Hoši tak jsem si včera udělal výměnu rozvodů no nečekal jsem že to bude taková mrd.......a všechno šlo dobře do doby než jsem musel sundat řemenici na klice to svět nevyděl jak byla dotáhnutá škoušely jsme to vzduchem při 8 atmosférách nafoukaný kompresor no to nepomohlo pak jsem teda udělaly takoví kaučovátko že jsme vzaly 1cm pasovici tlustou navařily na to dvě měnší aby se nacpaly do řemenice, jsou tam 4 výřezi v ní, pak jsme na to navařily na tu větší pásovici kulatinu aby se to opřelo o poloosu. Tak jsem začal povolovat no a dělaly jsem jak mohly, s kamarádem u kterého jsem to dělal v garáži,ale jediné co povolalovalo bylo to že se nám ohýbala ta 1cm sylná pasovice a to nekecám až do tvaru A tak jediné co mi pak zbyvalo bylo to že jsme si mysleli že bude levý zavit a tak jsem jel do Hyundai servisu tam mi řekly že tam je levý a že to dělají vzduchem,klíčem že tam nasadí očkoví klíč a bouchnou do toho kladivem a další je velká račna a nějaký přípravek ( MP.......) a pak ještě ten přípravek zaseknout o něco a povolit to přez startér. Přijel jsem a nic z toho co mi řekly nešlo tak jsem se naprdnul a vzal to kaučovátko znova pokusil se narovnat ve svěráku ale nic moc z toho nebylo a pak jsem šel na to znova zabral jsem a zase se to ohlo tak jsem na to chvíli koukal a pak mě napadlo tak kde se to ohýbá to zpevnit navařily jsem tam matku a ještě kulatinu a pak jsem šli znova na to kamarád mezi tím navařil 22 ořech na 2 kulatiny ve tvaru takže s toho bylo 22 "téčko" tak jsem zabral a rupl ořech tak jsem dali jiný ořech a najednou jsme zabrali oba a lup ono se to povolilo
sundal jsem dva silentblocky a pak jsem sundal tu řemenici pak klimu jsem oddělal pač jí nepoužívám a když byla zapnutá tak se mi nezdálo že by to bylo lepší jak s okénkama otevřenýma jet.pak jsem musel sundal řemenici na vodní pumpě tam byla ještě jedna na posilovač no a pak ty plasty rozvody jsem si označil fiksem jak vačku tak kliku a to řemen blok motoru a ozubený kolo aby mi to sedlo tak jak to má být no a pak jsem povolil napínací kladku vodící a sundal jsem řemen na nový jsem obkreslil ty čárky co byly na starým pak jsem spočítal kolik tam bylo zuzů to sedlo tak jsem to hodil na zpět kladku jednu druhou utáhnul a to bylo jediné mínus co jsem na tom vyděl to že tady na napínací kladce nebyly takové jazíčci který ti ukazují jak je řemen napnutý a kdy je to akorát Tak jsme to udělali odhadem tak jak byl starý napnutý. A pak jsem namontoval řemenici plasty silentblocky a pak utáhnul řemenici na klice vzduchem a pak nadobku s chladící kapalinou a na posilovač (hydarulický olej) no a pak to nejhezdčí start motoru proběhl jako normálně a paráda namontoval jsem ještě sportovní vzduchoví filtr který jsem si koupil na tuningu ve Vysokém Mýtě a paráda motor teˇka krásně dýchá a ten zvuk když pootevřu škrtící klapku a pak saje filtr paráda prostě krásně je to slyšet. a dokonce se musím přiznat jak jsem napínal všechny řemeny tak se mi povedlo to nastavit že mi to nepíská v plným rejdu což se mi stavalo ráno při studenem startu. Už jenom musím doladit váhu vzduchu přidělat do sání a bude to
Rozvody
Moderátoři: black_sheep, Tringi, Moderátoři
- Reklama
- Jerry159
- ***
- Příspěvky: 881
- Registrován: 10 úno 2007, 15:26
- Bydliště: Česká Třebová U Podhorky 168
- Kontaktovat uživatele:
Přesně tak , to bude u všech motorůmirpie píše:já si to myslel, já sundával řemenici na Renaultu a tam byl taky pravý závit.. Ono to bude u všech motorů stejný, aspon 100% u těch, co jsou stejně v autě položený a maj stejný smysl otáčení klikovky
Hyundai Coupé 2.0 16v
Alu 17" 205/40/17 Pirelli a Michelin
Sportovní výfuky Fireball
Sportovní vzduchoví filtr
Eonon E1015 Kicker 12l7 1500w
Xenony H1 6000k
brutus hudba
Alu 17" 205/40/17 Pirelli a Michelin
Sportovní výfuky Fireball
Sportovní vzduchoví filtr
Eonon E1015 Kicker 12l7 1500w
Xenony H1 6000k
brutus hudba