podivnej tah - ze by svickovy kabely?!
Moderátoři: Tringi, Piskotkiller, Moderátoři
black_sheepe a ivane doporučuji vám seznámit se zevrubněji s touto problematikou na těchto dvou webech:
1. www.tprmag.com
tam jsou výsledky testů nejenom kabelů,ale i zajímavé testy výfukových
a sacích systému,voltážních stabilizátorů a uzemnění a povídání o aerodynamice.Bez zajímavosti není jejich sarkastická poznámka o sloganech aftermarketové propagandy,že podle ní i potahy na sedadla a držáky na nápoje zvyšují výkon.
2. www.magnecor.co.uk
více než výživné argumenty a hodnocení ke svíčkovým kabelům v části FAQ.Ale i ostatní je zajímavé.Event.zabrouzdejte na web www.magnecor.com
Klikněte si na Glossary,kde je výklad k používaným techn.výrazům.
V případě zájmu dalších členů klubu můžeme zvážit možnost udělat
po částech výtah z těchto hodnocení zevrubněji.Posuďte však sami. Vycházím z toho,že víc hlav je vždy výhodou.Nerad bych sám opruzoval.
1. www.tprmag.com
tam jsou výsledky testů nejenom kabelů,ale i zajímavé testy výfukových
a sacích systému,voltážních stabilizátorů a uzemnění a povídání o aerodynamice.Bez zajímavosti není jejich sarkastická poznámka o sloganech aftermarketové propagandy,že podle ní i potahy na sedadla a držáky na nápoje zvyšují výkon.
2. www.magnecor.co.uk
více než výživné argumenty a hodnocení ke svíčkovým kabelům v části FAQ.Ale i ostatní je zajímavé.Event.zabrouzdejte na web www.magnecor.com
Klikněte si na Glossary,kde je výklad k používaným techn.výrazům.
V případě zájmu dalších členů klubu můžeme zvážit možnost udělat
po částech výtah z těchto hodnocení zevrubněji.Posuďte však sami. Vycházím z toho,že víc hlav je vždy výhodou.Nerad bych sám opruzoval.
- Reklama
Vždyť jo a děkuju!!Lado píše:black_sheepe a ivane doporučuji vám seznámit se zevrubněji s touto problematikou na těchto dvou webech:
1. www.tprmag.com
tam jsou výsledky testů nejenom kabelů,ale i zajímavé testy výfukových
a sacích systému,voltážních stabilizátorů a uzemnění a povídání o aerodynamice.Bez zajímavosti není jejich sarkastická poznámka o sloganech aftermarketové propagandy,že podle ní i potahy na sedadla a držáky na nápoje zvyšují výkon.
2.www.magnecor.co.uk
více než výživné argumenty a hodnocení ke svíčkovým kabelům v části FAQ.Ale i ostatní je zajímavé.Event.zabrouzdejte na web www.magnecor. com
Klikněte si na Glossary,kde je výklad k používaným techn.výrazům.
V případě zájmu dalších členů klubu můžeme zvážit možnost udělat
po částech výtah z těchto hodnocení zevrubněji.Posuďte však sami. Vycházím z toho,že víc hlav je vždy výhodou.Nerad bych sám opruzoval.
Hyundai Sonata Y3 2.0L Dohc 16V G4CP-DM již miulostí(prodaná)
ja uz to prolezl a ty testy dobry, jen mi moc nerikaj kdyz to testujou na aute co ma 230PS, tam je pak +-3 kone min nez u myho auta a popisy jednotlivejch sad zrovna taky ne, kdyz to neni hyundaika.. ale zajimavy..ivan píše:Vždyť jo a děkuju!!Lado píše:black_sheepe a ivane doporučuji vám seznámit se zevrubněji s touto problematikou na těchto dvou webech:
1. www.tprmag.com
tam jsou výsledky testů nejenom kabelů,ale i zajímavé testy výfukových
a sacích systému,voltážních stabilizátorů a uzemnění a povídání o aerodynamice.Bez zajímavosti není jejich sarkastická poznámka o sloganech aftermarketové propagandy,že podle ní i potahy na sedadla a držáky na nápoje zvyšují výkon.
2.www.magnecor.co.uk
více než výživné argumenty a hodnocení ke svíčkovým kabelům v části FAQ.Ale i ostatní je zajímavé.Event.zabrouzdejte na web www.magnecor. com
Klikněte si na Glossary,kde je výklad k používaným techn.výrazům.
V případě zájmu dalších členů klubu můžeme zvážit možnost udělat
po částech výtah z těchto hodnocení zevrubněji.Posuďte však sami. Vycházím z toho,že víc hlav je vždy výhodou.Nerad bych sám opruzoval.
mno a to druhy (magnecor) mi prijde bejt trosku ve stylu Horsta Fuchse a jeho ultimativnich vylepsovaku ale jak je vidno na scoupe, neco na tom pravdy bude..
no spatne receno a tim padem spatne pochopeno... myslel jsem jako ze tam testovali auto co ma 230PS a tam neni ten rozdil +-3 kone v tech kabelech tolik, co u myho auta co ma 90PS.. uz chapes? ostatne mam v popisu ze mam 90PS resp. 88 ale ma urcite vic, pac jede o dva kone lip nez bezny scoupe, alespon doufam ze to je jeste pravdaLado píše:blach_sheepe tam se hovoří o peaku 230 HP a jestli to dosahuješ na svém voze tak smekám. Já mám 2,0 a mohu si o tom jenom nechat zdát.
Black_Sheepe je zapotřebí si přečíst informace z obou odkazů.Vychází z nich zhruba tyto závěry:
1.Žádný kvalitní svíčkový kabel výkonnost motoru nezlepší.Pouze méně kvalitní nebo již opotřebované kabely jeho výkonnost snižují.
2.Neustále se rozšiřující elektronizace systému řízení motoru a jeho monitorování klade nové požadavky na konstrukci a isolaci svíčkových kabelů a používaných materálů (potlačování interferencí EMI,RFI).
3.Moderní konstruce motorů však pro svíčkové kabely vytváří velmi složité podmínky.Vesměs jsou velmi hluboko zapuštěny v hlavě a tam svými kryty a koncovkami uchycenými na svíčkách musí čelit jak teplotním šokům tak silným vlivům znečištění.
4.To samé platí pro druhý konec spojený s rozdělovačem.
5.Argument ,že jen nižší měřený odpor svíčkového kabele má příznivý vliv na výkonnost motoru je marketingový trik.Vždy má jít o jeho komplexní vlastnosti.
6.Doporučují,abychom jim věnovali pravidelnou pozornost a kontrolovali
je vč.svíček a včas je vyměňovali.
Ze zhora uvedeného lze učinit i tento laický závěr:originální kabel v normálních podmínkách provozu a dobré údržbě vydrží 3-4roky.Jestliže vůz po této době prodáš je starostí nového nabyvatele,aby tento problém řešil.Výběr svíčkových kabelů na našem trhu je zatím omezený a tak i
jemu je třeba přát,aby měl při jejich výběru štěstí.
1.Žádný kvalitní svíčkový kabel výkonnost motoru nezlepší.Pouze méně kvalitní nebo již opotřebované kabely jeho výkonnost snižují.
2.Neustále se rozšiřující elektronizace systému řízení motoru a jeho monitorování klade nové požadavky na konstrukci a isolaci svíčkových kabelů a používaných materálů (potlačování interferencí EMI,RFI).
3.Moderní konstruce motorů však pro svíčkové kabely vytváří velmi složité podmínky.Vesměs jsou velmi hluboko zapuštěny v hlavě a tam svými kryty a koncovkami uchycenými na svíčkách musí čelit jak teplotním šokům tak silným vlivům znečištění.
4.To samé platí pro druhý konec spojený s rozdělovačem.
5.Argument ,že jen nižší měřený odpor svíčkového kabele má příznivý vliv na výkonnost motoru je marketingový trik.Vždy má jít o jeho komplexní vlastnosti.
6.Doporučují,abychom jim věnovali pravidelnou pozornost a kontrolovali
je vč.svíček a včas je vyměňovali.
Ze zhora uvedeného lze učinit i tento laický závěr:originální kabel v normálních podmínkách provozu a dobré údržbě vydrží 3-4roky.Jestliže vůz po této době prodáš je starostí nového nabyvatele,aby tento problém řešil.Výběr svíčkových kabelů na našem trhu je zatím omezený a tak i
jemu je třeba přát,aby měl při jejich výběru štěstí.
asi zavolam predchozimu majiteli co tam bylo za kable..Anonymous píše:Black_Sheepe je zapotřebí si přečíst informace z obou odkazů.Vychází z nich zhruba tyto závěry:
1.Žádný kvalitní svíčkový kabel výkonnost motoru nezlepší.Pouze méně kvalitní nebo již opotřebované kabely jeho výkonnost snižují.
2.Neustále se rozšiřující elektronizace systému řízení motoru a jeho monitorování klade nové požadavky na konstrukci a isolaci svíčkových kabelů a používaných materálů (potlačování interferencí EMI,RFI).
3.Moderní konstruce motorů však pro svíčkové kabely vytváří velmi složité podmínky.Vesměs jsou velmi hluboko zapuštěny v hlavě a tam svými kryty a koncovkami uchycenými na svíčkách musí čelit jak teplotním šokům tak silným vlivům znečištění.
4.To samé platí pro druhý konec spojený s rozdělovačem.
5.Argument ,že jen nižší měřený odpor svíčkového kabele má příznivý vliv na výkonnost motoru je marketingový trik.Vždy má jít o jeho komplexní vlastnosti.
6.Doporučují,abychom jim věnovali pravidelnou pozornost a kontrolovali
je vč.svíček a včas je vyměňovali.
Ze zhora uvedeného lze učinit i tento laický závěr:originální kabel v normálních podmínkách provozu a dobré údržbě vydrží 3-4roky.Jestliže vůz po této době prodáš je starostí nového nabyvatele,aby tento problém řešil.Výběr svíčkových kabelů na našem trhu je zatím omezený a tak i
jemu je třeba přát,aby měl při jejich výběru štěstí.
no to co rikas tam skutecne je, ovsem mi to prijde bejt trosku reklamni povidani od toho magnicoru ikdyz by se tomu dalo verit, ale je to proste neco jako ty prisady do oleje, clovek by si rekl ze to dava rozum a vono prd..
nevim proc maj ty kabely mensi odpor nez ty puvodni, na ktery bych rekl ze je ten motor odladenej.. vetsina ma 1/3 az 1/2 toho co maj mit, vic ne..
No právě je to pěkně barevné a jinak s Váma kluci souhlasím,taky to na Mě udělalo takový dojem!!!black_sheep píše:asi zavolam predchozimu majiteli co tam bylo za kable..Anonymous píše:Black_Sheepe je zapotřebí si přečíst informace z obou odkazů.Vychází z nich zhruba tyto závěry:
1.Žádný kvalitní svíčkový kabel výkonnost motoru nezlepší.Pouze méně kvalitní nebo již opotřebované kabely jeho výkonnost snižují.
2.Neustále se rozšiřující elektronizace systému řízení motoru a jeho monitorování klade nové požadavky na konstrukci a isolaci svíčkových kabelů a používaných materálů (potlačování interferencí EMI,RFI).
3.Moderní konstruce motorů však pro svíčkové kabely vytváří velmi složité podmínky.Vesměs jsou velmi hluboko zapuštěny v hlavě a tam svými kryty a koncovkami uchycenými na svíčkách musí čelit jak teplotním šokům tak silným vlivům znečištění.
4.To samé platí pro druhý konec spojený s rozdělovačem.
5.Argument ,že jen nižší měřený odpor svíčkového kabele má příznivý vliv na výkonnost motoru je marketingový trik.Vždy má jít o jeho komplexní vlastnosti.
6.Doporučují,abychom jim věnovali pravidelnou pozornost a kontrolovali
je vč.svíček a včas je vyměňovali.
Ze zhora uvedeného lze učinit i tento laický závěr:originální kabel v normálních podmínkách provozu a dobré údržbě vydrží 3-4roky.Jestliže vůz po této době prodáš je starostí nového nabyvatele,aby tento problém řešil.Výběr svíčkových kabelů na našem trhu je zatím omezený a tak i
jemu je třeba přát,aby měl při jejich výběru štěstí.
no to co rikas tam skutecne je, ovsem mi to prijde bejt trosku reklamni povidani od toho magnicoru ikdyz by se tomu dalo verit, ale je to proste neco jako ty prisady do oleje, clovek by si rekl ze to dava rozum a vono prd..
nevim proc maj ty kabely mensi odpor nez ty puvodni, na ktery bych rekl ze je ten motor odladenej.. vetsina ma 1/3 az 1/2 toho co maj mit, vic ne..
Hyundai Sonata Y3 2.0L Dohc 16V G4CP-DM již miulostí(prodaná)
V lednu jsem slíbil,že až namontuju a trochu vyzkouším nové svíčkové kabely,tak se ozvu. Před měsícem jsem namontoval kabely Magnecor KV85 Competiton na cupátko 2,0l. Kabely padly jako ulité jak na délku k jednotlivým svíčkám tak do svorek a prostoru ve víku.První dojmy byly,že motor má pružnější akceleraci a klidný běh ve všech otáčkách. Teď už jsem si na to zvyknul a bezprostřední pocity lze těžko věrně a nezaujatě komentovat.Mohu je však s klidným svědomím vřele doporučit, i když nejsou levné stejně tak jako iridiové svíčky Denso.
co se tyce sv. kabelu zde je taky zkusenost. Pred 2 lety mi zacalo auto cukat pri potrebe akcelerace...nakonec jsem to dal do servisu kde ihned odhalili spatnej kabel a vymenili ho za univerzal za kilo. Ale rekli, ze uz maj dost a at je vymenim vsechny. No a ja na to 2 roky kaslal a ted mi to zaclo delat zas. Koupil jsem tedy v Auto Kelly Starline kabliky, 460kc, modry, tuning jako krava:) Namontoval, padly jak ulity a auto jede jak z praku. Takze asi tak. Kabely jsou zaklad.
Lantra 93/1,5 8v, slouzila dobre, bud ji zeme lehka. Nyni mondeo 2,0i