pneumatiky a disky
Moderátoři: Martun, Moderátoři
Je pravda že oproti 185 je na 205 potřeba na volant dát více síly, ale dnes už mi nepřijde že by při tom bylo auto hůře ovladatelné. Když jsem je prvně namontoval (před více než rokem), tak jsem měl pocit jako by auto plavalo, mělo větší tendenci spadávat do vyjetých kolejí a na silnici jsem korigoval levá-pravá.
Nevím třeba už jsem si zviknul a nebo se s tím naučil jinak jezdit, ale po pár týdnech už mi to ani nepřišlo. Stejný pocit jsem ale zažíval opět letos při přechodu ze zimních na letní, ale stačilo pár km a opět už mi to nepřijde.
Jinak návrat volantu do rovné polohy např. při výjezdu ze zatáčky je horší než na 185 a musí se mu trošku víc pomoct. (ale řízení jednou rukou mi nedělá problém).
Nesporná výhoda je ta, že auto vypadá mnohem lépe, je mnohem stabilnější, do zatáček se mohu pustit ve větší rychlosti, a hranice možností auto jsou mnohem dál než hranice zdravého rozumu.
Nevýhoda je zase vyšší hlučnost, na nerovné silnice v zatáčkách odskakující záď a v neposlední řadě i vyšší spotřeba.
Jinak jak píšeš o záruce a nějaké reklamaci, tak bych doporučoval se na 205kách v servisu vůbec neukazovat...
Nevím třeba už jsem si zviknul a nebo se s tím naučil jinak jezdit, ale po pár týdnech už mi to ani nepřišlo. Stejný pocit jsem ale zažíval opět letos při přechodu ze zimních na letní, ale stačilo pár km a opět už mi to nepřijde.
Jinak návrat volantu do rovné polohy např. při výjezdu ze zatáčky je horší než na 185 a musí se mu trošku víc pomoct. (ale řízení jednou rukou mi nedělá problém).
Nesporná výhoda je ta, že auto vypadá mnohem lépe, je mnohem stabilnější, do zatáček se mohu pustit ve větší rychlosti, a hranice možností auto jsou mnohem dál než hranice zdravého rozumu.
Nevýhoda je zase vyšší hlučnost, na nerovné silnice v zatáčkách odskakující záď a v neposlední řadě i vyšší spotřeba.
Jinak jak píšeš o záruce a nějaké reklamaci, tak bych doporučoval se na 205kách v servisu vůbec neukazovat...
VOLVO V70 Summum 11/2013 D4 120kW
Peugeot 206cc 2.0i 100kW
Bylo: S80 3,2 LPG, C4 1,6 LPG, Accent 1,5 CRDi, Favorit 1,3 LPG, Škoda Pick-Up 2000 1,9D
Peugeot 206cc 2.0i 100kW
Bylo: S80 3,2 LPG, C4 1,6 LPG, Accent 1,5 CRDi, Favorit 1,3 LPG, Škoda Pick-Up 2000 1,9D
- Reklama
Tom: Jestli jsem to dobře pochopil, tak to vypadá, že je to normální stav. Ale stejně mi to přijde divný. Jak jsem psal už dříve, měnil jsem na starém autě bez posilovače též šíři pneumatik (z předepsaných 165 na 185) a tam došlo ke zhoršení (což je logické) pouze při stojícím vozidle, ale za jízdy to bylo naprosto stejné....myslím ovládání volantem.
Ano, též mám pocit, že auto jakoby plave a právě přitom korigování směru jsem zjistil, že jde volant ztuha.....ztráta pocitu úplné nadvlády nad vozidlem.
Rudolf psal o tom samém pocitu na 185, tak že bych to spíše přisuzoval neoptimálnímu nastavení posilovače než větší šíři pneumatik. Asi mi nezbude nic jiného než začít posilvat
Když jsi byl na garanče, tak jsi byl na 205 nebo na 185?
Ano, též mám pocit, že auto jakoby plave a právě přitom korigování směru jsem zjistil, že jde volant ztuha.....ztráta pocitu úplné nadvlády nad vozidlem.
Rudolf psal o tom samém pocitu na 185, tak že bych to spíše přisuzoval neoptimálnímu nastavení posilovače než větší šíři pneumatik. Asi mi nezbude nic jiného než začít posilvat
Když jsi byl na garanče, tak jsi byl na 205 nebo na 185?
,rokolo píše:Tom: Jestli jsem to dobře pochopil, tak to vypadá, že je to normální stav. Ale stejně mi to přijde divný. Jak jsem psal už dříve, měnil jsem na starém autě bez posilovače též šíři pneumatik (z předepsaných 165 na 185) a tam došlo ke zhoršení (což je logické) pouze při stojícím vozidle, ale za jízdy to bylo naprosto stejné....myslím ovládání volantem.
Ano, též mám pocit, že auto jakoby plave a právě přitom korigování směru jsem zjistil, že jde volant ztuha.....ztráta pocitu úplné nadvlády nad vozidlem.
Rudolf psal o tom samém pocitu na 185, tak že bych to spíše přisuzoval neoptimálnímu nastavení posilovače než větší šíři pneumatik. Asi mi nezbude nic jiného než začít posilvat
Když jsi byl na garanče, tak jsi byl na 205 nebo na 185?
Že by to šlo nějak ztuha mi zrovna nepřijde, jestli máš zimní 185, tak to vyzkoušej a když se ti to ani tak nebude zdát, tak zajeď servisu, chtělo by to aby měl někdo ve tvém okolí stejné auto a porovnat, tak jedině nejlépe se dá zjistit zda je to normální jev a nebo ne.
Jinak na garančku zásadně na 185. Předpokládám že přijet tam na 205, tak přijdu přinejmenším o záruku na nápravy, tlumiče a vše s tím souvislé...
VOLVO V70 Summum 11/2013 D4 120kW
Peugeot 206cc 2.0i 100kW
Bylo: S80 3,2 LPG, C4 1,6 LPG, Accent 1,5 CRDi, Favorit 1,3 LPG, Škoda Pick-Up 2000 1,9D
Peugeot 206cc 2.0i 100kW
Bylo: S80 3,2 LPG, C4 1,6 LPG, Accent 1,5 CRDi, Favorit 1,3 LPG, Škoda Pick-Up 2000 1,9D
Mě přijde, že záleží jakým autem člověk jezdil dřív. Já měl Fábii, kde šel posilovač úplně lehce pořád. U Accenta s narůstající rychlostí tuhne. Možná zajedu do servisu, ať posilovač nějak poladí, protože mi přijde, že tuhne moc. Na dálnici např. vypadám jak opilej. Chci udělat malou korekci směru - volant je tuhej - zaberu víc - přejedu - koriguju zpět...
Rudolf: přesně tak, při korigování směru jsem si připadal úplně napočátku jak nový řidič, který právě vyšel z autoškoly
Hezký , přesně to jsem si myslel, že s tím nic udělat nepůjde, protože posilovač ovládá SW, který by se musel celý překopat. Teď jde o to jestli jsme na tom všichni stejně nebo my dva jsme tak rozmazlený a nebo u každého to posiluje jinak.......ale to asi nezjistíme a nezbude nic jiného než se s tím naučit jezdit.....
Hezký , přesně to jsem si myslel, že s tím nic udělat nepůjde, protože posilovač ovládá SW, který by se musel celý překopat. Teď jde o to jestli jsme na tom všichni stejně nebo my dva jsme tak rozmazlený a nebo u každého to posiluje jinak.......ale to asi nezjistíme a nezbude nic jiného než se s tím naučit jezdit.....
Taktakrokolo píše:Rudolf: přesně tak, při korigování směru jsem si připadal úplně napočátku jak nový řidič, který právě vyšel z autoškoly
Hezký , přesně to jsem si myslel, že s tím nic udělat nepůjde, protože posilovač ovládá SW, který by se musel celý překopat. Teď jde o to jestli jsme na tom všichni stejně nebo my dva jsme tak rozmazlený a nebo u každého to posiluje jinak.......ale to asi nezjistíme a nezbude nic jiného než se s tím naučit jezdit.....
Já jsem dřív taky jezdil s Fábií a s posilovačem nemám nejmenší problém ani na dálnici.....Rudolf píše:Mě přijde, že záleží jakým autem člověk jezdil dřív. Já měl Fábii, kde šel posilovač úplně lehce pořád. U Accenta s narůstající rychlostí tuhne. Možná zajedu do servisu, ať posilovač nějak poladí, protože mi přijde, že tuhne moc. Na dálnici např. vypadám jak opilej. Chci udělat malou korekci směru - volant je tuhej - zaberu víc - přejedu - koriguju zpět...
myslim ze tak od kazdeho trochu, trochu sa to zlepsilo a trochu si treba zvyknut. Ten elektricky posilovac potrebuje nejaky impulz, aby zacal pracovat a ked potrebujes len trosku skorigovat smer tak nastava ten moment ked este nepracuje. Na mieste to nepoznas...
a rokolo hod sem fotky s novym obutim
a rokolo hod sem fotky s novym obutim
Hyundai Accent 1.5 CRDI CB elegance
OZ Michelangelo 8
GoodYear Eagle F1 205/45 R16
OZ Michelangelo 8
GoodYear Eagle F1 205/45 R16