SANTA FE:::AKY MOTOR ???

Moderátoři: miooo, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Samuel
**
Příspěvky: 169
Registrován: 12 bře 2008, 19:07
Bydliště: Nitra, Slovensko
Kontaktovat uživatele:

SANTA FE:::AKY MOTOR ???

Příspěvek od Samuel »

ahojte mam taku malu otazku aky motor je navhodnejsi do Santa Fe 1 generacie........benzin, diesel alebo aj kobinacia s LPG ?? a aky objem ?? ake sa osvedcili a na aky typ jazdy..........diky za odpovede :wink:
Hyundai Accent 96 1,5 12V HB
Obrázek
Reklama
 

Uživatelský avatar
jardo0908
*
Příspěvky: 83
Registrován: 10 led 2008, 12:35
Bydliště: Vitanova
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jardo0908 »

ahooj na starsi typ je ten diesel dost slaby koli tomu pohonu nie je to ziadne zihadlo mozno po chipe nemam skusenst ak mas rad sviznejsiu jazdu tak skus benzin +lpg boli 2.4 a 2,7 su tu neaky clenovia co maju benziny napisu ti ja mam diesel 92kw chip na 110Kw a ide to ako strela je to ovela zivsie pekne to akceleruje a hlavne pri predbiehani Kia Sorento po dialnici nemala sancu a dokonca som sundal sportage 2.0Crdi 140Ps ale to uz bolo tesne ako to bolo u vas s predbiehanim ja som este pred chipom superil s mitsubischi pajero myslim ze to bola 3,2 do 160 isiel a potom stratičl dych ako keby mu ti viac neslo uhol sa ako je to u vas koho ste sundali
Uživatelský avatar
Samuel
**
Příspěvky: 169
Registrován: 12 bře 2008, 19:07
Bydliště: Nitra, Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Samuel »

jardo0908 píše:ahooj na starsi typ je ten diesel dost slaby koli tomu pohonu nie je to ziadne zihadlo mozno po chipe nemam skusenst ak mas rad sviznejsiu jazdu tak skus benzin +lpg boli 2.4 a 2,7 su tu neaky clenovia co maju benziny napisu ti ja mam diesel 92kw chip na 110Kw a ide to ako strela je to ovela zivsie pekne to akceleruje a hlavne pri predbiehani Kia Sorento po dialnici nemala sancu a dokonca som sundal sportage 2.0Crdi 140Ps ale to uz bolo tesne ako to bolo u vas s predbiehanim ja som este pred chipom superil s mitsubischi pajero myslim ze to bola 3,2 do 160 isiel a potom stratičl dych ako keby mu ti viac neslo uhol sa ako je to u vas koho ste sundali
Hmmm ale diesel bude mat urcite lepsiu spotrebu si myslim :lol: prave pre to ze ci treba nacipovat radsej alebo radsej ist do benzinu s LPG.......kvoli spotrebe.......predsa len Santa Fe je veeeeelke auto :wink:
Hyundai Accent 96 1,5 12V HB
Obrázek
zdenek76
******
Příspěvky: 3297
Registrován: 27 led 2006, 19:12

Příspěvek od zdenek76 »

Auto je to sice velké, ale ne nijak extrémně těžké, spíš bych ho zařadil v této třídě k těm lehčím. Záleží, kolik toho najezdíš a jestli tedy má cenu nad spotřebou uvažovat. U staršího dieselu tě zpravidla nemine časem výměna vstřiků a minimálně přetěsnění turba. Osobně jsem volil benzin. Tam máš na výběr buď
- 2.0, ten rozhodně nebrat, výkonově nestačí
- 2.4, nejlepší po dynamické stránce, při dálničních rychlostech nad 140 km/h však již nemá sílu, osvědčený "držák" motor
- 2.7 V6, dálniční běžec, dynamiku mu sráží ne zrovna ideální automatická převodovka, spolehlivý s přidušeným výkonem, velký potenciál pro možnost navýšení výkonu
- 3.5 V6, výhoda velkého objemu, ale přesto neuspokojivý výkon
Audi A8 4.2Q
Saab 9-5 3.0 V6 Turbo kombi

+ Hyundai SantaFe 2.4-T r.2006 (nyní brázdí silnice na Slovensku)
tlumiče Monroe CZ - http://www.tlumice-monroe.cz
tlumiče Kayava - http://www.kayaba-tlumice.cz
Uživatelský avatar
Samuel
**
Příspěvky: 169
Registrován: 12 bře 2008, 19:07
Bydliště: Nitra, Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Samuel »

zdenek76 píše:Auto je to sice velké, ale ne nijak extrémně těžké, spíš bych ho zařadil v této třídě k těm lehčím. Záleží, kolik toho najezdíš a jestli tedy má cenu nad spotřebou uvažovat. U staršího dieselu tě zpravidla nemine časem výměna vstřiků a minimálně přetěsnění turba. Osobně jsem volil benzin. Tam máš na výběr buď
- 2.0, ten rozhodně nebrat, výkonově nestačí
- 2.4, nejlepší po dynamické stránce, při dálničních rychlostech nad 140 km/h však již nemá sílu, osvědčený "držák" motor
- 2.7 V6, dálniční běžec, dynamiku mu sráží ne zrovna ideální automatická převodovka, spolehlivý s přidušeným výkonem, velký potenciál pro možnost navýšení výkonu
- 3.5 V6, výhoda velkého objemu, ale přesto neuspokojivý výkon
Hmm ani som nevedel ze 3,5 existuje,,,,,,,,,vsade vidam 2,7 najviac......no neviem benzin je samozrejme moj favorit ale stale tak trocha uvazujem o dieseli..........trocha aj kvoli krutiacemu....... :roll:
Hyundai Accent 96 1,5 12V HB
Obrázek
Uživatelský avatar
Hujer
*****
Příspěvky: 1812
Registrován: 09 říj 2006, 21:39
Bydliště: Praha

Příspěvek od Hujer »

Samuel píše:
zdenek76 píše:Auto je to sice velké, ale ne nijak extrémně těžké, spíš bych ho zařadil v této třídě k těm lehčím. Záleží, kolik toho najezdíš a jestli tedy má cenu nad spotřebou uvažovat. U staršího dieselu tě zpravidla nemine časem výměna vstřiků a minimálně přetěsnění turba. Osobně jsem volil benzin. Tam máš na výběr buď
- 2.0, ten rozhodně nebrat, výkonově nestačí
- 2.4, nejlepší po dynamické stránce, při dálničních rychlostech nad 140 km/h však již nemá sílu, osvědčený "držák" motor
- 2.7 V6, dálniční běžec, dynamiku mu sráží ne zrovna ideální automatická převodovka, spolehlivý s přidušeným výkonem, velký potenciál pro možnost navýšení výkonu
- 3.5 V6, výhoda velkého objemu, ale přesto neuspokojivý výkon
Hmm ani som nevedel ze 3,5 existuje,,,,,,,,,vsade vidam 2,7 najviac......no neviem benzin je samozrejme moj favorit ale stale tak trocha uvazujem o dieseli..........trocha aj kvoli krutiacemu....... :roll:
Knam se nedovazel,je to am. verze.
Accent 1.5 GT
Lantra 1.8 GT 94 , Lantra 1,6 GLS na dily
Trajet 2.0 CVVT 2005 momentálně na JIPce po manželčině zásahu. :-(
Trajet 2.0 CVVT 2006 plyn
Sonata 2.0 2002
H-100 Vodácký šmajchlkabinet s lůžkovou úpravou! :-)
Uživatelský avatar
Samuel
**
Příspěvky: 169
Registrován: 12 bře 2008, 19:07
Bydliště: Nitra, Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Samuel »

Hujer píše:
Samuel píše:
zdenek76 píše:Auto je to sice velké, ale ne nijak extrémně těžké, spíš bych ho zařadil v této třídě k těm lehčím. Záleží, kolik toho najezdíš a jestli tedy má cenu nad spotřebou uvažovat. U staršího dieselu tě zpravidla nemine časem výměna vstřiků a minimálně přetěsnění turba. Osobně jsem volil benzin. Tam máš na výběr buď
- 2.0, ten rozhodně nebrat, výkonově nestačí
- 2.4, nejlepší po dynamické stránce, při dálničních rychlostech nad 140 km/h však již nemá sílu, osvědčený "držák" motor
- 2.7 V6, dálniční běžec, dynamiku mu sráží ne zrovna ideální automatická převodovka, spolehlivý s přidušeným výkonem, velký potenciál pro možnost navýšení výkonu
- 3.5 V6, výhoda velkého objemu, ale přesto neuspokojivý výkon
Hmm ani som nevedel ze 3,5 existuje,,,,,,,,,vsade vidam 2,7 najviac......no neviem benzin je samozrejme moj favorit ale stale tak trocha uvazujem o dieseli..........trocha aj kvoli krutiacemu....... :roll:
Knam se nedovazel,je to am. verze.
aj som si myslel.....ale nevedel som..... :)
Hyundai Accent 96 1,5 12V HB
Obrázek
Uživatelský avatar
jardo0908
*
Příspěvky: 83
Registrován: 10 led 2008, 12:35
Bydliště: Vitanova
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jardo0908 »

je tu velka vymena nazorov ale ak si mal diesel tak ja by som uz benzin nechcel koli tomu ze pekne od spodu zabera neveim ako sa sprava na dialnici ja smojim nemam problem ist stale 180 je to 4000otacok ide aj viac ale neriskujem do cerveneho pola s kopca to slo 195 na chvilocku 92Kw diesel to je uz oznacenie Vgt je dost rozdiel v cene musis aj zobrat do uvahy kde jazdis ak viac mesti skor diesel a k menej tak aj benzin usetri
Uživatelský avatar
clay
**
Příspěvky: 151
Registrován: 29 čer 2007, 22:03

Příspěvek od clay »

jak to spěchá ?
chystáme se srovnat zrychlení u dvou santíků za stejných ( skoro ) podmínek
1. na benzin
2. na LPG
srovnávat budeme 2,4i manuál
a 2,7i V6 automat
rozdíl bude pouze v obutí aut - porovnání chceme dělat na stejné trase - sem a tam a prakticky současně.
jinak ber v úvahu, V6 májiný chod a zvuk.

až budou výsledky - jen co druhé auto přezujeme na letňáky, dáme je na forum

clay
Santa Fe 2,7i V6 + Santa Fe 2,4i - nyní LPG sekvence
(Toyota Carina E Combi; Ford Sierra 1,8 TDi ; Sonata 2,0 16v odpočívá v Hyundaiáckém ráji s 375 000 km
Škoda 125 L ; Škoda 120 GLS; Škoda 1100MB; Škoda 110L; Škoda Octavia Combi 1963)
Odpovědět

Zpět na „Santa Fe - Motory“