PODLOZKY POD KOLA
Moderátoři: Farrael, Moderátoři
- Samuel
- **
- Příspěvky: 169
- Registrován: 12 bře 2008, 19:07
- Bydliště: Nitra, Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
PODLOZKY POD KOLA
Neviem ci sa to tu uz preberalo ale Accent ma predsa len matice a nie sroby tak ci ma niekto nejaku skusenost alebo ci sa to vobec da a ci sa daju pouzit nejake obycajne podlozky..........vie niekto nieco o tomto ??
- Reklama
- Samuel
- **
- Příspěvky: 169
- Registrován: 12 bře 2008, 19:07
- Bydliště: Nitra, Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
nooo clovece hladal som to ale nic nejako k teme som nenasiel........co su stefty ??? chcem pouzit asi 2 cm pod zadne a asi 1cm pod predne..........mozno nejake 3cm do zadu........LongStar píše:rozebralo se to tu asi .............. Jinak k podlozkam jeste stefty!! jinak to je vymena jako kazda jina!!!
stefty su tie blbosti de je zavit a nasroubovavas matice...Samuel píše:nooo clovece hladal som to ale nic nejako k teme som nenasiel........co su stefty ??? chcem pouzit asi 2 cm pod zadne a asi 1cm pod predne..........mozno nejake 3cm do zadu........LongStar píše:rozebralo se to tu asi .............. Jinak k podlozkam jeste stefty!! jinak to je vymena jako kazda jina!!!
Nad podlozkami aj ja rozmyslam..... nebude sa nadmerne zatazovat nieco? ze to bude vysunute?
Momentaly: VW Polo 1,4TDi 55kW RV2002 100 000km
Passed: WrAccent MC 1,4 71kw RV2007 60 000km
WrAccent LC 1,3 61kW RV2001 150 000km
Posledný príspevok sa necituje! používaj tlačidlo ODPOVEDAŤ.
Passed: WrAccent MC 1,4 71kw RV2007 60 000km
WrAccent LC 1,3 61kW RV2001 150 000km
Posledný príspevok sa necituje! používaj tlačidlo ODPOVEDAŤ.
- Borek
- ******
- Příspěvky: 4507
- Registrován: 25 črc 2005, 01:25
- Bydliště: Orlické hory
- Kontaktovat uživatele:
Štefty jsou ty "šrouby",které musíš z kola vyndat a dát tam delší-podle podložek.Do 2cm by to nemělo nějak výrazně zatěžovat ložiska,ale 3cm bude už hodně.I geometrie a tím sjíždění pneu dostane na zadek .Pokud nechceš měnit štefty,existují i redukce-kde podložku přišroubuješ na origo štefty a v ní jsou šrouby pro kolo(jde tak použít-změnit třeba rozteč,počet šroubů.Ale je to dražší.
Hyundai Genesis Coupe (2.generace) 3,8V6 GDI - 260kW Raptor
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži
- Samuel
- **
- Příspěvky: 169
- Registrován: 12 bře 2008, 19:07
- Bydliště: Nitra, Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
Furt nevim........ no zatazuje sa lozisko nadmerne ale samozrejme nepouzi ocelove ale nejake hlinikove albo idealne duralove........s tym opotrebenim to vsak neni aztake strasne zle........nejake 2 cm podlozky su neni az take zle........kamos mal na focuse 7 cm........tie vydrbali loziska za pol roka.......Engineer píše:stefty su tie blbosti de je zavit a nasroubovavas matice...Samuel píše:nooo clovece hladal som to ale nic nejako k teme som nenasiel........co su stefty ??? chcem pouzit asi 2 cm pod zadne a asi 1cm pod predne..........mozno nejake 3cm do zadu........LongStar píše:rozebralo se to tu asi .............. Jinak k podlozkam jeste stefty!! jinak to je vymena jako kazda jina!!!
Nad podlozkami aj ja rozmyslam..... nebude sa nadmerne zatazovat nieco? ze to bude vysunute?
Ano, redukcne podlozky na zmenu roztece.... Mam chlapika (na mieru)ktory spravi 4 podlozky na zmenu roztece napr zo 4x100 na 5x100 (Jedna diera bude centralna kupit dlhsi steft) cca 6000,- SKK, z ocele.Borek píše:Štefty jsou ty "šrouby",které musíš z kola vyndat a dát tam delší-podle podložek.Do 2cm by to nemělo nějak výrazně zatěžovat ložiska,ale 3cm bude už hodně.I geometrie a tím sjíždění pneu dostane na zadek .Pokud nechceš měnit štefty,existují i redukce-kde podložku přišroubuješ na origo štefty a v ní jsou šrouby pro kolo(jde tak použít-změnit třeba rozteč,počet šroubů.Ale je to dražší.
Skusal robit aj z duralu ale podlozka nevydrzala, kamaratovi sa v zakrute vylomilo koleso predne....
Takze radsej certifikovane Alebo ocelove
Momentaly: VW Polo 1,4TDi 55kW RV2002 100 000km
Passed: WrAccent MC 1,4 71kw RV2007 60 000km
WrAccent LC 1,3 61kW RV2001 150 000km
Posledný príspevok sa necituje! používaj tlačidlo ODPOVEDAŤ.
Passed: WrAccent MC 1,4 71kw RV2007 60 000km
WrAccent LC 1,3 61kW RV2001 150 000km
Posledný príspevok sa necituje! používaj tlačidlo ODPOVEDAŤ.
- mirec
- **
- Příspěvky: 439
- Registrován: 01 úno 2006, 23:09
- Bydliště: Košice, Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
videli ste niekedy bangla bangers na discovery ? ti davali ine podlozky alebo London Garage s tymi istymi ludmi a tiez tam davali ine podlozky...das 15!!! cm...ja som len krutil hlavou a inak naco podlozky ? preco rovno nekupit kola s dobrym et ?
Sonata 2,4 2006 Elegance
Accent GLS 1996 1,5 12V 5dv.
Accent GLS 1996 1,5 12V 5dv.
- Samuel
- **
- Příspěvky: 169
- Registrován: 12 bře 2008, 19:07
- Bydliště: Nitra, Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
No uz viem co su to Stefty.....menit ich nebudem........na nove kola nemam naladu ani chut to menit........auto pojde do pecka alebo ho brutalne rozbijem........chcem len vyskusat podlozky ako to bude jazfit a vyzerat........ano Bangla Bngers davali 15 cm......na origo napravu inac ty manici indicky.....od nich by som auto nestel......mal som furt pocit ze ekd to vytahnu z garaze ze sa to rozpadne na srackymirec píše:videli ste niekedy bangla bangers na discovery ? ti davali ine podlozky alebo London Garage s tymi istymi ludmi a tiez tam davali ine podlozky...das 15!!! cm...ja som len krutil hlavou a inak naco podlozky ? preco rovno nekupit kola s dobrym et ?
- TechGen
- **
- Příspěvky: 217
- Registrován: 28 lis 2007, 18:58
- Bydliště: SVK, Big Šariš
- Kontaktovat uživatele:
Mne sa pacilo ako vyrezali z hotoveho showcaru polovicu stredoveho stlpika na palubovke, aby mohli hadzat rychlosti - niet nad premysleny postup
Červené superžihadlo Accent 1,5 12V 1996 (audio drvič okien - 1390 W)
http://www.hitechweb.genezis.eu/?page=_fcc1.htm
http://www.hitechweb.genezis.eu/?page=_fcc1.htm