Ztráta výkonu Hyundai coupe
Moderátoři: black_sheep, Tringi, Moderátoři
Ztráta výkonu Hyundai coupe
Zdravím.Před měsícem jsem si pořídil H.Coupé 1.gen.
Dneska jsem jel do práce a zjistil sem,že při sešlápnutí plynu auto nemá takový tah,jak by mít mělo.Při sešlápnutí plynu je cítit,že auto chce dopředu,ale prostě netáhne.A ještě k tomu to cuká.Nemá tady někdo podobnou zkušenost?Případně radu,na co bych se měl podívat a zkontrolovat,případně vyměnit?Díky...
Dneska jsem jel do práce a zjistil sem,že při sešlápnutí plynu auto nemá takový tah,jak by mít mělo.Při sešlápnutí plynu je cítit,že auto chce dopředu,ale prostě netáhne.A ještě k tomu to cuká.Nemá tady někdo podobnou zkušenost?Případně radu,na co bych se měl podívat a zkontrolovat,případně vyměnit?Díky...
Hyundai coupe 1998 2.0 102kw (naprodej)
Škoda Favorit 1994 1,3 (2009 vyšrotováno)
Opel Calibra 1991 2.0 (2005 prodáno)
Škoda Favorit 1994 1,3 (2009 vyšrotováno)
Opel Calibra 1991 2.0 (2005 prodáno)
- Reklama
- Vladislav Bureš
- *****
- Příspěvky: 1569
- Registrován: 29 led 2007, 07:36
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Možností je několik a jelikož mám prakticty totéž že od určitého plnícího tlaku mi to cuká jako omezovač tak to také řeším. možnostmi bych viděl svíčky zapalivací kabely (změřit odpor to je takový základ) a pak (můj problém pravděpodobně) nízký tlak paliva (do válců se dostává néně paliva než by mělo je chudá směs a při tom cukání dochází k detovacím které mohou propálit písty!) příčiny tohoto jsou malé napětí na palivovém čerpadle přicpaný palivový filtr špatně fungující regulátor tlaku paliva, také je alternativou podfouklé těsnění pod hlavou že neudrží určitý tlak. Takže bych toto nepodceňoval a naučil se při jakých podmínkách to začne cukat a této fázy se vyhnout detonace mohou způsobyt velice rozsáhlá poškození motoru. A začít řešit (jo a zjisti si jestli v autě není/nebyl alarm)
Scoupe LS
Scoupe GT
Nissan 200SX S13 1992
Nissan 200SX S13 1989
E36 318TDS T
Scoupe GT
E36 325Ci
E36 325Ci
AUDI A6
BMW E39 530d T
Audi S4 2,7 BiTurbo quattro
Ford Fiesta 1,4 TDCI 2005
Scoupe GT
Nissan 200SX S13 1992
Nissan 200SX S13 1989
E36 318TDS T
Scoupe GT
E36 325Ci
E36 325Ci
AUDI A6
BMW E39 530d T
Audi S4 2,7 BiTurbo quattro
Ford Fiesta 1,4 TDCI 2005
Díky za vyčerpávající odpověď!Auto bylo v pořádku,ale tak před 14 dny mi začaly klesat otáčky,když jsem měl auto na volnoběh nebo jsem couval(asi tak na 500).Prostě spadly,ale vzápětí zase vystřelily nahoru.A dnes ráno zas tohle.Jinak čím více zrychluji,tím je to horší (nebo se mi alespoň zdá).V každém případě jsem si už objednal svíčky,kabely i palivový filtr.Jinak mám odemikání na dálkové ovládání a alarm tam je taky.
Hyundai coupe 1998 2.0 102kw (naprodej)
Škoda Favorit 1994 1,3 (2009 vyšrotováno)
Opel Calibra 1991 2.0 (2005 prodáno)
Škoda Favorit 1994 1,3 (2009 vyšrotováno)
Opel Calibra 1991 2.0 (2005 prodáno)
- Vladislav Bureš
- *****
- Příspěvky: 1569
- Registrován: 29 led 2007, 07:36
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
ztrátu výkonu by mohl způsobyt špatný předstih ale to cukání mi k tomu nesedí.
Ty otáčky máš 500 za studena či je to jedno? a když nastartuješ za studena jaké jsou otáčky? K tomu cukání bych čekal že to nebude podle otáček ale podle toho jak šlateš na plyn takže kdyby jsi při 3000ot dal plný tak začně škubat ale méně než při 5000ot když uděláš totéž (protože se změní nasávací podtlak a motor potřebuje více paliva to se mu nedostává a proto jakoby cuká jako když dosáhneš omezovače ten vypíná přívod paliva takže výsledek je prakticky stejný) ale jelikož se ti nízký volnoběh a to cukání projevilo předpokládám současně s tím že se to postupně zhoršovalo (nebo najednou to zblblo?) tak bych typoval ten filtr. Pokud to bylo rázem a nebylo to po natankování tak volnoběh za studena redukuje Air regulátor a volnoběh jinak řídí volnoběžný ventil a tlak paliva určuje palivový regulátor FPR který by mohl být napojený přez ještě rádoby redukční člen PR Control Solenoid Valve (ten zpomaluje reakce na plyn a v podstatě řídí FPR).
Takže výměnou svíček a filtru nic nezkazíš.
Co se týče správnosti funkce těch palivových součástek tak pro zjištění správnosti funkce ti stačí změřit tlak paliva.
Je-li odpojena hadička podtlakové regulace, má být tlak paliva 2.45b (36psi). Je-li připojena (a podtlak v sání na volnoběh je okolo těch -0.6b), má být tlak paliva 1.96b (28psi). Pokud je hadička připojena a zvyšováním tlaku v sání se tlak paliva nezvyšuje, nahraďte palivový regulátor novým...
V podstatě stačí připojit manometr, na nic dalšího nesahat, nastartovat, mělo by tam být okolo 2b. Plochými kleštěmi stisknout tu hadičku, co jde do čepičky FPR, tlak musí stoupnout na cca 2.5b.
Ty hodnoty tlaků jsou pro mé auto takže ty by si to chtělo ověřit jak to je na coupe
Ty otáčky máš 500 za studena či je to jedno? a když nastartuješ za studena jaké jsou otáčky? K tomu cukání bych čekal že to nebude podle otáček ale podle toho jak šlateš na plyn takže kdyby jsi při 3000ot dal plný tak začně škubat ale méně než při 5000ot když uděláš totéž (protože se změní nasávací podtlak a motor potřebuje více paliva to se mu nedostává a proto jakoby cuká jako když dosáhneš omezovače ten vypíná přívod paliva takže výsledek je prakticky stejný) ale jelikož se ti nízký volnoběh a to cukání projevilo předpokládám současně s tím že se to postupně zhoršovalo (nebo najednou to zblblo?) tak bych typoval ten filtr. Pokud to bylo rázem a nebylo to po natankování tak volnoběh za studena redukuje Air regulátor a volnoběh jinak řídí volnoběžný ventil a tlak paliva určuje palivový regulátor FPR který by mohl být napojený přez ještě rádoby redukční člen PR Control Solenoid Valve (ten zpomaluje reakce na plyn a v podstatě řídí FPR).
Takže výměnou svíček a filtru nic nezkazíš.
Co se týče správnosti funkce těch palivových součástek tak pro zjištění správnosti funkce ti stačí změřit tlak paliva.
Je-li odpojena hadička podtlakové regulace, má být tlak paliva 2.45b (36psi). Je-li připojena (a podtlak v sání na volnoběh je okolo těch -0.6b), má být tlak paliva 1.96b (28psi). Pokud je hadička připojena a zvyšováním tlaku v sání se tlak paliva nezvyšuje, nahraďte palivový regulátor novým...
V podstatě stačí připojit manometr, na nic dalšího nesahat, nastartovat, mělo by tam být okolo 2b. Plochými kleštěmi stisknout tu hadičku, co jde do čepičky FPR, tlak musí stoupnout na cca 2.5b.
Ty hodnoty tlaků jsou pro mé auto takže ty by si to chtělo ověřit jak to je na coupe
Scoupe LS
Scoupe GT
Nissan 200SX S13 1992
Nissan 200SX S13 1989
E36 318TDS T
Scoupe GT
E36 325Ci
E36 325Ci
AUDI A6
BMW E39 530d T
Audi S4 2,7 BiTurbo quattro
Ford Fiesta 1,4 TDCI 2005
Scoupe GT
Nissan 200SX S13 1992
Nissan 200SX S13 1989
E36 318TDS T
Scoupe GT
E36 325Ci
E36 325Ci
AUDI A6
BMW E39 530d T
Audi S4 2,7 BiTurbo quattro
Ford Fiesta 1,4 TDCI 2005
- DEDe
- *****
- Příspěvky: 1787
- Registrován: 31 led 2008, 06:28
- Bydliště: Brno, Ceska Trebova
- Kontaktovat uživatele:
mel sem presne to stejne u favorita ja sem v tomhle laik , ale byla to lambda sonda ktera ridi privod primesy paliva, dela to pak presne co popisujes. Delsi dobu sem ji nemenil a pak se to projevuje cim dal vic , klesaji otacky nebo se nekdy drzi naopak nahore, cuka to nebo to ma tak nizke otacky az to skoro zdechne, a kdyz seslapnes plyn tak je to takovy zaduseny. Nakonec sem to mel az tak ze to uz nechtelo skoro jet stacila vymenit a bylo po problemu, tak zkus to jinak je asi moznosti vic cim to je do toho uz nevidim co sem nezazil neznam
Hyundai Tuscani 2,7 Elisa - 12/2003
- Vladislav Bureš
- *****
- Příspěvky: 1569
- Registrován: 29 led 2007, 07:36
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
CITACE: špatná či spíše dosluhující lambda se nám projevila cukáním auta při pomalém poklesu otáček mezi 3000-2500ot/min. Při akceleraci to nebylo poznat. Samozdřejmě se zvedla pěkně spotřeba. Mechanik co mi to procházel co to je mi řekl, že to cukání je právě díky řídící jednotce, která nedostává správná nebo žádná data od sondy a je zmatená a přechází proto do defaudního nahradního programu(abysme vůbec někam dojeli).
Lambda má až z5tnou reakci a jen částečně vliv na směs kord při zrychlování protože se směs upravý až po spálení v motru což při zrychlování je problém protože se mění parametry a lambda má jen malý podíl. Ale i tak je to možnost.
Lambda má až z5tnou reakci a jen částečně vliv na směs kord při zrychlování protože se směs upravý až po spálení v motru což při zrychlování je problém protože se mění parametry a lambda má jen malý podíl. Ale i tak je to možnost.
Scoupe LS
Scoupe GT
Nissan 200SX S13 1992
Nissan 200SX S13 1989
E36 318TDS T
Scoupe GT
E36 325Ci
E36 325Ci
AUDI A6
BMW E39 530d T
Audi S4 2,7 BiTurbo quattro
Ford Fiesta 1,4 TDCI 2005
Scoupe GT
Nissan 200SX S13 1992
Nissan 200SX S13 1989
E36 318TDS T
Scoupe GT
E36 325Ci
E36 325Ci
AUDI A6
BMW E39 530d T
Audi S4 2,7 BiTurbo quattro
Ford Fiesta 1,4 TDCI 2005
Začlo to postupně.Před 14 dny ten pokles otáček,zastudena,ale i po hodinové jízdě,když sem zajel na parkoviště a nechal ho jen tak vrnět.A až dnes rano ten pokles výkonu.Čím jedu rychleji,tím se to projevuje víc a víc.U Calibry sem měl podobný problém,ale tam mi vypadávali kabely,takže když jsem občas otevřel kapotu,tak sem zjistil,že jedu na polovičku válců... Zkusim prozačátek tedy vyměnit všecky svíčky,kabely a ten palivový filtr.Pokud to nepomůže,pak je jasné,že pes ja zakopaný někde jinde.
Jinak je fakt,že sem včera tankoval 20l benzínu.Tak doufám,že tam nemám nějaký sajrajt...
Jinak je fakt,že sem včera tankoval 20l benzínu.Tak doufám,že tam nemám nějaký sajrajt...
Hyundai coupe 1998 2.0 102kw (naprodej)
Škoda Favorit 1994 1,3 (2009 vyšrotováno)
Opel Calibra 1991 2.0 (2005 prodáno)
Škoda Favorit 1994 1,3 (2009 vyšrotováno)
Opel Calibra 1991 2.0 (2005 prodáno)
Tak nakonec to opravdu byl jen kabel...Svíčky jsem vyměnil projistotu taky.v pondělí ještě udělám filtry a doufám,že zas budu moct v poklidu jezdit.Dneska sem musel jet 15 kilometrů za autobusem (k automechanikovi,víc než 50 sem si jet netroufnul) a musim říct,že to byl strašnej zážitek.
Jinak díky Vladislavovi a DEDemu za ochotu poradit!Cením si rad které jste mi poskytli.Alespoň budu pro příště chytřejší.
Jinak díky Vladislavovi a DEDemu za ochotu poradit!Cením si rad které jste mi poskytli.Alespoň budu pro příště chytřejší.
Hyundai coupe 1998 2.0 102kw (naprodej)
Škoda Favorit 1994 1,3 (2009 vyšrotováno)
Opel Calibra 1991 2.0 (2005 prodáno)
Škoda Favorit 1994 1,3 (2009 vyšrotováno)
Opel Calibra 1991 2.0 (2005 prodáno)
Trošku se přidám do tématu Coupečko mám už rok a pul a zatím bez problému,ale jak na sviňu teď něco začlo dělat..Popis Závady děla to většinou když je motor studený a taky to neděla často...Když jedu plynule 60KM/h tak motor někdy cukne jako by byl špatny benzín ale není...a tyky to někdy zdechlo když jsem vyřadil to se mi stalo parkrat...ale když je motor zahřaty malokdy to cukne a včera mi to i zdechlo.Jinak motor na volnoběh běží superně otačky drži a vytačet motor do vysokych otaček je taky bez problemu...Jinak Svíčky jsou měněné Kabely a palivový filtr...tak kde může byt zavada?? že by ty Posran.. čidla vaha vzduchu nebo ja nevím
4.5.2008 Tak už mi to děla normálně i při zahřatem motoru a dokonce jednou zase zdechlo,taky někdy otačky spadnou dolů a zase vystřelí tak fakt si nevim rady.Nevíte CHLAPI co s tím může být. Hyundai Nemá nějakou kontrolku ?? Check Engine nebo tak něco že by to začlo svítit??
4.5.2008 Tak už mi to děla normálně i při zahřatem motoru a dokonce jednou zase zdechlo,taky někdy otačky spadnou dolů a zase vystřelí tak fakt si nevim rady.Nevíte CHLAPI co s tím může být. Hyundai Nemá nějakou kontrolku ?? Check Engine nebo tak něco že by to začlo svítit??
Tak s tímhle ti bohužel já neporadim.U mě to bylo opravdu jen tím kabelem(alespoň co se týká té ztráty výkonu).Ale vyměnil sem je všecky + sem tam dal i nové svíčky a stejně mi občas ty otáčky na volnoběh vystřelily nahoru a pak zase spadly.Vyměnil sem pak ještě vzduchový a palivový filtr.Od té doby sem zatím nijak extra nejezdil,abych mohl říct,že už mi ty otáčky přestaly zlobit.Jinak kamarád co dělá "žlutého anděla" mi taky poradil,že by to mohlo být od toho,jak sem byl na diagnostice.Že mi špatně zapojili kabel,nebo že tam mám nečistoty.
Hyundai coupe 1998 2.0 102kw (naprodej)
Škoda Favorit 1994 1,3 (2009 vyšrotováno)
Opel Calibra 1991 2.0 (2005 prodáno)
Škoda Favorit 1994 1,3 (2009 vyšrotováno)
Opel Calibra 1991 2.0 (2005 prodáno)
Už to mam v pohodě dělali mi to špatné svičky ...založil jsem kvuli tomu nove tema ZAHADA U COUPE se tam mrkniSithar píše:Tak s tímhle ti bohužel já neporadim.U mě to bylo opravdu jen tím kabelem(alespoň co se týká té ztráty výkonu).Ale vyměnil sem je všecky + sem tam dal i nové svíčky a stejně mi občas ty otáčky na volnoběh vystřelily nahoru a pak zase spadly.Vyměnil sem pak ještě vzduchový a palivový filtr.Od té doby sem zatím nijak extra nejezdil,abych mohl říct,že už mi ty otáčky přestaly zlobit.Jinak kamarád co dělá "žlutého anděla" mi taky poradil,že by to mohlo být od toho,jak sem byl na diagnostice.Že mi špatně zapojili kabel,nebo že tam mám nečistoty.