![Twisted Evil :twisted:](./images/smilies/icon_twisted.gif)
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Moderátoři: Martun, Moderátoři
Môžeš upresniť aký aditív?Pepino píše: Snažím se tankovat kvalitní naftu a i do té liji aditiv s kterým mám super zkušenosti
STP Diesel Treatment with Antigel - cca 65 kc na plnu nadrz, teda cca 0,70 kc na liter nafty navyse. Tiez som spokojny, motor pradie a v zime startoval vzdy uplne pohodovo. Aditivum pridavam do druheho tankovania, dneska mam cez 16 000 kmpeaty píše:Kto pouziva aditiva, tak please napiste ake, pripadne by bodol aj link
CRDi= Common Rail Diesel... vstreky su bosch. Vzdy si treba polozit otazku preco odidu vstreky. Nie je to tym ze maju zivotnost cca 100 000 km, ale skor tym aka je kvalitna nafta a v akym rezimoch motor pracuje. Myslim, ze vhodne vybrate aditiva mozu minimalizovat nasledky menej kvalitnej nafty (voda, necistoty) ale mas recht slabym clankom motoru budu naisto vstreky a eventualne turboduchadlo. Urcite auto jazdene okreskami vydrzi viac nez auto jazdene 150-170 po dialniciach alebo v kopcochvlastaFR píše:aditiva lejt muzes, ale prvni ti odejdou vzstriky nebo turbo pac je to nadupanej maloobjemovej diesel tz. u turba se ti naklapej klapky (neodborne) a vzstriky jsou pretlakovany (na to aby vydrzely se zivotnosti samotneho motoru)
TO ma sistem Comon rail nebo PD? vim ze do nedavna byl PD nejlepsi ale pracovalo se na dalsi generaci comon railu s jeste vysim tlakem vstriku a nekolika predvstriky.... Netusim jakej sistem ma vase CRDI, ale co sem psal hore plati tak i tak
podle mě není pevně dana doba a ani vzdalenost.. někomu odejdou po 80 a někomu po 380tis km...jandaxx píše:Dle časopisu Autodiesel je životnost vstřiků cca 150 000km a nedá se s tím nic moc dělat. Když si vezmete ty miliony pracovních cyklů co musí ten vstřik vykonat a jaké jsou tam tlaky, tak je to až dost.
380tiis o tom si muzes nechat jen zdat. jo gdyby to byl 2.0litr s timhle vykonem tak to to pak jo. ale je to od kusu vidim to na firemnich dodavkach... stejny motory ale kazdej vydrzel neco jinyho od 180- do 500 000km. ale u vsech sly vstriky po 250 000 novy (2.5l ale vykon schodnej s vasim!!!) takze zadnej prebuzenej motor. je delanej na vydrz. ta s kterou jezdim ja ma 530 000 motor jede jak svin ale sou tam uz druhy vstriky a jiny turbo....David C3 píše:podle mě není pevně dana doba a ani vzdalenost.. někomu odejdou po 80 a někomu po 380tis km...jandaxx píše:Dle časopisu Autodiesel je životnost vstřiků cca 150 000km a nedá se s tím nic moc dělat. Když si vezmete ty miliony pracovních cyklů co musí ten vstřik vykonat a jaké jsou tam tlaky, tak je to až dost.
No neviem čo máš s tým objemom, tieto reči počúvam takmer na každom kroku.. ak ten výkon využívam len občas - predbiehanie - myslím že som potom s tvojho hľadiska lepšie natom ako ten čo jazdí s 2 litrom na doraz. Mať výkonovú rezervu neznamená že ten motor jazdí na doraz. Nová technológia nemusí znamenať - malá životnosť. Ale fakt je, že mám len 45 tis.vlastaFR píše:.
jo (2.5l ale vykon schodnej s vasim!!!)
Tak rozhodol som sa aj ja pre tie aditiva a prve co tam nalejem, budu asi tie, ktore pouziva Mexican, kedze ma taku nizku spotrebuMexican píše:STP Diesel Treatment with Antigel - cca 65 kc na plnu nadrz, teda cca 0,70 kc na liter nafty navyse. Tiez som spokojny, motor pradie a v zime startoval vzdy uplne pohodovo. Aditivum pridavam do druheho tankovania, dneska mam cez 16 000 km
Naše další fóra: | astra-g.cz | opel-astra-h.cz | astra-j.cz | opel-forum.cz | chevroletclub.cz | club-fiat.com | kia-club.net | suzuki-forum.cz |
Partner: | Hyundaiklub.pl |