Vlastním cca 1 rok Accenta 1,5CRDi 2002.
Pred týždňom bola vonku ukrutná zima. Ráno pri naštartovaní sa mi nepodarilo nakopnuť motor , zdochla baterka ale predtým začalo nejak divne pískat z oblasti pal.čerpadla. Po dobití baterky som po 2-3 dňoch dokazal nakopnúť auto.Ale už pri otočení kúčom v zapaľovaní čerpadlo vydávalo pískavé zvuky. Čerpadlo pískalo aj počas jazdy a na druhý deň do práce mi počas jazdy úplne vypol agregát, raz , druhý krát s rozsvietení kontrolky poruchy pal.systému. Zastaviť na krajnici, počkať nejakých 15s a oäť naštartovať. Dal som ho na víkend do garáže. Rozmrazilo sa, ale pískanie pokračovalo.Nie je to silné pískanie , ale počuť ho.Cestou do servisu Hyundai zase zdochol agragát.
Napíchli Accenta na diagnostiku a šok. Porucha nejakého snímača rampy vstrekov či tak nejako. Chytené čerpadlo, další šok. Keď mi povedal ceny súčiastok, skoro som odpadol. Nová rampa 30.000,-Sk, nové čerpadlo 8.000-Sk plus práca. Vraj posratá voda v nafte. A to vždy kupujem na Shelke. Vraj treba veriť, že je len vadné čerpadlo a keď sa vymení, môže byť že bude normálny tlak v systéme a snímač nebude hlásiť chyby a vypínať agragát. Inak v teple agregát nakopne normal, aj na diagnostike keď točil do otáčok kým som tam bol, vraj čerpadlo vytvára tlak, ale niečo je v ťahu. Tak reku objednajte nové čerpadlo za 8.000-Sk. Dnes ma však napadlo. Nemože byť zanesený palivový filter od parafínov a humusu a čerpadlo sa trápi? Nepomohlo by nejaké prefuknutie, prečistenie palivovej sústavy od nánosov? Tie pálky za nové súčiastky sú zdrvujúce!!!
Díky za každú radu.
Zničí zima u CRDi čerpadlo a snímač rampy ?
Moderátoři: Farrael, Moderátoři
- Reklama
Po slovensky moc nerozumím,ale odpovím!!
Určitě to má rychložhavení a elektronický plyn(místo lanka),mělo by to
mýt ECM!!Což je řídící jednotka,která řídí celý chod toho Tvého motoru!!
Už i do nafťáků to strkaj!! !!
Mráz ten rád ničí tyhle věci a čím modernější auto tím horší!!!
Kde jsou ty časy klasické čerpadlo s žhavicíma svíčkama!!
A ne jako dneska žhavení fungujicí na principu odporu a ještě s pomocí
teploty motoru,což podle Mě dosti poruchová věc,zrovna nedávno jsem řešil Nissana v naftě a závada ECM a nová stojí 22 000kč bez daně!!
Co se týče palivového filtru,tak před zimou vždycky vyměnit
Nechává to ve filtru vodu a pak mohou nastat takovéhle starosti,no příště
si dáš velkýho majzla!!Přeju hodně štěstí a ať Ti to pěkně jezdí!!
P.s Jestli máš čerpadlo v háji tak počítej,že budeš muset sáhnout hlouběji
do kapsy a na výměnu palivového filtru je už trošičku pozdě,ne??
Určitě to má rychložhavení a elektronický plyn(místo lanka),mělo by to
mýt ECM!!Což je řídící jednotka,která řídí celý chod toho Tvého motoru!!
Už i do nafťáků to strkaj!! !!
Mráz ten rád ničí tyhle věci a čím modernější auto tím horší!!!
Kde jsou ty časy klasické čerpadlo s žhavicíma svíčkama!!
A ne jako dneska žhavení fungujicí na principu odporu a ještě s pomocí
teploty motoru,což podle Mě dosti poruchová věc,zrovna nedávno jsem řešil Nissana v naftě a závada ECM a nová stojí 22 000kč bez daně!!
Co se týče palivového filtru,tak před zimou vždycky vyměnit
Nechává to ve filtru vodu a pak mohou nastat takovéhle starosti,no příště
si dáš velkýho majzla!!Přeju hodně štěstí a ať Ti to pěkně jezdí!!
P.s Jestli máš čerpadlo v háji tak počítej,že budeš muset sáhnout hlouběji
do kapsy a na výměnu palivového filtru je už trošičku pozdě,ne??
Hyundai Sonata Y3 2.0L Dohc 16V G4CP-DM již miulostí(prodaná)
filtr
Vyměň první ten filtr.Stejně ho budeš muset při eventuelní výměně čerpadla vyměnit. Naděje je malá ale furt je.
Rade622
Rade622
Už sem nechodím, pokud mě chcete nakontaktovat, pak na mail.
cerpadlo
Nevim jestli jsme na tom stejne ale moje situace> kdyz uhodili mrazi tak jsem hned prvni den nenastartoval -22. Baterka tocila, nafta netekla (Aral) , vecer to povolilo, pridal jsem aditiva + OMV a zatim je to OK. ALE ted jsem byl v servisu kuli zavzdusnene spojce a zjistili ze mi tece palivovy cerpadlo a novy stoji 22000Kc !! nebo oprava cca 10000Kc. Podle technika by se to nemelo stat mrazem ale.... Jinak 1.5CRDi, 2002, 50000Km
pokud je SHELL tak tam, pokud ne tak na OMV no a jinde radsi vubec, uz jsem jednou psal ze se mi nevyplati setrit kazdou kacku na litru..Felotron píše:Kurna soudruzi, budem si varit vlastni pohonne hmoty a mame vystarano
U koho berete? Ja u OMV, Unicorn, Agip, Benzina a necitim v tom zadny rozdil...
no taaak nejakFelotron píše:Kurna soudruzi, budem si varit vlastni pohonne hmoty a mame vystarano
U koho berete? Ja u OMV, Unicorn, Agip, Benzina a necitim v tom zadny rozdil...
beru u takovy maly benzinecky...maj tam jen takovej demizon...hihi... ten nazev sem si jeste ani nezapamatoval ...jen to ze benzin maj nejlevnejsi