele:
V Coupe máš origo papírovou vložku,jako jiná auta.Já jsem nechal origo box a vložku mám bavlněnou JR.Stála kolem 1800,-Kč,musí se prát a stříkat,takže peněžně neuspoříš ani ň,spíše naopak.Pokud můžu hodnotit pocity-snad jde motor lépe do otáček,trochu se změnil zvuk,ale jinak hodnotím jízdní změny jako zanedbatelné(pro ty co očekávají výměnou vložky zázrak-tak bohužel ).
Asimo-jak to,že ji ničím nenapouštíš?Ten nástřik sil.oleje zachytává jemný prach,který by řidší sportovní vložkou prošel.Nebo ten tvůj je hustší-jako ten origo papírový a tím pádem tam jde stejně vzduchu jako přes ten papírák.Jaký je u tvé vložky fígl na zachycení jemného prachu?Kde a jak se zachytává?U papírové(husté)neprojde,u bavlněné vložky se nalepí(zachytí) na nástřiku oleje a u tebe?
Asimo-jak to,že ji ničím nenapouštíš?Ten nástřik sil.oleje zachytává jemný prach,který by řidší sportovní vložkou prošel.Nebo ten tvůj je hustší-jako ten origo papírový a tím pádem tam jde stejně vzduchu jako přes ten papírák.Jaký je u tvé vložky fígl na zachycení jemného prachu?Kde a jak se zachytává?U papírové(husté)neprojde,u bavlněné vložky se nalepí(zachytí) na nástřiku oleje a u tebe?
Hyundai Genesis Coupe (2.generace) 3,8V6 GDI - 260kW Raptor
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži
tieto nove polyesterove, nie bavlnene filtre sa uz VOBEC nenapustaju.. dokonca sa ani nesmu.. heh.. vlakna su hustejsie.. ale zhrntute a podciarknute.. je priepustnost vecsia ako u filtra bavlneneho a naimpregnovaneho.. presny popis:
Športový filter v tvare orginalu. Vyhotovenie: polyesterový filter (SUPERCOMPETITION) je vyrobený s jemnej priadze. Vďaka tejto špecialnej štruktúre, polyesterové tkaniny zabezpečujú vyššiu výkonnosť filtrácie a výbornu priepustnosť vzduchu. Priepustnosť vzduchu: polyester ukazuje lepšie hodnoty priepustnosti ako bavlna:5,050 litrov/ms oproti 4,90 litrov/ms. Udržba: Filtre SPRINTFILTER je potrebne kontrolovať a čistiť každých 20000 kilometrov. Čistenie: 1, Vymontovať filter a zľahka oklepať, aby sa odstránili hrubé nečistoty. 2, Vyčistiť filter vzduchom zvnútra smerom von, aby sa odstranil prach. Ak je potrebné, vyčistiť benzínom alebo domácim čistiacim prostriedkom. 3, Nechať filter prirodzene vyschnúť. 4, Namontovať filter. Upozornenie: FILTRE Z MATERIALU SUPERCOMPETITION V ŽIADNOM PRÍPADE NEOLEJUJTE. ICH SPRÁVNA FUNKCIA, NA ROZDIEL OD BAVLNENYCH FILTROV JE ZARUČENÁ LEN KEĎ SU SUCHÉ A ČISTÉ.
a tu si ho mozes kupit: http://www.tuningpo.sk/catalog/product_ ... s_id=26082
PS: ja som rozdiel pocitil.. a tym, ze ho nemusis uz impregnovat alebo nejako extremne cistit.. usporis 100%tne.. umyvam tech. benzinom.. amen.. heh..
Športový filter v tvare orginalu. Vyhotovenie: polyesterový filter (SUPERCOMPETITION) je vyrobený s jemnej priadze. Vďaka tejto špecialnej štruktúre, polyesterové tkaniny zabezpečujú vyššiu výkonnosť filtrácie a výbornu priepustnosť vzduchu. Priepustnosť vzduchu: polyester ukazuje lepšie hodnoty priepustnosti ako bavlna:5,050 litrov/ms oproti 4,90 litrov/ms. Udržba: Filtre SPRINTFILTER je potrebne kontrolovať a čistiť každých 20000 kilometrov. Čistenie: 1, Vymontovať filter a zľahka oklepať, aby sa odstránili hrubé nečistoty. 2, Vyčistiť filter vzduchom zvnútra smerom von, aby sa odstranil prach. Ak je potrebné, vyčistiť benzínom alebo domácim čistiacim prostriedkom. 3, Nechať filter prirodzene vyschnúť. 4, Namontovať filter. Upozornenie: FILTRE Z MATERIALU SUPERCOMPETITION V ŽIADNOM PRÍPADE NEOLEJUJTE. ICH SPRÁVNA FUNKCIA, NA ROZDIEL OD BAVLNENYCH FILTROV JE ZARUČENÁ LEN KEĎ SU SUCHÉ A ČISTÉ.
a tu si ho mozes kupit: http://www.tuningpo.sk/catalog/product_ ... s_id=26082
PS: ja som rozdiel pocitil.. a tym, ze ho nemusis uz impregnovat alebo nejako extremne cistit.. usporis 100%tne.. umyvam tech. benzinom.. amen.. heh..
- Vladislav Bureš
- *****
- Příspěvky: 1569
- Registrován: 29 led 2007, 07:36
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Protože jsem čekal takovou to odpověď tak pro kutily mám řešení za pár korun na místo stovek a tisíc
http://www.mitop.cz/
tady bereme filtrační textilie pro naše filtry třeba pro dmychadla ustřihnou vám třeba čtverec 50x50cm a pošlou cena trěba 50kč jsou to výrobci takže při konzultaci konkrétní potřeby a určení vám doporučí tkaninu či rovnou filr či vložku vlastní výroby.
Je to nejlevnější řešení jen by v případě tkaniny bylo třeba řeřit nosný prvek ale zase pak by se už jen měnila tkanina na pár korun.
Jeden z těchto vhodných materiálů je tkanina VAF-KR6 a velikost 22 x 100 cm stojí 70kč a používám to na jeden ze svých projektu na filtraci vzduchu pro dmychadlo co tlačí 2bary tlaku a funguje dobře
jejich moto
„Neptejte se, co Vám můžeme nabídnout, řekněte nám, co potřebujete.“
http://www.mitop.cz/
tady bereme filtrační textilie pro naše filtry třeba pro dmychadla ustřihnou vám třeba čtverec 50x50cm a pošlou cena trěba 50kč jsou to výrobci takže při konzultaci konkrétní potřeby a určení vám doporučí tkaninu či rovnou filr či vložku vlastní výroby.
Je to nejlevnější řešení jen by v případě tkaniny bylo třeba řeřit nosný prvek ale zase pak by se už jen měnila tkanina na pár korun.
Jeden z těchto vhodných materiálů je tkanina VAF-KR6 a velikost 22 x 100 cm stojí 70kč a používám to na jeden ze svých projektu na filtraci vzduchu pro dmychadlo co tlačí 2bary tlaku a funguje dobře
jejich moto
„Neptejte se, co Vám můžeme nabídnout, řekněte nám, co potřebujete.“
Scoupe LS
Scoupe GT
Nissan 200SX S13 1992
Nissan 200SX S13 1989
E36 318TDS T
Scoupe GT
E36 325Ci
E36 325Ci
AUDI A6
BMW E39 530d T
Audi S4 2,7 BiTurbo quattro
Ford Fiesta 1,4 TDCI 2005
Scoupe GT
Nissan 200SX S13 1992
Nissan 200SX S13 1989
E36 318TDS T
Scoupe GT
E36 325Ci
E36 325Ci
AUDI A6
BMW E39 530d T
Audi S4 2,7 BiTurbo quattro
Ford Fiesta 1,4 TDCI 2005
- Borek
- ******
- Příspěvky: 4506
- Registrován: 25 črc 2005, 01:25
- Bydliště: Orlické hory
- Kontaktovat uživatele:
Asimo-tenhle filtr neznám,jen jsem se ptal,kde se zachytí jemný prach-když má větší propustnost(tzn.větší dirky a není napuštěný).Kdyby to bylo z řidšího materiálu(aby procházelo více vzduchu jako u bavlny,proti papíru),tak to pro životnost motoru bude docela nářez. Máš nějaké vysvětlení?Mrknul jsem na tvůj odkaz,ale tam je napsáno,že má větší propustnost než bavlna,z toho bych usuzoval,že ti propustí prach a čištění po 20000km(filtr jsem vždy měnil po 10-max.15000km a byl černý jak bota ).Ne že hned začneš nadávat,že jsem .....Nechci ti kazit radost z nákupu,jen říkám,že bych k němu neměl důvěru,z prostého důvodu-více vzduchu skrze filtr,znamená řidší materiál(proto je bavlna napuštěna olejem,na který se jemný prach nalepí).Jestli tohle není jako molitanové filtry sekaček a starých motorek.
V klidu napiš princip,kde se zachytí ten jemný prach-zajímá mě to.Čau.
V klidu napiš princip,kde se zachytí ten jemný prach-zajímá mě to.Čau.
Hyundai Genesis Coupe (2.generace) 3,8V6 GDI - 260kW Raptor
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži
- Vladislav Bureš
- *****
- Příspěvky: 1569
- Registrován: 29 led 2007, 07:36
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Borku moderní materiáli dokáží při větší propustnosti zadržet více je to o technologii také jsem si říkal že to nejde ale jde. Jedna věc je přehnané údaje prodejců proti zkutečnosti ale je fakt že se dnes vyráběné materiáli a používané technologie jsou jinde tak to možné je .
Ale je fakt že ten údaj o čištění je hlupost to záleží kde jezdíš kdyby to bylo v oloké staveb tak každé 2tis km a i to by bylo moc je to individuální a nedá se to tak uvádět je to blbost ale na druhou stranu jako na reklamace dobrý důvod
zkus se podívat na ten odkaz co jsem dával je to zajímavé počteníčko a hlavně s výrobcem a ne prodejcem tuning dílů který nakecá vše možné
Ven si třeba síto s otvory od třeba 5mm do 0,05mm to je běžné pro oddělování velikosti zrn pro brusné kotouče a mikropórézní kextilie jsou ještě dál a díky tomu dokáží zadržet i prach o kterém mluvíš (do určité míry)
Ale je fakt že ten údaj o čištění je hlupost to záleží kde jezdíš kdyby to bylo v oloké staveb tak každé 2tis km a i to by bylo moc je to individuální a nedá se to tak uvádět je to blbost ale na druhou stranu jako na reklamace dobrý důvod
zkus se podívat na ten odkaz co jsem dával je to zajímavé počteníčko a hlavně s výrobcem a ne prodejcem tuning dílů který nakecá vše možné
Ven si třeba síto s otvory od třeba 5mm do 0,05mm to je běžné pro oddělování velikosti zrn pro brusné kotouče a mikropórézní kextilie jsou ještě dál a díky tomu dokáží zadržet i prach o kterém mluvíš (do určité míry)
Scoupe LS
Scoupe GT
Nissan 200SX S13 1992
Nissan 200SX S13 1989
E36 318TDS T
Scoupe GT
E36 325Ci
E36 325Ci
AUDI A6
BMW E39 530d T
Audi S4 2,7 BiTurbo quattro
Ford Fiesta 1,4 TDCI 2005
Scoupe GT
Nissan 200SX S13 1992
Nissan 200SX S13 1989
E36 318TDS T
Scoupe GT
E36 325Ci
E36 325Ci
AUDI A6
BMW E39 530d T
Audi S4 2,7 BiTurbo quattro
Ford Fiesta 1,4 TDCI 2005
nebudem sa hadat.. ak sa bojis noviniek.. atk kup od K&N.. ale vyjde ta to nastejn.. nechcem ale ani vediet kolko stoji cistiaca sada a impregnacna sada.. dakujem neprosim.. na tento SFsprintfilter uz asi 10.000km a je dokonaly.. par krat otrepat o lavicku a naspet nasadit.. raz za uhorsky rok vyprat v tech. benzine a naspet do krabice.. amen.. co je na tom tak tazke pochopit.. ak sa bojis.. pouzi google.. sakra aj ja som to tak hladal.. tam si najdes vyhody polyesterovych filtrov.. skor by som sa bal tam dat bavlneny ako polyesterovy bratu.. uz som videl par zrazenych filtrov po vyprani.. ufff.. neodporucam.. heh