Tak pokud to neni origoš rádio, tak jsou přece k odendáníTringi píše:Panel z autorádia? Myslel jsem že už tam je na pevno, nebo nesnímatelný, stejně jako u coupé.
Nový Hyundai Accent
Moderátoři: Martun, Moderátoři
- ZdeněkSvoboda
- *****
- Příspěvky: 1879
- Registrován: 29 pro 2007, 13:51
- Bydliště: Jihlava (Stará Říše)
Současnost: Škoda Octavia combi 1.6 TDI 77kW (chip na 96kW), Elegance (2012)
Minulost: Hyundai Accent 1.5 CRDi 81kW, Elegance (5/2008 - 8/2015)
Otcovo: Hyundai i20 1.2i 57kW, Inclusive Plus Comfort (9/2011)
Minulost: Hyundai Accent 1.5 CRDi 81kW, Elegance (5/2008 - 8/2015)
Otcovo: Hyundai i20 1.2i 57kW, Inclusive Plus Comfort (9/2011)
- Reklama
- ZdeněkSvoboda
- *****
- Příspěvky: 1879
- Registrován: 29 pro 2007, 13:51
- Bydliště: Jihlava (Stará Říše)
Koukám, že to "vyžrala" Kia Ceedjandaxx píše:Tak Accent je hlavně malé auto, ne nižší střední. Nižší střední je I30. To že to dovozce jako zařadí do téhle třídy, je stejně tak pravda, jako že Škodovka řadí Octavii do střední, například po bok Passatu nebo Mondeu. Je to stejný auto jako Rio včetně rozvoru, akorát má přilepený kufr.Mexican píše:takze nas Accent je 5. najpredavanejsie auto v nizsej strednej triede v CR za prvy stvrtrok 2008. Predalo sa cez 350 kusov
http://portal.sda-cia.cz/statr/2008-3.s ... ic.CZ.html
za chvilu to bude frekventovane auto.. hmm.. asi budem musiet zmenit auto.. nerad kracam s davom
Současnost: Škoda Octavia combi 1.6 TDI 77kW (chip na 96kW), Elegance (2012)
Minulost: Hyundai Accent 1.5 CRDi 81kW, Elegance (5/2008 - 8/2015)
Otcovo: Hyundai i20 1.2i 57kW, Inclusive Plus Comfort (9/2011)
Minulost: Hyundai Accent 1.5 CRDi 81kW, Elegance (5/2008 - 8/2015)
Otcovo: Hyundai i20 1.2i 57kW, Inclusive Plus Comfort (9/2011)
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8137
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
trieda ako terminus technikus je osemetna vec. napisal som to co som videl. Co znamena stredna treda, co znamena nizsia stredna trieda? Existuju niekde tabulky s rozmermi? Nic take neexistuje. Accent do prichodu i30 bol radeny ako nizsia stredna trieda, Getz bol zastupcom tzv Minis, Atos bol v triede tzv Superminis. Takisto neexistuje jasne rozdelenie tried crossover a SUV. To ze je to v statistike SDA ako nizsia stredna trieda je fakt. Tym nepohnes ani ty ani ja. Jazdil som viacerymi autami z 2003-2006 a Accent je vo vnutri hodne vacsi ako Fabia, Fiesta, Clio (storia), razvorom bol vacsi nez Octavia I. BTW razvor oproti fieste 2006 je vacsi o 1,4 cm ale ukazovatel komfortu - od spojkoveho pedala po opierku vpravo-vzadu je o 12 cm v prospech Accenta.. a to je rozdiel co stoji za zvazeniejandaxx píše:Tak Accent je hlavně malé auto, ne nižší střední. Nižší střední je I30. To že to dovozce jako zařadí do téhle třídy, je stejně tak pravda, jako že Škodovka řadí Octavii do střední, například po bok Passatu nebo Mondeu. Je to stejný auto jako Rio včetně rozvoru, akorát má přilepený kufr.Mexican píše:takze nas Accent je 5. najpredavanejsie auto v nizsej strednej triede v CR za prvy stvrtrok 2008. Predalo sa cez 350 kusov
http://portal.sda-cia.cz/statr/2008-3.s ... ic.CZ.html
za chvilu to bude frekventovane auto.. hmm.. asi budem musiet zmenit auto.. nerad kracam s davom
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Ono je to spíš dané marketingem automobilek, jak to auto chtějí zařadit oni. Ale porovnání s KIA RIO je celkem ukázkový příklad toho, že si tím dovozci dělají co chtějí. Dvě stejná auta, se stejným rozvorem a vnitřním prostorem. A jen proto, že má Accent přilepený kufr, tak ho dovozce narozdíl od Ria posunul do nižší střední. Teď jsem jen zvědav, zda Kia také nezmění zařazení Ria. Už je také v sedanu. Je to taková vábnička na zákazníky. Kupují si přece nižší střední - konkurenta Astry, focusu, P308 a podobně. A přitom to není pravda. Zrovna tak jako s tou Octavií, kterou Škoda řadí do střední a dává jí po bok Mondeu, Passatu Vectře a podobně. Já osobně to beru tak, že automobilky dělají ze zákazníků blbce. A je jedno, zda se jedná o Hyundai, Škodu či jinou značku. Není to příliš korektní jednání.
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8137
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
ano, ano suhlasim... ale vacsina ludi si beztak vyberie tak ze vedia co potrebuju. Ak chcu 500 litrov kufra a nechcu kombik tak si mozu vybrat to a to.. ak chcu pozerat zvysoka pozru sa po niecom vysokom. Ak tam potrebuju napchat decka a kocik, kuknu sa na nieco onake. Triedy su en na to aby sa staticticky mohli vykazovat nezmyslly. Mne osobne je jedno ci je Accent nizssia stredna alebo Mini. Kupoval som ho preto ze sa mi pacil sedan, vnutorny priestor bol paradny a navyse ktomu tyx XY dalsich prednosti co ma.Nerozhodlo by ze to v porovnani s Riom oznacili za nizsiu strednujandaxx píše:Ono je to spíš dané marketingem automobilek, jak to auto chtějí zařadit oni. Ale porovnání s KIA RIO je celkem ukázkový příklad toho, že si tím dovozci dělají co chtějí. Dvě stejná auta, se stejným rozvorem a vnitřním prostorem. A jen proto, že má Accent přilepený kufr, tak ho dovozce narozdíl od Ria posunul do nižší střední. Teď jsem jen zvědav, zda Kia také nezmění zařazení Ria. Už je také v sedanu. Je to taková vábnička na zákazníky. Kupují si přece nižší střední - konkurenta Astry, focusu, P308 a podobně. A přitom to není pravda. Zrovna tak jako s tou Octavií, kterou Škoda řadí do střední a dává jí po bok Mondeu, Passatu Vectře a podobně. Já osobně to beru tak, že automobilky dělají ze zákazníků blbce. A je jedno, zda se jedná o Hyundai, Škodu či jinou značku. Není to příliš korektní jednání.
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Ahoj.Koukám,že mi to nějak nejde.Tak znova.Mám 1,4.Jsem z ní nadšenej.Navíc vlastně budou jen liťáky a potahy.No časem se najdou další věci.Koukal jsem u Mexičana na ten chrom dekor.Supr,ale nemám vejškáče.Jsem od řemesla,tak se pokusím vyrobit z nerezu kroužek kolem startování-je to vlastně jen mezikruh.Jak to tam šlo zadělat,mexičane?Dneska máme na tachu 210km.Má to celkem slušně odstupňování převodů.Ještě ho šetřím,jezdím spíš na cit,tak od 2000 do 3500 otáček.Ale žádný bláznění.Denně jezdím v práci,tak sna d něco mám najeto.Zdá se mi ale,že to trochu plave.Možná to byl boční vítr,ale zas celou cestu?Spotřeba mírně klesá,zatím pc ukazuje 6,8.Prvních asi 80km to bylo kolem 8l.Spíš přes.Ale chci se zeptat-když řadím,tak po vyšlápnutí spojky se otáčky ještě zvednou o 200 až 300.Pak teprve začnou pomalu klesat.Taky Vám to dělá?Kdysi jsem měl služební fabku 1,4 16v,Myslím,že to nebylo tolik .Pokus o odeslání.
- David C3
- *****
- Příspěvky: 1769
- Registrován: 11 zář 2006, 16:01
- Bydliště: Zlín
- Kontaktovat uživatele:
čau pane vidím žeauto už máš jake jsou prvotní dojmy? ja jel včera Zlín - Příbram -Zlín trvale 160km/hod a spotřeba 6,2L ale byl docela silny větrSchwarzie píše:Jak máte vyřešenou ochranu před hlodavci? Já jsem s nimi sice problémy nikdy neměl, ale nechci u fungl novýho auta zbytečně riskovat.
Accent Crdi Elegance GOLD 02/2008, parkovací čidla,Folie, 95tis km
Fabia II FL combi TSI 77kw DSG Elegance, inter. RS. 16 elba. 50tis km
YETI 2.0 TDI CR PDF 4x2 Experience 10/2009 ice blue, 17 alu, najeto 100tis km
Fabia II FL combi TSI 77kw DSG Elegance, inter. RS. 16 elba. 50tis km
YETI 2.0 TDI CR PDF 4x2 Experience 10/2009 ice blue, 17 alu, najeto 100tis km
Prodávaji na to sprej.Nejni cítit,ale na ně to prý funguje.Mám to ze škodováckýho servisu.Ty potvory kousavý nakousali u služební oktávky TDi hadice.Nafta natekla na řemeny.Ty holt nevydrželi a motor se potkal.Jak na potvoru na služebce a já půl dne čekal na mezi na odtahovku.Takže poneděli ho půjdu koupit a u svého to nastříkám.
reklamacia
Caute vsetci. Chcem sa s vami podelit o jednu skusenost so servisom Auto Palace v Bratislave na Vajnorskej. Este si mozno pamatate ako som sem pisal ze som bol reklamovat sedadlo vodica z dovodu parania svu. Bolo to 15. januara 2008 a dodnes sa mi neozvali . Ja so tam volal uz 3krat asi kazdy mesiac a to mi technik ktory mi vybavuje reklamaciu povedal ze to zisti a za hodinku zavola. Tak som vzdy cakal mesiac az som zavolal ja. Dodnes nemam sedadlo pracalunene. Reklamacia bola 15.1.2008 uznana a odvtedy asi cakaju na nove calunenie ktore je na ceste z planety Pluto. Pretoze za 3 mesiace by uz aj autom obisli zemegulu. Tak to moja skusenost.
Vrele doporucujem tento servis
CRDI 08/2007 elegance
Vrele doporucujem tento servis
CRDI 08/2007 elegance
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8137
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Miros ten chrom kit je na Vernu - teda verziu s vyskovymi repro ale benzinovym motorom a automatickou prevodovkou. Kruzok okolo zapalovania maju v ponuke na www.korea-suv.cz je to za 1451 Kc (Exos zapalovani-lestene)
http://www.korea-suv.cz/index.php?sec=d ... braneDil=2
Ja byom v lete by som rad urobil chromovany prstenec okolo radiacej paky. Nechcem ab tam toho ale bolo vela, zatial sa to ale nezda preplacane. A ked to teraz tak porovnam s obyc inetriero, nie je to tak fadne. A premyslam budto nad spojlerom (original prislusenstvo) alebo lista na veko kufra. Holt som individualista
http://www.korea-suv.cz/index.php?sec=d ... braneDil=2
Ja byom v lete by som rad urobil chromovany prstenec okolo radiacej paky. Nechcem ab tam toho ale bolo vela, zatial sa to ale nezda preplacane. A ked to teraz tak porovnam s obyc inetriero, nie je to tak fadne. A premyslam budto nad spojlerom (original prislusenstvo) alebo lista na veko kufra. Holt som individualista
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Já mám zatím jen kolem 300 km. Spotřeba 5,9, ale jezdím spíš volněji max. 3000 - 3300 ot., víc jen málokdy. Už se ale těším, až to po tisícovce protočím. Ty koně pod kapotou už se probouzejí a chtějí pořádně provětrat Proti Fabii je to rozdíl, nádherně akceleruje i ve vyšších rychlostech, do kopce atd. Chápu, že někomu nemusí vyhovovat měkčí podvozek v zatáčkách, ale já jsem z něj nadšenej. Na Fabii mně fakt dost vadilo, jak cítím každou nerovnost. V Accentu se dá jet i po D2 na Bratislavu v pravým pruhu, ve Fabii to bylo utrpení (aspoň pro mne). Zatím mne nenapadá, s čím bych byl nespokojenej. Snad jen na ty tvrdý plasty jsem si musel zvyknout, ale už je to v pohodě. Automatický zapnutí klimatizace ve dvou bočních pravých polohách zatím nemám potřebu vypínat, protože foukání do noh (šipka jen na nohy) fouká i na sklo a do bočních otvorů, tj. úplně stejně jako ta poloha víc vpravo (sklo/nohy), který má navíc jen to autozapnutí klimatizace. Jo, vlastně mi vadí, že ty ventilační otvory nejdou nastavit, aby foukaly víc nahoru.David C3 píše:čau pane vidím žeauto už máš jake jsou prvotní dojmy? ja jel včera Zlín - Příbram -Zlín trvale 160km/hod a spotřeba 6,2L ale byl docela silny větrSchwarzie píše:Jak máte vyřešenou ochranu před hlodavci? Já jsem s nimi sice problémy nikdy neměl, ale nechci u fungl novýho auta zbytečně riskovat.
Ten sprey na hlodavce je od firmy NORMFEST,velikost asi 400ml a stojí 310,-Kč.Při nástřiku strašně smrdí,pak to snad vyčpí.Je to německá firma a docela dobře popsaný návod.Jinak dnes navečer naskočí další kilometry.Musím s dcerou na kontrolu po operaci.Mexičane díky.Fakt to vypadá zajímavě.Projížděl jsem doplnky,ale krom toho jednoho křídla jsem taky nic nenašel.Nedával jste někdo loketku individualně?Je jich hafo cenou kolem 500,-V Hyundai chcou2500,-A myslím,že se moc neliší.To se asi zadělává do toho plastového tunelu mezi sedadla.Díky za radu.