otacky pri volnobehu
Moderátoři: black_sheep, Tringi, Moderátoři
otacky pri volnobehu
caute ludia kolko by mali byt otacky pri volnobehu na coupe ? a co ich ovplivnuje ? neviem ci to je dobre ale nejako mam otacky po nastartovani tak kolo pri 600 sa mi zda ze by sa mali drzat okolo 900 nie ?
accent 1,5 rv 96 65kW EX
sonata 2,0 rv 04 96kW
coupe 2,0 rv 02 102kw EX
laguna coupe rv 09 V6 dci 173kw
sonata 2,0 rv 04 96kW
coupe 2,0 rv 02 102kw EX
laguna coupe rv 09 V6 dci 173kw
- Reklama
hoj, otáčky u Coupé při teplým motoru tuším 850+-100. Otáčky drží krokový motorek za klapkou (obtoková hadice s motorkem bosch) na základě teploty chladicí kapaliny (čidlo na vpravo nahoře), množství nasávaného vzduchu (čidlo na stěně airboxu). Pokud ti to hapruje, určitě omrkni škrtící klapku, zda třeba není pootevřená, vyčistit, totéž ten motorek a pak zontrolvat hadice, hlavně spoje, zda to někde nepřisává falešný vzduch... Ale při otáčkách 900/min bych se neznepokojoval. Já měl na volnoběh 2800ot/min, když jsem pak zjistil, že po tom, co jsem měnil těsnění víka ventilů, jsem při montáži zpomněl zapojit hadici na odvětrání klikové skříně (ta hadice vede z hlavy, ale odvětrává to i klikovou skřín)...
Pak jsem ji nasadil a už se uklidnil na 850-900
Pak jsem ji nasadil a už se uklidnil na 850-900
Opel Omega 2.2 16V Caravan, 2001 Elegance
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997
to čidlo je třeba zapojit. Navrtej díru do hadice mezi filtrem a klapkou a dej ho tam, utěsni ho třeba silikonem... Tím se vysvětlují i ty vyšší otáčky. Do motoru jde vzduchu dost, ale to no neví, protože čidlo ti visí někde bokem a to dává menší hodnoty. Těmi zvýšenými otáčkymi to kompenzuje..
Opel Omega 2.2 16V Caravan, 2001 Elegance
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997
-
- *****
- Příspěvky: 2154
- Registrován: 14 pro 2005, 11:47
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Kontaktovat uživatele:
Kámo pokud vim, tak u těchhle motorů už nejni krokovej motorek, ale volnoběžnej ventil.......mirpie píše:hoj, otáčky u Coupé při teplým motoru tuším 850+-100. Otáčky drží krokový motorek za klapkou (obtoková hadice s motorkem bosch) na základě teploty chladicí kapaliny (čidlo na vpravo nahoře), množství nasávaného vzduchu (čidlo na stěně airboxu). Pokud ti to hapruje, určitě omrkni škrtící klapku, zda třeba není pootevřená, vyčistit, totéž ten motorek a pak zontrolvat hadice, hlavně spoje, zda to někde nepřisává falešný vzduch... Ale při otáčkách 900/min bych se neznepokojoval. Já měl na volnoběh 2800ot/min, když jsem pak zjistil, že po tom, co jsem měnil těsnění víka ventilů, jsem při montáži zpomněl zapojit hadici na odvětrání klikové skříně (ta hadice vede z hlavy, ale odvětrává to i klikovou skřín)...
Pak jsem ji nasadil a už se uklidnil na 850-900