příčina nenastartování v zimě
Moderátoři: Farrael, Lhoty, Moderátoři
-
- *
- Příspěvky: 42
- Registrován: 21 dub 2005, 10:43
- Bydliště: Zlín, Velehrad
- Kontaktovat uživatele:
příčina nenastartování v zimě
Musel jsem nechat stát lantru 1,8 přes noc venku a bylo -20 a foukal silný vítr. Ráno jsem nenastartoval. Vzal jsem baterku do tepla a po dvou hodinach mirneho dobijeni (spiše konzervační) zase nic. Auto skoro ani neškytá. Doposud (1 rok) žádný problém) Myslíte, že baterie Stabat 12V-55AH 315 A Din rok stará může být tak slabá? Startér točí, ale chytit to nechce. ??
hledám...pohodlný automat
- Reklama
Re: příčina nenastartování v zimě
takze to toci? Zalezi jak. Pokud to dela jen vhuuuu vhuuuu tak to spis nenatocis, malo otacek pro start, spis to uchlastas. Pokud ani po nabiti nic, je baterka asi jasna. Zkus to pres startovaci kabely od jinyho auta. Olej by to melo utahnout, tam by mela byt polosynt. Ale faktem je, ze to muze byt i v immobilizeru, ale spis klasika: Palivovej filtr, svicky, kabely, rozdelovac, baterka. Taky jsem nedavno kupoval novou. Stara mela 5 let. Ted to muze stat kde chce a jak dlouho chce a toci to jak krava. Starter div nevyskoci z motoru.pates píše:Musel jsem nechat stát lantru 1,8 přes noc venku a bylo -20 a foukal silný vítr. Ráno jsem nenastartoval. Vzal jsem baterku do tepla a po dvou hodinach mirneho dobijeni (spiše konzervační) zase nic. Auto skoro ani neškytá. Doposud (1 rok) žádný problém) Myslíte, že baterie Stabat 12V-55AH 315 A Din rok stará může být tak slabá? Startér točí, ale chytit to nechce. ??
Lantra 93/1,5 8v, slouzila dobre, bud ji zeme lehka. Nyni mondeo 2,0i
Re: příčina nenastartování v zimě
olej asi v pohodě (mobil 5W-40 Synth S) Baterka by mela mit maximalne rok, zkousim ju dobijet. Asi se opravdu toci malo. Vcera to startovalo v pohodě. Asi to bude fakt na baterce. No nic jeste zkusim a uvidim
Re: příčina nenastartování v zimě
jj, jestli se starter toci normalne, tj jako drak a vydrzi se tocit chvili tak bude baterie dobra.. na jednom hyundai buletinu bylo, ze obcas mohou mit problemy se startovanim hyundajky, duvod nerekli ale reseni je startovat s 25% plynu. jinak bych vymenil palivovej filtr, svicky, promeril a prohlidnul kabely k nim, mozna rozdelovac. Proste neco v zapalovani nebo palivovym systemu..ryba píše:takze to toci? Zalezi jak. Pokud to dela jen vhuuuu vhuuuu tak to spis nenatocis, malo otacek pro start, spis to uchlastas. Pokud ani po nabiti nic, je baterka asi jasna. Zkus to pres startovaci kabely od jinyho auta. Olej by to melo utahnout, tam by mela byt polosynt. Ale faktem je, ze to muze byt i v immobilizeru, ale spis klasika: Palivovej filtr, svicky, kabely, rozdelovac, baterka. Taky jsem nedavno kupoval novou. Stara mela 5 let. Ted to muze stat kde chce a jak dlouho chce a toci to jak krava. Starter div nevyskoci z motoru.pates píše:Musel jsem nechat stát lantru 1,8 přes noc venku a bylo -20 a foukal silný vítr. Ráno jsem nenastartoval. Vzal jsem baterku do tepla a po dvou hodinach mirneho dobijeni (spiše konzervační) zase nic. Auto skoro ani neškytá. Doposud (1 rok) žádný problém) Myslíte, že baterie Stabat 12V-55AH 315 A Din rok stará může být tak slabá? Startér točí, ale chytit to nechce. ??
Kdyz jsem bral predvcirem benzin u Pap Oilu, tak rano se Lantre fakt nechtelo, ale naskocila...zkusil jsem V-Power od Shellu, a i kdyz je -15C, startuje jak v lete...
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
baterie
Od baterie Stabat bych si záručák určitě uschoval. Co je tady u nás prodávají, jsou to jedny z největších šmejdů. Ale čest výjimkám. Určitě se najde někdo, kdo je s ní spokojený. Já jsem míval vždy Akumu, teď je tam něco korejského. Ale to tvůj problém neřeší. Pokud motor dostatečně točí, tipl bych na benzin - zamrzlý ve filtru či někde v trubce. "Počkej do jara, to povolí."
Rade622
Rade622
Už sem nechodím, pokud mě chcete nakontaktovat, pak na mail.
-
- **
- Příspěvky: 119
- Registrován: 03 lis 2005, 13:38
Mám stejný problém. Ale mám i slabou baterii. Posledně jsem ji dobil, ale stejně jsem musel dobrých 10 s točit se startérem, než to začalo alespoň blafat. Pak už se to rozblafalo až ke startu dobrý. Týden jsem jezdil a startoval na první drc i při -18. Včera ale bylo -25 a už jsem se zase nechytal - hlavně mi po pár pokusech odešla baterie. Takže teď jsem ji nabil důkladně a odpoledne to půjdu zase protáhnout. Ale na noc ji asi vyndám:-).
LantraII 1.8, Lancia Lybra 1.9JTD, i-40 1.7CRDI
-
- *
- Příspěvky: 42
- Registrován: 21 dub 2005, 10:43
- Bydliště: Zlín, Velehrad
- Kontaktovat uživatele:
startér točí málo
Startér asi točí málo, zkoušeli jsem i druhou baterku přes startovací kabely.
Je to asi totálně ztuhlé. Do neděle to startovalo na první kraťunké drcnutí. Baterku jsem bohužel ještě neměl možnost změřit co vydrží. Nabít jde v pohodě, žel nejsu si jistý, že dá dost. Už se těším na oteplení
Nicméně jsme se se sousedy shodli, že auto stálo z neděle na pondělí v místě, kde foukal silný vítr, takže mohlo stát klidně v -30 stupních i více. Bohužel ho mám stále na mraze a není to lepší (není kam odtlačit) a v -13 to nerozmrzne. Voda zamrzlá není, svíčky vypadají dobře. Tož pevně věřím, že za to může zima
Je to asi totálně ztuhlé. Do neděle to startovalo na první kraťunké drcnutí. Baterku jsem bohužel ještě neměl možnost změřit co vydrží. Nabít jde v pohodě, žel nejsu si jistý, že dá dost. Už se těším na oteplení
Nicméně jsme se se sousedy shodli, že auto stálo z neděle na pondělí v místě, kde foukal silný vítr, takže mohlo stát klidně v -30 stupních i více. Bohužel ho mám stále na mraze a není to lepší (není kam odtlačit) a v -13 to nerozmrzne. Voda zamrzlá není, svíčky vypadají dobře. Tož pevně věřím, že za to může zima
hledám...pohodlný automat
nebud z toho spatnej, ja jsem taky musel koupit novou:) A je jen malo lidi, co nemaji ted v tech mrazech problemy s autem. Naftaci vetsinou nejedou (ukazuje se jak je kvalitni zimni nafta u tzv. znackovych prodejcu) a benzinaci dojedou na postarsi baterky.
Lantra 93/1,5 8v, slouzila dobre, bud ji zeme lehka. Nyni mondeo 2,0i
jo, jeste tu baterku zkus po nabiti zatezovym odporem, kazdej kseft s baterkama ho ma! Zadnej multimetr ti zatezak nenahradi. Zatezak baterku protahne nominalni zatezi, deset sekund musi drzet napeti od 12 do 9V pri nominalni (stitkovy) hodnote baterky (55Ah cca 360A). Jak klesne v prubehu zatizeni pod 9V, je v haji a mas jasno.
Lantra 93/1,5 8v, slouzila dobre, bud ji zeme lehka. Nyni mondeo 2,0i
-
- *
- Příspěvky: 42
- Registrován: 21 dub 2005, 10:43
- Bydliště: Zlín, Velehrad
- Kontaktovat uživatele:
kontakty, rozdělovač
Baterku pojedu zkusit jakmile se mi podaří auto natočit, žel mám to poněkud z ruky a busem se mi tahat nechce (naštěstí zatím mohu čekat na oteplení).ryba píše:jo, jeste tu baterku zkus po nabiti zatezovym odporem.
Tak mě napadlo, že by mohly být i velké přechodové odpory na kontaktech ke startéru. Jelikož se mi tím mrazem povolil olejový filtr (je tam víc než půl roku a doposud nic neteklo. Dostanu se zespodu ke startéru? moc se mi pod to nechce, stojím částečně na ledu.
Palivový filtr mám dva měsíce nový, svíčky jsou v pohodě.
Myslel jsem, že tohle auto rodělovač nemá (lze to vůbec?)
Máš pravdu, soused nafťáka vůbec nenatočil a kluci co rozváží dodávkama, tak jedno auto jo a druhé ne. No a speciální nemrznoucí nafta OMV jim mrzne za jízdy
hledám...pohodlný automat
Za 7 let, co mám Accenta jsem jenom dvakrát nenastartoval, vždy v zimě. Baterie - stále původní - točila motorem, ale zřejmě měla už málo na zapálení směsi. Pomocí kabelů jsme z druhého auta pokaždé nastartovli. Z té baterie, původní korejské, jsem úplně na větvi. 7 let a pořád dobrá.
Accent 1,3, 12V, 98, 62kW, 3dv
-
- *
- Příspěvky: 42
- Registrován: 21 dub 2005, 10:43
- Bydliště: Zlín, Velehrad
- Kontaktovat uživatele:
Další důvod proč si přestat myslet, že korejské výrobky jsou špatnéCara píše:Za 7 let, co mám Accenta jsem jenom dvakrát nenastartoval, vždy v zimě. Baterie - stále původní - točila motorem, ale zřejmě měla už málo na zapálení směsi. Pomocí kabelů jsme z druhého auta pokaždé nastartovli. Z té baterie, původní korejské, jsem úplně na větvi. 7 let a pořád dobrá.
hledám...pohodlný automat