bixenony ve starým Santovi
Moderátoři: miooo, Moderátoři
V nějakém starším příspěvku jsem dával fota ostřikovačů z Audi, ty by asi šly použít. Bohužel jsem se k tomu ještě nerozhodl, ale možná teď upustím od jiné úpravy a zkusím tohle. Tak bych pak poreferoval
Audi A8 4.2Q
Saab 9-5 3.0 V6 Turbo kombi
+ Hyundai SantaFe 2.4-T r.2006 (nyní brázdí silnice na Slovensku)
tlumiče Monroe CZ - http://www.tlumice-monroe.cz
tlumiče Kayava - http://www.kayaba-tlumice.cz
Saab 9-5 3.0 V6 Turbo kombi
+ Hyundai SantaFe 2.4-T r.2006 (nyní brázdí silnice na Slovensku)
tlumiče Monroe CZ - http://www.tlumice-monroe.cz
tlumiče Kayava - http://www.kayaba-tlumice.cz
- Reklama
- Rexcor
- ****
- Příspěvky: 1173
- Registrován: 19 črc 2007, 08:47
- Bydliště: City Pce
- Kontaktovat uživatele:
Jo to by bylo moc fajn....my s taťkou přemýšlíme taky jaké tam strčit...oteckovi by se líbily z bavoráka...tak ještě uvidíme.
Subaru: Outback 3,0H6; Outback 3,6R6, Legacy 2,0D
Santa Fe 2,7 V6 4WD LPG sekvenční plynné palivo
Santa Fe 2,4i 4WD LPG sekvenční plynné palivo - prodáno
Renault: 19 cabrio 1,8; 19 sedan 1,8 16V prodáno; 19 cabrio 1,8 dárce orgánů zrušeno TP
Santa Fe 2,7 V6 4WD LPG sekvenční plynné palivo
Santa Fe 2,4i 4WD LPG sekvenční plynné palivo - prodáno
Renault: 19 cabrio 1,8; 19 sedan 1,8 16V prodáno; 19 cabrio 1,8 dárce orgánů zrušeno TP
A s kterým santíkem jezdíš ty? 2.4 nebo 2.7?
Jinak já mám zatím vytipoaný tyhle z Audi A6, je to ten typ ostřikovačů, co jsou normálně schované v nárazníku a vyjedou ven jen při ostřiku. Akorát se právě musím podívat, co by obnášela montáž. Jako místo tam nejspíš bude, ale mám obavu, že v těch vhodných místech je už pod nárazníkem plech, do kterýho by se musela dělat díra.
Ideální by asi bylo sehnat tyto ostřikovače ze Sorenta nebo novýho Santíka, když už to má být stylový, tak ať je to origo Hyundai.
Z jakýho bavoráka máte vybraný?
Jinak já mám zatím vytipoaný tyhle z Audi A6, je to ten typ ostřikovačů, co jsou normálně schované v nárazníku a vyjedou ven jen při ostřiku. Akorát se právě musím podívat, co by obnášela montáž. Jako místo tam nejspíš bude, ale mám obavu, že v těch vhodných místech je už pod nárazníkem plech, do kterýho by se musela dělat díra.
Ideální by asi bylo sehnat tyto ostřikovače ze Sorenta nebo novýho Santíka, když už to má být stylový, tak ať je to origo Hyundai.
Z jakýho bavoráka máte vybraný?
Audi A8 4.2Q
Saab 9-5 3.0 V6 Turbo kombi
+ Hyundai SantaFe 2.4-T r.2006 (nyní brázdí silnice na Slovensku)
tlumiče Monroe CZ - http://www.tlumice-monroe.cz
tlumiče Kayava - http://www.kayaba-tlumice.cz
Saab 9-5 3.0 V6 Turbo kombi
+ Hyundai SantaFe 2.4-T r.2006 (nyní brázdí silnice na Slovensku)
tlumiče Monroe CZ - http://www.tlumice-monroe.cz
tlumiče Kayava - http://www.kayaba-tlumice.cz
- Rexcor
- ****
- Příspěvky: 1173
- Registrován: 19 črc 2007, 08:47
- Bydliště: City Pce
- Kontaktovat uživatele:
No já jezdím s 2,4 ale zase je to manuál..taťka ma automat, tak se mu v nějakých chvílívh dokážu vyrovnat....ale zase mu krásně táhne a má perfektní zvuk.
No až se vrátí z Německa, tak se to snad dozvím...mám dojem jestli z X5 či tak...ale fakt teď nevím...No jsem zvědavej jak to pujde.
Jinak s tím vyjížděním je to dobrá vychytávka...
A co takhle zrcátka s blikrem, sklápěním a třeba i svícením na zem pod nohy??
No až se vrátí z Německa, tak se to snad dozvím...mám dojem jestli z X5 či tak...ale fakt teď nevím...No jsem zvědavej jak to pujde.
Jinak s tím vyjížděním je to dobrá vychytávka...
A co takhle zrcátka s blikrem, sklápěním a třeba i svícením na zem pod nohy??
Subaru: Outback 3,0H6; Outback 3,6R6, Legacy 2,0D
Santa Fe 2,7 V6 4WD LPG sekvenční plynné palivo
Santa Fe 2,4i 4WD LPG sekvenční plynné palivo - prodáno
Renault: 19 cabrio 1,8; 19 sedan 1,8 16V prodáno; 19 cabrio 1,8 dárce orgánů zrušeno TP
Santa Fe 2,7 V6 4WD LPG sekvenční plynné palivo
Santa Fe 2,4i 4WD LPG sekvenční plynné palivo - prodáno
Renault: 19 cabrio 1,8; 19 sedan 1,8 16V prodáno; 19 cabrio 1,8 dárce orgánů zrušeno TP
Zrcátka s blinkrem na autě mám, s tím světýlkem pod nohy se nedělají, muselo by se dodělat. Ohledně sklápění - jedině to zkusit z jiného korejského auta, aktuálně dělají kit jen na starou Sonatu a nový i30
Audi A8 4.2Q
Saab 9-5 3.0 V6 Turbo kombi
+ Hyundai SantaFe 2.4-T r.2006 (nyní brázdí silnice na Slovensku)
tlumiče Monroe CZ - http://www.tlumice-monroe.cz
tlumiče Kayava - http://www.kayaba-tlumice.cz
Saab 9-5 3.0 V6 Turbo kombi
+ Hyundai SantaFe 2.4-T r.2006 (nyní brázdí silnice na Slovensku)
tlumiče Monroe CZ - http://www.tlumice-monroe.cz
tlumiče Kayava - http://www.kayaba-tlumice.cz
Světla pro denní svícení
Fór je v tom, že pokud máš světla pro denní svícení, tak za dne při nesnížené viditelnosti nemusí už na autě, kromě těchto světel, svítit nic jiného, tzn. ani koncová světla včetně osvětlení RZ (SPZ) ani osvětlení palubních přístrojů. Tím šetříš žárovky. Spotřebují mnohem méně energie než třeba klasické halogenové žárovky (od 6 do 21wattů). Tím šetříš zase akumulátor. Jejich zapojení je takové, že se zapnou automaticky při otočení klíčku zapalování a při zapnutí standardního osvětlení automobilu (parkovací, potkávací, dálková sv.) automaticky zhasnou.Rexcor píše:Nechapu co stale mate s denními světly?? My máme na obou santících automatické rozsvícení světel po zastrčení klíčku. Přímo od výrobce...a tak nechápu na co denní světla...nehledě na to, že stejnak ty denní světla nejsou tak dobře vidět jako normální potkávačky, takže podle mě jsou k ničemu. Navíc to nevypadá moc vábně.
____________________________
Santa Fe 2,4i Elegance (2004)
- Rexcor
- ****
- Příspěvky: 1173
- Registrován: 19 črc 2007, 08:47
- Bydliště: City Pce
- Kontaktovat uživatele:
Re: Světla pro denní svícení
To je další věc co se mi na tom nelíbí a to že pak nesvítejí zadní světla.Při nějakém nepříjemném sluníčku se hodí každé osvětlení vozu a to i zezadu. Teda aspoň podle mě. Navíc jsem na Santíkovi zatím žádnou žárovku neměnil. Teda musím zaklepat. Jen teď z důvodu změny barvy světla. Nemám rád žluté světlo na santíkovi. A ani taťka je nemění často. ( Má santíka dýl)luboš píše:Fór je v tom, že pokud máš světla pro denní svícení, tak za dne při nesnížené viditelnosti nemusí už na autě, kromě těchto světel, svítit nic jiného, tzn. ani koncová světla včetně osvětlení RZ (SPZ) ani osvětlení palubních přístrojů. Tím šetříš žárovky. Spotřebují mnohem méně energie než třeba klasické halogenové žárovky (od 6 do 21wattů). Tím šetříš zase akumulátor. Jejich zapojení je takové, že se zapnou automaticky při otočení klíčku zapalování a při zapnutí standardního osvětlení automobilu (parkovací, potkávací, dálková sv.) automaticky zhasnou.Rexcor píše:Nechapu co stale mate s denními světly?? My máme na obou santících automatické rozsvícení světel po zastrčení klíčku. Přímo od výrobce...a tak nechápu na co denní světla...nehledě na to, že stejnak ty denní světla nejsou tak dobře vidět jako normální potkávačky, takže podle mě jsou k ničemu. Navíc to nevypadá moc vábně.
____________________________
Santa Fe 2,4i Elegance (2004)
Subaru: Outback 3,0H6; Outback 3,6R6, Legacy 2,0D
Santa Fe 2,7 V6 4WD LPG sekvenční plynné palivo
Santa Fe 2,4i 4WD LPG sekvenční plynné palivo - prodáno
Renault: 19 cabrio 1,8; 19 sedan 1,8 16V prodáno; 19 cabrio 1,8 dárce orgánů zrušeno TP
Santa Fe 2,7 V6 4WD LPG sekvenční plynné palivo
Santa Fe 2,4i 4WD LPG sekvenční plynné palivo - prodáno
Renault: 19 cabrio 1,8; 19 sedan 1,8 16V prodáno; 19 cabrio 1,8 dárce orgánů zrušeno TP