Hledám řídící jednotku pro centrál
Moderátoři: Farrael, Moderátoři
Hledám řídící jednotku pro centrál
Zdarec lidi mám takový problém,mě příjde v sobotu montovat kamoš alarm a říkal ať mu mezitím najdu na netu kde je řidící jednotka na centrál,muže te mi poradit mam Hyundai accent 1.3 r.v.1995Diky
- Reklama
jestli se nepletu, tak ridici jednotku nema. Je to mechanicka zalezitost. Stavajici central ovladaji ridicovy dvere, kde pri otoceni klicku v zamku se pohybuje i tahlo, ktere ovlada motorek, ktery to posila na ostatni dvere. Jestli se pletu, tak me opravte.
No body is perfect
No body is perfect
i30cw 1,6 Style 2010 Santa Fe 2,2 CRDi 2010 Accent 1,4i, 2010 Ford Mondeo 1,6 16V, 1999
Bylo: Accent 1,5 GLS, 1997 Elantra 1,6 FIFA Edition, 2002 Accent 1,5 GLS, 1997
Bylo: Accent 1,5 GLS, 1997 Elantra 1,6 FIFA Edition, 2002 Accent 1,5 GLS, 1997
V ridicovych dverich vubec motorek neni ... jak tu bylo psano je tam mechanicky spinac ktery prehazuje polaritu ... Obal toho spinace vypada stejne jako motorek ...Tony píše:Je to tak.Řídící jednotku nemá.Ovládá to motorek ve dveřích řidiče.
Coupe 2.0 r.v. 2005 GK - 105.1/6000
Lantra 1.6 r.v. 1992 16V G4CR DOHC 84/6200
Lantra 1.6 r.v. 1992 16V G4CR DOHC 84/6200
zapojení
prosím o pomoc, sehnal jsem si dálku + motor. Jak ho dát do dveří je jasné ale zapojení kabelů ne. + - směrovky, motor to jo ale potom zůstanou oražový/modrý(NC), hnědý/modrý(NO), oranžový/zelený(NC), hnědý/zelený(NO) tyto vodiče jsou ve dveřích? díky za rady
Re: zapojení
To je vsecko v jednom konektoru ?encore11 píše:prosím o pomoc, sehnal jsem si dálku + motor. Jak ho dát do dveří je jasné ale zapojení kabelů ne. + - směrovky, motor to jo ale potom zůstanou oražový/modrý(NC), hnědý/modrý(NO), oranžový/zelený(NC), hnědý/zelený(NO) tyto vodiče jsou ve dveřích? díky za rady
Predpokladam, ze ano ....
a na tom motorku mas jen dva kontakty a v konektoru 4 .
Kdyz se na to kouknes, ktery jsou pouzity na motorku, tak ty dalsi dva jsou plus a minus ..... nic jinyho .....
Coupe 2.0 r.v. 2005 GK - 105.1/6000
Lantra 1.6 r.v. 1992 16V G4CR DOHC 84/6200
Lantra 1.6 r.v. 1992 16V G4CR DOHC 84/6200
Trošku jsem se za účelem implementace nouzového otevírání vrtal u sebe v centrálu (snižoval jsem čudlíky ve dveřích tak, aby zajížděly úplně dovnitř a a zjistil jsem, že pokud si sednu do auta, klíčky nechám venku v zámku a omylem čudlíky zacvaknu, dostanu se ven leda kufrem nebo mě někdo musí odemknout zvenčí - tak se dělala elektronická možnost otevření zámků zevnitř i bez klíčů)mireceks píše:dik za potvrzeniTony píše:Je to tak.Řídící jednotku nemá.Ovládá to motorek ve dveřích řidiče.
Přitom jsem si pár věcí okolo centrálů nastudoval, a ač jsem si také myslel opak, zjistil jsem, že KAŽDÉ centrální zamykání musí mít řídící jednotku - jinak prostě nepojede - i to, které je ovládáno klíčkem v zámku. V té jednotce jsou zpožďovače a relé, které řídí ostatní zámky na základě signálu z přepínače řídícího motorku.
Takže je potřeba hledat - někde tam ta jednotka je. Ale pokud byl centrál dodělávaný dodatečně, může být prakticky kdekoliv. Vodítkem může být zvuk relé, které se při zamykání a odemykání odněkud budou ozývat.
Dříve: Accent 1.3i 12 V, 1998, 3dv., green metal, sem tam lehce něco jinak, než jak to bylo originál
Nyní: Citroën C5 II generace, 1.6 HDI
Nyní: Citroën C5 II generace, 1.6 HDI
Ja jsem si dodelaval central taky dodatecne a taky to byla docela sranda...nez jsme pripevnili ty za...tahla na ty co tam ted jsou..:)no byla to fuska!!ale zajimalo by me to,jak se da dostat k tomu rele co vede od smerovek. vim ze je nad pojistkovou skrinkou schovany za pristrojovkou.ale docela by me zajimalo,jak se tam nejak rozumne dostat,abych mohl zapojit smerovky od toho centralu..je to totiz za tou pristrojovkou a nevim jak se tam mam dostat..a nebo nejaka jina alternativa, jak to zapojit??a pripadne resil nekdo odskok kufru?mam totiz jednotku i dalkacem na otevirani kufru,ale nevim jak tam rozumne pripojit ten motorek,aby to slapalo.protoze do vika kufru to nejde, ten motor by to neutah..dikes za radu!
Hyundai TUCSON r.v. 2021, 1.6T-GDI HEV 169Kw