Radenie 1, 2 a spiatocky

Motorové součásti, spojka, provozní kapaliny

Moderátoři: Martun, Moderátoři

Uživatelský avatar
David C3
*****
Příspěvky: 1769
Registrován: 11 zář 2006, 16:01
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od David C3 »

mě to dělalo u nového ale najeto 10tis a vše v normálu i ta zpátečka...
Accent Crdi Elegance GOLD 02/2008, parkovací čidla,Folie, 95tis km
Fabia II FL combi TSI 77kw DSG Elegance, inter. RS. 16 elba. 50tis km
YETI 2.0 TDI CR PDF 4x2 Experience 10/2009 ice blue, 17 alu, najeto 100tis km
Reklama
 

Uživatelský avatar
Radar
*
Příspěvky: 43
Registrován: 11 úno 2008, 14:03
Bydliště: Zvolen

Re: predajca

Příspěvek od Radar »

_miv_ píše:neviem ci to ma suvis, ale ked som sa lucil v predajni tak okrem rady ze nemam auto na zaciatku dusit a malo by ist tak zlahka tak mi odporucil pan aby som aj castejsie radil... ze by vedeli o tom ze sa to ma mozno vybehat ? :D
Ja som sa priamo opýtal na ťažké radenie hlavne spiatočky v Portas-e (predaj a servis značky Hyundai) vo Zvolene. Poradili mi že sa to časom upraví len treba častejšie radiť rýchlosti. Teraz radím z 1 do 2 bez problémov z dvojky do jednotky musím ísť maximálne 15-kou a spiatočka sa postupne týždeň za týždňom zlepšuje. Zatiaľ je to tak ako hovorili. Ak sa mi nedá zaradiť spiatočka a to už cítim bez toho aby som pustil spojkový pedál jednoducho zaradím potiaľ pokiaľ sa dá a pomaličky púšťam spojku až do vtedy keď cítim že by mala zaberať a riadiacou pákou stále jemne dotláčam až kým nezaradím. Týmto spôsobom nespočítam ani jeden zub a spiatočka zapadne hlboko a nemá šancu vyskočiť. V posledom čase to už nemusím tak často robiť zdá sa že sa to upravuje samo. Mám najazdené 4200 km.
Hyundai i40 VF Bussiness Edition, 1.7 CRDi 100 kW, MT 10/2013

Hyundai ACCENT 1,5 CRDi VGT Elegance Wine Red 12/07 - SOLD
Uživatelský avatar
ZdeněkSvoboda
*****
Příspěvky: 1879
Registrován: 29 pro 2007, 13:51
Bydliště: Jihlava (Stará Říše)

Příspěvek od ZdeněkSvoboda »

Jojo, tu zpátečku už dávám tak, jak píše Radar. Pomalinku...až tam zapadne 8)...když tam teda nejde :lol:
Současnost: Škoda Octavia combi 1.6 TDI 77kW (chip na 96kW), Elegance (2012)
Minulost: Hyundai Accent 1.5 CRDi 81kW, Elegance (5/2008 - 8/2015)
Otcovo: Hyundai i20 1.2i 57kW, Inclusive Plus Comfort (9/2011)
Uživatelský avatar
_miv_
**
Příspěvky: 318
Registrován: 03 kvě 2008, 13:02
Bydliště: BB - SK

zvolen

Příspěvek od _miv_ »

tiez som kupoval v portase... mne len pan povedal ze mam casto radit... ale dnes rano som si vsimol kym sa auto nezahreje tak sa ta dvojecka radi tazsie...
Hyundai i30 Fastback - 1,4 T-GDi 7DCT - Style - Polar white - MY2019
Hyundai Accent - 1,5 CRDi VGT - Elegance - Gold Beige
Uživatelský avatar
rokolo
****
Příspěvky: 1010
Registrován: 20 bře 2008, 13:52

Příspěvek od rokolo »

To častější řazení je myšleno hlavně kvůli zajíždění......motor jde lehounce, pracuje v optimu, nepracuje monotóně, střídá režimy, není podtáčen ani přetáčen.....diesel sice pobere na jedno zařazení širokou paletu otáček, ale tohle je při záběhu pro něj také důležité :idea:
Uživatelský avatar
vojtop
*
Příspěvky: 35
Registrován: 29 úno 2008, 09:20
Bydliště: nedaleko Bratislavy

Příspěvek od vojtop »

adam221 píše:.. Ale uz mam nabehanych cca 3000tis km a uz sa mi to nestava..
Toto ma zaujalo... :D 3 milióny km to je slušné, dúfam, že aj môj Accentík vydrží tak dlho... :D

Adam - I am only jokiong :lol:
Hyundai Accent 1,4/71kW
Elegance, true blue, 3/2008
Uživatelský avatar
adam221
****
Příspěvky: 1449
Registrován: 12 pro 2007, 23:24
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od adam221 »

vojtop píše:
adam221 píše:.. Ale uz mam nabehanych cca 3000tis km a uz sa mi to nestava..
Toto ma zaujalo... :D 3 milióny km to je slušné, dúfam, že aj môj Accentík vydrží tak dlho... :D

Adam - I am only jokiong :lol:
Ehm... Neviem na co som prave myslel, ale bol to preklep :D mno co uz, chybicka se vloudila :P
Opel Astra H 1,6
Renault Clio RS
Hyundai I30 1.4CVVT 2011 - 2012 - predane
Accent MC CRDi 2007 - 2011 - predane
Accent MC CRDi 2009 - 2021 - ekologika likvidacia
Ak si myslíte že poznáte Hyundai, zamyslite sa znova!
Uživatelský avatar
Borek
******
Příspěvky: 4501
Registrován: 25 črc 2005, 01:25
Bydliště: Orlické hory
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Borek »

adam221 píše:
vojtop píše:
adam221 píše:.. Ale uz mam nabehanych cca 3000tis km a uz sa mi to nestava..
Toto ma zaujalo... :D 3 milióny km to je slušné, dúfam, že aj môj Accentík vydrží tak dlho... :D

Adam - I am only jokiong :lol:
Ehm... Neviem na co som prave myslel, ale bol to preklep :D mno co uz, chybicka se vloudila :P
Třeba jsi se díval do své spořitelní knížky :shock: ,místo do servisní. :lol:
Hyundai Genesis Coupe (2.generace) 3,8V6 GDI - 260kW Raptor
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži
Uživatelský avatar
Vita
******
Příspěvky: 2520
Registrován: 30 lis 2005, 08:20
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vita »

Borek píše:
adam221 píše:
vojtop píše: Toto ma zaujalo... :D 3 milióny km to je slušné, dúfam, že aj môj Accentík vydrží tak dlho... :D

Adam - I am only jokiong :lol:
Ehm... Neviem na co som prave myslel, ale bol to preklep :D mno co uz, chybicka se vloudila :P
Třeba jsi se díval do své spořitelní knížky :shock: ,místo do servisní. :lol:
No vidis ... to je mozny ... :lol: :lol: :lol:
Coupe 2.0 r.v. 2005 GK - 105.1/6000
Lantra 1.6 r.v. 1992 16V G4CR DOHC 84/6200
Uživatelský avatar
carlos
**
Příspěvky: 144
Registrován: 28 pro 2006, 13:43
Bydliště: nedaleko Chrudimi v H. Městci

Příspěvek od carlos »

No to jsem rád, že jste mně ( tedy někteří ) potvrdili moji taktiku při řazení z 1 na 2. Buď řadit hned a nevytáčet motor, nebo při vyšších otáčkách chvilku počkat na neutrálu. Jinak to jde jakoby do zubů. Jedničku a zpátečku neřeším, to má polovina všech aut větší nebo menší potíže. :P Čau!
Elantra 1.6, r.v.2006
slabostka
*****
Příspěvky: 1735
Registrován: 23 dub 2008, 21:00

radenie

Příspěvek od slabostka »

Opäť sa strčím do accent fóra aj keď mám getza ale pochybujem že 1.4 a prevodovka sú v accente iné.... S radením to mám presne ako Vy- troška tažšie radí z 1 do 2, na druhej garančke niečo poriešili už to ide cez zuby výnimočne ale stále tuhšie, spiatočka detto, sem tam treba fakt počkať na neutrály a potom zaradiť. Asi je to norma zrejme to vymysleli tak že to iné nebude.
Odpovědět

Zpět na „New Accent - Motor a převodovka“