pneumatiky a disky

Zimní, letní, disky

Moderátoři: Martun, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
tom
***
Příspěvky: 751
Registrován: 14 bře 2007, 12:47
Bydliště: Kladno, Slaný

Příspěvek od tom »

Je pravda že oproti 185 je na 205 potřeba na volant dát více síly, ale dnes už mi nepřijde že by při tom bylo auto hůře ovladatelné. Když jsem je prvně namontoval (před více než rokem), tak jsem měl pocit jako by auto plavalo, mělo větší tendenci spadávat do vyjetých kolejí a na silnici jsem korigoval levá-pravá.
Nevím třeba už jsem si zviknul a nebo se s tím naučil jinak jezdit, ale po pár týdnech už mi to ani nepřišlo. Stejný pocit jsem ale zažíval opět letos při přechodu ze zimních na letní, ale stačilo pár km a opět už mi to nepřijde.
Jinak návrat volantu do rovné polohy např. při výjezdu ze zatáčky je horší než na 185 a musí se mu trošku víc pomoct. (ale řízení jednou rukou mi nedělá problém).
Nesporná výhoda je ta, že auto vypadá mnohem lépe, je mnohem stabilnější, do zatáček se mohu pustit ve větší rychlosti, a hranice možností auto jsou mnohem dál než hranice zdravého rozumu.
Nevýhoda je zase vyšší hlučnost, na nerovné silnice v zatáčkách odskakující záď a v neposlední řadě i vyšší spotřeba.
Jinak jak píšeš o záruce a nějaké reklamaci, tak bych doporučoval se na 205kách v servisu vůbec neukazovat... :)
VOLVO V70 Summum 11/2013 D4 120kW
Peugeot 206cc 2.0i 100kW

Bylo: S80 3,2 LPG, C4 1,6 LPG, Accent 1,5 CRDi, Favorit 1,3 LPG, Škoda Pick-Up 2000 1,9D
Reklama
 

Uživatelský avatar
rokolo
****
Příspěvky: 1011
Registrován: 20 bře 2008, 13:52

Příspěvek od rokolo »

Tom: Jestli jsem to dobře pochopil, tak to vypadá, že je to normální stav. :shock: Ale stejně mi to přijde divný. Jak jsem psal už dříve, měnil jsem na starém autě bez posilovače též šíři pneumatik (z předepsaných 165 na 185) a tam došlo ke zhoršení (což je logické) pouze při stojícím vozidle, ale za jízdy to bylo naprosto stejné....myslím ovládání volantem.
Ano, též mám pocit, že auto jakoby plave a právě přitom korigování směru jsem zjistil, že jde volant ztuha.....ztráta pocitu úplné nadvlády nad vozidlem.
Rudolf psal o tom samém pocitu na 185, tak že bych to spíše přisuzoval neoptimálnímu nastavení posilovače než větší šíři pneumatik. Asi mi nezbude nic jiného než začít posilvat :lol:
Když jsi byl na garanče, tak jsi byl na 205 nebo na 185?
Uživatelský avatar
David C3
*****
Příspěvky: 1769
Registrován: 11 zář 2006, 16:01
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od David C3 »

mám 195/55/15 a úplně bez problémů...............
Accent Crdi Elegance GOLD 02/2008, parkovací čidla,Folie, 95tis km
Fabia II FL combi TSI 77kw DSG Elegance, inter. RS. 16 elba. 50tis km
YETI 2.0 TDI CR PDF 4x2 Experience 10/2009 ice blue, 17 alu, najeto 100tis km
Uživatelský avatar
tom
***
Příspěvky: 751
Registrován: 14 bře 2007, 12:47
Bydliště: Kladno, Slaný

Příspěvek od tom »

rokolo píše:Tom: Jestli jsem to dobře pochopil, tak to vypadá, že je to normální stav. :shock: Ale stejně mi to přijde divný. Jak jsem psal už dříve, měnil jsem na starém autě bez posilovače též šíři pneumatik (z předepsaných 165 na 185) a tam došlo ke zhoršení (což je logické) pouze při stojícím vozidle, ale za jízdy to bylo naprosto stejné....myslím ovládání volantem.
Ano, též mám pocit, že auto jakoby plave a právě přitom korigování směru jsem zjistil, že jde volant ztuha.....ztráta pocitu úplné nadvlády nad vozidlem.
Rudolf psal o tom samém pocitu na 185, tak že bych to spíše přisuzoval neoptimálnímu nastavení posilovače než větší šíři pneumatik. Asi mi nezbude nic jiného než začít posilvat :lol:
Když jsi byl na garanče, tak jsi byl na 205 nebo na 185?
,

Že by to šlo nějak ztuha mi zrovna nepřijde, jestli máš zimní 185, tak to vyzkoušej a když se ti to ani tak nebude zdát, tak zajeď servisu, chtělo by to aby měl někdo ve tvém okolí stejné auto a porovnat, tak jedině nejlépe se dá zjistit zda je to normální jev a nebo ne.
Jinak na garančku zásadně na 185. Předpokládám že přijet tam na 205, tak přijdu přinejmenším o záruku na nápravy, tlumiče a vše s tím souvislé... :?
VOLVO V70 Summum 11/2013 D4 120kW
Peugeot 206cc 2.0i 100kW

Bylo: S80 3,2 LPG, C4 1,6 LPG, Accent 1,5 CRDi, Favorit 1,3 LPG, Škoda Pick-Up 2000 1,9D
Uživatelský avatar
rokolo
****
Příspěvky: 1011
Registrován: 20 bře 2008, 13:52

Příspěvek od rokolo »

Zkusím to ještě pořádně otestovat i na 185 a uvidíme....... :)
Uživatelský avatar
rokolo
****
Příspěvky: 1011
Registrován: 20 bře 2008, 13:52

Příspěvek od rokolo »

Jo a ještě otázka pro Rudolfa.......když máš ty podobné poznatky z jízdy jako já, zkoušel jsi to v nějakém servisu nechat ověřit :?:
Uživatelský avatar
Rudolf
**
Příspěvky: 389
Registrován: 10 čer 2007, 17:44
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Rudolf »

Mě přijde, že záleží jakým autem člověk jezdil dřív. Já měl Fábii, kde šel posilovač úplně lehce pořád. U Accenta s narůstající rychlostí tuhne. Možná zajedu do servisu, ať posilovač nějak poladí, protože mi přijde, že tuhne moc. Na dálnici např. vypadám jak opilej. Chci udělat malou korekci směru - volant je tuhej - zaberu víc - přejedu - koriguju zpět...
Hyundai Atos Prime 1,1i;
Obrázek
Hyundai Accent Elegance 1,6i CVVT;
Obrázek
Uživatelský avatar
Rudolf
**
Příspěvky: 389
Registrován: 10 čer 2007, 17:44
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Rudolf »

rokolo píše:Jo a ještě otázka pro Rudolfa.......když máš ty podobné poznatky z jízdy jako já, zkoušel jsi to v nějakém servisu nechat ověřit :?:
Teď jsem volal do servisu, popsal jim do podrobna problém a technik mě řekl, že posilovač seřídit nejde.
Hyundai Atos Prime 1,1i;
Obrázek
Hyundai Accent Elegance 1,6i CVVT;
Obrázek
Uživatelský avatar
rokolo
****
Příspěvky: 1011
Registrován: 20 bře 2008, 13:52

Příspěvek od rokolo »

Rudolf: přesně tak, při korigování směru jsem si připadal úplně napočátku jak nový řidič, který právě vyšel z autoškoly :D

Hezký :cry: , přesně to jsem si myslel, že s tím nic udělat nepůjde, protože posilovač ovládá SW, který by se musel celý překopat. Teď jde o to jestli jsme na tom všichni stejně nebo my dva jsme tak rozmazlený a nebo u každého to posiluje jinak.......ale to asi nezjistíme a nezbude nic jiného než se s tím naučit jezdit.....
Uživatelský avatar
Rudolf
**
Příspěvky: 389
Registrován: 10 čer 2007, 17:44
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Rudolf »

rokolo píše:Rudolf: přesně tak, při korigování směru jsem si připadal úplně napočátku jak nový řidič, který právě vyšel z autoškoly :D

Hezký :cry: , přesně to jsem si myslel, že s tím nic udělat nepůjde, protože posilovač ovládá SW, který by se musel celý překopat. Teď jde o to jestli jsme na tom všichni stejně nebo my dva jsme tak rozmazlený a nebo u každého to posiluje jinak.......ale to asi nezjistíme a nezbude nic jiného než se s tím naučit jezdit.....
Taktak
Hyundai Atos Prime 1,1i;
Obrázek
Hyundai Accent Elegance 1,6i CVVT;
Obrázek
Uživatelský avatar
Schwarzie
**
Příspěvky: 106
Registrován: 20 úno 2008, 21:53
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Schwarzie »

Rudolf píše:Mě přijde, že záleží jakým autem člověk jezdil dřív. Já měl Fábii, kde šel posilovač úplně lehce pořád. U Accenta s narůstající rychlostí tuhne. Možná zajedu do servisu, ať posilovač nějak poladí, protože mi přijde, že tuhne moc. Na dálnici např. vypadám jak opilej. Chci udělat malou korekci směru - volant je tuhej - zaberu víc - přejedu - koriguju zpět...
Já jsem dřív taky jezdil s Fábií a s posilovačem nemám nejmenší problém ani na dálnici.....
Hyundai Accent 1.5 CRDi Elegance, zlatá met., 4/2008
Obrázek
Uživatelský avatar
rokolo
****
Příspěvky: 1011
Registrován: 20 bře 2008, 13:52

Příspěvek od rokolo »

Je možný, že to každému chodí jinak.......seděl jsem už v pár autech, ale s tímhle jsem se ještě nesetkal. To ovládání je horší, než kdyby tam ten posilovač nebyl.
Uživatelský avatar
DanyII
**
Příspěvky: 148
Registrován: 11 črc 2006, 07:32

Příspěvek od DanyII »

mne to pripada ako by sa to casom zlepsilo, tiez som mal zo zaciatku problem jemne korigovat smer, ale casom sa to akoby uplne vytratilo. Za vikend 700km po dialnici a isiel som ako ked streli... Gumami to neni
Hyundai Accent 1.5 CRDI CB elegance
OZ Michelangelo 8
GoodYear Eagle F1 205/45 R16
Uživatelský avatar
rokolo
****
Příspěvky: 1011
Registrován: 20 bře 2008, 13:52

Příspěvek od rokolo »

Též si myslím, že gumama to není....lépe řečeno, jsem o tom na 100% přesvědčen.
DanyII: Jde o to, jestli se to časem opravdu zlepšilo a nebo jsi si na to prostě zvyknul :) Též mne napadlo, že by se to časem mohlo srovnat a tak raději budu věřit tomu prvnímu. Dík za odpověď.
Uživatelský avatar
DanyII
**
Příspěvky: 148
Registrován: 11 črc 2006, 07:32

Příspěvek od DanyII »

myslim ze tak od kazdeho trochu, trochu sa to zlepsilo a trochu si treba zvyknut. Ten elektricky posilovac potrebuje nejaky impulz, aby zacal pracovat a ked potrebujes len trosku skorigovat smer tak nastava ten moment ked este nepracuje. Na mieste to nepoznas...
a rokolo hod sem fotky s novym obutim
Hyundai Accent 1.5 CRDI CB elegance
OZ Michelangelo 8
GoodYear Eagle F1 205/45 R16
Odpovědět

Zpět na „New Accent - Pneumatiky a kola“