![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Už první problém, když jsem nemohl změnit směr foukání ventilace v autě jsem vyřešil díky vaším radám a určitě bych sám nepřišel na to že byl háček v jedné hloupé hadičce. Taky při výběru xenonu jsem se řídil pomocí informací nasbíraných zde. Na to jak vyřešit problém se stále vyjiždějicí anténou a kam vlastně zapojit vypínač. Taky celkem srandovní problém s nastavením času, kdy hodiny nereagujou jsem sice záhy vyřešil, ale po té co se zase posouval čas je problém zpátky a i když si na to vzpomenu tak bohužel pozdě a 1h odpoledne je bohužel jen jednou za den
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Teď ale nastal čas přezouvat a nechci přes léto jezdit s 15kama a co jsem zde viděl na fóru tak se mi 17ky velice zamlouvají a ty kola dělají hodně. Brouzdaním zde jsem se rozhodl že půjdu do těchto pneu Nankang ULTRA SPORT NS-II. S čím ale chci poradit je rozměr kol. Co jsem hledal na netu tak na mé auto všude dávají 7x17 et40 s doporučeným pneu 205/40/17. Mě se ale zdají originály s et40 hodně zapuštěné v autě a uvažoval jsem o podložkách na rozšíření, nedalo by se rovnou koupit kolo s menším et aby byla kola více vystouplá a jestli ano tak jaké et by to mělo být, abych nemusel dokupovat podložky a aby to autu nikde nevadilo a jestli je nutné dozadu koupit jiné et než dopředu, taky jestli se na případné kolo 7x17 dá nasadit širší pneu než udávané 205x40xr17, koukal jsem na 215x45x17, ale nevím zda nepotřebuju pak jiné kolo, časem bych chtěl auto i snížit asi o 3cm, vím že martas psal že při snížení auta je zapotřebí zaklepat lemy, ale pokud se dobře pamatuju má kolo 8x17 a nějak turbo široké pneu
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)